شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

تولدت مبارک...

بودنت هدیه ای است


برای قلب کوچکم


دوستت دارم




وحیده جونم تولدت مبارک



پ ن: عید غدیر رو به همه دوستان تبریک میگم.


اهمیت ساخت درون...

به جای اینکه رفتارتان را مرکز توجه قرار دهید،

هر روز بر روی افکارتان کار کنید.

ارزش کار و صرف وقت و انرژی در ساخت درون،

صد بار بیشتر از عرصه ی بیرون است.

در حقیقت، این افکار شما ست که احساساتتان را می آفریند

و در نهایت به اعمالتان منتهی می شود.


وین دایر



یه خبر خوش


من دوست شیطون هستم

اومدم یه خبر خوشحال کننده بدم

خداروشکر ایشون بهوش اومده و الان حالش بهتره.


پ.ن: خدایا صد هزار مرتبه شکرت


پ.ن:عید سعید قربان رو به همه دوستان تبریک میگم


عقل و عشق!

صد و سی و دومین غزل مولانا رو دوست دارم .



در میان پرده خون، عشق را گلزار ها

عاشقان را با جمال عشق بی چون، کار ها


عقل گوید شش جهت حد است و بیرون راه نیست

عشق گوید راه هست و  رفته ام من بار ها


عقل بازاری بدید و تاجری آغاز کرد

عشق دیده، زان سوی بازار او، بازار ها


ای بسا منصور پنهان، ز اعتماد جان عشق

ترک منبر ها بگفته، برشده بر دار ها


عاشقان دُرد کش را در درونه ذوق ها

عاقلان تیره دل را در درون انکار ها


عقل گوید پا منه کندَر فنا جز خار نیست

عشق گوید عقل را، کندر توست آن خارها


هین خمش کن خار هستی را ز پای دل بِکن

تا ببینی در درون خویشتن گلزار ها


شمس تبریزی تویی خورشید اندر ابر حرف

چون برآمد آفتابت، محو شد گفتار ها



نقاشی خط:

هادی روشن ضمیر