شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

اعتقاد،اعتماد،امید!

سلام به همه دوستان گلم


با اعتقاد و اعتماد و امید زندگی کنید:


۱.اعتقاد :

اهالی روستایی تصمیم گرفتند که برای نزول باران دعا کنند. روزی که تمام اهالی برای دعا در محل مقرر جمع شدند، فقط یک پسربچه با چتر آمده بود ، این یعنی اعتقاد.


۲.اعتماد:

اعتماد را می توان به احساس یک کودک یکساله تشبیه کرد ، وقتی او را به بالا پرتاب می کنید می خندد . چرا که یقین دارد که شما او را خواهید گرفت . این یعنی اعتماد .


۳.امیـــــــــــــــــــد :

هر شب ما به رختخواب می رویم بدون اطمینان از اینکه روز بعد زنده از خواب بیدار شویم. ولی همیشه برای روز بعد خود برنامه داریم این یعنی امید.




شب نوشت:با تشکر از آقا سهیل مهربون و خوش سلیقه.


شب نوشت1:دوستان گلم ببخشید از تأخیری که در تأیید


نظرات خوشگل تون پیش اومد.


شب نوشت 2:دوستان عزیزم میام به همه سر میزنم و نظرات


رو میخونم اما وقت تأیید کردن و نظر گذاشتن رو نداشتم بازم


ببخشید.

فال حافظ شب یلدا!

بازم سلام دوستان گلم.


شب یلدا، همه شما دوستان گلم رو به ذهنم آوردم و برای


خوشبختی و شادی و موفقیت و سلامتی شما عزیزانم

فال گرفتم.


این شعر خیلی قشنگ اومد.


به قدری خوشحال و ذوق زده شدم که حد نداشت.


هرچند که دیر شده اما


دلم نیومد که شما دوستان رو از این فال


خوب و عالی باخبر نکنم.


برای همه شما آرزوی خوشبختی و شادی و موفقیت و

سلامتی دارم.



مطرب عشق عجب ساز و نوائی دارد

نقش هر نغمه که زد راه به جائی دارد


عالم از ناله عشاق مبادا خالی

که خوش آهنگ و فرح بخش هوائی دارد


پیر دردی کش ما گرچه ندارد زر و زور

خوش عطا بخش و خطا پوش خدائی دارد


محترم دار دلم،کاین مگس قند پرست

تا هوا خواه تو شد،فرّ همائی دارد


از عدالت نبود  دور، گرش پرسد حال

پادشاهی که به همسایه ،گدائی دارد


اشک خونین بنمودم به طبیان،گفتند

درد عشق است و جگر سوز دوائی دارد


ستم از غمزه میاموز که در مکتب عشق

هر عمل اجری و هر کرده، جزائی دارد


نغز گفت آن بت ترسا بچه ی باده پرست

شادی روی کسی خور که صفائی دارد


خسروا،حافظ درگاه نشین فاتحه خواند

و زبان تو تمنّای دعائی دارد