شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

سورپرایز!!!


راهی برای سورپرایز کردن یکدیگر...!


یک سورپرایزی هم من دارم! بیشتر برای وحیده جون گل خودم...


از همکاری الدان(بهزاد) هم بینهایت ممنونم


مرسی از رضا(داداش گلم) که راهنماییم کرد


مربوط به پست قبل میشه! ولی ارزش دیدنش رو داره



کلیک کنید

نظرات 25 + ارسال نظر
الدان سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 00:31 http://anahno.blogsky.com

افل افل افل

یوووووووهووووووووووووووووو
افل شدی
عجب افتخار بزرگی کسب کردی
شوخو بود

الدان سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 00:36 http://anahno.blogsky.com

خدا کنه افل شده باشم
وای چه راه خوشگلی
جوون حتما اینکارو درآینده می کنم
ولی میترسم طرف بزنه توگوشم

دعات مستجاب شد
الدان خاله اوفل شده
آره راه خیلی خوشگلیه به شرط اینکه از جک و جونور بدت نیاد میشه از نوع پلاستیکیش هم استفده کرد
در آینده امتحان کردی نتیجه ش رو هم اعلام کن
هه هه هههههه با فاصله سورپرایزش کن
تا از هر گونه عکس العملی در امان باشی

ع.خ سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 00:47 http://www.jump.blogsky.com

من خودم احتمالا سورپرایز میشم چون برعکس همسر گرامی هستم و ایشان با جک و جونور دعوایی ندارد

هه ههه ههه
جالبه
پس هر لحظه مراقب سورپرایز شدن باشید
عجب همسر تون دل شیر داره
شاد باشید و سلامت...

وحیده سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:21

یووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووووووووووو!!
سلام نازگل خودم!!
مخصوص منه؟؟؟
وای مرسی ناناسی!!
نکنه میخوایی سوسکه رو بکنی تو چشم؟!!!
اگه اینجوریه الفرار!!!!!!
شوخو میکنم بلا!
الان دانلودش کردم میرم میبینمش!!
باید خیلی جالب باشه!
تازه بعدش میخوام برم جواب نظر قبلی هامو بخونم!!
راستی بی حوصله نباش دیگه!!
منم حالم بی حوصله میشم و حالم بد میشه!!
انقد بی حوصله شدی درست حسابی جواب اس هامو نمیدی!!!
فعلا کاری نداری ناناسم؟
بای...

یووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووووو جیییییییییییییییییگی جونی
سلاممممممممممممممم وحیده جونی گل خوووووووودم
یـــــــــــــــــــــــــــس مخصوص خودت
خووووووووووواهششششششششششششش
هیی!!! سوسک نیست
سورپرایز خوشگلی ش به اینه که یه جوری وانمود میکنی که طرف فکر در رفتن نکنه
بدو دانلودش کن خیلی خوشدله آری جالب ناک است بسی
اوووووووووخیییییییییییی
بی حوصله! باشه جیگییییییییییییی دارم سعی میکنم بی حوصله نباشم اووووخیییییی ویروسش قوی بوده به تو هم سرایت کرده جیگی!!! درد بی شارژی هم اومده روی بی حوصلگی م سعی میکنم حالم و بهتر کنم
کار و بار که زیاد دارم !چون همه ش روی هم تلنبار شده
زودی بیا دووووووووووباره

مرغ عشق سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 15:23 http://www.yardeli.blogfa.com

افل اینکه این الدانه همیشه همین جوریه
هر جا میره از خوشحالی افل شدن نزدیکه ذوق مرگ شه
حالا زبونم لال دور از جون پسرم
بعدش سلام دکل انرزی خودم
نونو که نیست خودت بیا یه ذره انرژی ژخش کن برو که خفن احتیاج دارم
مامی جونی؟
دومنش
این اپت خوشدل بود
ولی خدایی اگه کسی منو اینجوری سورژرایز کنه ها
تا اخر عمرم باهاش نمیحرفم
چون وحشتناک میترسم
بعدشم
مامی جونی این لینکی که زدی دانلود کردم ولی سیستمم نمیخونتش
باید چی کنم؟
بعدشم خوش به حالت که کلاساتون زود شروع میشه
کلاسای ما افتاده اول ابان
حالم گرفته اس!
میخوای انگشت کنم چش خودم یا سیستمم؟
وحیده جونی رو دیدی حالشو بژرس واز طرف منو روی گلشو ببوس!

هیییییییییییی!!! خب افل شدن ذوق هم داره دیگه
ووووویییی مامی مرغ عشقی! خدا نکنه! هووووووووومممم ذوق مرگ شدن که خوبه
اوووووخیییییی سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام جیگر دونی خودم
اوخییییییییییی نونو نیست یه مقدار از انرژی ها کم شده
باچه مامی مرغ عشقییییییییییییییییییی میام الان انرژی ساطع میکنم فقط یه کم فشار انرژی م کم شده یه خوده هاییی
هییی!!! مامی جونی
اوووووخییییی ملسیچشمات خوشدله میبینه
هییی!!! من عاشق این جور سورپرایز ها م
اولش میترسی بعدش کلی میخندی
من سوسک میبینم انگار هیولا دیدم حتی از نوع پلاستیکی ش هم میترسم
اووووخییییی چلا نمیخونهمن بلد نیستم
از الدان خاله بپرس بلده بهت میگه
زیادم زود شروع نمیشه هفته اول و تقریبا علافی طی میکنیم تا برنامه های کلاسا تنظیم بشه
وووووووووویییی کلاس! دانشگاه؟
اچکال نداره! تا چشم به هم بزنی اول آبان میشه
ههههههیییییییه وخ انگشت نکنی تو چش خود
تو چش سیستمت اچکال نداره
ووووووویییی باچه جیییییییییییییگر دونی خودم
یه ماچ گنده ش میکنم
یه بووووووووووووس هم واسه مامی شوشوی خودم

سی سی کام سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 19:19 http://sisicom.mihanblog.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااام

بــــــــه! سیییییییییییییییییییییییییییییییلووووووووووووم
احتمالا یه خبرایی هست

پرستو سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 20:28 http://Yekdelim.blogfa.com

سلامممممم خسته نباشین خوبی روانشناس گلم چه خبرها خوش میگذره

سلاممممممممممم
ممنوووووونشاد باشین
خوووووووووبمخبری نیست!خوش هم میگذره یه جورایی
ممنون سر زدین

وحیده چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:35

سسسسسسسسسسسسسسلام!!
خوفی؟
اوه این الدان اول شده که!!!
رفتم وبش دعواش کردم!!!
ولی باز داداشیه خودمه!!!!
نظر من کو؟؟؟
هنوز تاییدش نکردی؟؟؟
بدو تنبل خانوم! بدو ببینم!!
آدمم اینقدر تنبل؟؟؟
زودی ازین حال بیخود بیا بیرون ببینم!!!
إ...!!! من اعصاب مصاب درست حسابی ندارما!!!

اون انیمیشن ه رو دانلودش کردم و دیدمش!!!
وای پروین! خیلی ناناس بود!!
خیلی خیلی جیگر بود!!
دستت طلا که گذاشتیش واسه دانلود!!
میسی ناناسم!
از دیشب تا حالا انواع و اقسام حس ها رو تجربه کردم!!
از خوب گرفته... تا بد!!!
ولی در حال حاضر یه حس خوبی دارم!
امیدوارم همین جوری بمونم و خراب نشه!!
چون حسم قشنگه! سرشار از بخشش و زیبایی و دوست داشتن!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
چشام از جنس بارونه٬که می سوزونتش خورشید
تو رو می بخشمت اما٬کسی جز من نمی بخشید
تو رو می بخشمت اما ٬ نه این که باز برگردی
می خوام یادم بره کی بودی و با من چه ها کردی
به تعداد دلای ما٬به شهر قصه راهی هست
گذشتم از گناه تو٬ باور کن خدایی هست
غبار کینه رو شستم ٬ همه حرفاتو بخشیدم
کسی تو آینه پیدا شد٬که قبل از این نمیدیدم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اینم یه شعر بی نظیر از آهنگای سعید جون مدرس م!!!!
راستی خواهرت رفت واسه رائفی پور؟؟؟
منکه تو خونه بودم ولی دلم داشت آب میشد!!!
من رائفی پور میخوااااااااااااااااااام!!
ایشالا یه بار میاد تهرانپارس یا نارمک!!
بعد من با کله میرم میبینمش!!!!

کاری باری؟؟؟
چون نظرمو تایید نکردی جریمه میشی نمیگم (تا...)!!!
فعلا...

سیلووووووووووووووووووممممممممممممممم بلااااااااااااااااا
هوووووووووممممم خیلی بهترم
هییی آری اول شد ههییی!! چرا دعواش کردی
اووووووخیییی!
هیی!! نظرت و بالاخره تأیید کردم
یه شعری هست میگه:
حسنی نگو بلا بگو! تنبل تنبلا بگو حالا باید اسم اولش رو عوض کنی پروین نگو بلا بگو و ادامه....
باچـــــــــــــــــه! به قول خودم: بیا بیرونننننننننننننننننن
هیی!!! ووویییی اینجوری که تو گارد گرفتی دیگه جرأت نمیکنم بی حوصله باشم
اووووووخیییییییییی دیدیش
خییییییییییییلی خوشحالم که خوشت اومده
دست الدان خاله طلا! که اینو بهم نشون داد
انقدم سر این فایله اذیتش کردم
اره خیلی خوشگل بود مخصوصا آهنگی که روش بود
اووووووووخیییییی! هی حس ها زیر و رو میشه
هوووووووووووووم خیلی خوبه که الان حال خوووووووووووووب داری
هوووووووم! منم اعصاب مصاب ندارم اگه از این حال خوبت بیای بیرون ! دیگه دیگه!!!
هر چی دیدی از چشم من دیدی منم دوباره تنبل میشم جواب نظراتو نمیذارم
هووووووووووووووووم حس خیلی عالییی داری
اوووووووووووخییییییییی یه شعر دیگه از سعید مدرس
چقد قشنگه وحیدیییییییییی
منم مووووووووخووووووام
آره خواهرم و دختر عمه م رفتن کاش زود تر خبر دار شده بودم با هم میرفتیم
دختر عمه م صداشو ضبط کرده
کیفیت ش هم خووووووووووووووبه
ازش میگیرم برات میارم بگوشییییی
آره ایشاالله اون طرفا هم بیاد بدو بدو بری ببینیش
کار و بارم یه خوده کمتر شد ولی همجنان ادامه دارد
هه هه ههه جریمه
جریمه سنگینی بود
تا....!!!بقیه شو هم بوگو
زووووووووووودی بیا نظراتو بخوننننننننننننننن

rain girl چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 18:34 http://www.hichkas8.blogfa.com

سلااااااااااااااااااام

جون من از این سرپرایزا واسه من نداشته باش

دِریه میتُنَم...!

سلامممممممممممممممممممممم
هییی!! چیرا؟؟؟ خوبه که
بعدشم کلی میخندیم
اووووووخییییی باشه! گریه نتن

دیونه چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 20:45 http://mymina.blogsky.com

سلام خیلی خوب انگیز بود یاد این حرف دکتر شریعتی افتادم که
برای پرواز به آسمانها، منتظر نمان که عقابی نیرومند بیاید و از زمینت برگیرد و در آسمانهایت پرواز دهد. بکوش تا پر پرواز به بازوانت جوانه زند و بروید و بکوش تا اینهمه گوشت و پیه و استخوان سنگین را که چنین به زمین وفادارت کرده است، سبک کنی و از خویش بزدایی، آنگاه به جای خزیدن، خواهی پرید. در پرنده شدن خویش بکوش و این یعنی بیرون آمدن از زندانهای اسارت .

سلامممممممممممم
هییی! خوب انگیز
مرررررررررسی
یه مرسی دیگه هم به خاطر این جمله دکتر شریعتی که برام نوشتی خوشدله بود

ستاره پرداز پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:11 http://www.farniyaschool.mihanblog.com

سلام
واااااااااااای شرمنده واقعا یکی دو روزه سرم مشغول درس ومدرسه است .
وااااای چه پست جالبی بود خوشم اومد
راستی چرا حالا قهر کردی
ای بابا گفتم دیگه کار داشتم
دیگه غیبت نکنی

سلام
دشمنتون شرمنده. آخییییی! درس و مدرسه!موفق باشید
هه هه هه جالبسورپرایز خوبیه
خب من هی میام میبینم معلم نداریم
خب این غیبت تون رو موجه میزنم
باشه غیبت نمیکنم

تنهاترین پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 13:23 http://www.tanhatarin109.jbg.ir

Surprise


سلام شما دخترا کلا دوست دارید...اذیتتون کنندا...خودتون میخاید...برعکس پست بی مزت
اما فایل قشنگی بود.... واقعا جالب بود ولی کاش فرمتشو عوض میکردی....ولی ممنون قشنگ بود.....

در مورد پستت شوخی کردم قشنگ بود.

yes!

سلام نه!!! کی گفته؟
نه که شما پسرا هم از اذیت کردن خوشتون نمیاد
ولی یه وقتایی حال میده اینجور سورپرایز کردن ها
خیلی هم پستم خوشمزه بود
ارههههه فایله خیلی خوشگل بود
هیی!! شصت تا فرمت عوض کردم تا بالاخره شد
خواهش! باید از الدان ممنون باشم که اینو برام فرستاد
هه هه هه!!! نه! من جدی گرفتم
الانم ناراحتم

سی سی کام پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 17:04 http://sisicom.mihanblog.com

سلام روانی(مخفف روانشناس، معنی دیگری ندارد) روزت مبااااااااااااارک

سلامممممممممممممم سی سی
هه ه ههه مخفف سازی میکنی
مررررررررررررسی روز تو هم مبارک
چه دخملای خوشمل خوبی داریم هااااااااااااااااااااااا
خدا حفظمون کنه

ستاره پرداز پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 17:50

سلام
روز دختر را به شما و همه دختران ایران پاک ایران زمین مبارک باد

سلاممممممممممممممممم
ممنوووووووووووووووووووووووووووون
هووووووووم منم به سهم خودم به همه دخملای خوشملمون تبریک میگم

violin پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 19:50 http://ariaviolin.blogfa.com

سلام عزیزم روزت مبارک

سلامممممممممممممممممم عزیز دل
مررررررررررررررررررررررسی
روز تو هم مباررررررررررررررررررررررررررک
فکر کنم همزمان هم کامنت گذاشتیم
چون منم الان وبلاگت بودم اومدم دیدم کامنت گذاشتی

دیونه پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 20:03 http://mymina.blogsky.com

آپمممممممممم



اووووووووووووووووومدممممممممممممممممممم

آناهیتا پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 21:40

سلاااااااااااام عسیسم

به خدا اگه کسی بخواد با من از اون شوخیا بکنه درجا سکته میکنمهیچکس به انداره من از سوسک نمیترسه

سلامممممممممممممممممم جیگملی
هه هه ههه منم مثل تو ام
در حد مرگ از سوسک میترسم
ولی پلاستیکی ش خوبه دیگه! اونم ترس داره ولی خطر نداره

مه لقا پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 23:34 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام عزیزم
فدای سرت روز شما هم مبارک
ببین من دانلودش کردم اما سیستمم بازش نمیکنه
این سورپرایز چیه؟

سلاممممممممممم جیگر
ملسی مه لقا جونی
مررررررسی واسه تبریک
اووووووخیییی! نمیدونم چرا مشکل داره! برای یه نفر دیگه هم باز نشد برم اطلاعات بگیرم ببینم جیکارش کنم
سورپرایزه دیگه! بایست ببینی

وحیده جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:32

یوووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووووووووووو!!
سسسسسسسلااااااااااااااااااااااااااااااام!
چیطری؟
چرا وبت درو رو من باز نمیکنه؟؟؟
کلی تلاش کردم تا وبت باز شد!!!
راستی یه چیز یادم رفت درباره این سورپرایزه بگم!
کاش مثل همین متنش انیمیشنش هم با همون جمله ها تموم میشد!
اون جمله های آخرش بد آدمو میبره فضا!!!
۲نفر واسه باز شدنش مشکل دارن؟؟؟
منم فایل اصلیه زیپ شذه ش رو دلیت کرده بودم ٬ میخواستم به داداشی نشون بدم باز نمیشد!!
الان دوباره دانلودیدم!!!!!!
چهحالی داره خواهر زاده خیلی شبیه خود آدم باشه؟؟؟ حتما کلی ذوقیدی! اووووووخی!
دارم آهنگ دانلود میکنم!!
ولی کلی باید بگردم تا آهنگی رو که میخوام پیدا کنم!!
تازه اگر هم پیدا بشه باید دید دانلود میشه یا مشکل داره!!!!
بعدشم سرعت پایینه طول میکشه!!!
ولی من پوستم کلفته میگردم.صبرم میکنم!!!!
مثل آهنگای سعید جون مدرس که بالاخره پیداشون کردم!!!
هیچ آهنگی نمیتونه از دست من فرار کنه!!!!

یکی از آهنگای سیاوش قمیشی رو که خیلی وقت بود دنبالش بودم پیدا کردم!!!زودی دانلودشش کردم!!!
اوخی!اتفاقا حال خوبم فقط همون روز بود!!!!
یعنی فقط همون روز بود که از ته اعماق وجودم خوب بودم و تا شب هم ادامه داشت!!
ولی روزای بعدش دیگه دیگه...رفتم تو باقالیا!!!
امروز که دیگه نگو داشتم دیوونه میشدم از بی حوصلگی!!!
اعصاب مصابم تعطیل شده!!!رفته زیر خط فقر!!
ای بابا!!!این آهنگه هم جون میکنه دانلود شه!!!! -فعلا ۶۸٪ دانلود شده!
این دفعه شعر نمیذارم برات!!!!
اعصابم خطخطیه شعر ناامید کننده میذارم!!! تو هم که بدتر از من مستعد بی حوصلگی...!!!
فعلا کاری نداری نانا؟
یادت نرفته که جریمه ای؟؟؟
بای

هوووووووووووووووررررررررررررررررررررررررررررررررررررااااااااااااااااااااااااااااااا!
سیلووووووووووووووووووووووووووووووم بلای خودمممممممم
در وبلاگ منم بی تلبیت شده با بیل نونوچه حل میشه
شاید لولا هاش بدون روغن شده! میرم چک میکنم درستش میکنم
آخیییییییییییی تفاهم داریم با هم در حد بی حدی
منم دقیقا همین مد نظرم بود. اگه این تیکه آخرشم بود دیگه رسما ذوق مرگ میشدم
آره جیگویی! نمیدونم چرا! بایست برم بپرسم چیجوریه
هه ههه ههه من دوتا دوتا ازش ذخیره کردم اگه یه وخ یکیش پاک شد یکی دیگه ش باشه
هوووووووووووومممممم به داداشت نشون بده ببین خوشش میاد یا نهخبر شو بده حتما!
اره جیگیییی!! خیلی ذوق داره که خواهر زاده شکل خودت باشه
آره من که خعلیییییییییییییییییییی ذوقیده ام
یه جورایی انگار آدم بچگی های خودشو به صورت مستند میبینه
یووووووووهووووووووووووووووووو اهنگ میدانلودی
اوخیییی!!! عشق آهنگ باید زیاد بالا باشه تا این همه سختی رو تحمل کنه
این سرعت پایین از همه چی بد تره
هوووووووووووممم خیلی خوووووووووووووووبه
من یه خوده صبرم کمه!یه چیزی رو که میخوام پیدا نکنم یه جوریایی کلافه میشم
هیچ آهنگی نمیتونه از دست جیگی جون من فرار کنه
اهنگای سیاوش قمیشی! کدومشو؟
رفتیم دانشگاه باید همه اینا رو بذاری برام گوش کنم
موخوام موخوام
اوووووخییییی! بازم خوبه که همون یه روزم حالت خوب بوده
هه هه زدی توی جادی خاکی! رفتی وسط باقالی هاااااا
آخیییییی! درد بی حوصلگی بد دردیه حسابی اعصاب آدم و میبره زیر خط فقر
یه عالمه ای هزارتایی برات دعا میکنم تا زودی زودی زودی حالت توپ و رو به راه بشه جیگی جونی خودمممممممممممممم
هه ههه سرعت پایینه رژه میره روی اعصاب آدم
خوبه بازم از نصف بیشتر دانلود شده
اووووووخییییی! همون که گفتی آهنگ وب نونو عشقی رو پسندید فهمیدم ناناحنی
باشه جیگی جونی! فقط یادت نره بعدا شعر بذاری هاااااااااا
هه هه منم مستعد! دارم غنی سازی میکنم
نه جیگی جونمی جون کاری ندارم
هنووووووووووزم جریمه!!!! افسردگی میگیرماااااااا
دووووووووووووووووووشمت دالم یه عالمه
زودی خبرت میکنم بیای پیشم
مواظب خودت باش جیگی جونی

نازنین جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:00 http://javani-hayahoo.blogfa.com

سلام
امروز روز تولدمه خوشحال میشم به وبم بیای

سلاممممممممممممممممم
اوووووووخییییییییییی!!! تولد
با یه زنبیل تبریک میام

الدان جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 http://anahno.blogsky.com

sdg,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,l
سیللللللللللللللووووم خاله پروین
خوبی؟
می خوای سورپرایزت کنم؟

بـــــــــــــه!!! سیلوم ایناااااااااااااااااااااااااا
مررررررررسی خاله جون. خوووووووووووووبم
هه هه ه!!! از مدل همین سورپرایزها!!؟
هووووووومممممم ! با سپر و لباس حنگی میام! اونقت سورپرایز کن

دیونه جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 13:56 http://mymina.blogsky.com



بعد از چن وقت هنوز متوجه نشدی من پسرم

نــــــــــــــــــــــــــــــــــه!!!!
ه ههههه ههههــــــــــــهه هههههه
به خاطر سردر وبلاگت فکر کردم دختری
هه ههه ههه! سورپرایز شدم حسابی

سی سی کام جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 16:34 http://sisicom.mihanblog.com

بدو بیاااااااااااا که آپم

یووووهووووووووووووووووووووو
میام الان

رضا یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 00:45 http://srn2010-1370.blogfa.com

خیلی اموزنده بود.ممنون اجی



مولانا جونه دیگه

خواهش داداش

پرستو دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 13:37

اوه اوه چه سورپرایزی ؟ زیادی ادم ذوق زده می شه ها

هه ههه هههه
اره شدتش زیاده خوبه دیگه آدم یهو ذوق مرگ میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد