شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

روز بزرگداشت مولانا...

بر رهگذر بلا نهادم دل را

خاص از پی تو پای گشادم دل را

از باد مرا بوی تو آمد امروز

شکرانه ی آن به باد دادم دل را



عاشق همه سال مست و رسوا بادا

دیوانه و شوریده و شیدا بادا

با هشیاری غصه هر چیز خوریم

چون مست شویم هر چه بادا بادا




هستم به وصال دوست دلشاد امشب

وز غصه ی هجر گشته آزاد امشب

با یار بچرخم و به دل می گویم

یارب که کلید صبح گم باد امشب



عشق از ازل است و تا ابد خواهد بود

جوینده عشق بی عدد خواهد بود

فردا که قیامت آشکارا گردد

هر کس که نه عاشق است رد خواهد بود




خوشی خوشی تو ولی من هزار چندانم

به خواب، دوش که را دیده ام؟نمیدانم

ز خوشدلیّ و طرب در جهان نمی گنجم

ولی ز چشم جهان همچو روح پنهانم



زین دو هزاران من و ما ای عجبا! من چه منم!

گوش بده عربده را دست منه بر دهنم

چون که من از دست شدم، در ره من شیشه منه

ور بنهی پا بنهم، هر چی بیابم شکنم


آه چه بی رنگ و بی نشان که منم!

کی ببینم مرا چنان که منم!؟

گفتی:«اسرار در میان آور»

کو میان اندر این میان که منم؟


ذوق نوشت!:امروز بزرگداشت جلال الدین محمد بلخی (همون مولانا جون خودم) بود.

خیلی سخت بود برام که از بین اشعار فوق العاده زیبا ش یکی یا حتی چند تا ش رو انتخاب کنم

تک تک اشعارش رو با جان و دلم دوست دارم.


ذوق نوشت 1!:چهار مورد اول از دوبیتی های مولانا بود .

بقیه 2بیت اول غزلیات بود.


ذوق نوشت2!:یه شعر هم در ادامه مطلب قرار میدم حتما بخونیدش.

میگن این آخرین شعریه که مولانا سروده.


ذوق نوشت آخر!: .......

رو سر بنه به بالین، تنها مرا رها کن

ترک من خراب شبگرد مبتلا کن

ماییم و موج سودا، شب تا به روز تنها

خواهی بیا ببخشا، خواهی برو جفا کن

از من گریز، تا تو هم در بالا نیفتی

بگزین ره سلامت، ترک ره بلا کن

ماییم و آب دیده، در کنج غم خزیده

بر آب دبده ی ما صد جای آسیا کن

خیره کشی است ما را، دارد دلی چو خارا

بکشد کسش نگوید:«تدبیر خونبها کن»

بر شاه خوبرویان واجب وفا نباشد

شای زرد روی عاشق، تو صبر کن، وفا کن

دردی است غیر مردن آن را دوا نباشد

پس من چگونه گویم کاین درد را دوا کن؟

در خواب، دوش پیری در کوی عشق دیدم

با دست اشارتم کرد که:«عزم سوی ما کن»

گر اژدها ست بر ره، عشق است چون زمرد

از برق این زمرد هین! دفع اژدها کن

بس که بی خودم من ور تو هنر فزایی

تاریخ بوعلی گو، تنبیه بوالعلا کن

نظرات 40 + ارسال نظر
الدان جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 22:28 http://anahno.blogsky.com


من عاشق مولانا هستم
به جون خودم
ولی فارسیم ضعیف شده خیلی وقته شعر نخوندم معنیشونو نفهمیدم
ولی از آهنگ شعرای مولانا خوشم میاد
فاعلاتن فاعلاتن فاعلات



وااااااااااااااااییییی چه قد خووووووووووووووووووووبببب
منم عاشقشم
اوووووووخییی! اچکال نداله بیا از خود خاله سؤال کن
شعر فارسی راحته فهمیدنش! فقط یه کم نکته بینی داره
هووووووووووووووووووووووووووممممممم وزن شعراش خیلی خوشدله اس
به قول خود:
رستم از این بیت و غزل ای شه و سلطان ازل
مفتعلن مفتعلن مفتعلن کشت مرا
هوووووووووووممم خیییییییییلی خوشدله ن شعراش
دلم میخواست از مثنوی هم بذارم اما دیدم دیگه یه کیلومتر پست میشه

وحیده شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:48

سسسسسسسسسسلام!
چطوری؟
بذار از القاب سرخ پوستیت بگم: دختر خود خفه کرده با اشعار مولانا!!!! (شوخی میکنم نانا)
چه شعرای خوشدله ای!من زیاد اهل شعرای مولانا نیستم! ولی از بعضی قسمتاش خیلی خوشم اومد!
دو بیتی اول و چهارم خیلی خوشدله بود! اینم خیلی ناناسه:
آه چه بی رنگ و بی نشان که منم! / کی ببینم مرا چنان که منم!؟
گفتی:«اسرار در میان آور» / کو میان اندر این میان که منم؟
آره حتما به داداشی نشونش میدم! اون دفعه که فرصت کاملا مناسب بود زدم ولی همه چی خراب شده بود!!! ولی حتما نشونش میدم!
من برعکس تو کمی صبورترم!!!
آره!آهنگ سیاوش قمیشی(گریه کن)! الان شعرش رو برات میذارم:
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
گریه کن گریه قشنگه
گریه سهم دلٍ تنگه
گریه کن گریه غروره
مرحمٍ این راهٍ دوره
سر بده آواز هق هق
خالی کن دلی که تنگه
گریه کن گریه قشنگه
گریه سهم دل تنگه
بذار پروانهء احساس
دلتٌ بغل بگیره
بغض کهنه رو رها کن
تا دلت نفس بگیره
نکنه تنها بمونی
دل به غصه ها بدوزی
تو بشی مثل ستاره
تو دل شبا بسوزی
گریه کن گریه قشنگه
گریه سهم دل تنگه
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عاشق این آهنگشم! مخصوصا تصویریش! بعضی از آهنگای قمیشی رو خیلی خیلی دوست دارم!
چند تا آهنگ دیگه هم میخواستم ولی فکر کنم باید برم دفتر!!! ولی یکی دیگه هم دانلود کردم که خیلی دوسش دارم!!!
اووووووخی!باشه همه رو برات میذارم بگوشی نانا!
آره اون یه روز خیلی خیلی خیلی خوب بود!مثل همون دورانی که همه چی رو رها کرده بودم!! دل و ذهن آزاد آزاد!!
ولی نشد که بشه دوباره!
مرسی که دعا میکنی ناناسی! بی اندازه بهش نیاز دارم!!
باشه از جریمه بودن درت میارم!!!
دووووووووووووووووووووووووست دارم!
تا بعد...

سلامممممممممممممممممممممممممم جیگی بلا ی خودم
خووووووووووووووبمممممممممممممم
مگه میشه روز بزرگداشت مولانا باشه و من شنگول نباشم
هه هه ه چقد این لقب سرخ پوستی برازنده ی منه
اووووخیییی شعراش همه خوشدله ن. اینا یه قطره از اون همه زیبایی و شور نمیشه هووووووومممم دقیقا مث خودمی
تازه بقیه ش و باید بخونی بقیه ی این شعره رو
اووووووخییییی چی خراب شده بود اچمال نداره بعدا نشون ش بده
هووووووومممم خوبه صبوری. منم به صبری معروفم ولی توی این جور مواقع که سرعت نت میاد پایین اصلا صبور نیستم
اوووووخییییییییییییی چه خوشدله اس آهنگشالبته شعرش!آهنگش رو نگوشیدم ببینم چیجوریه
مرسییییییییییییییییییییییییییییییی جیگی شعرش رو گذاشتی
هییییییییییییییییی!!! تصوری؟؟؟
آره بعضی آهنگاش خوشدله ن
هه ههه هههه دفتر بری خیلی راحت تر میتونی دانلود کنی سرعت ویژژژژژژژژژژژژژ همچین آدم حال میکنه
اووووووووخیییی چی دیگه دانلود کردی؟ مفتش محل
هووووووم بذار بگوشم بعد همه رو هم برام بلوتوث کن ببرم
اون روزی که حالت خییییییییییییییییییییییلی خوب بوده نشون میده که داری خوب پیشرفت میکنیبالاخره بعد چندوقت دوباره همون حال رو پیدا کردیهوووووووووووومممم ایشاالله که تعداد این روزا توی زندگیت هر روز بیشتر بشه
و مثل یه غده سرطانی همه وجود زندگی ت رو بگیره
هووووووووووم مگه میشه من واسه جیگی جونی خوشگل خودم دعا نکنم
یووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووووو
از جریمه در اومدم
خعیییییییییییییییییییییییییییییییییلی دوووووووووووووووووووسّت دارم
تا خییییییییییییییییییییییییییییلی رووووووووووووودددددددددد
بووووووووووووووووووسسسسسسس

zss شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 16:31 http://zss20.blogfa.com/

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام خاااااااااااااااااااالللللله
خوبی؟؟؟ چ خبر؟؟؟
به به مولانا جون... دیروز بوده بزرگداشتش؟؟؟یعنی تولدش بوده؟؟؟؟وفات؟؟؟ هردو؟؟؟ هیچ کدام؟؟؟از وسط به دو طرف؟؟؟
شعرا قشنگ بودن مادر...
ادامه ی مطلب م بسیییییییییی قشنگ بود... محسن نامجو ش و شنیده بودم... خیلی دوست دارم شعرشو..
قربوووووووووووون خاله

سلامممممممممممممممممم عمممممممممممه جونم
خووووووووبممممممممممم تو چیطوری عمه جون
خبر از این مهم تر که روز بزرگداشت مولانا س
مولانا یه خبر خیلی و خوب و عالی نه تنها واسه من که واسه همه دنیا س
هوووووووووووووووووومممممم! فکر کنم همون از وسط به دو طرف گزینه خوبی باشه
شعراش واقعا خوووووووووووووووووووشگلن
مرسی که ادامه مطلبم خوندی توی شعراش حس موج میزنه آره محسن نامجو رو شنیده بودم منم
اوووووووووخییییی منم تو رو دوست دارم
خدا نکنه عممممممممممممههههه

تنهاترین شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 21:10 http://tanhatarin109.javanblog.com/

[:S027:

خوووووووووووووووووووووش اومدییییییییییییییییییییییییییین
منزل خودتونه راحت باشین

دیونه شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 22:27 http://mymina.blogsky.com

ی یوسف خوش نام ما خوش می​روی بر بام ما
ای نور ما ای سور ما ای دولت منصور ما
ای دلبر و مقصود ما ای قبله و معبود ما
ای یار ما عیار ما دام دل خمار ما
در گل بمانده پای دل جان می​دهم چه جای دل ای درشکسته جام ما
ای بردریده دام ما
جوشی بنه در شور ما
تا می​شود انگور ما
آتش زدی در عود ما
نظاره کن در دود ما
پا وامکش از کار ما
بستان گرو دستار ما
وز آتش سودای دل ای وای دل ای وای ما


تقدیمی از یه دیونه به یه روانشناسی که نتونسته درمونش کنه

این شعر و استاد شجریان خونده
انقذه قشنگه که نـــــــــــــــــــــگو

هه هه هههه یه وقتایی دیونه بودن بیشتر می ارزه
مرسییییییییییییییییییییییی از این تقدیمی خووووووووووووشدله ای
مذوّق فرمودید

دیونه شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 22:29 http://mymina.blogsky.com

نان پاره ز من بستان جان پاره نخواهد شد
آن را که منم خرقه عریان نشود هرگز
آن را که منم منصب معزول کجا گردد
آن قبله مشتاقان ویران نشود هرگز
از اشک شود ساقی این دیده من لیکن
بیمار شود عاشق اما بنمی میرد
خاموش کن و چندین غمخواره مشو آخر
آواره عشق ما آواره نخواهد شد
وان را که منم چاره بیچاره نخواهد شد
آن خاره که شد گوهر او خاره نخواهد شد
وان مصحف خاموشان سی پاره نخواهد شد
بی نرگس مخمورش خماره نخواهد شد
ماه ار چه که لاغر شد استاره نخواهد شد
آن نفس که شد عاشق اماره نخواهد شد

دیدم از بالایی ذوق نما شدی یکی دیگه تقدیم کردم



خاموش کن و چندین غمخواره مشو آخر
آواره عشق ما آواره نخواهد شد



ههه از بالایی ذوق نما شدم
از این یکی ذوق مرگ
مرررررررررررررررررررررررسییییییییییییییییییییییییییییی

ستاره پرداز شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 23:00

سلام
ای ول بابا روانشناسی را بی خیال بچسب به ادبیات
راستی غیبتت خیلی زیاد شده مثل اینکه باید با بابات بیایی مدرسه،

سلامممممممممممممممم
بالاخره آقا معلم اومد حاضری زد
نمیشه که روانشناسی رو بیخیال شد
ولی میشه یه دنیا ادبیات قاطی ش کرد
همون کاری که دکتر ابراهیم میثاق انجام میده
شما که ادرس مدرسه رو نمیذارید که بچه توی کچه پس ها گم میشه دیر میرسه مدرسه بعد پشت در می مونه
آقا!!!! اجازه؟!!!
میشه ما خودمون و بیاریم؟

رضا یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 00:38 http://srn2010-1370.blogfa.com

سلام.خوبی؟ممنون سر میزنی.عکسه منو خیلی گرفت.
باحال بود.موفق و پیروز باشی.

سلاممممممممم
خووووووووووووبم خواهش دارم
آره عکسش خیلی خوشگل بود
ایشاالله قسمت بشه از نزدیک ببینم اونجا رو
مررررررسیییی باحالی ش به خاطر مولانا بود
بازم ممنووووووووووون
شاد و سلامت باشی

maria cullen یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 13:15 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com/

سلام عزیزم وااااااااااااای دلم تنگ شده بود واست!
من برگشتم سر بزنی ها

سلامممممممممممممم مریم جووووووووووووونم
خووووووووووووووووووبی؟؟
دلم منم واسه ت یه جیزگیل شده بود
خوشحالم دوباره میبینمت
بدو بدو میام پیشت الان

violin یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 19:00 http://ariaviolin.blogfa.com

سلام
بیا آپم.......

سلامممممممممم
آخ جوووونمی
اووووووووومدم

[ بدون نام ] یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 19:46

عاشقتم عزیز دلم! مرسی از لطفت مهربونم


عشق جون خودم خواهش دارم نفسی. خوشدیل خودمی

ستاره پرداز دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 00:02

واااااااااااااای کجا موندی رفتم به اون مدرسه

آقا!!!!
من گم شدم توی راه مدرسه
آخه آدرس که نمیذارید! مدرسه رو که عوض کردید

وحیده دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:39

سسسسسسسسسسسلام!
چی طوری؟
تا یادم نرفته بذار یه سوالی بپرسم!!!
این که نوشتی(مفتش محل) یعععنی چه؟؟؟

خدا بخواد امروز حالم خوبه!
ولی نه در حد اون روزا که برم رو ابرا!!!
ایشالا به این حال عالی هم میرسم!
وای چقدر هوا سرد شده!!
الان که دارم تایپ میکنم دستام یخ یخ شده!!
تو اول مموری گوشیت رو خالی کن تا آهنگا بهت بولوتوث بشه نانا!
واسه مژگان هم کلی عکس درآوردم باید بهش بدم!
دوووووووووووووووووووووووسّت دارم هوارتایی!

تااااااااااااااااااااااااااا بععععععععععععد!!

سلامممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
خووووووووووووووووووووووشمل بلای خوووووووووودم
بالاخره چشمم به جمال کانتت روشن شد
آخه از صبح تا 6 بعد از ظهر لپتاپ دست رژیم اشغال گر بود
بعدشم که من و خواهر رفتیم خرید
از کل خیابون گردی فقط یه مانتو پسند کردم اما نشد بخرمش
کلی خسته شدیم رسیدم خونه بدو اومدم سراغ لپتاپ
دلم واسه خودت و نظرای خوشملت تنگ میشه زودی زودی
خودت و ایشاالله چهار شنبه میبینم
خوووووووووبم جیگی جونی
ههیی!!! مفتش محل یعنی فضول محل
یوووووووووهوووووووووووووووووووووووووووو
خدا رو شکرررررررررررررررررررررررررررررر
هووووووووممممم ایشاالله میرسی
اره جیگیییییییییییییییی! هوا سرد شده
دیشب پشت بوم بودم داشتم یخ میزدم! اما دلم نمیومد برم پایین همه ستاره ها پیدا بود! انقدر هوا خوب بود! جات خیلی خالی جیگی جون جونی پنجره رو باز گذاشتی دستات یخ زدهمواظب باش سرما نخوری
مموری گوشیم و هم خالی میکنمممممممممممممم
اوووووووووخیییی عکس! عکس !!!!
منم دووووووووووووستتتتتتتتتتتتت دارم از نوع خن ناکش
عجب تا بعد ی گفتی جییییییییییییییییییییییگی
کلی ذوقیییییییییییدم
تا خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی زود زود زود

maria cullen دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 14:54 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com/

سلام عزیز دلم قربون اون سوال پیچ کردنت برم شیرینیش که اینکه برگشتم خودش کلی شیرینیه مسافرت رفتم مشهد خیلی خوش گذشت جات خالی حالا دفه بعد تو رو هم میبرم
این چن وقتی که نبودم چه اتفاقایی افتاده چه پوسته خوشکلی گذاشته خانوم
بازم میام عزیزم اما دعا یادت نره من دیگه کنکور دارم تیر ۹۱

سلاممممممممم مریم جونمی
اووووخیییی خدا نکنه جیگر
آره راست میگییییییییییییییییی شیرینی که گذشتی دیگه! تبدیل به کیک شکلاتی شدی
آخیییییییییییییییییی مشهد واسه منم دعا کردی
اخیییییییییییی جای من خالیایشاالله با هم میریم
هیی! آره یهویی زدیم در و دیوار و کوبیدیم خوشجیلش کردیم
مررررررررررررسی گلی باشه عزیز دل یادم نمیره
ایشاالله قبولی جییییییییییییییگر

الدان دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 23:09 http://anahno.blogsky.com


چطوری خاله؟
شعرت خوبه ها


خووووووووووووبم خاله جون
تو چیطوری؟
هوووووووم من ادبیات رو خیلی دوست میدارم
شعر م زیاد میخونم

ستاره پرداز سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 http://farniyaschool.mihanblog.com

سلام
چه عجب راهو پیدا کردی
راستی چند وقتی بود که خبری ازت نبود نگران شدیم.
اپم

سلامممممممم
هوووووممم بالاخره انقدر کشتم تا پیدا کردم
یه خورده حالم رو به راه نبود!
یوووووووووووهوووووووووووو آپ

مرغ عشق سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 http://www.yardeli.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
جیگردونی خودم
شیطون بلای خوشدلا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا اگه یه بار مامی سر نزنه تو نباید بسری؟
این چند روز حالم خوش نبود عسل
کجا بودی تو تیمار داری کنی از مامی شوهری؟
اخه علوس ملوس واسه چی خوبه پس؟؟؟؟؟؟

سلاممممممممممممم
من فدای مامی شوشو ی خودم بشم
علوس ملوسش به یادش بوده از راه دور هواداری میکرده
اوووووووووخیییییی الهیییی مامی مرغ عشقی جونی
الان با یه سبد انرژی مثبت میام حضوری هواداری

سحر چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:26 http://acnc.mihanblog.com/

سلااام ...
تو آخر ذوقی دختر ..مـــــررسی ..
اصلا نمیدونستم آخرین شعرش چیه ..باید بردارمش ..
مولانا بی نظیره ...شعر نابی هستش ..
انتخابت بیست بیسته ..

سلاممممممممممم سحر جونی
نورانی فرمودی وبلاگمان را
مرررررررررسی عزیز دل
اوووخیییی منم وقتی فهمیدم این آخرین شعرش بوده کلی نشستم گربه کردمخیلی شعرش سوز و گذاز داره
البته کاملا عاشقانه
آرهههههههههههههه مولانا بی نظیره
خوشحالم از انتخاب هام خوشت اومده
اخه خیلی سختم بود که چند تا شو انتخاب کنم
مرسی اوووووووووووووووووومدی

شلیر چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 15:11 http://chiroki-dl.blogfa.com

شلام پروین جونم.....
میدونی چن تا دلم برات تنگ شده.....من خودم نمیدوم....آخه یه عالمه اس....یکی دوتا نیس که.....تووووست دالم گلم....میسی که مثه همیشه میای....ولی نگفتی این وحیده آدرس مادرس داره یا نه...اگه داشت بیا وب خودم کامنت بذار....بازم دوست دااالم قد آسمونا

سیلوووووووووووووووووووم شیلر جوووووووووونی
آخییییییییییییییییییی چقدر دلم برات تنگولیده بود
شگفت زده شدم
مرسییییییییییی منم میدوسمت زیاد تا
اوووخییی مثل همیشه تیکه بود دیگه
چرا گفتم! وحیده جونی وبلاگ نداله ولی بالاخره اغفالش میکنم بیاد همسایه خودمون بشه
منم دوشمت دالم از آسمونا به اون ور

ستاره پرداز چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 23:09 http://h

دلم گوید که پایان می پذیرد فصل هجرانش/
شبم را می کند روشن دگر خورشید تابانش/
اگر روزی به دیدارم بیایدبی خبر دلدار/
رها گردم ز دردی کهنه بوسم لعل خندانش /
دمد در تارو پودم روح بودن را اگر یک شب /
به بالینم بیاید تا شو م طفلی به دامانش /
دگر زین پس سرآید بی قراری ، دیدگانم گر/
ببیند دیدگانش را کشم سر در گریبانش/
زمن گر جان بخواهد می کنم بی شک نثارش جان/
چه می خواهم ز جانان جز شدن در بند زندانش/
بسی گفت از وصالش بادلم لیکن نیامد باز/
دلم دیوانه حال است از جفا کردن به پیمانش/
دلم گوید ولی باور ندارم در فراقش چون/
ملامت ها کشیدم تا شدم ویران ز خسرانش/
حقیقت را نمی گوید دلم «خاموش» می دانی/
دگر هزیان سخن گفتن بود پایان دورانش/

آقا اجاااااااااااااااااااااااااااااازه!!!/؟؟
خییییییییییییییییییییلی خوشگله شعره
خاموش هم تخلص مولانا ست
خیییییییلی خییییییییییلی دست شما مرسی

رضا چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 23:09 http://www.srn2010-1370.blogfa.com

سلام.خوبی؟خسته نباشی.کم پیدایی ها.موفق باشی

سلامممممم
مرسی خووووووووبم
سلامت باشی
کم پیدا که نیستم میام چند روز یه بار سر میزنم
مگه پست های تو رو از دست داد
شاد باشی

مه لقا چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 23:49 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام
خوبی دخمل جون؟؟؟
اخرشم بهم نگفتی اون سورپرایز چی بود؟!

سلاممممممممم مه لقا جونمی
خوووووووووووبه دخمل الابته امرزو حالش خوب شده
هیی!!! مگه دانلود نکردی سورپرایزم و
خیلی خوشدیله

مرغ عشق پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 http://www.yardeli.blogfa.com

یووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووو
جیگردونی سلام
نانایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نه ایپی نه ماپی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چی مکنی تو؟؟؟؟؟؟
وب زدی ما همش بیایم نیداش تنیم جای خالی تو رو ببینیم چشمون دراد
خوشدلم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این وحیده کجاهاس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دلم بلاش تنگولیده خفن
اونم از نونوی بی وفا
این مدت خودم حال نداشتم الان خوب شدم دارم وبلاگای مختلف رو میگردم از این انرژی مثبتت پخش میکنم
بالاخره ادم باید دستش به دیگرانم باشه

هوووووووووووووووررررررررررررررررراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ببین کی اومدهعشقولویی خووووووووووووووودم
سلاممممممممممممممممممممممممممممممم مامی جونی
خووووووووووووووبی؟؟
هیییی! مامی جونی آپ آماده دارم ولی عکس نداله
برو با انجشتات چش این گوگل و در بیار
نه! اول تحدیدش کن بعد اگه جواب نداد اونوخ چشاشو درآز
وووووووووویییی جای خالی من! من که با حجم بالا اینا پلاسم که
جووووووووووونم جیگملییییییییییییییییییییییییییییی
اوووووووخییییی وحیده جونی همین دور و برا ست
ویییی براش اطلاع رسانی متنم
ووووووووووووووووووییی نگو نونووووووووووو که دلم واسه ش تنگولیده حسابی
آخییییییییییی مامی مرغ عشقی خدا رو شکر حالت خوبه نفسی
هووووووووومممم خوبی انرژی مثبت اینه که هر چی بیشتر تکثیرش کنی انرژی مثبت خودت فشارش قوی تر میشه
مرررررررررررررسی که میای به علوس ملوست سر میزنی
یه عالم دوووووووووووشمت دالم

تنهاترین پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:37 http://www.tanhatarin109.jbg.ir

سلام گفتم از خاله پروین احوالی بپرسم ببینم با دزدا چه کرد... ؟

خوبی؟

ننداختند تو دریا که

سلامممممممممممممم تنهاترین خان
خاله پروین حالش خوبه امروز
آخیییییییییی این دزد دریایی چقدر باحالن
دزدن ها! ولی دریایی ن دیگه!
همه شون با هم کپه شدن یه کوچه ای
از وحدت شون خیلی خوشم اومد
فقط غذایی هایی که من درست میکنم و می دزدن میبرن
نه! خیلی بچه های خوبین!

رضا سپه وندی پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 15:37 http://rsepahvandi.com

سلام
دیر اومدم :d
خیلی جذاب بود
دستت درد نکنه

سلاممممممم
میگن دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره
مرسی اومدی. بالاخره مشکل اینترنت حل شد خدا رو شکر؟!
این جذابیت ش به خاطر مولانا س
مرررررررسی من فقط قطره ای از دریای عشق مولانا رو انتخاب کردم
خوشحالم خوشت اومده

محمد پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 20:15 http://www.dariyayeeshgh.blogfa.com

سلام.
تو واقعاروانشناس هستی؟

کجامیتونم مشکلموبگم؟وجوابو کجا میدی؟

سلام
هنوز واقعا روانشناس نشدم در هاله ای از روانشناسی ام
دانشجوی این رشته ام
در حد توانم کمک میکنم حتما
من آدرس ایمیلم رو گذاشتم اینجا هم میتونید نظر خصوصی بذارید
شاد باشید...

وحیده جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:00











ر
یوووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
وحیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــده
جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونی
خووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووودم
رر
دووووووووووووووووووووووووووووست دارم یه هوارتایی

پرستو جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 15:44

سلام پروین جوننننننن گلم خوبی
اره اعتماد ه نفسشم بالا بوده دزده ایول

سلاممممممممممممم پرستو خوشجیله
خوووووووووبم عزیز جونی
ههه هه هه آره باید بریم اعتماد به نفس مون رو ببریم بالا مث اون آقا دزده خلاقیتمون هم میره بالا اون جوری
مرررررررررررررسی اومدی

شیطون جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 16:59 http://satanperdu.blogfa.com

[گل][گل][گل][گل]

ٍسلام
خوفی؟

0000000000000000000000000000000000

دستهایم برایت شعر می نویسند اما تو نخواهی خواند

آتش عشق در چشمانم غوطه می زند ولی تو هرگز نخواهی دید

و من با این همه اندوه از کنارت خواهم گذشت و باز تو درک نخواهی کرد

عشق من ... مرا تنها مگذار

کنار این پرچین های کوتاه که یادآور لحظات و خنده های ما بود

یا کنار آن چنار بلند که عمری در بازیهایمان برآن چشم گذاشتیم

کنار آن دیوار کاه گلی که با گریه تو گریستم

تو از من پرسیدی چرا اشک می ریزم و من گفتم ...

یاد داری نگاه آخر را چه آسوده می گذشتی و جا می گذاشتی

اکنون می گذارم و می گذرم نه از تو ... نه از دنیای تو ...

آری از هستی و خاطراتت می گذرم

0000000000000000000000000000000000

موفق باشی

[بوسه] دلبستگی ما چو از آغاز غلط بود ....... چون هر قدمی در ره ما باز غلط بود

دوری تو از من که غلط نیست درست ا ست ...... نزدیکی آن مجتمع ناز غلط بود

استادگی ما پی مقصود مقدس ...... جان دادن مجنون سرافراز غلط بود

آن عشوه غلط بود،آن ناز غلط بود ....... هر معنی آن چشمه غماز غلط بود [بوسه]

فعلا [بدرود]

[قلب][گل] *•.¸¸.•*´بی تو تنهاترینم`*•.¸¸.•* شیطون [گل][قلب]

http://satanperdu.blogfa.com

سلامممممممممممممممممممممممممممم شیطون
خوووووووووووووووفم
اوووووووووخیییییییییی! چه شعرای خوشدله ای
مررررررررررسی یه عالمهههههههههههههههههههههههه
شاد باشییییییییییییییییی
مرسی سر زدی

ستاره پرداز جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 18:30

سلام
در مورد فضولیت باید بگم که ریاضی در دبیرستان
راجع به هلو خوری هم ببینم چه کار میتونم بکنم.
در ضمن تیکه ننداز که از کلاس اخراج میشی

سلامممممممممم
باز هم کلاس ما را منور فرمودید آقا اجازه!
هووووووومممم هلو خوری رو از دست ندید جون اگه از دست بره باید تا سال دیگه صبر کنید
تازه از هلو خوری سوژه های خوشجیل تری میشه درآورد
آقا اجازه؟؟؟!! من تیکه انداختم؟
کلا شما تا منو اخراج نکنید دست بر نمیدارید
شاگرد به این خوبی! حیفه ها!

مه لقا جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 22:02 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام
چرا بابا دانلودش کردم اما باز نمیشه
اذیت نکن بگو چیه دیگه!
اره یادش بخیر ببین یکسال چه زود گذشته!!!
البته عمر دوستی مابیشتر از این حرفاس.
الان نگاه کردم وب تو ارشیو نداره!

سلامممممممم
آخیییی! حیف شد که باز نمیشه
ههییی! باشه اذیت نمیکنم
آخیییییییییییییییی
هوووووووم دوستی ما بیشتر از این حرفاس
وبم آرشیوش به تاریخ ماه هست موضوع بندی نداره

الدان جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 22:32 http://anahno.blogsky.com

sdg,l
یعنی :سیلوم خاله
خوبی خاله؟
خوفم خاله
خاله؟
یه شعر از مثنوی دفتر سوم
آن یکی الله می گفتی شبی
تا که شیرین میشد از ذکرش لبی
گفت شیطان آخر ای بسیار گو
این همه لبیک را الله کو
--------------------
ادامش زیاده اینقدر خوووشدیله
خوندی؟اگه نخوندی حتما بخونش

sdg,l

سیلومممممممممم خاله جون
خووووووووووووبم
یس خاله جون
وااااااااااااااااااایییی خاله جون خییییییییییییلی گلی
خیییییییلی دوس دارم ش یه بار خوندمش
خیییییییییییلی خوشجیله
امروز پیداش کردم خوندمش
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
گفت آن الله تو لبیک ما ست
وان نیاز و درد و سوزت پیک ما ست
حیله ها و چاره جوییهای تو
جذب ما بود و گشاد این پای تو
ترس و عشق تو کمند لطف ما ست
زیر هر یاربّ تو لبیکها ست
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مرسی خاله جونم که یاد آوری کردی دوباره بخونمش

شیطون جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 23:50 http://satanperdu.blogfa.com

[گل][گل][گل][گل]

ٍسلام
خوفی؟

0000000000000000000000000000000000

قلبم محکوم شد به ساده بودن!..غرورم محکوم شد به خونسرد بودن !!..

احساسم محکوم شد به کم حرف بودن!..دلم محکوم شد به گوشه گیر بودن!!..

چشمانم محکوم شد به مهربان بودن!..دستهایم محکوم شد به سرد بودن!!....

پاهایم محکوم شد به تنها رفتن!.....

آرزوهام محکوم شد به محال بودن!!!!!!........

"وجودم" محکوم شد به" تنها"

بودن!!!!...و "عشقم" محکوم شد به" مردن

0000000000000000000000000000000000

موفق باشی

[بوسه] عشق چنان است که هر چه بیشتر ارزانی داری سرشارتر شود

و هرگاه که آن را تنگ در مشت گیری

آسانتر از کف رود پروازش ده تا پایدار بماند [بوسه]

فعلا [بدرود]

[قلب][گل] *•.¸¸.•*´بی تو تنهاترینم`*•.¸¸.•* شیطون [گل][قلب]

http://satanperdu.blogfa.com

سلامممممممممممممممممم
خووووووووووووووووووووفم
مگه میشه با شعرایی که مینویسی خوف نباشم
آخخخخخخخخخخخخیییی دوست جون من(وحیده جونمی) از شعرایی که میذاری خوووووووووشش اومده
مررررررررررررررررررررسی واقعا
هوووووووومممم خفن ناک موافقم. عشق این چنین است
بازم تشــــــــــــــــــــکر
شاد باشـــــــــــــــــــــی و سلامت

وحیده شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:57

سسسسسسلام!!
ووووووووووووووووووویی نانایی من عاشق شعرای (شیطون) شدم!!!

دووووووووووووووووووووووست دارم هوارتا

سیلووووووووووووووووووووووووووووم جیگی جووووووووونی
اوووووووووووخییییییییییی
آره شعراش خوشدله ن مثل تو خوجشیل میذاره
هییی!چون آپ نکردم نظر هوشولو گذاشتی
زودی آپ میکنم خبرت میکنم بدویی بیاااااااااااااااااااااااااااااای
خعلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوست دارم

maria cullen شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 18:09 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com

سلام عزیزم دوباره هم شعر رو خوندم خیلی قشنگه
مرسی سر میزنی عزیزم میام بازم

سلامممممممممممممممم مریم جونم
آخیییییی مرسی گلی
منم مرسی که میای بهم سر میزنی
آخ جوووووووووون قدمت سر چشم

شیطون شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 18:30 http://satanperdu.blogfa.com


قربون مهربونیتون

منم به سهم خودم این ولادت بزرگ و امام غریبمون رو به شما و تمام دوستان تبریک میگم
و در این روز بزرگ و خجسته عاجزانه میخوام که برای تمام مریضها دعا کنید

امیدوارم تو این عید خجسته هرکی هر مرادی داره به مرادش برسه

به دوستتون هم سلام برسونید و از طرف من ازش تشکر کنید

ای وای خدا نکنه
ممنون از تبریک
برای همه دعا میکنم علی الخصوص مریض ها امیدوارم انقد رپیش آبرو داشته باشم که دعا هام به درگاهش برسه و اجابت بشه
خیلی دعای خوبی کردی انشاأالله که همینطور بشه
چشم حتما سلام میرسونم
شاد باشی

رضا پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:35 http://www.srn2010-1370.blogfa.com

ای بابا.این گلش کجا بود؟نشد تقدیم کنم.ببخشید
میخواستم گل تقدیم کنم.تو شکلکا گل نبود

هه ههه ه
شما خودتون گل هستین واسه همین گل نداره
ممنون.

پیمان شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 21:18 http://saieroshan.mihanblog.com/

سلام؛من فکر کنم اینجا کامنت گذاشتما تایید نشده یا پاگ؟
خداقوت_پیمان

سلام
بله درست فکر کردیدبه تأیید شدن نرسید دیگه دیروز الان تأیید میشه
ممنون. شاد باشید

ماسح شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:02 http://hesamghazi.persianblog.ir/

سلام
دعوت شدید به خواندن داستان

سلاممممم حسام خان
همون چپ به راست ماسح
ممنون که دعوت کردی میام حتما

تنهاترین سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:33 http://www.moteahedin.blogfa.com



چه عجب یه سر به خواهر گرامی ت زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد