شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

تولدت مبارک...

بودنت هدیه ای است


برای قلب کوچکم


دوستت دارم




وحیده جونم تولدت مبارک



پ ن: عید غدیر رو به همه دوستان تبریک میگم.


نظرات 50 + ارسال نظر
طناز سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 14:44 http://shahre-barani.mihanblog.com/

سلام خوبی؟
عیدت مبارک
اگر با تبادل لینک موافقی خبرم کن

سلام طناز خانوم
ممنون عید شما هم مبارک
باشه حتما

مرغ عشق سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 15:22 http://www.yardeli.blogfa.com

امروز سالروز تولد توست و من برایت هدیه ای نخریده ام آنچه خریدنی است بی شک ٬ لایق تو نیست. نمی دانم با کدام جمله “دوستت دارم” را برایت انشا کنم اما کاملتر از این چیزی ندارم تولدت مبارک .
ناز دلم علوس ملوسم تولدت مبارک

واییییییییییییییییییی ببین کی اومده
عشقولویی خودموووووووووووون برگشته
چیقده خوووووووووووووووووشدله نوشتی جیگر دونی
از نظرات واسه ش عکس گرفتم نشون دادم بهشم گفتم برگشتی یه عالم خوشحال شد
منم که ذوف مرگ شدم دارم جرقه میزنم

مرغ عشق سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 15:23 http://www.yardeli.blogfa.com

'* ' .* . ' * . ' *.' .'
*شب .' .' * . ' .'
* . *' تولدتون *
.پر.'" . ; ستاره ' '
.' ' * ' .' .* '. ' .*
' .' * .باد.'. *.'* ,


وحیده جونم شب تولدت لوســـــــــــــــتر

مرغ عشق سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 15:25 http://www.yardeli.blogfa.com

خدای اطلسی ها با تو باشد
پناه بی کسی ها با تو باشد
تمام لحظه های خوب یک عمر
به جز دلواپسی ها با تو باشد .

تولدت مبارک




mahya سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 22:04 http://pinkpuppet-show.mihanblog.com

سلام عالیه خانوم روانشناس
عیدت مباررررررررررررررررررکبا بهترین ارزوها

سلااااااااااااااااام
ممنوووووووووووووووووون عید شما هم مبارک
بازم ممنون
شاد و سلامت باشید

ستاره پرداز سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 23:10

سلام
من هم خیلی خوشحالم از اینکه مرغ عشق دوباره برگشته
عید غدیر بر شما مبارک
راستی از طرف من هم به وحیده خانم تولدش را تبریک بگید
و این ها هم کادوی تولد وحیده خانم
تو پگاهی
پگاه صبح زندگی

پگاه صبح زندگی من!
طلوع کن دوباره
بگذار بار دیگر این زندگی سیاه روشن شود
طلوع کن و مرا با خود به سرزمین دیگری ببر
به سرزمینی که دست دنیای وحشی به من نرسد
به جایی که بتوانم بی دردسر عاشقی کنم،
بی حرف و حدیث

پگاه من
طلوع کن دوباره
نگذار تنها بمانم
نگذار زندگیم را بی خودی سیاه کنند
نگذار بهای نبودنت زندگیم را سیاه کند
بگذار بی خودی تلف نشوم
امیدوارم
که این سیاهی
با آمدنت پایان گیرد

سلام آقا معلم
من که یهو رفتم دیدم برگشته ذوق مرگ شدم
ممنون. برای شما هم مبارک
پیامتون رو رسوندم
من از طرف وحیده جونم میگم ممنون
خیلی قشنگ بود
ممنون که اومدید

بچه شیر چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 15:31 http://behzad.spi-blog.com


سلااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبی خاله

تولده آجی وحیدس؟
تفلد تفلد تفلدت مبارک بیا داداشیو شوت کن که صد سال زنده باشی
اینم کادو تلفد:
http://www.askquran.ir/gallery/images/25519/1_Birth-09.jpg
--------------------------------------------------
من برا تفدلم اینو میخوام:
http://up.clip2ni.com/i/images/ji5ose65d702ymclnlgp.jpg


سیلوووووووووووووم خاله جون
مرررررررررسی خوووووووووووبم
اووووووووووهوووووووم تولد آجی جونه
هه هه هه ه!!! بیا داداشیو شوت کن
نه فکر نکنم دلش بیاد
یوووووووووهووووووووووووووووووو کادو تفلد
خب نه که من خیلی فضولم و از اونجایی که لپتاپ آجی خراب شده فعلا نمیتونه بیاد که کادو هاشو باز کنه
من برم یه سرک بکشم ببینم چی کادو آوردی
آرههههههههههه!!!! باش تا تفلدت بیاد
با قانون جذب هم میشه کادو گرفت ها

تنهاترین چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 19:34 http://WWW.TANHATARIN109.JBG.IR

سلام آبجی..........

خوبی؟ خوشی؟

شاید یاور نکنی اما امروز که ۲۵ آبان هست تولد منه....

تولد من پس چی؟

اما به وحیده جونت منم تبریک میگم....

راستی آبجی من مجبورم بخاطر.....مدت مدیدی نباشم.

پس تا درودی دیگر(اگه باشه) بدرود

بــــــــــــه! سیلوم داداش خان
خوبم مرسی. خوشم
واااااااااااااااای چه باحال
نگفته بودی که! مباررکککککککککککککککککه
تولد داداش خانه
اگه زود تر گفته بوری واسه تو هم تولد میگرفتم
من از طرف وحیده جونم میگم مرررررررررسی
اوااااااااااااا دوباره عزم سفر کردی
مواظب خودت باش. زودی هم برگرد

غریبه ی عاشق چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 21:12 http://strange1.blogfa.com/

پاییز هیچ حرف تازه ای برای گفتن ندارد
با این همه
از منبر بلند باد
بالا که می رود
درخت ها چه زود به گریه می افتند !

ممنون
ولی پاییز فصل قشنگیه. همیشه افتادن بد نیست.همیشه زرد شدن بد نیست.
زرد شدن و افتادن برگ درختا یه جور کمال حساب میشه
ممنون از حضورت.
شاد باشی

پیمان چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 21:40 http://saieroshan.mihanblog.com/

سلام، تولدشون مبارک.
خوشحال میشم تو انتخاب شعر کمکم کنید دوست عزیز.
خداقوت_پیمان

سلام
من از طرف وحیده جونم میگم ممنون
ممنون که این اجازه رو میدید
شاد باشید

رضا پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:23 http://www.srn2010-1370.blogfa.com

سلام.منم که همیشه یک روز دیر میرسم تبریک بگم.تبریک.پساپس.
با دوتا پست منتظرتم.موفق باشی دوست عزیز.

سلام آقا رضا
اشکال نداره ما هفته ای تولد میگیریممثلا هفته تولد وحیده
حتما میام میخونممم
شاد باشی

تنهاترین پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 15:00

سلام
ببخش
من آپم

سلام داداش خان
اوا چرا؟
میام الان

پیمان پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 20:40 http://saieroshan.mihanblog.com/

سلامف میخواستم خدا حافظی کنم واقعا ولی بچه ها واقعا سنگ تموم گذاشتند نتونستم بی تفاوت باشم.
راستی بیا تازه آپ کردم بخون.
خداقوت_پیمان{قرار بود کمک کنی}

سلام آقا پیمان
چرا خداحافظی!
پس خدا رو شکر که بچه ها سنگ تموم گذاشتن
ممنون خبر دادید.میام حتما میخونم
داشتم کمک میکردم دیگه
شاد باشید

jib bor پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 21:44 http://ybb.blogsky.com

اینم یه کامنت برای تنوع
------------------------
عسد شما هم مبارک

هااااا! این خوبه واسه تنوع. خشونت واسه تنوع خوب نیست
ولی تهوع واسه خشونت خوبه
ممنون. شما هم عید ت مبارک

شیطون جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 00:33 http://satanperdu.blogfa.com

[گل][گل][گل][گل]

سلام
خوفی؟

=======================

آزمودن بود و تمنای دو دوست بیستون بود و تمنای دو عشق

در زمانی که چو کبک خنده می زد شیرین تیشه می زد فرهاد

نه توان گفت به جانبازی فرهاد افسوس... نه توان کرد ز بیدری شیرین فریاد...

کار شیرین به جهان شور برانگیختن است عشق در جان کسی ریختن است

کار فرهاد برآوردن دل دوست خواه با شاه در افتادن وگستاخ شدن

خواه با کوه درآمیختن است رمز شیرین این قصه کجاست؟

که نه تنها شیرین بی نهایت زیباست...

======================
موفق باشی

[بوسه] بگذار تا شیطنت عشق چشمان تو را به عریانی خویش بگشاید

شاید هر چند آنجا جز رنج و اندوه نباشد اما کوری را بخاطرآرامش تحمل نکن [بوسه]

فعلا [بدرود]

[قلب][گل] *•.¸¸.•*´بی تو تنهاترینم`*•.¸¸.•* شیطون [گل][قلب]

http://satanperdu.blogfa.com

سلااااااااااااااااام
ممنون ما خوبیم شما طورین؟
خیلی خوشحالم که دوباره حضور دارید و با این شعرای قشنگ ما رو مهمون میکنید
ایشاالله که شاد و سلامت باشید

ستاره پرداز جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 http://h

سلام
راستش برنامه ریزی می کنم تا اگه قسمت شد چند سال دیگه خارج از کشور مشغول باشم به خاطر همین با دوستان در ارتباطم تا از تجربه های آنها استفاده کنم.
در مورد آدرس هم اعتراف می کنم که حوصله ام نمی کشه زود زود بنویسم .نمیدونم چرا ذخیره نمیشه؟؟؟
راستش واسه 16 آذر چرا آخه غیر از شما چند دانش آموز دارم که دانشجو هستند.شاید رفتم به دیدنشون.واسه شما هم دارم نگران نباش
مدرسه هم از بس که تعطیله به کلی از یادم رفته !!
نمیدونم از کتاب ها چقدر خوندیم .خدا به داد مون برسه خیلی عقب مونده ایم راستش هر چه تعطیلات بود خورد به کلاس درس ما،هر سال تو این موقع کلی درس می خوندیم و کلی هم امتحان می گرفتم.شنیدید که میگن سال نیکو از بهارش پیداست .مثل ما هم همین شده از اول مهر که تعطیلات شروع شد.تا آخرش را خدا به خیر کنه!!
خوش که میگذره اما برام زیاد جالب نیست دوست دارم مدرسه باشم چرا که لذتش بیشتر هست.چون هم مطالعه میکنیم و هم تفریح . هم تدریس....
آخر ترم هم مجبور نمیشیم دو ،سه درس را یه جا بر دوش دانش اموزان بریزیم.
نمیدونم باور میکنید یا نه؟؟؟
امتحانات از بس که تعطیلات شده به کلی از یاد رفته...
خیلی سعی میکنم قانون خودم را داشته باشم اما میبینم که خیلی فشار به بچه ها میاد ...
سعی میکنم کمی باهاشون مدارا کنم...
اما تصمیم دارم این یه ماه مونده به امتحانات را حسابی ازشون با امتحان پذیرایی کنم تا واسه امتحان آماده باشند.

بـــــــــــه سیلوم آقا معلم
ای وایییییییییییییی چه باکلاس میگم آقا اجازه!!! احتمال نداره که شما شاگردانتون رو هم ببرید با خودتون؟!!
هععععععععی امان از این تنبلی امان
همین آدرسی هم که میگذارید فقط یه اچ میاد! نمیدونم چجوری آدرس میذارید آخه آدرس همه دوستان درست ثبت میشه
اگه چند بار پشت هم آدرس بذارید دیگه دفعه های بعد خودش ثبت میشه
مرررررررررررررررررسیخوش به حالشون معلم شون میبینن
هیییی! این که الان گفتید تهدیدی بود یا تشویقی
یووووووووووهوووووووووووووو چه صفایی میده مدرسه تعطیل میشه
مخصوصا اگه کولاک برف هم اومده باشه دیگه خیلی خوش میگذره
بله سال امسال خیلی نکو بود ما که از این شانس ها نداشتیم
تهران برف و سرما نمیشد تعطیلی نمیشد
وای این درسایی که می مونه و یه جا باید تدریس بشه خیلی درد آوره ولی خب معلما به ما رحم نمیکردن خوبه باز شما انصاف دارید
یکی به نفع دانش آموزاتونامتحان تعطیله
آقا اجازه امتحانای سخت سخت نگیرید اعتماد به نفس بچه ها بیاد پایین ها
امیدوارم موفق باشید و هر روز پیشرفت کنید

وحیده جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:01

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!
یه سلام پر انرژی از وحیده به عزیز دلم!
خوبی ناناسم؟
وای پروین جونی شرمندم کردی بخدا!
خیلی خیلی لطف کردی عزیز دلم!
ببخش یه مدت نتونستم بیام و فعلا هم نمیشه به راحتی بیام پیشت!
آخه لب تاب باز مدت تعمیرش تمدید شد رفت تا شنبه!!!
بازم معلوم نیست شاید بیشتر طول بکشه!!!
ببین فرستادن یه ایمیل غلط چه عواقبی داره!!!!!!!
اشکال نداره! مهم اینه که حالا اینجام!
خیلی خیلی دلم واسه خونهء پر از محبتت تنگ شده بود ولی چه کنیم که نمیشد بیام!!!
چقدر خوشحالم که نظر مرغ عشق و نونوچه رو دوباره اینجا میبینم!
یه شعر میذارم تقدیم به خودم!!! (خب آپ تولدمه دیگه!!!)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
وحیدهء ابرو کمونی
قول بده پیشم بمونی
نیومده فکر رفتنی
قصه ها داری گفتنی
بالا بلندی وحیده
گیسو کمندی وحیده
پیش منی و بی منی
حرفی نداری بزنی
دل تو دلم نیست که چکارت کنم!
با چه بهونه ای شکارت کنم!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

باحال بود؟؟؟
تا حالا دیده بودین کسی واسه خودش شعر بذاره؟؟؟
ولی من میذارم!!!!
واقعا اول از پروین جونی ممنونم بعد از همهء دوستای عزیزم که واسم پیام تبریک گذاشتن!
مخصوصا مرغ عشق عزیز و داداشی بهزاد گلم! داداشی خیلی هدیه ت قشنگ بود! مرسی!
از ستاره پرداز هم به خاطر شعر قشنگش ممنونم!
و همچنین ممنون از آقا پیمان و رضا و تنهاترین عزیز!
میخوام طولانی بنویسم ولی شرایط اینجا نمیذاره!!!
دوووووووووووووووووستتون دارم زیاااااااااد!
پروین جونم عاشششششششقتم نانا!
انشاالله همه چی روبراه میشه و اوضاع بر وفق مرادت میشه ناناسی!
اینم شعرم واسه عزیز دلم پروین جونی!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
گاهی این دنیا مثل ما ٬ با خودش مسئله داره
میون زمین و آفتاب ٬ ابر تیرگی میاره
رنگ دریا برمیگرده ٬ از هوای تلخ و تیره
همهء چلچله ها رو وحشت خزون میگیره
گل من گلایه کم کن
ابر غصه ابدی نیست
بذار آسمون بباره
گریه هم چیز بدی نیست!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تا بعد ناناسی


سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام جییییییییییییییگی بلااااااااااااا
هووووووووم خیییییییییییییییلی پرانرژی وارد شدی
دیگه خییییییییییییییییییلی خووووووووووووووبم
خواااااااااهش دارررررررررررم میخواستم کولاک کنم برات ولی احساسم یهو اینو گفت منم همینو نوشتم
جات خییییییییییییلی خالی بود
ایشاالله به زودی لپتاپ ت درست بشه دیگه زودی زودی بیااااااااای
وووووووووووویییی دعا میکنم زیاد طول نکشه
اوه اوه یه کار هوشولو یهو چه بلایی سر آدم میاره
منم یه سری یه چی اشتب دانلود کردم کل لپتاپ از دست رفت
اووووووووخیییییییییی منم دلم واسه دل پر محبت تو تنگولیده بود
یوووووووهوووووووووو آرهههههههههههه
منم خیلی خوشحال شدم که نظرشون رو دیدم
وااااااااااای چه باحالللللللللللللللل تقدیمی به خودت
چرا شعره بهت میخوره
وحیده ابرو کمونی
میری به وحیده میگی : وحیـــــــــــــــــــــــــــده!!!
کلاغه رووو؟؟!!!!
بعد یهو حواسش میره به کلاغه
تو هم شکارش میکنی
هوووووووووووووم خیییییییییییییییلی باحال بود
نه من ندیده بودم که کسی واسه خودش تقدیمی بذاره
هوووووووووووم به این میگن احترام به خود
خواهشششششششششششش دارم جیگی بلا
دوستان عزیز بیاید جواب بدید
اووووووووووخیییییییییی
هوووووم هدیه داداشت قشنگ بود منم دیدم
هووووم شعرای ستاره پرداز هم قشنگ بود
تبریک های مامی عشقی هم خیلی خوشدله بود
ما هم تو رو دوسسسسسسسسسسسست داریم هوارتایی
خعلیییییییییییییییییی گلی جیگی بلا
هووووووووووم ایشالله
مرررررررررررررررسییییییییییییییییییییی خیلی شعر خوشدله ای بود
خیلی به حالم میخوره
یه جوری خفن دوست دارممممممممممممممممممممم
خدایا تا خیبی زوووووووووووود وحیده جونی بیاید پیشمون
بوووووووووووووووووووووس

ونوس جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 21:46 http://www.mojhaykotaah.persianblog.ir

سلام این هفته قراره من رو صندلی جزغاله شم خوشحال میشم بیای سوالاتو بپرسی[لبخند]

سلام
هیی!! اوه اوه! فکر نکنم تو جزغاله بشی.
احتمالا صندلی جزغالی میشه
میام حتما

غریبه ی عاشق شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 15:26 http://strange1.blogfa.com/

دریای ام را پشت پنجره خوابانده ام
و ماه را گذاشته ام که بتابد
می تابد

وفلس ماهیان ام را گفته ام رنگ بگیرند
می گیرند

وکشتی تهی از باد و بادبان و آدمیان را
گفته ام که بر سواحل مرجان
بنشیند

وگفته ام
برگذر گاه آهوانی که به این جزیره که من ساخته ام خو گرفته اند
بنشینم

و فکر کرده ام که تو اینجا باشی
براین صندلی دسته دار سفید
تا آسمان این جزیره که من می سازم
در چشم های تو
کامل شود
نمی شود ..

سحر شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 22:27 http://acnc.mihanblog.com/

سلاااااام ...
وحیده جون از تو کامنت دونی تو میشناسم....
چه کامتایی میذاشت خداییش ...مثل خودت پر انرژی و شوخ طبع ..
تولدش مباررک ....
خوش بحالش که دوست خوبی مثل تو داره ...خوش به حال همه مون .....

سلاااااااااااااااام سحری بلا
چی عجب از این ورا خانوم خانوما
آخییییییی وحیده جونی من
جای کامنت هاش خالیه لپتاپ ش خراب شده
هوووووووم پر انرژی و مـــــــــــــثبت
میسییییییییییی
خوش من که دوست خوبی مثل وحیده جونی دارم
هووووووووووووم این همه مون رو خیلی هستم

بچه شیر یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 19:44 http://anahno.blogsky.com


چطوری خاله؟
خوبی؟
بسی دلمان برایت تنگولیده بود گفتیم سلامی عرض چووونیم

ازین شکلکه که برای آجی وحیده گذاشتی خیلی خوشم میاد

لب تاب ,لپ تاب,لب تاپ,لپتاپ آجی جون درست نشده؟


مرررررررررررسی خوووووووبم
هوووووووووم ما هم بسی زیاد دلمان تنگولیده بودی
ما هم خدمت شما سیلوم عرض داریم
اوووووووخیییی آره خوشدیله مث خودم می مونه
نه هنوووووووووووووووو درست نشده
گفته تا شنبه بازم باید صبر کنم
ایشاالله که درست میشه

پیمان یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 19:58 http://saieroshan.mihanblog.com/

سلام، اول بی کران سپاس از شما به خاطر شعرا.
بعشم شعراتونو گذاشتم البته ببخشید که من خودم هم دوسه تا شعر انتخابیه خودمم با شعرای شما گذاشتم ببخشید. انشالله واسه جمعه هم شعر سیمین رو میذارم بیکران سپاس از شما دوست عزیز{ببخشید به علت تاخیر در تشکر}.
خداقوت_پیمان

سلام آقا پیمان
خواهش میکنم. شرمنده میکنید
خواهش میکنم آقا پیمان من فقط انتخابی های خودمو پیشنهاد دادم
شعر سیمین بهبهانی خیلی قشنگه.
خواهش بیکراننمیبخشم حالا جی کار میکنید
بازم اگه خواستید حتما کمک میکنم
شاد باشید...

وحیده دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:35

یوووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو!!
سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسلللللللللللللللللللللللللام!
چیطوری نانا؟ خوفی؟
بله بله! وحیده همیشه پر انرژی وارد میشود!
البته ایشالا همیشه همین جوری باشم!!
دیگه خودت منو میشناسی! نیازی به معرفی بیشتر نیست!!
من یا -۰- ام یا ۱۰۰!!!
وقتی خوبم ٬ عالی ام - وقتی بدم افتضاح!
البته الان هم همچین چسبیده به سقف نیستم ها ولی خب خیلیییییییی دارم تلاش میکنم خوب باشم!
خیلی این حال بدن درد و مغز درد و ذهن درد این چند روز میاد سراغم!
اصلا هم دوست ندارم خودم رو به قرص عادت بدم!
والا یکی دو بار أستامینوفن خوردم!
راستی تو رله ای؟؟؟
انشاالله مشکل حل شد؟؟؟
ریشه یابی کردی؟؟؟
میخواستم برات یه شعر خوشدله بزارم ولی ترجیح میدم این جملات ناب و + و سرار انرژی رو برات بذارم!
چیز جدیدی نیست!همهء ما هم بلدیم هم میدونیم!
منتها یه وقتایی لازمه هی به خودمون یادآوریش کنیم!
منکه خوندم خیلی مذوق شدم مطمئنم تو رو هم مذوق میکنه!!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
زیباترین موفقیت آن است که هنوز امیدت را از دست نداده ای و برای رسیدن به اهداف زیبا و باشکوهت از خودت تلاش به خرج می دهی
به سوی هر خواسته ای که تو را فرا می خواند و یا درک تازه ای از زندگی به تو می بخشد حرکت کن
به آنچه تو را از درون می خواند گوش ده
هرگز ناامید نباش
شها مت سرشار از برکت و معجزه است
هرکاری که روح زندگی را به تو می بخشد دنبال کن
رسالت متعالی خواسته هایت را باور داشته باش
به آنها ارج بگذار
چون زیباترین لحظه ی زندگی در تحقق رسالت روحت نهفته است
بدون هرگونه هراس
بدون هرگونه تردید
بدون هرگونه سستی
پیش رو
هراس ، تو را در اسارت قرار می دهد
با خودت صادق باش تا خون جدیدی در رگ های زندگیت جریان یابد
بگذار تا افکار و رویاهای جدیدی در تو شکو فا شوند
اجازه بده تا روح تازه ای به تو دمیده شود
فرصت ها و شگفتی های شورآفرینی به انتظار تو نشسته است
راه های جدید را امتحان کن ، به زودی به آنچه که عشق می ورزی دست
می یابی
به امید خداوند دست به کار شو
درست در در لحظه ای که فکر نمی کنی
آنچه را در درون می بینی و به تحقق آن امید داری ، در پیرامون خویش مشاهده می کنی
نیاز به یک حرکت بزرگ و منحصر به فرد نداری
هم اکنون که قدم های کوچک برای تحقق آرمانهای بلند پروازانه
برداشته ای در طریق کمال گام برمی داری
پس مسرور و شجاع باش که با وجود محدودیت ها به راه دل می روی
با وجود موانع
با وجود محدودیت ها
با وجود مشقات طاقت فرسا
با وجود تمام این شدائد است که شجاعت و عشقت محک می خورد
زندگی را با ایمانت معنا می کنی به شرط آنکه در راه آن گام برداری
تو هنرمند عرصه زندگی خودت هستی
در راهی قدم بگذار تا خود را شجاع و با ایمان ببینی
عزم جزم کن
قهرمان زندگی خود باش تا فتح قله ی آرزوهایت را شاهد باشی
این لحظه زیباترین موفقیت است
معنای زندگی بی مشکل زیستن نیست
(ابراهیم علی عزیزی)
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دوووووووووووست دارم خیلی زیاد!!
به چشمای سگ دارتم خیلی میاد!!

تا بعد ناناسی...

یوووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووووووووو
سیلوووووووووووووووووووووووووووووووووووم جیگی بلای خودم
مررررررررررررررررررررررسی خووووووووووبم مگه میشه کامنتای تو رو ببینم و خوب نشم
با اون انرژی های خوشدیلت میای منو غافل گیر میکنی
ایشششششششششاالله که همیشه پرانرژی باشی
هه هه ه !! آره دیگه میشناسم
خدا کنه که همیشه عالی باشی
هنوز به سفق نچسبیدی ولی نزدیک به سقفی
هووووووم منم قرص دوست ندارم خیلی هم زود به قرص عادت میکنم مخصوصا کدئین و استامینوفن
هووووووووم یه خوده خوبه یه خوده سخته
بین 30 تا 70 در حال رفت و آمدمسطح انرژی مو میگما
یه خوده هایی حل میشه
ریشه یابی که هنوز به اصل اصلش نرسیدم
دارم رد خودمو میزنم به یه جایی برسم بالاخره
هووووووووووم عاشق این جمله مثبت هات ام
بایس اینا رو بنویسم بعد برم پشت بوم نصف شب تا دم صبح تکرار کنماون موقع سطح انرژیم در حد اعلا س
همه شو دوووووووووووووووووووست دارم و به دردم میخوره
مرررررررررررررررررررررسی وحیده جونی
دووووووووووووووووووووووووست دارم یه عالمه
دلمــــــــــــــــه بذار توو قابلمه
هییی!!!! چشمای این از پشت عینک هم سگ داره
منتظر اون پیشنهادی که دادی هستمااااااااااااااااااااااااااا
تا خیییییییییییییییییلی زودی خبرشو بهم بده

شلیر دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 19:13 http://WWW.CHIROKI-DL.BLOGFA.COM

سلاااااااااااااااااااااام بر پروین جونم
بخدا دلم داشت دیگه راسی راسی میترکید خیلییییییییی دلتنگت بوووووووودم
مرسی که همش میای همش نیستم که ج بدم

سلامممممممممممممممم شیلر جووووووووووووونی
وایییییییییییی دلم واسه ت یه ره شده بود دیگه
کوجا بودی تو؟
خواهش دارم . هی دلم تنگولید اومدم پیشت
اگه این دفه جواب ندی دیگه نیمیام
مررررررررررررسی جیگر

شلیر دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 19:15

تولد کیه؟؟؟؟؟وحیده جونمه؟؟؟؟بابا تولدت مبارک عسل باباالهی هزاااااااااااااااااااااار نه ۲هزااااااااااااار ساله شی البته عمر با عزت
مبارکه گل نازم

هوووووووووووم تولد وحیده جونمی بود
اووووووووخیییییییییی منم بهش میگفتم عسل بابا
ایشاالله همیشه شاد و سلامت باشه
مرررررررررررررررررررسی جیگر به خاطر تبریک

شلیر دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 19:22

پروین به اون ادرس گفتی رفتم ولی نتونسم کامنت بدم

تو تا آدرس وبلاگ بودا! یکی شو نمیشد کامنت بذاری
دیگه خوشدیلی مامی برگشته برو وبلاگ خودش نظر بذار

دیونه سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 http://mymina.blogsky.com

سلام
مثل اینکه باید به پلیس خبر بدم ا بیای سر بزنی ها؟

تازشم آهنگ وبمو عوض کردم.

سلامممممممممممممممم
زنگ بزن پلیس بگو یه مرخصی واسه ما رد کنن بیایم سر بزنیم
هووووووووووم آهنگ وبت و دوووووووووست میدارم
برنامه شو هم خعلی بیشتر دوست میدارم
تیتراژ اولشو خعلی دوست میداشتم

نونوچه سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 21:55 http://nonoche.blogsky.com

با یه عالمه تاخیر تولدش مبارک


ببین کی اومد؟؟؟
نونو عشــــــــــــــــــــقی اومده
چی چی آورده؟؟
یه پست خوشدیل
اوووووووووهووووووووووم مبارکه یه عالم

نونوچه سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 21:56 http://nonoche.blogsky.com

دوستت دارم عشقی

ما بیشتر عشقولویی
چیقده خوشحال شدم که دیدمت نونو عشقی
اون قضیه رو که یادت نرفته که!! من منتظرما

پیمان چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 20:22 http://saieroshan.mihanblog.com/

سلام،این شعر تقدیم به تو دوست عزیز پروین جان.

مهدی فرجی:
دوستت دارم پریشان‌، شانه می‌خواهی چه کار؟
دام بگذاری اسیرم‌، دانه می‌خواهی چه کار؟

تا ابد دور تو می‌گردم‌، بسوزان عشق کن‌
ای که شاعر سوختی‌، پروانه می‌خواهی چه کار؟

مُردم از بس شهر را گشتم یکی عاقل نبود
راستی تو این همه دیوانه می‌خواهی چه کار؟

مثل من آواره شو از چاردیواری درآ!
در دل من قصر داری‌، خانه می‌خواهی چه کار؟


خُرد کن آیینه را در شعر من خود را ببین
شرح این زیبایی از بیگانه می‌خواهی چه کار؟

شرم را بگذار و یک آغوش در من گریه کن‌
گریه کن پس شانه ی مردانه می خواهی چه کار؟

سلام آقا پیمان
یه دنیا ممنون به خاطر شعر
خیلی قشنگه
مُردم از بس شهر را گشتم یکی عاقل نبود
راستی تو این همه دیوانه می‌خواهی چه کار؟
بینهایت ممنون

نونوچه چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 23:28 http://nonoche.blogsky.com

دارممممممممممممممم میرم مشهد ... نه یادم نرفته ... یه روز از همین روزا واست نطق می کنم عشق من
عااااااااااااااااااااااااااااااشقتممممممممممممم
دوستت دارم
مواظب وحیده جونی هم باچ

یووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووووووووووو
دمپایی پلاستیکی سبز و شلوار کردی های رنگ رنگی تو هم برداشتی
ایشاالله که به سلامتی بری و برگردی سوغاتی یادت نره ها
آخ جوووووووووون یه روزی از همین روزامنتظرم
ما بیشتر عشقی
ما هم دوووووووووووووووووووووووست داریم
باچه چشممواظبم

مرغ عشق پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:54 http://www.yardeli.blogfa.com

سلام علوس ملوس نازم
ببخش مامی شوهری این روزا حال نداره زیاد بهت سر بزنه
برام دعا کن!

سلامممممممممممممممممم بر مامی شوشوی گرامی
میدونم مامی جونم این روزا گرفتاری
اومدم وبلاگت سر زدم ولی وقت نشد نظر بذارم برات
ما همیشه دعا گوی مامای عشقی جونمون هستیم

بچه شیر پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 14:16 http://anahno.blogsky.com


سلام خاله
یه وقت به ما سر نزنیا


سیلووووووووم خاله
خاله!!! اومدم برات نظر بذارم اما جای نظر گذاشتن نبود
تقصیر خودته
باید روی در وبلاگت مینوشتم:
آمدم نبودی

غریبه ی عاشق جمعه 4 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:45 http://strange1.blogfa.com/

ماه ! ای الگوی دلبران
چرا هرگز شادت ندیده ام ؟
مگر فاصله ی ما از زمین تا آسمان نیست ؟
مگر صدای گریه ی مرا می شنوی ؟
از محله ی ما تا ولایت تو که خیلی راه است
ماه !
نگران حضوری برای گواهی نباش
دست ها از تو کوتاه اند
کسی ترا به شهادت نخواهد طلبید
و تو هم چنان الگوی عشاق خواهی ماند

کسی ترا به شهادت نخواهد طلبید
و تو هم چنان الگوی عشاق خواهی ماند

ممــــــــــــــــــــــــــــــــنون
خیلی زیبا بود

شیطون جمعه 4 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 http://satanperdu.blogfa.com

[گل][گل][گل][گل]

سلام
خوفی؟
========================

همه ی مداد رنگی ها مشغول بودند...به جز مداد سفید...
هیچ کسی به او کار نمی داد...همه می گفتند:{تو به هیچ دردی نمی خوری}...
یک شب که مداد رنگی ها...توی سیاهی کاغذ گم شده بودند...
مداد سفید تا صبح کار کرد...ماه کشید...مهتاب کشید...و آنقدر
ستاره کشید که کوچک وکوچک و کوچک تر شد...
صبح توی جعبه ی مداد رنگی...جای خالی او...با هیچ رنگی پر نشد

========================
موفق باشی

[بوسه] خداوند به فرشتگان عقل داد بدون شهوت ,
حیوانات را شهوت داد بدون عقل
و انسان را شهوت داد با عقل
هر انسانی عقلش به شهوتش غلبه کند بهتر از فرشتگان است [بوسه]

فعلا [بدرود]

[قلب][گل] *•.¸¸.•*´بی تو تنهاترینم`*•.¸¸.•* شیطون [گل][قلب]

http://satanperdu.blogfa.com

سلامممممممممم
مرسی خوبم
ممنون از شعر و متن زیبایی که میفرستید

فرانک جمعه 4 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 23:01

وای نگو اتفاقا به من ارامش
خوبه خوبم توووووووووووووووووووووووپم
برم بزنمش داداشو
خواهش میکککککککککککککککککککککککککنم

اوخخخخخخخخخخخخخخخخخخخی خوش به حالت
خــــــــــــــــدا رو شکر نفس آجولویی توپه
هییی!نه گناه داره
قربانت جیییییییییییییییییییییییییگر یه خوده باکلاس قربونت رفتم

محمود عراقی شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 00:50 http://mahmoodaraghi.parsiblog.com

سلام
تولدشون مبارک
امیدوارم همیشه شادباشند و سرحال و برقرار.

سلاممممممم آقای عراقی
خیلی خوش اومدید
من از طرف دوستم: ممنوووووووووووووووووون
آقای عراقی!! یه آرزوی امیدواری هم واسه ما میکردید
شما هم شاد باشید و سرحال

ستاره پرداز یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 00:25

سلام
ای با با خیلی وقته نیستید.من که سرم شلوغه زیاد نمیتونم به نت سر بزنم شرمنده!!
راستی به وحیده خانم هم بگید قابل شما را نداشت انشالله سال آینده به سلامتی همه دوستان تو تولدتت حتما شعرهای قشنگی می فرستم.پس تا سال آینده ...
در ضمن خانم دکتر داری باز غیبت کردن را شروع میکنی

سلام آقا معلم
چه عجب یادی از شاگردتون کردید
منم مشغله هام زیاد شده بود نشد بیام
حتما گرم امتحان گرفتن هستید
دشمنتون شرمنده
چشم حتما میگم
ای وای این خانوم دکتر دیشب اومده بود به کلاس سر بزنه ولی در باز نشد که
شما به معلمی خودتون ببحشید

ارغنون دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:41 http://www.arghanoon89.blogfa.com

سلام عزیزم...
خوبی؟
بدو بیا که آپم

سلاممممممممم ارغنون اینا
مرسسسسسسسسی خوبم
هوووووووووم دارم بدو بدو میام

وحیده دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:52

یوووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووو!!
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!
خوبی ناناسم؟
چیه؟؟؟
خب وقتی سلامتی میاره چرا نگم سلاااااااااااااااااام؟

بابا دیروز تا شب عجب روزی بود!!!
خداوکیلی روز خیلی خیلی تکی بود!!!
احمدوند کم بود یکی دیگه هم اضافه شد!!!!!
یکی نیست بگه دختر بیکاری؟؟؟
همه ش تقصیر این استاد بهمنیه دیگه!!!
هی بهش میگم باید حلقه بندازم هی میگه خب اینجوری داری دروغ میگی!!
من میدونم و اون ۴شنبه!!!
وای خدا!! هی چشما و نگاه احمدوند یادم میفته خنده م میگیره!!!
مامی میگه دیوونه شدی؟!!! چرا میخندی؟ نگاه که خنده نداره!!
ولی من از دیشب تا حالا هی خنده م میگیره!!!
نگاهاش سگ دار شده بود!!
وای خدا!!!!هههههههههههههههههههههه!!
بخدا الان روده بر میشم!
۵شنبه میاد رک باهام بحرفه!!!!
وای!! بابا یکی بیاد این نیش منو جمع کنه!!!
نانا من که ۴تا پیشنهاد دادم بهت!!
خودت هم انتخابش کردی!
پس...
حالا...
کووووووووووووووووو تنبل خانوم؟؟؟
شوخی میکنم ناناسی!
پ ن پ!فکر کردی جدی گفتم؟؟؟
پروین! درسا رو سرم هوار شده خفن!!!!!!!!
هی به درسا فکر میکنم هی غمم میگیره!!
خیلییییییییییییییییییی دوووووووووووووستت دارم ناناسی
بوووووووووووووووووووووووووووووووس!
تا بعد...

یوووووووووهووووووووووووووووووووووووووووووووووو
سلاممممممممممممممممم وحیده حونی گل خودم
مذوق فرمودی با این نظرت
چیقده انرژی میده این سلام هات. احساس سلامتی موج میزنه
مرررررررررررسی جیگیییییییییییی خووووووووووووبم
هوووووووووووم سلامتی میاره. به قول آهنگ هایده:
سلام سلام... زندگی سلام...آی زندگی سلام...آی سلام....
ههه هه ههه !آره کلا همه چی عجیب بود
هه هه هه! گل بود سبزه هم اومد چسبید بغلش
چه ربطی به بیکاری داره؟ بیخودی نرخ بیکاری رو بالا نبر
هه هه این استان بهمنی همه رو متحول کرده
ولی راست میگه حلقه انداختن دروغه آخه.
اوه اوه . اون واسه حرفاش یه جوابی داره
هه هه خیلی باحال میشه وفتی میخندی بقیه نمیفهمن واسه چی میخندی یا داری به چی میخندی
هووووووووووووم خوبه بخند . خنده خوبه
منم دارم به خنده تو میخندم
چه خوب بالاخره میخواد رک حرف بزنه
یه نسکافه هم ازش بگیر
هه ه ههه نگاه اونم سک دار بوده ولی سگ چشمای من تکه
هووووووم تنبلیم زده بالا! همون که گفتم و انتخاب کردم.
الان دارم دنبال عکس مناسب میگردم
حالا شاید تا فردا طول بکشه آخه پروژه عکس پیدا کردن هم کاری ست بس خطیر
این پ ن پ رو خوووووب اومدی
اوخ اوخ!! اسم درسا رو میاری مغزم میترسه
باید بشینیم شروع کنیم دیگه هی امروز و فردا کنیم کاری از پیش نمیره به قول اون آهنگه:
امروز و فردا کردم/ خودم رو رسوا کردم
مرررررررررررررررررررررررررررررسی جیگر منم خییییییییییییلی دوست دارم
توی این قضیه این که گفتی . دوباره دو به یک شدیم
من و تو موافق ولی مژگان مخالف
مواظب خودت باششششششششششششششیا
تا زودی خبرت میکنم واسه آپ جدید
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووث

مرغ عشق دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 18:40 http://www.yardeli.blogfa.com

سلام علوس ملوسم
کجایی خوشگلم
چرا اینقدر کم پیدایی؟

سلامممممممممممممممم مامی عشقولویی خودم
مامی علوس ت لوس بود که هیچی.
یه جوری لوس شده که خودش هم از پس خودش بر نمیاد
همین دور و برا م جیگر دونی
هر شب میام شونصد تا تب باز میکنم به همه سر بزنم آخرم فقط به یکی دو نفر وقت میشه نظر بذارم

مرغ عشق دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 18:48 http://www.yardeli.blogfa.com

سلام پروین خوشگلم
خوبی تو گلم؟
مرسی عزیزم منم دوست دارم خیلی زیاد

سلامممممممممم جیگر دونی خووووووووووووودم
هووووووم خووووووووووووووووووبم جیگر
مررررررررررررررررررررسی مامی شوشو
سلام به تپلت برسون

رضا دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 19:08 http://jom.blogsky.com

مبارکه60 در 100


خووووووووووووووووش اومدی
چند وقت بود نبودی
هوووووووووووم مبارکه مبارکه

المیرا بیخیال دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 22:57

شلاممممممممممممممممم[:S004
دلم هاپولی هاپو شداااااااااااااااااااا
ترشوندیم اووووجی
فک کردم وبت نیست
دیدی عکسم و چه باحال بود قیافم

سیلووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم آبجولویی گلم
اوخخخخخخخخخخخخخخخخخیییییی
قربون دلت خوشدیلت برم
اوخه چرا ترسیدی؟ من که وبلاگم پا برجا ست که
فقط یه خوده در و دیوارش عوض شده
اگه میخواستم اسباب کشی کنم حتما خبرت میگردم جیگولویی
نه!!!! ندیدیم. کجا بود؟؟؟

رضا دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 23:50 http://www.srn2010-1370.blogfa.com

سلام.خوبی؟با دوتا پست منتظرتم.موفق باشی.

سلامممممممممممممممممم
مرسسسسسسسی خوبم
میام حتما سر میزنم. مرسی خبرم کردی

شیطون سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 17:51 http://satanperdu.blogfa.com

[گل][گل][گل][گل]

سلام
خوفید؟
=====================

باز محرم شدو دلها شکست از غم زینب دل زهرا شکست
باز محرم شد و لب تشنه شد از عطش خاک کمرها شکست
آب در این تشنگی از خود گذشت دجله به خون شد دل صحرا شکست
قاسم ولیلا همه در خون شدند این چه غمی بود که دنیا شکست
محرم ماه غم نیست ماه عشق است محرم مَحرم درد حسین است ...
هر دم به گوش می رسد آوای زنگ قافله ، این قافله تا کربلا دیگر ندارد فاصله

=======================
موفق باشی

[بوسه] ازاحوالم چه میپرسی، پریشانم" شبیه معبدی متروک و ویرانم "

خزان باریده برمن کاش میدیدی" فرو میریزد از پوسیدگی جانم"

به دنبال طلوعی سبز با حسرت" به دنبال تو میگردند چشمانم"

ازاین ترسم که ای زیباترین محبوب" پس ازتو میرود بر باد دین وایمانم" [بوسه]

فعلا [بدرود]

[قلب][بوسه] *•.¸¸.•*´بی تو تنهاترینم`*•.¸¸.•* شیطون [بوسه][قلب]

http://satanperdu.blogfa.com

سلامممممم
مرسی ما خوبیم
بازم مثل همیشه مرسی از جمله های قشنگی میفرستی

سی سی کام سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 18:52 http://sisicom.mihanblog.com

پاشو بیا آپمممممممم همراه با جواب اون تسته

بدو بدو اومدم
ولی جواب رو آخر هم متوجه نشدم از بس پیچوندی ما رو
هی ارجاع دادی به این ور و اون ور

مه لقا چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 http://www.mahlagha70.blogfa.com

چرا کامنتام تایید نمیشه


همه کامنت هات تأیید شده جیگر
همین یه دونه رو الان دارم

jib bor چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 21:54 http://k-poem.blogsky.com

آپدیت هات سالیانست دیگه !
هر سال یه آپ :D


به قول داداش رضا:
جست و گریزی در کتاب های کهنه و ژنده اینو میگه که:
کم گوی و گزیده گوی چون دُر
نه دیگه سالیانه هم نیست زود تر انجام میشه

مدادرنگی پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 13:38 http://manui.blogsky.com/

نیشناسم ولی تبریک میگم

وحیده جونی رو همه میشناسن!
دوست جونی منه دیگه نظر ها شو ندیدی جیگری
مرسسسسسسسسسسسسسی از تبریک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد