شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

یه پیشنها!

سلام دوستان عزیزم


یه پیشنهاد:


بیاید یک شب قبل از خواب،


اول برای تمام نعمت های خدا شکر بگیم.


دوم برای هم دعا کنیم.


سوم تمام کسانی رو که به شما ظلم کردن 


یا ناراحت تون کردن رو ببخشید به خاطر رضای خدا.


حتی اگه شده  فقط به زبون بگید!


اگه دوست داشتید هر شب این کار رو  انجام بدید.


اگه توی زندگی تون تأثیر گذاشت حتما بیاید بگید.


به دیگران هم توصیه کنید.


اگر هم تأثیر نداشت حتما بیاید بگید.


میدونید با این کار کوچیک هر شب


تمام کائنات پر میشه از انرژی مثبت


و کائنات چند برابرش رو به شما بر میگردونه.


البته فراموش نکنیم که سرور تمام کائنات خدا ست!


انشاالله سلامت و شاد و موفق باشید.

جشن هسته ای!

سلام به همه دوستای گلم


یه خبر خــــــــــــــــــــــــــــــــــوب!


توی یه همچین روزی، انرژی هسته ای به دنیا اومد!


بعد ها به خاطر تولد من (همون انرژی هسته ای!)


اسم امروز رو فناوری انرژی هسته ای گذاشتن!!!


این کیک های خوشمزه رو هم برای شما سفارش دادم


نـــــــــــــــــــــــــــــــــوش جون


راستی! ولادت  حضرت زینب  به همه تون تبریک میگم


اینم از برکت روز تولد من








افکار و رفتار!

نوع و کیفیت افکار آدمی، سازنده نوع و کیفیت زندگی اوست.



اندیشه زیبا و مثبت میتواند بهشتی در زندگی انسان بسازد.



اندیشه منفی و یأس آور میتواند جهنمی در زندگی او خلق کند.



شیوه زندگی شما، بازتاب وضعیت ذهنی شماست.


(وین دایر)



تفعل نوروزی!

در خرابات مغان نور خدا می بینم


این عجب بین که چه نوری ز کجا می بینم


جلوه بر من مفروش ای ملک الحاج که تو


خانه میبینی و من خانه خدا می بینم


خواهم از زلف بتان نافه گشائی کردن


فکر دور است همانا که خطا می بینم


سوز دل، اشک روان، آه سحر، ناله شب


این همه از نظر لطف شما می بینم


هر دم از روی تو نقشی زندم راه خیال


با که گویم که در این پرده چها می بینم


کس ندیده ست زمشک ختن می بینم


دوستان عیب نظر بازی حافظ مکنید


که من او را ز محباّن شما می بینم


 

نوروزی نوشت: چند ثانیه بعد از تحویل سال به نیت همه ی شما

یه تفعل به حافظ زدم. من که جواب خودم رو گرفتم.

امیدوارم شما هم به مقصود تون رسیده باشید.

پایدار باشید و پیروز و شاد و سلامت