شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

خودباوری...

کسی که به خودباوری رسیده باشد،

در پیمودن راه زندگی و گشودن گره ها و شکستن بن بست ها

پر توان تر به پیش می رود.




نظرات 41 + ارسال نظر
ستاره پرداز شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 20:02 http://farniyaschool.mihanblog.com

سلام
خیلی خوب بود خسته نباشی
چه خبر ها ؟؟؟
یه آپ جدید دارم الان حوصلا ندارم آخه با لب تاب وصلم حوصله ام نمیکشه آخر وقت آپ میشم.حتما سر بزن
ممنون از اینکه بهم سر زدی .
بچه ها هم امروز تو فشار امتحان بودند که چند تا شون امتحان خوب نشدند اعصابم را بهم ریخته بودند .نمی دونم قول دادند که جلسه بعدی جبران کنند.بیچاره ها خیلی سخته براشون واااااااای فیزیک
ناله همشون در اومده.اما یواش یواش راه می افتند.خدا کنه بتونم خوب کمکشون کنم .خواهشا برام دعا کن

سلاممممممممممممم
هووووممم مرسی! نه که خیلی زحمت کشیدم خسته شدم
خبر که دانشگاه شروع شده و من سه تا از کلاسا رو نرفتم
حوصله فردا رو هم ندارم ولی خب زبان تخصصیه نمیشه نرفت
یووووووووووهوووووووووو آپ جدید اوا شما هم بیحصوله
چرا!!! با لپ تاپ که خیلی بهتره اگه تا قبل از 12 باشه میتونم بیام چون بعدش داداشم لپتاپ و میگیره نمیشه بیام
خواهش دارم نیام سر بزنم که غیبت میخورم آخرش اخراج میشم
وایییییییییی از الان امتحان!!! خدا بخیر کنه
وای خدا فیزیک!!! چه درد سری کشیدم من حق دارن خب خراب کنن امتحانو اگه منم شاگر تون بودم جزو این دسته میشدم
سال اول دبیرستان آدم تاوان پس میده! همه چی رو با هم باید بخونی!
ریاضیش که اصلا طاقت فرسا ست بعد شیمی و تاریخ و ادبیات و ... خدا کنه شما معلم خوبی باشید براشون تا هم راحت یاد بگیرن هم بتونن جبران کنن.
حتما دعا میکنم. موفق باشید ...

مرغ عشق شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 20:03 http://www.yardeli.blogfa.com

وااااااااااااااااااااااااااااااااااای جیگولویی خودم سلام
نانای وییییییییییییییییییییییییییییییییی
چه جمله خوشدله ای نوشتی اینجا
شکستن شکست ها نیاز به خودباوری دارد
من عاشق این جمله بودم
حالا جمله تو هم نوع دیگه ای از اون همون جمله اس
جیگری دوشملت دالم خفن تا!

سلاممممممممممممممممم مامی عشقولویی خودم
مامی جوووووووووونیییییییییییی
وبلاگت منو اذیت میتنه نمیذاره برات نظر بذارم
4بار سعی کردم اما نشد
مررررررررسی جیگولوییییی جونم
هووووووووووم آهر خیلی جمله خوووووووووشدله ایه
توی گوشیم ثبتش میکنم تا داشته باشم
اره اینم که من نوشتم یه جوری از همون جمله س
اووووووووووووووخییییی فدای عشقولویییای مامی جونم بشم
منم دوشملت دارم هورتایی

تنهاترین شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 21:09 http://tanhatarin109.javanblog.com

سلام خاله ...خوبی خاله؟

خاله والا بده!!! نکن اینکارا رو ...!ژشت سرت حرف در میارن!از من گفتن بود!....چی شده؟؟؟؟ میخاستی چی بشه...ملت دو خط نظر میدن شما شش صفحه براشون جواب میذاری!!!!بعد بهت میگن نظر ندیده!!!! قهقه هآ هآ...شوخی کردم خاله...والا من نمیدونم تخم مرغ شده ۳۰۰ تومن تو این همه انرژی از کجا میاری؟؟؟یکمم بده به ما....راستی بیا یه سر بزن به ژست قبلی یه چیز خو ب اضافه کردم...راستی با دزدا چیکار میکنی؟؟؟ اذیتشون نکنیآ...خاله یه سوال؟؟؟شما کدوم شهر زندگی میکنید؟

سلامممممم خاله!
خووووووووووووووبم خاله
مرسی خاله
نترس خاله جون اتفاقی نمیوفته! از تعداد نظراتم معلومه که نظر ندیده نیستم
اونی که بخواد حرف در بیاره هر جور شده سوژه گیر میاره
هوووووومممم ملت نظرشون و میگن منم نظرم و راجع به نظر اونا میگم
من تخم مرغ دوست ندارمخود مرغش و دوست دارم اگه زنده باشه بهتره آخه خوشجیل تره
سؤال خوبی رو پرسیدی خاله این همه انرژی مربوط میشه به پست پایینی آدم از عشقش انرژی میگیره دیگه
البته عشق اصلی و اولی اونیه که این عشق(مولانا) رو خلق کرده
شما سفارش بده مجانی تحویل بگیر
هییی!!! چی اضافه کردی میام الان می بینم
آخییییییییییی دزدای کپه ای همه شون با همن
دلم نمیاد اذیتشون کنم
خاله تهران زندگی میکنه

مه لقا یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 00:31 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام
عزیزم ما هم کودکان دیروزیم
پس بر ما هم مبارک باشه
عید هم بازم مبارک
نه برنامه ی حامدمرادیان همون زمان وهمون شبه
دیر وقته گوش ندادم کلاس جوونی رو
اره حیف شد جالب بوده حتما!
مهستا کودکا بابا
قربونت برم عزیزم

سلاممممممممممممم عزیز دل
هوووووووووووووم آره آره
بر ما هم مبــــــــــــــــــــــــــارک
آخی برنامه دیشب رادیو جوان(اینجا شب نیست) خعععععععععععلی باحال بود کودکانه بود. نمیدونم گوش میدادی یا نه
من که از اول تا آخرش کلی خندیدم
عید هم مبـــــــــــــــــــارک
برج مراقبت امشب پخش میشه؟
کلاس جوونی رو خیلی دوست دارم هر وقت گوش میدم کلی انرژی میگیرم منم یه روزایی شو از دست می دم
اوووووووخییییی زودی مهسا بزرگ شه با هم بریم شیطونی کنیم
خدا نکنه عزیزم
دوست دارم هوادار

شیطون یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:01 http://satanperdu.blogfa.com

[گل][گل][گل][گل]

سلام
خوفی؟

000000000000000000000000000000

مهم نیست کف پات رو شسته باشی یا نه ! حتی مهم نیست که کف پات نرمه یا زبر ! مهم اینه که وقتی پات رو تو زندگیه کسی

میزاری و از زندگیش عبور می کنی ? وقتی که مهلتت تموم شد و فقط رد پات موند ? انقدر اون رد پا خواستنی باشه که به کسی

اجازه نده پاهاش رو روی رد پات بذاره...

0000000000000000000000000000000000

موفق باشی

[بوسه] هرگز برای عاشق شدن، به دنبال باران و بهار و بابونه نباش.

گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه ای می رسی

که ماه را بر لبانت می نشاند [بوسه]

فعلا [بدرود]

[قلب][گل] *•.¸¸.•*´بی تو تنهاترینم`*•.¸¸.•* شیطون [گل][قلب]

http://satanperdu.blogfa.com

سلاممممممممممممممم
خووووووووووفم مرسی
بازم متنای خوشدله
مررررررررررررررسی
دقیقا قبول دارم
شاد باشــــــــــــــــــــی

وحیده یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:38

سسسسسسسسسسسسسسلام!
دیگه به ما خبر نمیدی آپ جدید گذاشتی ها ها ها؟؟؟

خوبییییییییی نانا؟
اون بالا رو شوخی کردما!!!
ایول!! این خودباوری رو هستم همچین پر قدرت!!
ولی چه کنیم که ما ازشش کم داریم!!!
عکسشو ببین چه باحاله!!!
شبیه منه!!!
ای وای اشتباه شد!!!
اینکه پسره!!!!!!!!
تازه مشکیه!!!!! من بورم!!!!ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ببخش اگه از من و تو یه عکس خوشگل کشیدم
ببخش اگه رو کاغذام عکس دو تا دل کشیدم
ببخش اگه تو قلب من، جز تو کس دیگه نبود
دوست داشتنت برای من، یه اشتباه ساده بود
وقتی که دیدمت برام یه حس تازه ای بودی،گل من
کاشکی تو سرنوشت من یه عشق واقعی بودی،گل من
دل بستم از رو سادگی،شدی همه دنیای من
میبخشمت حالا که نیست،پیش تو دیگه جای من
نمیدونستم که میخوایی ساده ازم دل بِکنی
ببخش که فکر کرده بودم،فقط دیوونهء منی
نذاشتی هیچ بهونه ای،واسه دوباره دیدنت
گل هاتو بردار و برو،دوست ندارم ببینمت
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بابا من از دست این چیکار کنم؟؟؟
کجا فرار کنم؟؟؟
دست از سر ما برنمیداره!!!
آخرش از این همه حرفای خوشگل میترکما!!!!
هرچند همه اش دروغه! میدونم!
کاری باری نداری نانا؟
تا بعععد...

سلاممممممممممممممممممممممممممممممممم جیگی جون خودم
اوووووووووخ اوووووووووووووخ دخمل حواس نمیذاری واسه من که فکر کردم بهت گفتم دقیقا همون موقع که میخواستم خبر بدم بهت خودت تک زدی انقدر حواسم رفت پی اس های تو که دیگه یادم رفت بهت گفتم یا نگفتم
خووووووووووووووووووووووووبم نفسی
تو چیطوری؟؟
من جدی گرفتم حرف و الانم خیلی ناراحتم
دوووووووووووووووست دارم
هوووووووووم دقیقا چون این روزا کم آوردم پست خود باوری گذاشتم یه تلنگری به خودم زده باشم
آره راست میگی ازش کم داریم
ولی باید سعی کنیم که تقویتش کنیم
اخییییییییییییی خوشت اومد از عکسش
پدرم در اومد تا بالاخره اینو پیدا کردم دیگه این آخرش بود دیگه
هوووووووووووو رفتارش شبیه تو ه
هیییی پسر بور زیاد خوشجیل نمیشه
تازه یه فرق دیگه هم دارین! تو خعلی خوشجیل تری از اون
وااااااااااااااااااااااییییی چه شعر خوشدله ای
آخرش غمگینانه تموم میشه
هه ههه!!! از دست این! خیلی بلا س مث خودت بلا س
من که بودم تا حالا ترکیده بودم
به قول بابا طاهر! چنان از آتش عشقت بسوزم/ که از مو رنگ خاکستر نبینی
هه هههه ههههه
هووووووووووووووممممم نمیشه اعتماد کرد
آخییییی امروز دیدمت کلی حالم جا اومد
مرسی زودی اومدی پیشم
یه مرسی دیگه هم به خاطر آهنگای سعید مدرس
تا خیییییییییییییییییییییلی زود دوباره بیا

الدان یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 http://anahno.blogsky.com

سلللللللااااااااااااااااااااااااااااااااام خاله جون
هوووووووووووووم
اِ خاله چرا عکس منو بدون اجازه گذاشتی وبلاگت
حالا یه عکسی دارم از این بهتره
اونو وقتی گرفتم که یکی از قله های مریخ رو فتح کرده بودم
اونجا خوش تیپ تر افتادم(چون تو فضا قد آدم 6-7 سانت بیشتر میشه)

سلامممممممممممممممممم بهزاد خاله
هووووووووووووووم آخه یه بار که بیشتر با هم نرفتیم کوه که!
دیدم هم ژستت خوشدیله هم یاد گاریه دیگه اینو انتخاب کردم
واااااااااااااااااایییییی خالههههههههههه منم ببر قله های مریخ رو ببینم خب اینو که از مریخ انداختی رو واسم بفرست برای پست بعدی بذارمش
واقعا خاله جون؟؟ قد آدم بلند تر میشه!؟ اگه اینجوری باید حتما برم یه سر مریخ بزنم

الدان یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 http://anahno.blogsky.com

خاله؟
چه جوری میشه به خود باوری رسید؟

جوووونه خاله
هوووووووووم همین که اعتماد داشته باشیم و فقط در حال حاضر زندگی کنیم که دقیقا یا در گذشته ایم یا در آینده اعتماد هم که انقدر که به خودمون و اتفاقا و از همه مهم تر خدا! شک داریم اگه به جا ش اعتماد داشتیم میشدیم خدای خود باوری

جیب بر یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 14:19

اینا همه شایعست
حتی اون پیمودنی که شده پیموند

شایعه؟؟
نه! شایعه نیست
هووووووووممممم عجب نکته ای رو گفتی
کشته ی این دقتت م

دیونه یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 14:42 http://mymina.blogsky.com

سلام
بقول بزرگی توانایی هایه انسان را باورهایه او می سازند.
باورهایه بزرگ= تواناییهایه بالا

سلاممممممم
هووووووووووووووووووم آری آری
خییییییلی خوب بود
مررررررررررسی یه عالمه

سحر یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 18:14 http://acnc.mihanblog.com/

سلااااااام پری جون ...خووووبی دختر ...؟
عکستو برداشتم با جازه ات .....
میگم این اختلاس کننده سه هزار مالیاردی هم خیلی به خود باوری رسیده بوده هااااا ..

سلامممممممممم سحر نازم
خوووووووووووبمممممم عزیز دل
تو چیطوری؟؟
من اجازه نمیدم
اووووه اون که کولاک اعتماد به نفس و خودباوری بوده
ببین خود باوری رو در چه راه هایی مصرف میکنن هااااااااااااااااا

violin یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 19:33 http://ariaviolin.blogfa.com


سلاااااااااااااااام پروین گلی...

هی میام نت برات کامنت بذارم نمیشه...
یه ماجرای با حال داره...
امشب بهت میگم....


سلامممممممممممم جیگر جونی
آخیییییییییی!!! منم دو شب پیش همین مشکل رو پیدا کرده بودم
کلا سرعت اینترنت یهو میاد پایین و همه چی قاط میزنه
یوووووووووهووووووووو ماجرااااااااااا
امشــــــــــــــــب منتظرم هاااااااااااااااا

violin یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 19:34 http://ariaviolin.blogfa.com

راستی پست این دفعه هم مثل همیشه عالی بود(آیکون بوس باصدااز همونایی که خودت میدونی)

مررررررررررررررررررررررررررررسی عزیز دل
هیییی!!!! وای دیگه قرار نشد هی منو ذوق مرگ کنی
روح پرویز به ملکوت میپونده ها

وحیده دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:58

یوووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو!
سلام نانا!
خوبی عزیز دلم؟
پس نظر من کووووووووووو؟؟؟
ببین سرعتت بازم اومده پایین ها!!!
بالاخره موفق شدم!!!!!
اون آهنگ سعید مدرس رو براش ایمیل کردم!

خداکنه درست و حسابی بهش برسه با این نت یواش!!!
وای خدا این نت یواش کی وییییییییییییییییییژ میشه؟؟؟

آهنگا رو گوشیدی ناناسی؟؟؟
من الان دارم میگوشم!!
دست خودت و خواهرت و دختر عمه جانت طلا!!
یکم از رائفی پور رو گوش دادم!
خیلی چیگر بود ناناسی!
بازم تشکر فراواااااااااااان!!
دووووووووووووووووووووووووووووووست دارم هوارتا جیگری!
برام دعا کن مسیرمو درست برم!
بای.بای!
همون تا بعععد خودمون!!

یووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووووووووووووووویییی
سلاممممممممممم جیگی جووووووووووووووووووونی
هوووووووووم دیشب خسته بودم اما استراحت کردم زودی خوب شدم
اووووووووخخخخ گفتی!!! دیشب جواب نظرت رو نوشتم اومدم تأیید کنم رژیم اشغال گر وارد صحنه شد
چی کار کنم دیگه! نشد
یه سری که خودم سرعتم میاد پایین! یه سری هم که میام سرعت بگیرم
سرعت گیر میوفته توی راهم
یوووووووهووووووووووووو بالاخره موفق شدی
من گفتم شاید نصفه راه قطع میشه خدا رو شکر خوب بوده
تو که اینترنت وییییییییییژ یه خوده با خونه تون فاصله داره که
اگه نرفته باشه با اون اینترنت ویژژژژژژژژژژژژ بفرست
آخخخخ جیگی ای کاش زود تر این اینترنت وِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِیـــــــــــــــــژژژژ تون درست میشد
آرههههههههههههه جیییییییییییگی الان داام گوش میدم
همون آهنگ عادت و به من برگرد و گریه کن قمیشی رو خیلی خوشم اومدبقیه شو هم دارم گوش میدممممممممممم
قابل تو رو نداشت جیگی جونننییییی
ای کاش خودت بودی با هم میرفتیم
هییی!!! با تشکر فروان از اتاق فرمان
منم دوووووووووووووووووووووووووست دارم به عالمه ای
به روی جفت چشام دعا میکنم
ایشاالله که همون که چیزی میشه که خوبه و درسته
هوووووووووووممممم تا بعد ذوقش بیشتره
تا خعلللللللللللللللللللی زووووووووووود بیا
بوووووووووووووووووووووووووس

ستاره پرداز دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 23:02

سلام خانم دکترررررررررررررررر
چه خبر ها؟؟؟؟؟
کلاس خوش میگذره یانه؟؟؟؟
امتحان بچه بد نبود و خوب هم نبود حالا ......
راستی این وحیده خانم هم انگار طومار مینویسه؟؟؟
نمیدونم این همه چیز را از کجا میاره مینویسه؟؟/
صفحه کامنت تا پایین بیاد نفس اش بند میشه.از دست این وحیده خانم. راستی دیروز حوصله ام نکشید آپ جدید بیامو شرمنده

سلاممممممممم آقا معلم
خبری نیست به جز دانشگاه و آمار و اینا
کلاسا که خوش میگذره ولی سخته دیگه
خدا رو شکر بازم در حد متوسط بوده کم کم راه میوفتن
خیلی وقته وحیده جونم طومار مینویسه
عاشق این طومار های دوست جونمم
همینه دیگه وقتی ذهن خلاق باشه نظر طومار میشه دیگه
ههه ههه ههه ما هم نفسمون بند میاد تا شما بیاید یه نظر بذارید
اشکال نداره فقط هزینه داره این بی حوصلگی! اونم اینکه یکی از غیبت های منو پاک کنید
ممنون میاید

وحیده سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 00:50

سسسسسسسسسسسسسسسلام!
عزیز دل وحیده چطوره؟
(این تیکه کلام رو جدیدا یاد گرفتم!!![:S017:)
خوووووووووووفی ناناسی؟
بابا من یه بار کلی نوشتم ولی ثبت نشد!!!!
حالا من چیکار کنم؟؟؟ همه ش یادم نمیاد خب!!!
اینو کاملا موافقم!!!من از این عکسه خیلی خوشجیل ترم!!!
(نوشابه رو حال اومدی؟؟؟ خانواده بود!!!!!)
امان از دست این سرعت گیرا!!!
سرعت گیر بیتلبیت!!!!
دعواش کردم خیالت تخت!!!!
نه قطع نشد خدا رو شکر ولی از دست این حواس من!!!
البته ربطی هم به حواسم نداشت ها!!!!
نگو این آدرس ایمیلش از ـ داره تو گوشی من کلا زیرش خط افتاده بود منم بدون اون فرستادم!!
معلوم نیست به کی رسیده!!!!
الان دوباره دارم میفرستم!! همون آهنگ عادت سعید مدرس رو!!
یکم طول میکشه ولی دیگه دیگه!!!
نت ویییییژ یکم تا خونه فاصله داره ولی خب تا حاضر شم برم طول میکشه دیگه!!! منم حسسساس!!!
راستی میل هاتو دیدم!خیلی باحال بود!!!
پَ نَ پَ میخواستم بی حال باشه!!!
من که همه آهنگای سعید مدرس رو دوست دارم!!!
آهنگ گریه نکنش هم خوشجیله که!دوست نداری؟؟؟
الهی!قربووووووون چشات!
منم مثل این یارو یهو ذوق زده شدم!!!
میسی ناناسم!
پروین!
خییییییییییییییلییییییییییییییییییییییییییی دووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم!
تا بعععد...

سلاممممممممممممممممممممممممممممممممم جیگی جونی
هووووومممم بلا شدی ها! البته بودی! بلا تر شدی
خوووووووووووووفم جیگی جونی
آخخخخخخخخخیییی خیلی حیف شد بذار یه نکته ای یادت بدم که اگه نظرت تأیید نشد بتونی برش گردونی
همون جا که دیدی نظرت تأیید نشد یه کلیک راست بزن گزینه بک رو کلیک کن، نظرت بر میگرده
من چند بار اینجوری امتحان کردم، برگشت
هوووووووم نوشابه خانواده کمه دیگه! باید نوشابه فامیلی باز کنی
هه هه ه امان امان از سرعت گیر
هییی! دعواش کردی تخت شد دیگه اذیت نمیکنه
عجب جریان باحالی بوده این جریان ایمیلمث اون دفه که من اومدم واسه تو ایمیل بزنممعلوم نیست برای کی ارسال شده
یوووووووهووووووووو آهنگ عادت ش خیلی خوشجیله
به حال و هوای خودتم میخوره
خوبه حالا طول میکشه بالاخره میفرسته
اهاننننننننن آره حواسم به حاضر شدن نبود ولی خب نمیشه از اینترنت ویژژژژژژژژز هم گذشت اوه اوه وقتی آدم حس و حالش حساس بشه!! دیگه هیچی دیگه
آخیییییییییی باحال بود خوشحالم خوشت اومده جیگی
هه ههه!!! پ ن پ میخواستی باحال نباشه
همه ش آهنگاش خوشجیله بعضی هاش خیلی به دل آدم میشینه صداش جذب میکنه آدمو
چرا اون گوشیدم خوووووووووشم اومداون موقع که نظرت و جوابیدم هنوز بهش نرسیده بودم که بگوشم
وااااااااااایییی خدا نکنه نفسی
هه ههه هه خوبه ذوق زدگی رو هم تفاهم دارید
منم تو ذوق میکنی یه عالم ذوق میکنم
منم مرسی که تو انقذه مهربونی جیییییییییییییییگی جونی
وااااااااییییییییی همینجوری داری ذوق مرگ میکنی منو هاااااااا
منم خیییییییییییییییییییییییییییلی دوووووووووووووووووووووووست دارم
جیگی جون خووووووووووووووووووووووودمی
یووووووووووهووووووووووو یه تا بععععد دیگه
تا خیییییییییییییییییلی زوووووووووووووووووووووووووووود
بووووووووووووووس

سی سی کام سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:03 http://sisicom.mihanblog.com

آپمممممممممم.بدووووووووو

یووووووووهوووووووووووووو
میام الانننننننننننن

رضا سپه وندی سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 http://rsepahvandi.com

سلام خسته نباشی
جالب بود
دستت درد نکنه
داری پیشرفت میکنی از یه خط به سه خط :d
موفق باشی

سلامممممممممممم
سلامت باشی
مرررررررررررررررررسی آخ گفتی!دستم یه خورده درد میکنه
آره گفتم شاگرد زرنگ که نشدم لااقل اسمون بره توی لیست پشیرفتی ها حالا یه 5 خط هم میرسونمش
بازم مرسی.
شاد باشی

مرغ عشق سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 14:41 http://www.yardeli.blogfa.com

یووووووووووووووووهوووووووووووو
جینگیل خودم!
جینگیلی سلاااااااااااااااااااااااااااااام
جینگیلی وبمو ولش بی تلبیته!
ادب نداره
کار چوب وانگشت منم نیست
فقط بیل نونو رو میخواد که اونم
بهزاد میگه این عکسشه!
بهزاد این شکلی هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
موهاشو فشن کرده بعد دم از ....میزنه
ای خدا چی بگم والا!

یوووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووووووو
مامی جوووووووووووووونی خوووووووووووووووووووودم
خیییییییییییییییییییییییییییییییییییلی دوووووووووووست دارم
سلامممممممممممممممممممممم نفسی جونی
اخییییییی وبه دیگه یه وقتایی بی تلبیت میشه
اووووووخیییییییییییییی جای نونو که خالیه که هیچ جای بیلش هم خالیه
اره با بهزاد خاله رفته بودیم کوه یه عکس خوشدله گرفتم ازش
نه مامی جونننننییییی موهاشو فشن نکرده بوده اون بالا باد میومد موهاش رفته هوا
هووووووووووووم به خدا بگو همه نی نی ها تو خیلی دوست داری و براشون به عالم دعا های خوب میکنی

شلیر سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 20:54 http://www.chioki-dl.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااام نفس....
خود باوری...عجب.....
منکه هنوز مونده به خود باوری برسم....البته به شدت در تلاشم......عجب عکس باحالی گذاشتی پروینم......فتح قله...ایشاله یه روز فتحش کنی....
دووووووووووووووووووووووووووووووست دااااااااااااااااااااالم....بابا به چه زبونی بفهمونم اینو بت

سلاممممممممممممممممممممممممممم شیلر جونمی
اخییییییییی!!! عجب...
یه وقتایی هم ما الکی خودمونو دست کم میگیریم
قربونت برم شیلر جونم که انقد خوبی و انرژی مثبت میفرستی برام
چشمای نازت خوشدله میبینه
آخخخخخ گفتی فتح قله ایشاالله که بتونم فتحش کنم
مرسییییییییییییییی نفسی
منم دوووووووووووووووووووووووست دامممممممممممم

بهزاد پاشا چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 15:26

بهله همه جا تعداد این موجودهای دوتا(دخترا!)زیاده!
نه بااااااااا پسرا بیان هم دانشگاه دختر بیشتر داره!
اخه بچه جون تو با پسرا چیکارداری!چرا نیگاشون میکنی!
بهله دخترا کلا بشینن درس بخونن بهترتره!اما بخاطر شوهر میان دانشگاه!
بجان خودم وقت نمیکنم!

هوووووووممم منظورت از موجود دو تا چی بودیه؟؟
بهله که زیادن خیلی هم خوش به حال خیلی از اون بعضی ها!
اوه اوه! من نگاشون کنم؟ مگه مولانا جون منن که نگاشون کنم
دیگه تنها کاری که میشه انجام داد همینه دیگه باید درس خوند
هووووووووووومممم خیلی از بعضی ها هم به خاطر خوشگذرونی و همچنین جهت پروندن جملاتی به شیرینی خیارشور میان دانشگاه
منم به جون خودم وقت نمیکنم ولی میام. شما هم سعی کن بیای بالاخره

ستاره پرداز چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 23:15 http://h

سلام
نا امید نشو آما که راحته فقط باید کمی بخونی
در ضمن آپم بدو که دیر نکنی

سلامممم آقا معلم
نا امید نمیشم ولی امیدم تا مرز صفر میاد پایین
ولی امروز خدا رو شکر یه اتفاق خوب افتاد
استاد آمارمون عوض شده بود
یه استاد باحال برامون آوردن
یووووووهووووووووو آپ جدید
میام الان

رضا پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:32 http://www.srn2010-1370.blogfa.com

موافقم.این خدمت شما

هوووووووووممم خووووووووووشحالم که موافقی
ممنوووووووووووووووووون همین که نظر میذاری ارزش داره

maria cullen پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com

سلام عزیزم!
جمله فوق العاده عالی واسه من که کنکوریم!

سلامممممممم مریم جونم
آره خودباوری روی اعتماد به نفس خیلی تأثیر میذاره و همین باعث خوب درس خوندن و خوب تر کنکور دادن میشه

مه لقا جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام عزیزم
خوبی؟
پروین میلم رسید؟
اگه اره چطور بود؟

سلاممممممممممممم مه لقا جونم
مرسی عزیزم خووووووووووووبم
آره مه لقا جونم رسید دیشب گوش کردم
خیییییییییلی باحال بود زیادم کیفیتش بد نبود
سخنرانی ش بحالی بود
مرسی واقعا دستت طلا

ستاره پرداز جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 http://h

سلام
خوشحالم که استاد دلخواهت اومده سر کلاستان
ای بابا آمار هم مگه سخته؟؟؟؟
نگران نباش اگه خوب بخونی 20 میشی

سلام
من که در حال ذوق مرگم
آقا نگو!!!این آمار واسه کسی که آیکیو ریاضی نداره سخته
امیدوارم با نمره خوبی قبول بشم که تلافی آمار قبلی هم دربیاد

ستاره پرداز جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 18:24

سلام
انشالله نمره خوب میگری

سلام
ممنون. انشاالله
آقا اجازه! بازم که آدرس این مدرسه رو نذاشتین که!
اگه فردا نیومدم مدرسه یا دیر رسیدم بدونید گم شدم واسه م غایبی رد نکنید

تنهاترین جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 19:38 http://tanhatarin109.javanblog.com/

سلام خاله جوووووووووووووون!

بابت ایمیل هم سرت طلا.....!

پس پایتختی؟؟؟ جای خوبیه!!!! راستی از طرف منم یه دست برا آقا میلاد تکون بده....برج رو میگم فکر بد نکن!!!!

چقدر باحاله آدم خالیه مجازی داشته باشه...!

سلاممممممممم تنها ترین خان
هه ههه ه! سرم طلا! خداییش هم این ترم سرم طلا وگرنه درسام پاس نمیشه
آری پایتختیم خوب که آره از یه سری لحاظ ها خوبه ولی از خیلی لحاظ های دیگه محل شما خیلی بهتره
هه هه! باشه خاله برای برج میلاد هم دست تکون میدم.نه که بهش نه که خیلی ارزونه قیمت ورودی ش پایینه کسر شأنه واسه ما
جالب ترش اینجاست که هم واقعی هم مجازی خاله باشی

پیمان جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 22:27 http://saieroshan.mihanblog.com/

سلام،آره لابد اینجور که شما میگید..!
خداقوت_پیمان

سلام
بله دقیقا همینجوریه که من میگم همیشه حق با منه
ممنون. موفق باشید

تنهاترین شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 00:22 http://www.tarhib.blogfa.com/post-129.aspx




سلام خاله زود بیا اینجا به همه دوستان هم بگو بیان

سلامممممممممممم خاله
هوووووووم زودی اوووووووووووومدم دیروز
بچه هااااااااااا بدو یید بیایید ایــــــــــــنجا
مرسی خبر کردی

وحیده شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:55



مرسیییییییییییییییییییییییی جیگیییییییییییییییییییییییییییییییییی

مرغ عشق شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:53 http://www.yardeli.blogfa.com

یووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووو
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
بر علوس ملووووووووووووووس امی جونی!
جینگیلی فک نکنی فقط عروسا بلدن اتیش بسوزونن ها
اومدم یه اتیش بسوزونم برم
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووق
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووق
پراید سفید برو کنااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووق
مامی مرخ عخشی اومددددددددددددددددددددددددده
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووق
یووووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووو
جینگیلی خوشدله خودم!
عسل مامی خدا نکنه علوس ملوس ناناحن باشه!
علوس ملوس باید همیشه بخنده اونم اینجوری!
علوس ملوس به خدا من واسه اپ کردنام به هیچکی خبر نمیدم
رفتم یه سر به بهزاد بزنم حالا یه خبریم دادم گفتم بیا ادامه شو بخون وگرنه من خیلی کم به دیگران خبر میدم
چون فکر میکنم هر کسی باید با عشق بیاد مطالب دیگران رو بخونه وگرنه بری تو وبلاگ دیگران وحتی بدون اینکه بخونی بگی مطالبت زیبا بود رو اصلا دوسمل ندالم خو!
وااااااااااااااای عزیزم اره بخدا!
اگه خدا دست ما رو نمیگرفت نمیدونم چه جوری از اون منجلاب بیرون میومدیم!

یووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووووو
سلاممممممممممممممم مامی جووووووووووونی
ای جوننننننننننننننن به زبون تپلت گفتی امی جون
مامی جووووووووووووونی یه آتیشی به پا کردی اینجا که فکر نکنم بتونم خاموشش کنم مامی مرغ عشقی علوس ملوس تسلیم
یووووووووووهووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
بروووووووووو کنار مامی جونی اومده مامی جونی اومده
چی چی آورده یه عالم مهربونیبا صدای چی
با صدای بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووقققققق
مامی میگم مواظب باش علوس ملوست و زیر نگیری یه وخ
باشه مامی جونم میخندم همیشههههههههههههههههههههه
شوخو کردم جیگر دونی خودمممممممممم
قفلا یه نظر میذاشتی برام میفهمیدم آپ کردی بدو بدو میومدم
هووووووووووم موافقم
به قول یه آهنگی:
همیشه لحظه آخر خدا نزدیک تر میشه
یا به قول آهنگ سعید مدرس وحیده جووووووووووووووووووووووووووووونی:
خدا به موقع میرسه، فقط به این معتقد م

مرغ عشق شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 18:26 http://www.yardeli.blogfa.com

خوشجیل مامی من اپم
خوشجیل مامی من اپم
خوشجیل مامی من اپم
خوشجیل مامی من اپم
خوشجیل مامی من اپم

ووووووووووووووووووووووااااااااااااااااییییییییییییییی
مرسی جیگر دونی خووووووووووووووووووووووودم
هووووووووووم به همین تعداد میام سر میزنم بهت

رضا یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:27 http://www.srn2010-1370.blogfa.com

سلام عزیز.بدو که به روزم.منتظرم ها

سیلوووووم آقا رضا
آخ جون الان میاممممممممم

[ بدون نام ] یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:24

سیلوووووم
عکس منو بده برم
زود باس خالی کن هرچی داری
منو که نشناختی؟!
راستی این الدانه خیلی بچه باحالیه ها ناناحتش نکنین یه وقت

sdg,,,,,,,,,,,,l
عکس تو مال خودمه به هیچ کی نمیدم
هوووووووم بگرد اگه چیزی گیر آوردی مال خودت
راستی! تو کی بودی؟؟
من که نشناختم!
الدان خاله رو میگی هووووووووووم باحال نیست! خعلی باحاله نه خاله جونم و اذیت نمیکنم

وحیده دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:21

یوووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووو!
سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسلام!
حال ناناسی من چطوره؟ خوبی عسیسم؟
دیروز دیدمت ولی باز دلم تنگه برات!!!
تیکه کلام کم بود٬ این دلتنگی هم ازش بهم سرایت کرده!!!!!
ستاره پرداز!!!
یعنی من دیگه نظرای طومار نذارم؟؟؟
مگه میشه؟
پس کی تو وب عزیز دلم شلوغ و شیطونی کنه؟؟؟
من به این راحتی ها از سر زدن به دوستم دست بر نمیدارم!!
پ ن پ میخوایی جیگرمو ول کنم؟؟؟
امروز اومدم دفتر!!!
کلی میخوام شلوغ کنم!!!
اول هم اومدم به تو سر بزنم ناناسم!
کاری نداری نفسی؟
تا بعععد...

d,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,i,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
به زبان الدان خاله
سیلوووووووووووووووووووووووووووووم جیگی جونی خوووووووووووودم واییییییییییییی چه ذوقیدم دیدم نظر گذاشتی
خوب بودم دیگه خععععععععععععععلی خوب شدمممممممممم
اوووووووووووخییییییی قربون دل مهربونت که زودی زودی تنگول میشه
هه هه ه!!! دایره لغات تیکه کلامت داره میره بالا
همین این چند وقته نظر طولانی نذاشتی من دلم تنگولیده
یوووووووووووووهوووووووووووو آخ جونمی بیا شلوغی کن شیطونی کنجای شیطونی های نونووووووووو عشقی خعلی خالییییییییییییییییییییییییییییییی
هوووووووووووووووممممم اینجا پاتوق جیگی جون خودمه
هه ههه!!! پ ن پ
وایییییییییییییییی امروز رفتی اینترنت سواری با سرعت ویییییییییییژژژژژژژژژژژخووووووووووووش بگذره
باریک وحیده جونم شلوغی کن انرژی منم بچسبه به سقف
مرررررررررررررسی جیگی اول به من سر زدی
پ ن پ میخواستی اول به یه کی دیگه سر بزنی
شوخو بود
کار که زیاد دارم ولی باید خودم انجام بدم
مرسیییییییییییییییی جیگی جوووووووووونی
یه عالم دووووووووووووووووست دارممممممممممممممممم
تا خعلیییییییییییییییییییییییی زود میام خبر میکنم واسه آپ جدید

پیمان دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 13:28 http://saieroshan.mihanblog.com/

سلام، علی آقا یکی از دوستان در مورد نظر شما نظر داده بودند(پست شریعتی در مورد زخمهای امام حسین(ع)!
خداقوت_پیمان(خواستی بیا بخونش)

خیلی خیلی ممنون بابت لینک!!!

سلام
بله الان نظرشون رو خوندم.
ممنون که گفتی.
خواهش میکنم.

تنهاترین دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 13:54 http://www.tanhatarin109.jbg.ir

سلام خاله پروین خودم...خوبی؟


یه سری هم به ما بزن خاله جون

سلام تنهاترین خاله
مرسیییییییی خوووووبم
بله خاله! اومدم نظر بذارم برات دیدم خودتم خبرم کردی

علی دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 15:16

عرض ادب خدمت شما بزرگوار
سلام دوست عزیز
ادب حکم می کرد که خدمت برسم و از صبوری شما نسبت به کامنتم تشکر کنم.سپاس
خوشحالم بیت اخر به دل تون نشست
موفق باشید

ممنون
سلام
خواهش میکنم خوشحالم که در این باره صحبت کردید.
من هم از شما ممنونم.
بیت آخر واقعا زیبا بود.
شاد باشید

الدان دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 22:25 http://anahno.blogsky.com

همین جوری اومدم اینجا نظراتت بشه ۴۰
عدد ۴۰ رو خیلی دوسمل دارم

d,i,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
هومممممممممممم اگه یه چند بار دیگه هم بیای دیگه 40 تا رو شاخشه منم دیر آپ میکنم به 40 تا برسی
منم عدد چهل رو دوست دارم. عدد شونصد هم دوست دارم

علی سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 00:38

سلام دوست عزیز
متشکرم بخاطر پاسخی که به کامنت بنده دادید
وبلاگ زیبایی دارید
ماندگار باشید(گل)

سلام
خواهش میکنم. من هم از شما ممنونم
شما لطف دارید
شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد