شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

مثل پر سبک باشید!

مثل پر سبک باشید
نفرت به کسی باعث وصل شدن همیشگی به اون شخص میشه!
این تصال پا برجاست تا وقتی که از ته دل ببخشیمش!
بخشش فقط و فقط گفتن یه «متأسفم» خشک و خالی نیست!
باید به جایی برسیم که از ته قلب و اعماق وجودمون ببخشیم!
اون وقته که میشه اسم کارمون رو بخشش گذاشت!
اگه میخواین به سبکی پر باشین،
ببخشین
نباید بخشش خودتون رو فراموش کنین!
البته اگه از نفرت خسته شدین و منتظر یه حس تازه هستین!


انتخاب همیشه با شماست!




تهیـــــــــــــــه کننده و کارگــــــــــــــردان:

وحـــــــــــــــــــــــــــــــــــیده جون جونمی گلم

هجوم عشق!


گرچه گریه های گاه گاه من


آب می دهد درخت درد را


برق آه بی گناه من


ذوب می کند


سد صخره های سخت درد را


فکر می کنم


عاقبت هجوم ناگهان عشق


فتح میکند


پایتخت درد را!

قیصر امین پور.