شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

اهمیت ساخت درون...

به جای اینکه رفتارتان را مرکز توجه قرار دهید،

هر روز بر روی افکارتان کار کنید.

ارزش کار و صرف وقت و انرژی در ساخت درون،

صد بار بیشتر از عرصه ی بیرون است.

در حقیقت، این افکار شما ست که احساساتتان را می آفریند

و در نهایت به اعمالتان منتهی می شود.


وین دایر



یه خبر خوش


من دوست شیطون هستم

اومدم یه خبر خوشحال کننده بدم

خداروشکر ایشون بهوش اومده و الان حالش بهتره.


پ.ن: خدایا صد هزار مرتبه شکرت


پ.ن:عید سعید قربان رو به همه دوستان تبریک میگم


نظرات 35 + ارسال نظر
تنهاترین دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 00:00

یادش بخیر...یاد حسین فهمیده...یاد همه ی فهمیده ها بخیر


در دبستان هنوز هم شاید، بچه ها داستان پتروس را با صدای بلند می خوانند
ولی من فکر میکنم آیا، داستان حسین ما را هم بچه های هلند می خوانند؟!!


سلام خاله...منم نمیدونم یا من خاله یا بچه شیر ...خوب به اون بگو عمه ایی دایی نمیدونم عمویی.......

هیییییییییییی واییییییییییییییییی آره یادش بخیر
همین الان هم فهمیده های زیادی داریم که قدرش رو نمیدونیم نه تنها قدرشون رو، حتی اسمشون رو هم نمیدونیم
اینطور که به نظر میاد خارجی ها بیشتر قدر اسطوره ها ی ما رو میدونن
سلام خاله خان
ای واییییییییییییی چه کنم من از دست تو خاله خاله اس دیگه! آخه هنوز عمه نشدم که دایی هم که خودت دایی میشی
عمو هم واسه خود و بچه شیر
کوتاه بیا دیگه. این خاله های تلویزیونی رو دیدی؟ خاله همه هستن
ببین تازه نفر اول هم شدی

[ بدون نام ] دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 16:40

سلام، خوب خداروشکر عید شما هم مبارک.
خداقوت_پیمان

سلام آقا پیمان
واقعا خدا رو شکر
ممنون
شاد باشید

ستاره پرداز دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 20:00

عید قربان روزسر سپردگی بنده برگزیده الهی و تجلی عشق به معبود بر شما مبارک

ممنـــــــــــــــــــنون

فریبا دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 20:00 http://doostdashtanee.mihanblog.com

سلام پروینم
چطوری خوبی؟
عیدت مبارک خانومیییییییییییییییییییی
کمتر سر میزنی بهم؟؟؟!!!!!
دلم واست تنگ شدههههههههههههههههه
بازم بیا پیشم

سلامممممممممم جیگر
مررررررررسی خووبم
ممنــــــــــــــــــون
اوخ اوخ آراه حق با تو ه
فدای اون دل مهربونت
به روی جفت چشام

فریبا سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 14:20 http://doostdashtanee.mihanblog.com

سلااااااااااااام عزیز دلم
چطوری خانومی؟
بخاطر کد بارش قلبشه فکر کنم!
قابلتو نداش گلکم تقدیم به تو با عشق
خبر سلامتی این ترم واقعا سرم شلوغه6تا پروژه دارم!!!
شما چه خبر؟؟؟
از درس و...
بازم بهم سربزن

سلامممممممممممم جیگر
مرررررسی خوبم
اشکال نداره مهم کامنت من بود حالا یه پست اینور اونور
مررررررررررررررسی خودشه شعره یه دنیا عشق داشت
اوه اوووووووووه شیش تا پروژه!!!
ما یه کار عملی داریم باید بریم کلینیک روانشناسی مراجع هاشونو ببینیم یه گزارش تهیه کنیم
حالا مگه نامه میدن به ما بریم کلینیک!!!
تربیت بدنی هم دارم ولی شاید حذف ش کنیم
به روی چشم گلم سر میزنم

ستاره پرداز سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 15:11

سلام
وااااااااای امروز به خاطر برف سنگین مدرسه تعطیل بود.هر چند من صبح رفتم به مدرسه.
برف باریه نیم متر کجا یی بیایی برف بازی کنی
راستش مرغ عشق انگاری تصمیمش جدی شده خیلی ناراحتم زیاد دل و دماغ ندارم کاش به این زودی نمیرفت
ممنون که بهم سر زدی

سلامممممم آقا معلم
واییییییییییییییییی چه خوووووووووبمدرسه تعطیل!
یوووووووهوووووووووووو برف بازی
چقدر خوشبحالتوووووووووووونجای من حسابی خالی
آره تصمیم جدی گرفته ولی خب خدا رو شکر که اتفاقی براش نیوفتاده هر جا هست سلامت باشه و شاد باشه
زود داره میره ولی همین مدتی هم که بود خیلی خوش گذشت
امیدوارم دوباره برگرده اونم زود زود
منم ممنون که سر میزنید

بچه شیر سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 16:58 http://behzad.spi-blog.com

خاله جون به نظرت من بد شانسم؟
-------------------------------------------------

خاله این وین دایر کیه
واقعا هرفشو قبول دارم
افکار ما احساسات ما را می آفرینند
خدا رو شکر که شیطون(اون یکی شیطون) حالش خوب شده

------------------------------------------------

سلام خالههههههههههههههه
چرا با چشم گریون؟نه خاله بد شانس نیستی!
خیلی هم خوش شانسیآخه خاله به این خوبی داری
خالههههههههههه این وین دایر یکی از روانشناساییه که من خیلی دوسش دارممممممممممممممم انقدر نوشته ها شو دوست دارم خییییییییییییلی خوشحالم که فبول داری
آره خاله واقعا خدا رو شکر

رادیو افلاین سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 18:32 http://www.radioofflin.blogfa.com

سلام
درخدمت شما هستیم باایتمی متفاوت از رادیو افلاین
از شما دعوت کنیم برای شنیدن ایتمی شنیدن واز یاد نرفتنی
ایتم سینما
معرفی انیمیشن ریو
منتظرحضور گرم ونظرات شما در رادیو افلاین هستیم
[لبخند][لبخند][لبخند]

سلام
حتما میام سر میزنم
راستی آدرس اشتباه بودااااااااا

مه لقا سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 18:35 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام عزیزم
عیدت مبارک
چشم فقط بهم یاداوری کن اخه مهمان امده برامون وقت نمیکنم یادمم میره

سلام مه لقا جونم
ممنووووووووووون
باشه جیگر یاد آوری میکنم برام بفرستی منم اون قسمت قبلی شو برات میفرستم . صحبت های میثاق خیلی قشنگه

پرستو دیگه (همدل) سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 20:21

سلام پروین جان چطوری خانومی کم پیدایی مثل من ، چه خبر گلم خوش میگذره ایشالا

سلام پرستو جونم
ممنوووووون خوبم
دو روز پیش اومدم بهت سر زدم
مرسی اومدی
خبر که درس و دانشگاه دیگه کار عملی و درد سر
خوبه خوش میگذره
خوشحال شدم دیدمت دلم تنگ شده بود

سحر چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 00:03 http://acnc.mihanblog.com/

سلااام ....
عیدین شما هم پسا پیش مباااارک ...
راست میگه ... مثل همون تلقیه که میگن خیلی موثره ...
خدار وشگر ...واقعا ...
خیلی خوشحال شدم که خوشحالی ..که به هوش اومده ..ایشالا تا سلامتی کاملش ...
منم خدایاشکرت ..

سلاممممممممم سحری جووووووونم
مررررررررررسی واسه تبریک پیشاپس
هووووووووووم راست میگه
آره خدا رو صد هزار بار شکر
مممممممممرسی تا باشه خوشحالی من باشه
ایشاالله
شاد باشی و سلامت

رضا چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:40 http://www.srn2010-1370.blogfa.com

سلام.خسته نباشی.ممنون سر میزنی.
با دوتا پست منتظرتم.موفق باشی دوست عزیز.

سلام آقا رضا
ممنون. خدا قوت
منم ممنون که سر میزنی
یووووووهوووووووووو دوتا پست جدید
شاد باشی

رضا چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:47 http://www.srn2010-1370.blogfa.com

راستی منم عید قربانو تبریک میگم.
ببخشید دیگه.پساپس شد.
موفق یاشی.

ممنون
اشکال نداره!میگن دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره
شاد باشــــــــــــی

maria cullen چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 13:29 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com

سلام عزیزم عید شما هر چند دیر شده اما مبارکه!!!
ببخشید دیر اومدم نتم تموم شده بود
بازم دعا کن واسم فعلا

سلاممممممم مریم جونم
مررررررررررررسی. این خوب اومدی! هر چند دیر اما مبارکه
اخییییییی وای من دیروز تم قطع شد
به روی چشم دعا میکنم
شاد و موفق باشی

فریبا پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:17 http://doostdashtanee.mihanblog.com

سلام عزیز دلم دختر گلم
خوبی؟؟؟؟؟؟
خوشی؟؟؟؟؟؟
خیلی خوشحال شدم که شیطون(هرچند نمیشناسمش) خوب شد خداروشکر
پست مربوط بهش رو که خوندم براش دعا کردم که خوب بشه خداروشکر که خوب شده
انشالله تو هم همیشه سلامت باشی گلم

سلام جیگررررررررر عزیز دلم دختر گلم
مررررررررسی خوووووووبم
خوش که من سر خوشم واسه خودم
آدرسش توی لینک دونی هام هست
دوست داشتی سر بزن
آره خدا رو شکر که حالش خوب شده
مرررررررسی که دعا کردی
خدا رو شکر که هنوز دعا ها مون به درگاهش مورد قبوله
ممنووووووووووووووووووون
شاد و سلامت باشیییییییییییییییییی جیگر

فریبا پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 15:32 http://doostdashtanee.mihanblog.com

سلااااااااام عسلی
خوش بحالت که واسه خودت سرخوشی
باشه دختر گلم حتما سر میزنم بهش
ممنون از حضور گرمت توی این هوای سرد
دوستت داااااااااارم
بازم بیا منتظرتم عسلی

سلاممممممم جیگرررررررررر
هه هه ه! عسلی
مرسییییییییی
فعلا پست جدید نذاشته. پست قبلی هاش هست اگه خواستی بخون
خواهش دارم . خوشحالم که حضورم گرمه
پس کمتر میام یهو وبت به آتیش کشیده نشه
منم دووووووووووووووست دارمممممممممممممم
باشه میام حتماااااااااااااااااااا

تنهاترین پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 20:40 http://tanhatarin109.javanblog.com/

سلام آبجی پروین(این دیگه انحصاری خودم هست آبجی مجازی)

منم آژ کردم بدو بیا آبجی پروین

سیلوم خان داداش
هه هه ه! کلا انحصار طلبی هااااااااا
من زود تر اومدم

پیمان پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 22:48 http://saieroshan.mihanblog.com/

سلام، نیستیا. نگاه کن داری بد قول میشی.
خداقوت_پیمان

سلام. هستماااااااااا
همین دیروز اومدم. ولی نشد نظر بذارم
اواااااااا خاک عالم!!! بد قولی به من نمیاد
مخصوصا که وبلاگ شعری باشه
شاد باشید ....

تنهاترین جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 17:11

آسمان که گریه می‌کند،
انگار تو هم دلت می‌خواهد که ابر شوی و بباری…
بباری و پاک کنی، زنگار دل سیاهت را.



و وای بر آنی که آسمان دلش ابری نمی‌شود!
تا ببارد و بشوید؛
ببارد و پاک کند؛
ببارد و سبک شود،
همچون نسیم با طراوت لحظات پس از باران.



خدایا،
دلهایمان را بارانی کن…



خوبی آبجی؟

چقدر قشنگ
خدا یا دلهایمان را بارانی کن
الهی آمـــــــــــــین
مرسی داداش. خوبم

علی جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 17:22

یاران خدای را به سوی او گذر کنید
باشد کش این خیال ز خاطر بدر کنید
در ما ز دست آتش و بر عزم رفتن است
چون آه ما زبان خود آتش اثر کنید
آتش زبان شوید و بگویید حال ما
هنگام حال گفتن ما دیده تر کنید
از حال ما چنانکه درو کارگر شود
آن بی‌محل سفر کن ما را خبر کنید
منعش کنید از سفر و در میان منع
اغراق در صعوبت رنج سفر کنید
گر خود شنید جان ز من و مژده از شما
ور نشنود مباد که اینجا گذر کنید
وحشی گر این خبر شنود وای بر شما
از آتش زبانه کش او حذر کنید
...

بینهایت ممنون

روسیاه جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 19:09 http://tarhib.blogfa.com

سلام[لبخند]
********************************************
1.آخه این حاج آقا علوی تهرانی همون حاج آقا علویه رو منبره؟!؟
********************************************
2.انگار امثال من حتما باید برن آزمایشگاه تا به خودشون بیان!!!
********************************************
3.نینوایی ها........
********************************************
دعوتتان می کنم که از 3 پستی که اخیرا در وبلاگم گذاشتم بازدید کنید...
التماس دعا
یاعلی مدد[گل]

سلام
ممنون از دعوت . میام حتما
محتاجیم به دعا...

دیونه جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 20:48 http://mymina.blogsky.com

سلام
بجون خودم نظر داده بودم بگو چیکارش کردی
ممنون که بهم سر میزنید و دعام میکنید.

یادت رفت بگی سک سک
سلام
به جون خودم که میخوام دنیام نباشم نظرت مال پست قبلی بود
خواهش میکنم. ولی من هنوز یه نفرم هااااااا!!

علی شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 15:00

شوریده وار از بنه آخرالزمان
آشوب و شور و فتنه و غوغا بر آورم
(منصور حلاج)
سپاس از محبت شما .مهربان
موفق و سربلند باشید

ممنون از شما
پایدار باشید و سلامت

سی سی کام شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 21:15 http://sisicom.mihanblog.com

به به مباااااااااااااارکه پاشو بیا آپمممممممم

هووووووووم مبارکه
یا علی! پاشدم بیام

نسیم شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 23:14 http://nasim9.blogfa.com

سلام ، وبلاگ خوبی داری ، ممنون که به وبم سر زدی ،اعیاد قربان و غدیر مبارک * موفق باشید .

سلام نسیم جان
ممنون
شما هم وبلاگ زیبایی داری
ممنون عید غدیر بر شما هم مبارک باشه

بچه شیر یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:01 http://behzad.spi-blog.com


تو قانون کم آپ کن خوب آپ کن رو رعایت میکنی
باریک خاله جون
ا سیم نیگا؟من نمیتونم



دیگه دیگه! خاله به این خوبی و باحالی از کجا میتونی پیدا کنی
مررررررررررسی
هییی! اسیم نه نیگا!!!
خواستن توانستن است

maria cullen یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 14:43 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com

سلام عزیزم چطوری؟ خوش میگذره؟
از این طرفا بیا آپ کردم

سلاممممممممممم مرسی خووووووووووبم
ای خوش هم میگذره
هووووووووم میام الان

دیونه یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 18:52 http://mymina.blogsky.com

سلام
سک سک
خوبی ایشالله؟
خواستم اون نظرت و پاک کنم اونیکی هم پاک شد
فهمیدی که کدوم نظرو میگم؟

سلامممممممممممممممممممممم دیونه
سک سک!
مرررررررررسی خوبم
نه!!! من که میدونم تو از عمد نظرای منو پاک میکنی
چرا بهانه میاری؟؟
اصلا هم معلوم نبود کدوم نظر و میگی

وحیده دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:25

سلام!
بابا کلی نوشتم ثبت نشد!!

اعصاب که تعطیله -وقت هم که کم!!
مثل اینکه قسمت نیست من نظر بذارم!
فعلا نانا


سیلووووووووووووم جیگی
مگه نگفته بود چطوری میشه نظرت رو برگردونی
یه بک میزدی همه ش برمیگشت دوباره ثبتش میکردی
خیلی هم قسمت بود
اشکال نداره فردا میای یه نظر خووووووووووشدیل میذاری
دیگه نبینم ناراحت باشی ها

نونوچه دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 21:15 http://nonoche.blogsky.com

عید غدیرت مبارک عشقی


ای وای دارم چی میبینم!!!1
یه نونوچه رنگی میبینم!!
عشق قشنگی میبینم!!!
عید تو هم مبارک عشقولویی من

علی سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:40

جوازِ جنتِ قربِ خداست نام علی
همای قلۀ قاف قضاست رام علی
سلام خلق چه قابل بود به محضر او؟
خدا رسانده به ختم رسل سلام علی
هزارها یم توحید جوشد از دهنش
به کافر ار برسد قطره‌ای ز جام علی
به روز حشر، قیامت اسیر قامت اوست
بهشت گوشه‌ای از سایۀ امامت اوست
دمی ندارم تا همدم علی باشم
به قطره غبطه خورم تا یم علی باشم
خدا کند که مرا طول عمر نوح دهند
تمام عمر اسیر غم علی باشم
مرا تخلص «میثم» از این جهت زیباست
که تربت قدم میثم علی باشم
کی‌ام که در صف محشر به محضرش باشم
خـدا کنـد کـه سگ کـوی قنبرش باشم
الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة علی بن ابیطالب (ع)
عید الله اکبر بر شما مبارک

به روز حشر، قیامت اسیر قامت اوست
بهشت گوشه‌ای از سایۀ امامت اوست

ممنون از شما.
عیدتون مبارک

mahya سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 22:03 http://pinkpuppet-show.mihanblog.com

سلام ایشالا که هر چه زودتر سلامتی شو بدست بیاره
امین

سلاااااااااااااااااااام
انشاالله که زودتر به جمع مون برگردن
ممنون

آی استار چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 17:48 http://www.i7star.blogfa.com

سلام.
زیاد از این کتابای راز و کلید زندگی و ... نخون
به عمل کار برآید به سخنوری نیست

سلاممممممممم
هووووووم اتفاقا این کتابا رو زیاد میخونم
اول باید اطلاعات داشته باشم که بتونم عمل هم بکنم
بله کاملا قبول دارم
منم سخنرانی نمیکنم. عمل میکنم و حداقلش اینه که
سعی میکنم عمل کنم
مرسی از حضورت

مدادرنگی پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 13:37 http://manui.blogsky.com/

سلام پروین جون خوشحال میشم به وب منم سر بزنی

سلامممممممممممممممممم مداد رنگی جون
مداد زرد ت و بده من تا بیام بهت سر بزنم

مریم پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 20:45 http://booze.blogfa.com

سلام من احتیاج به مشورت با یه روانشناس رو دارم اگر می تونی بهم کمک کن

سلامممممممم مریم جان
من دانشجو روانشناسی ام
ولی هر کمکی از دستم بر بیاد انجام میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد