شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

خدایا...

سلام به همه دوستان


امروز کامنتی برام گذاشته شده بود از طرف یه دوست:


من دوست مدیر وبلاگ ( شیطون ) هستم

این بنده خدا الان بیمارستانه و تو کما رفته و دکترها ازش قطع امید کردن

میگن فقط یه معجزه میتونه برش گردونه

بیچاره پدر و مادرش نمیدونی چه عذابی دارن میکشن

فقط براش دعا کن  .



امیدوارم دعا ها مون مقبول درگاه ش قرار بگیره.


در لحظات شادی خدا را ستایش کن،


در لحظات سخت خدا را جستجو کن،


در لحظات آرامش خدا را مناجات کن،


در لحظات درد به خدا اعتماد کن،


و در تمام لحظات خدا را شکر کن.



تو!

دینگ، دینگ، دینگ، ساعت هشت بامداد:

«نخست وزیر بریتانیا انتخاب شد»

«رئیس جمهور ونزوئلا گریخت»

«لوکوموتیورانان آلمان اعتصاب کردند...»

و سه چهار نقطه ی دیگر!

ولی چه حیف!!

سوت و کور است دنیا

وقتی خبری از «تو» ندارد!



پیام ابراهیم پور


از کتاب خرده ریزه های ذهن


خودباوری...

کسی که به خودباوری رسیده باشد،

در پیمودن راه زندگی و گشودن گره ها و شکستن بن بست ها

پر توان تر به پیش می رود.




روز بزرگداشت مولانا...

بر رهگذر بلا نهادم دل را

خاص از پی تو پای گشادم دل را

از باد مرا بوی تو آمد امروز

شکرانه ی آن به باد دادم دل را



عاشق همه سال مست و رسوا بادا

دیوانه و شوریده و شیدا بادا

با هشیاری غصه هر چیز خوریم

چون مست شویم هر چه بادا بادا




هستم به وصال دوست دلشاد امشب

وز غصه ی هجر گشته آزاد امشب

با یار بچرخم و به دل می گویم

یارب که کلید صبح گم باد امشب



عشق از ازل است و تا ابد خواهد بود

جوینده عشق بی عدد خواهد بود

فردا که قیامت آشکارا گردد

هر کس که نه عاشق است رد خواهد بود




خوشی خوشی تو ولی من هزار چندانم

به خواب، دوش که را دیده ام؟نمیدانم

ز خوشدلیّ و طرب در جهان نمی گنجم

ولی ز چشم جهان همچو روح پنهانم



زین دو هزاران من و ما ای عجبا! من چه منم!

گوش بده عربده را دست منه بر دهنم

چون که من از دست شدم، در ره من شیشه منه

ور بنهی پا بنهم، هر چی بیابم شکنم


آه چه بی رنگ و بی نشان که منم!

کی ببینم مرا چنان که منم!؟

گفتی:«اسرار در میان آور»

کو میان اندر این میان که منم؟


ذوق نوشت!:امروز بزرگداشت جلال الدین محمد بلخی (همون مولانا جون خودم) بود.

خیلی سخت بود برام که از بین اشعار فوق العاده زیبا ش یکی یا حتی چند تا ش رو انتخاب کنم

تک تک اشعارش رو با جان و دلم دوست دارم.


ذوق نوشت 1!:چهار مورد اول از دوبیتی های مولانا بود .

بقیه 2بیت اول غزلیات بود.


ذوق نوشت2!:یه شعر هم در ادامه مطلب قرار میدم حتما بخونیدش.

میگن این آخرین شعریه که مولانا سروده.


ذوق نوشت آخر!: .......

ادامه مطلب ...

سورپرایز!!!


راهی برای سورپرایز کردن یکدیگر...!


یک سورپرایزی هم من دارم! بیشتر برای وحیده جون گل خودم...


از همکاری الدان(بهزاد) هم بینهایت ممنونم


مرسی از رضا(داداش گلم) که راهنماییم کرد


مربوط به پست قبل میشه! ولی ارزش دیدنش رو داره



کلیک کنید