شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

حالت چشم ها ...

حالت چشم

هنگام درس دادن استاد سر کلاس:
(-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-)

وقتی استاد خبر امتحان رو می ده:
(
o.O) (o.O) (o.O) (o.O) (o.O) (o.O
)

موقع امتحان:
(←.←) (→.→) (←.←) (→.→) (←.←) (→.→)

وقتی استاد موقع امتحان حواسش رو جمع می کنه برای مچ گیری:

(↓.↓) (↓.↓) (↓.↓) (↓.↓) (↓.↓)



وقتی که نمره ها رو می زنن:
(
̯͡͡) (̯͡͡) (̯͡͡) (̯͡͡) (̯͡͡) (̯͡͡) (̯͡͡)


جدید تر نوشت: کام اینگ زوووووووووووود.....!!!

من نوشت: این ایمیل و یکی از دوست جونای قدیمیم فرستاده بود برام

خیلی خوشم اومد کلی خندیدم

گفتم شما هم ببینید باهم بخندیم


جدید نوشت: تئوری پیمان خان

موقعی که استاد مچ دانشجویان گرامی روو وسط امتحان میگیره و

دانشجویان گرامی سعی در ردگم کنی دارن

(←؛→) (→؛←)




نظرات 63 + ارسال نظر
دیونه دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:55 http://mymina.blogsky.com

ساک ساک فک کنم اولم


تبریک میگم واقعا اول شدی
شیرینی بده حالا که اول شدی

دیونه دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:32 http://mymina.blogsky.com

این به اون پنجره.

باشه قبول این به اون پنجره
خدایی احسنت به تو
درسته سالی یه بار میای ولی وقتی میای با آدرست میای
روند پاسخدهی سریع تر انجام میشه

وحــــیده دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:56 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

عجب!!
ما منتظر بودیم نمره هات بیاد!
نه اینکه صبرمون خیلی بالاست!!

....

ههه هههه هههه نمره کلاسی رواندرمانی اومده شیش گذاشته
حالا دست دست
وبلاگم برای حساسیت زدایی خیلی خوبه
اولش ممکنه که تا مرز جنون پیش بره از این روند ولی به نفع خودش میشه آخر چون یاد میگیره که صبور باشه و آرام و در عین حال خوشحال
هه هههه هههمحض ضد حال بود که جو نگیرم!

وحــــیده دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:06 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

آپ نو رسیده مبااااااااااارررررررررررککککککک
فکر کنم کوک و حشیش زدی به بدن،بهت ساخته،آپت اومده!!
عااااااااااااااااااااااااششششششق این "موقع امتحان" شدم!!
خیلی باحال درست گفته!
پایینیشُ ببییییییییییییین!!!
خیلـــــــــــــــــــی باحالههههههههههههه
=))
در کل:
احــــــــــــسسسسسسسسسنـــــــــــــت
خیلــــــــــــــــی میییدوووووووستمت

مبارک مبارک ایشاالله مبارکش باد
لیلیییلییییللللییییلللیییلیییییلللللییی
هه هههه اینا از تأثیرات اعتیاد خونده ها
احسنت دخترم داری تلاش میکنی درس بخونی
هه هه منم عاشق تو شدم
یسسسسسسسس خعلی درست گفته
داشتم به این فکر میکردم که با چند تا علامت میشه چه مطالب مهم و باحالی رو منتقل کرد
استاد به طراح سؤال بگو سخت نگیره ! در کل ما خر میزنیم بدفورم
(الهام گرفته از خاله تی ام بکس)
هووووووووم این احسنت خیلی غنی بود
منم خعلی میدوسمت

وحــــیده دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:09 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

راستی اون نظر بالاییه رو فیلتر کن!!
بد آموزی داره!!
به جای اون دو تا کلمه بذار ((بوووق))

هیییییییییییییشششششششششش
هیچی نگو
سعی کن عکس العمل نشون ندی! خودتو عادی جلوه بده
ههه ههه خعلی باحالی
به قول داداش بهزادت:
دمت جزغاله

بهزاد دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:38

خندم نگرفت


لااقل به خنده زورکی واسه خاطر دل ما میزدی

وحــــیده دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:18 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

"دمت جزغاله" که مال من بود!!
اعتیاد زیاد خوندی ها!!

جـــــــــــــــــــــــــدی؟؟
آخه بهزاد هم میگفت نگو اقتباس شده از تو بوده
الان در حال ترک اعتیادم

بهزاد سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:52


خواستم اذیتت کنم خدایی خیلی خندیدم
((=
چقد من بد جنس شدما
وقتی نمره ها رو میزنن خیلی قشنگه((=
دووووووسست دارممم
بووس


نوموخوام
دیگه دلم و شکستی دیگه همه چی تموم شد دیگه نمیام وبت
میرم به مامی عشقی شکایت میکنم
خیلی بدجنسی
تقلب ش دخیخا درسته
نوموگم

پیمان سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:21 http://rapido-dowleh.blogfa.com

سلام
دکتر می خوام یه وقت مشاوره بهم بدی. کاملا هم جدی میگم. یه خورده به مشکل برخوردم. خبرم کن
راستی اینم اضافه کن. موقعی که استاد مچ دانشجویان گرامی روو وسط امتحان میگیره و دانشجویان گرامی سعی در ردگم کنی دارن
(←؛→) (→؛←)

سلام آقا مهندس
ویزیت من بالاس ها
خوشحال میشم کمکی کنم
ههه هههه خعلی باحال گفتی
تو هم حرفه ای هستیا

بهار علی پور سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:28 http://www.baharalipoor.blogfa.com


سیلومممممممممممم کاشف معمای سال
دست دست

علی چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:57

چه کسی بود صدا زد ما را ؟
چشمها را باید شست
جور دیگر باید دید
اعتقاد همگان بر این است
چشمها را باید بست
دستها را به گریبان آویخت
تا کی نتوان به حقیقت پی برد
چشمها را باید بست
تا حقیقت نشود فاش بر هیچ کس
چشمها را باید بست
تا حقیقت نوشد فاش بر هیچ کس
تا که در وادی دور
کسی از روح بلند سیر نگردد هرگز
چشمها را باید دوخت
تا که از دیدن یک باغچه مجذوب نشد
چشمها را باید دوخت
نه به هنگام غروب خورشید
که نگاه دل ما خیره شد
چشمها را باید به مهر زمان در اندود
چشمها را نتوان دیگر شست
کسی از دیدن خورشید دلارام نشد
نتوان بود زدیدار شقایقها شاد
چونکه در خاطره ها جرات باریدن نیست
تو همانا می گفتی
من نمی دانم که چرا می گویند
اسب حیوان نجیبی است کبوتر زیباست
من برایت گویم
اسب خود سمبل آزادی ماست
کبوتر برنگ گل زیبایی ماست
تو که می گفتی سهراب
که چرا در قفس هیچ کسی کرکس نیست
و ندانستی که چرا؟
کبوتر در قفسی زندانی است
چون کبوتر دل آرام و بزرگی دارد
و نماینده زیبایی ماست
لیک کرکس به جهان آزاد است
تا که خون دگران در ریزد
و سرنعش همه زاغچه گان خیمه زند
چترها را باید به اندازة باران وا کرد
تا یکی قطه باران به دلی حک نشود
آری احساس زمین گیر شدست
کسی از پلة ادراک نتوانست رود
فکرها آلودند
دیده ها پژمردند
قلبها با سبد خون سیه پر گردید
مثل ایسنت زمان برگشته ست
کار ما نیست شناسایی راز گل سرخ
ما در اندیشة تعریف گل زیباییم
ما که در وصف گلی حیرانیم
نتوانیم شناخت گل زیبایی را
سرخ را، رنگ گل ریحان را
سرخ تنها رنگ گل و ریحان نیست
سرخ رنگ آشفتگی و تنهایی است
سرخ خون است همرنگ شهید
سرخ یک لفظ پیام
سرخ رنگ حق است و کلام نبوی
آری واژه ها را باید شست
چونکه اینجا حرفها بیمارند
جمله مطرودند
واژه ها در عمل جراحی است
و امید ثمری بر وی نیست
«کار ما نیست که در افسون گل سرخ شناور باشیم»
هدفی داریم
بس بزرگ و عالی
در رسیدن به تکامل، به حیات ابدی
گلِ سرخ، باغ دل معرفت است
آسمان پهنة پرواز بلند دل ماست
صبح زنگ خبر و هنگامه بیداری ماست

هووووووووووووووووووممممممممممم
قشنگه
به عنوان کنایه به خودمون و دیدگاهمون میپسندم شعرو
اینکه یکی آدم و صدا میکنه نشونه ی خیلی خوبه به نظر من وجدان و جود اصلی ما آدم هاست که صدامون میکنه
مثل اینکه سهراب میگه : چه کسی بود صدا زد سهراب...
مرسسسسسسسسسسی بابت شعر دستت طلا

مرغ عشق معین چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 16:47 http://http://yardeli.blogfa.com/

به علوووووووووووس ملووووووووووووووسم
چه اپ خوشدله ای
علوس لوسم ولی مامی شوهری موقع امتحان سرش عین وقتیه که استاد رو سرشه
البته سرش نه چشاش
همش چشش به ورقه خودشه ولی اگه پاش بیفته وبلد باشه وچیزی نوشته باشه
ورقه خودش کل سالن رو میچرخه
علوس جون این روزا نت خلوته همه امتحان دارن
خوب ایشالا همه موفق بشن
فکر کردم وحیده جونم امتحان داره
میبینم که وب شما رو منور فرموده اند
به مامی شوهری سر نمیزنه به هووو سر میزنه
نوبره والا
به جای من یه بوس خوشگله از چشای خوشگلش بکن
اینم واسه خودت
بووووووووووووووووووووووووووووووووس
بینم علوس جون گفتی میخوای با تپل سوار ببعی بد بخت شین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا تپلم تپله ها
سنگینه گناه داره ببعی

یووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو
مامی جونییییییییییییییییییییییییی
آخییییییییی مامی جونی بچه مثبته
ما اگه یه جا باشه شماره صندلی ها مون به همین ترتیب چشما عمل میکنیم تازه حرکات موزون هم میاد روش
توی مدرسه که بودیم برگه هامون توی کلاس میچرخید
احسنت به این مامی شوهری. یه نفر میگفت :
کی میگه تقلب کردن گناه داره!!!! خیلی هم خوبه زکات علم و داریم میدیم دیگه
آره خلوته همه امتحان دارن دارن میخونن
سر دسته همه شون هم بهزاده
وحیده جونی هم با منه دیگه با هم ممتحن شدیم(یعنی دارای امتحان هستیم)
اوخییییییییییی دیگه هووو ها باهاس هوای همدیگرو داشته باشن
مامی شوهری که تو باشی با علوسش مشکل پیدا نمیکنه ولی ممکنه هوو ها با هم مشکل پیدا کنن
چششششششششششششششم یه بوس از چشمای خوشیلش میکنم
آخ جوووووووووووووووووووووووون
بوس مامی شوهری
منم اندازه تپلت ، تپلم
میخوای ببعی رو سواری بدیم
خو باچه میشینیم نگاش میکنیم

ایلا جهان بین چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:35 http://eila-j.blogfa.com/

سلام
خیلی زیبا بود
منم کلی خندیدم و خوشحالم که چنین وبلاگی پیدا کردم با حال و هوای دانشجویی
خوشحال میشم بهم سر بزنی
منتظرم

سلاممممممممم
دست دوستم طلاااااااااااا
اگه سه تار ت و بدی من میام سر میزنم
بروبچز بیشتر دانشجو ن بقیه هم پشت کنکوری

هیچ مهم نیست چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:24

ای که آیی نزد ما با صد نوا و شـور و شـوق
خوشدلم از دیدنت ، هر لحظه ، هر دم بشتر

چون به جان آید بــسی درد نهان از ناکـــسان
جمعتان بخشد به دل تسکین و مرهم بیشتر

رشته ای از مهر باشــد بر دلم از کام دوسـت
تشنه کامی رشته را سازد چه محکم بــیشتر

گر مرا بایــد از آن چیزی که نامــش زندــیست
خوش بود آن دم که باشد یار و همـــدم بیشتر

عمــر ما چــون عمــر گل کوتاه باشد دروصــال
مغتـــنم باشـد دو روزی را که باهــم بیـــشتر

این غـــزل را در جواب لطـــف یاران گــفــته ام
گر چه ایشان لطفشان باشـد مسـلم بـــیشتر




خععععععععععععععععععععععععععععلی قشنگه
چقد خوشحــــــــــــــــــــالم
حالااااااااااااااا
هر چند که این شعر خیلی قشنگ بود و کلی مذوق شدیم
وی دلیل نمیشه که آدرس وبلاگ و نذارین

محمد یاری پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:15

تو که کلا موقع امتحانا خواب می‌مونی شامل این وضعیت نمی‌شی



همه ی مزه ی امتحان به تقلب کردنه
مث امروز که به صورت مثلثی از کلاس با راهرو میزگرد داشتیم
نکنه تو تقلب نمیکنی؟

آدم نما جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:26 http://moteahedin.blogfa.com

سلام....

قدیما داداشی بودیم

کشتی ساز....منو لینک کن لطفا با نام زیباترین دست نوشته های شهدا

ولش کن نکردی هم مهم نیست

سلاممممممم داداش خان
الان دیگه آجی شدی
نمیخوام لینک کنم
خب باشه لینک میکنم
اسباب کشی میکنی از این ور به اون ور
منزل نو مبارک

آدم نما جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 http://moteahedin.blogfa.com

آبجی پروین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ممنون که اومدی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خدو بزرگ بینی؟؟؟؟؟؟؟/


یووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووووو
عجب کامنت بزرگی
خب دیگه نمیام تا دفه دیگه اومدم مث الان مذوق بشی
یـــــــــــس آدم فیلسوف که میشه خود شو بزرگ میبینه
ولی بعد کم کم میفهمه که نه خیلی کمتر از اون چیزیه که هست، تبدیل به عارف میشه
و بعد که دید نه کلا انگار چیزی نیست... اون وقت فنا میشه

محمد یاری جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:25

تقلب کار آدمای ضعیفهه (مث خودکشی )


جمله ای بود از محمد یاری
ولی تقلب زکات علم هست
تقلب به منزله جلو گیری از هدر رفت وقت و هزینه هست
خود کشی رو قبول دارم که کار آدم ضعیفه
مقاومت کردن دربرابر سختی ها هنر میخواد وگرنه در رفتن و همه بلدن

ایلا جهان بین جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:21 http://eila-j.blogfa.com/

سلام
به دوست عزیز .البته که سه تار قابل شما رو نداره اما در مورد دف باید بگم که مال دوستمه و خودم تمیزنم.
این عکس هم مال دور هم امدن های ادبی هنریمونه.
به روزم اینبار با شاعری بسیار نام آشنا
شاعری که گردن همه ی ما فارسی زبانان حق داره
منتظرم

سلام دوست گرامی
از قدیم گفتن قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری پس شما قدرش رو بهتر میدونید
دف ساز عرفانی خیلی قشنگه
چقدر خوووووووووب خیلی عالی این درو هم جمع شدن ها
چشم میام سر میزنم

علیرضا شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:11 http://arezoooo.mihanblog.com

salam
chand vaghti nabodam vaghti omadam webeto didam kheyli taghir karde bod behtar shodeeeeee
man dige hosele update kardane webamo nadaram ba inke kheyli dosesh daram
nemidonam shayd badan
movafagh bashi

سلامممممممممممممممم
خیلی خوشحالم کردی اومدی
من گفتم تو رفتی دیگه نمیای خدا رو شکر یه بار دیگه اومدی
مرسسسسسی
ایشاالله بازم ببینیمت وبلاگ خیلی عالی داری
شاد و سلامت باشی

پرستو یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:12 http://yekdelim.blogfa.com

سلام پروین جان خوبی دخملم؟
خیلی اپ جالبی بود افرین به تو و به دوست قدیمیت
تئوری پیمان خان هم باحال بود ........
(گل)

سلام پرستو گلی
مرسی گلم خوبم من
مژده بده مژده یار پسندید پست من را

سودا یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:22 http://sodaytanhai.blogfa.com

به خود احتــرام می گذارم،...یکـــ چـــای داغ می ریزم، داخل زیباتـــرین بشقاب خانه شیرینــی می گذارم همراه یک آهنگـــ دلنشیــن به خود می گویم "بفرمائید، چایتــان سرد نشود" و از تمــام تنهـــائیم لذتـــــــ می برم!!

احــــــــــــــــــــــــــــسنت
احترام گذاشتن به خود جزو رکن های خیلی مهم زندگیه
حس احترام به خود باعث لذت بردن از زندگی میشه

مرغ عشق معین یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:12 http://http://yardeli.blogfa.com/

سلوووووووووووووووووووووووووم
بر لوس ترین علوس دنیا
علوس جونی خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامی شوهری اومده به گل علوس لوسش بسره
با یه عالمه کره وپنیر که از دهات اورده
اره فدات شم ببعی رو هم نیگا کنید سوار نشید
گنا داره
قربونت برم امتحانات تموم شد با وحیده کارنامه تونو بیارین مامی شوهری ببینه
اولین رتبه معدل علوسا رو بینم کی میاره
بیا دلم گرفته
یه ذره اون دکل انرژی تو بیا تو وبم بلکه یه کاری کنه

سیلووووووووووووووووووووم مامی جونی عشقولویی
خوووووووووووبم جیگردونی
یووووووووووهووووووووووووووووووووو ورود مامی جونی رو تبریک میگیم
اخ جوووووووون کره و پنیر محلییی دوسسسسسسس میدارم
تپل ببعی رو ول کن بیا
من امتحانام 18 تیر تموم میشه
ایشاالله که خوب پیش بره کارنامه م و بیارم نشونت بدم
رتبه ی اول لوستری رو من آوردم حالا ببینیم کی نمره میاره
چــــــــــــــــشم الان میام دکل انرژیم میکارم برات

بهزاد دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:02 http://anahno.blogsky.com

سلاممم
تقلب گناه نیست یه جور یاد گیری حاب میشه
جدی گفتما من یادمه قدیم تقلب مینوشتم برم سر جلسه استفاده کنم ولی همین کار باعث میشد حفظ بشم :دی

سلامممممممم
بله بله احســـــــــــــــــــــنت
یه روش تدریس باید اختراع کنم اسم ش و بذارم تقلب و راه های آن
بعد تقلب برای درس های نظری و تقلب برای درس های عملی
عجب پروژه ای بشه خفن میشه
آموزش و پرورش منو گیر بیاره ترور میکنه
کاملا قبول دارم با تقلب بهتر یاد میگیریم چون معمولا مطالب کلیدی و مهم و سخت تقلب میشن

علی دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:29

سید هاشم بحرانی در کتاب روضه العارفین از کتاب حیاه القلوب روایت می کند:جبرئیل نزد رسول خدا(ص) نشسته بود علی(ع) وارد شد. جبرئیل به احترام آن حضرت از جای خود برخاست.
پیغمبر اکرم فرمود:آیا برای این جوان بر می خیزی؟
جبرئیل عرض کرد:بلی. زیرا او حق استادی و تعلیم بر من دارد
فرمود:ای جبرئیل!درکجا و چگونه بوده است؟
عرض کرد:خداوند تبارک و تعالی که مرا آفرید از من سئوال کرد:
تو کیستی و اسمت چیست؟من کیستم و نامم چیست؟
من در پاسخ آن دچار حیرت و سرگردانی شدم. و در آنجا یعنی عالم انوار همین جوان ظاهر شد و پاسخ آن سئوال را به من آموخت و به من فرمود:بگو:
تو پروردگار جلیل هستی و اسم تو جمیل است و من بنده خوار و بی مقدار توام و نام من جبرئیل است.
و به خاطر همین بود که برای او برخاستم و او را تعظیم کردم.
پیغمبر اکرم فرمود:عمر تو چه مقدار است؟
عرض کرد:ستاره ای است که هر سی هزار سال یکبار از عرش الهی طلوع می کند. من سی هزار بار طلوع آن را مشاهده کرده ام.
رسول خدا فرمود:اگر آن ستاره را ببینی می شناسی؟
عرض کرد:بلی چگونه نشناسم.
آنگاه به علی(ع) فرمود:عمامه را از پیشانی خود بالا بزن.
همین که عمامه را بالا زد جبرئیل آن ستاره و آن نور را در پیشانی علی (ع) مشاهده کرد.
منابع:سید نعمت الله جزایری در کتاب انوار النعمانیه آن را از کتاب بستان الکرامه نقل کرده است
مبعث حضرت رسالت پناه بر شما مبارک باد


چه قشنگ بود
مرسسسسسسسسسسسی بازم
مبعث بر شما هم مبارک باشه البته با تأخیر

ستاره پرداز سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:19

سلام
چه خبر اینجا!!!!
ورقه ها بالاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
داستی تقلب میکردی؟باشه این درس می افتی حواست سر جاش میاد.
هه هه کلی خندیدم
جالب بود.
راستی به خبری ازت نیس؟
درسته فصل امتحانه اما مشخصه نوز سرت تو نته
قبول ندارم که درس می خونی هااااااااااااااااا
آخه با این توصیفاتی که کردی زورت را به تقلب زده ای
مواظب باش گیر نیافتی هاااااااااااااا وگرنه باید دوباره بخونی
راستی تمام نکردی هنوز درس رو
مگه ترم چندی؟
خیلی لذت داره هاااااااااااا دانشجویی!!
یه چیز دیگه از ترم بعدی برام یه منزل ردیف کن آخه می خوام بیا اونجا واسه ارشد

اووووه اوووهههه
اصلا حواسم نبود این جا معلم داریم
بچه ها جم و جور کنید خودتونو یه دقه تقلب نکنید
سلااااااااااام بر آقا معلم خودمان
خیلی خوش آمدید صفا آوردید
هوووووووم قبول کن چون دارم درس میخونم شاهد هم دارم
وحیده شاهده که من درس میخونم
وحیده بیا شهادت بده
نه هنوز سه ترم دیگه دارم
بلهههههههههه فراوان لذت داره دانشجو بودن
برا همین هی مشروط میشیم که ادامه پیدا کنه
به به کارشناسی ارشد
چشمم روشن!!! شیرینی کو؟؟
شما بیاید تهران دانشگاه خودش منزل تهیه میکنه

وحــــیده پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:15 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

یووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووووووووو
.
.
.
یووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووووووووو
.
.
.
یووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووووووووو
.
.
.

آخیییییییییییییییییششش!!
همچینی عقده شده بود تو دلم که حد نداشت!!
الان بهترم شکر خدا =))
دلم برای یوووووهووووو نوشتن واست تنگ شده بود
مرسی که نمره هام رو دیدی عزیییییییز دلممممم
دیدی چی شد؟؟؟
آخرشم تو تفسیر یه سوالو خالی گذاشته بودم!!!
آخه من نمیدونم وقتی تو شرایط امتحانم،این حواس من کجا میره؟؟؟
این داداشی کجاست که با هم گریه کنیم؟؟؟
حداقل غلط هم نزده بودم که بگم غلط زدم!!! =))
هعیی از این تفسیر!
هوووی به اون اعتیاد!
قربون این جدید نوشتت
همین امروز دیدمت و کلی باهات حرفیدم ها! ولی بازم دلم برات تنگول میشه
دوووووووووووووووووووووستت دارممممممم خانوووووووووووم خانوووووووووووووما


......
......
سیلوووووووووووووووووووووم وحیدی بلا
دلم تنگولیده بود برای ورود اینجوری ت
هه هههه هه خدا رو شکر که بهتری منم اومدم وبت حالم بهتر شد
هووووووومممم دل منم برای یووووهووووووووو های تو تنگ شده بود
ای بابا دل آدم میسوزه یه سؤال و خالی بمونه
آخییییییییی هوای داداشی ت رو داشته باش
هه هههه هههه=)) احسنت
هعیییییییییییی از این امتحانا
هههه هه هوووووووووی و خوب اومدی
یسسسسسسسسسس اعتیاد خوب بود
خدا نکنه عزیزمممممممم
چقد اون روز حرفیدیم ها من اومدم خونه گلوم درد میکرد
نه که من کلا بی صدا م یه خوده حرف میزنم گلوم میگیره
همچینی دلم آروم شد باهات حرفیدم حرفام توی گلوم مونده بود
منم دوسسسسسسسسسسسسسست عزیزمممممم
بووووووووووووووووووس بوووووووووووووووووس

سی سی کام جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:54

آره این ایمیل به منم رسیده

خیلی باحاله

المیرابیخی جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 13:01 http://WWW.YaSHMm75.PERSIANBLOG.IR

سـ ـ..هلام
خوفـ ـ..ی؟
بی منـ ـ..م سر بیزنیـ ـ..ا
فافایـ ـ..

سیلووووووووم جیگر طلای خودم
خووووووبم عزیزم تو چطوری؟؟ دلم تنگولیده بود برات حسابی
چــــــــــــــــشم سر میزنممممممم
دوستت دارمممممممممممممممم

علی شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:18

پای قلم دوباره رسیده سر قرار
ای آسمان به دفتر شعرم غزل ببار
تندیس دلربائی و ای منتهای عشق
لطفی کن و به خانه ی چشمم قدم گذار
امشب برای بوسه به جای قدوم تو
قلب فرشته ها همه بی تاب و بیقرار
در پای گاهواره ی تو فطرس ملک
دل در دلش نبود و نگاهش به انتظار
بالی شکسته دارد و چشمان ملتمس
گشته دخیل روی تو ای یار گلعذار
آنقدر بال و پر روی قنداقه ات کشید
آخر شفا گرفت ز دستانت ای نگار
بنگر چگونه دور تو پرواز می کند
آری خدا به خلقت تو ناز می کند
در پیش ماه بس که زلال و منوری
شایسته تر به گفتن الله اکبری
در برق چشمهای شما هیبت علی است
پیوستگی بین دو ابروت حیدری
خیره شده به سمت شما چشم عرشیان
وقتی به خواب ناز در آغوش مادری
باید پدر عقیقه کند هرچه زودتر
از ترس چشم زخم و نظر بس که محشری
هر چند این قبیله همه نور واحدند
اما حسین فاطمه تو چیز دیگری
گاهی تو دلبری کنی و لحظه ای حسن
خورده به پای نام شما مهر دلبری
مادر همیشه همدم تنهائی تو بود
سرگرم در سرودن لالائی تو بود
هر دم در آستانه ی عشقت گدا شدم
از معصیت رها شدم و با خدا شدم
معجون شیر مادر و اشک عزایتان
بر جان من نشست و به تو مبتلا شدم
آندم که تربت تو به کامم گذاشتند
دلداده ی تو و غم کرب و بلا شدم
با واژه های (بر لب خشکیده ات سلام)
با ماجرای تشنگی ات آشنا شدم
هر دفعه بر در تو زمین خورده آمدم
در زیر پرچم و علمت باز پا شدم
دیدم که بسته شد در رحمت بر روی من
وقتی بقدر یک نفس از تو جدا شدم
رویای بیکرانه و شیرین هر شبی
آقای ذره پرور و سالار زینبی
برروی برگ برگ غزل جای شبنم است
اشکت به زخمهای دلم مثل مرهم است
زهرا نگاه کرده به من نوکرت شدم
جنس دل و تراشه ی این سینه از غم است
دار و ندارتان همگی خرج من شده
گر جان دهیم پای عزاداریت کم است
اینجا چه خوب باشی و بد راه می دهند
طرز خرید کردن ارباب درهم است
هر ساله شال و بیرق و پیراهن سیاه
چشم انتظار دیدن ماه محرم است
نقش است بر کتیبه ی دل شهر محتشم
(باز این چه شورش است که در خلق عالم است)
(مسلم)بگو به فاطمه دل زیر دین توست
این کشته ی فتاده به هامون حسین توست
اعیاد شعبانیه برشما مبارک

ســــــــــــــــــــــــلام علی آقا
ممنون بابت کامنت هاتون
اعیاد بر شما هم مبارک باشه

جیرجیر شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 18:34 http://cricket135.blogfa.com

دیشب اومدم خونتون نبودی راستشو بگو کجا رفته بودی
خخخخخخخخخخخخخخخخ
مردم تا این وبت باز شد هوووووووف
خوبی؟؟؟؟
اگه گفتی من کیم جایزه داری
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

خیلی باحالییییییییییییییییی
عاشق این خنده هات ام
آره گرافیکش بالا س دیر باز میشه
مرسسسسسسسسسسسی خوبم
آجی جیر جیر
دیدی تونستم بگم حالا جایزه بده

زهرا یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 http:// nokar133.blogfa.com

سلاااااااام خوبی؟
ابجی گلم چه خبرا پارسال دوست امسال اشنا
امتحانا چطورن؟
ههههههههههه

راستی عیدت مبارک

سلامممممممم زهرا خانومی
پارسال دوست الان امتحان
خوبم عزیزم تو چطوری؟ مرسی میای سر میزنی
امتحانا تا اینجا خوب بودن
آخییییییییییی مرسییییییییییی عید تو مبارکککککککک

مرغ عشق معین دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:28 http://http://yardeli.blogfa.com/

سلوم
کله تپلت رو دیدی؟
مراجعه شود به پست دیروز

سیلوووووووووووووم مرغ عشخی جونی
ههه هههه ه ه آره کله تپل و دیدم
خوشجیلی شده
یه عکس هم از کله خودت میذاشتی

بهزاد دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 http://behzadfarhadi.mihanblog.com


سلام پروین خان
ببخشید اینجا جاذبه برعکسه نقطه رو برد بالا
خوبی؟
من خوبم اما نه مث همیشه
دهلره دارم بیا منو روانی شناسی کن
نخند
شوخو بود آخه میخندی آدم دلش میخوا لپتو بکشه

ای ra va zegar
همون روزگار خودمونه از هم پاشیده
بیا یکم انرژی بده هر چی دکل داری وردار بیا


سلاممممممممممممممم بهزاد خان
احسنت به این جاذبه و احسنت به تو
خوووووووبم
اوخیییییییییییی چرا دهلره؟؟؟
چی شده؟؟ به من بگو؟ من طاقتش و دارم


این روزگار از هم پاشیده رو خیلی خوب اومدی
با این همه خلاقیتت مواظب خودت باش
یه وخ دیدی اومدم دزدیدمت
هووووووووووووووممممم میام یه سیم دکل و هم وصل کنم به تو
فقط عواقبش پای خودت دیگه

zeinab دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 14:09 http://parnasse.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااام عشقولویی خودم...
خوبی؟؟؟
خییییییییییییللللللللللللییییییییییییی با مزه بود
عاشق این پستاتم
پروینی من شنبه کنکور دارم....دعا کنیاااااا
راستی...آپم

سلاممممممممممممممممممممم عزیز دل خودم
خووووووووبم جیگر
نوش جان منم عاشق تو ام خفن
عزیزممممممممممممم برات دعا میکنمممممممم
آخ جون آپ سعی میکنم بدوبدو بیام آخه امتحانا هنوز ادامه دارن

المیرابیخی دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 17:47 http://WWW.YaSHMm75.PERSIANBLOG.IR

اجییییییییییییییییییییییییییییییییی
بدووووووو
وبببببببببب
زتمممممممممممممممم

یووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووووو
هوووووووووووررررررراااااااااااااااااااااااااااااااااااا
آخ جوووووووووووون آجی جونی دوباره اومده
میام سر میزنممممممممممممم

المیرا دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 17:47 http://WWW.YaSHMm75.PERSIANBLOG.IR

دوکستتتتتتتتتتتتتت
داورمممم
پری پریاییییییییی
منننننننننننن

ببین این چند روز نبودم برا امتحانا کیا اومدن
آجی جونیییییییییییییییی
منم دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارمممممممممممم جگردونی

نونوچه چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 23:19 http://nonoche.blogsky.com/

خیلی جالب بود عخشمممممممممممممممممم

یوووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووووووو
نونو جونمممممم از پشت بوته ها پیداش شد
نونوووووووووووو بیا منم ببر

جیرجیر پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 http://cricket135.blogfa.com

سلاملیکم
قربانت خوبم
شما چیطوری؟
آقایی آقاییه دیگه عچق ما می باشد
چخده این شکلکودوس میدارم
خخخخخخخخخخخخخخخ

جیرجیر پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 http://cricket135.blogfa.com

بـــــــــــــــــــــــــــــــه سیلوووووووم آجی جیر جیر
خوش اومدی صفا آوردی انرژی آوردی

ندا جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 21:17 http://neda94.blogfa.com

سلام پروین جون، چطوری عزیزم؟!

ببخشید بهت سر نزدم، نمی تونستم!

بامزه بود...

خوشحال میشم بازم پیشم بیای.

سلام ندا جان عزیزم
خوبم خدا رو شکر
اشکال نداره گلم
چــــــــــــــــــــــشم میام پیشت

zss شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 http://www.zss20.blogfa.com

سلام خاله پروییین خوووووبی خاااااااااالهههههههههه؟؟؟؟؟
چ خبر خاله<؟؟؟؟
امتحانا تموم شد خاله؟؟؟؟؟؟
خوش میگذره خالللللههههه؟؟؟
خاله نینی خالشو صدا میکنه خاله؟؟؟؟
خاله اپم

سلاممممممممممم عمممممممممممممممه
خوبمممممممممممم
هنوز گیر امتحانام گیرش داره باز میشه دیگه
خوبه خدا رو شکر خوش میگذره
نه هنوز صدا نمیکنه ولی آهنگ بعضی کلمه ها رو میزنه
چیطوری عممممممممممممه
چشم میام میسرم

نونوچه یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:01 http://nonoche.blogsky.com/

کجایی عخشم؟!

در دیار غربت دیار امتحانا
دارم بار و بندیم و میبندم که بیام
بیا دنبالم ببرم

نونوچه یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:02 http://nonoche.blogsky.com/

دوستت دارمممممممممممممممم


ببین کی اومده
عشقولویی
منم دووووووووووووووووووووست دارممممممممممم

مرغ عشق معین یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 http://http://yardeli.blogfa.com/

یوووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووو
بوووووووووووووووووووووووووووووق
کففففففففففففففففففففففففففف
دستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
هوووووووووووووووووووووووووووووورا

علوس ملوس بیا ببین تپلت چه خبرشه
علوس ملوس میای تاریخ تولدت رو بگی بهم بنویسم تو وبم
همه علوسا رو نوشتم

دست دست
منزل ما رو منور کردی مامی جونی
خوش اومدی صفا آوردی
ببین مامی این تپل من و حساس کردی دیگه
چشم میام تاریخ تولدم و هم میگم
تپل رو هم با خودم میبرم

شلیر یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 18:32 http://chiroki-dl.blogfa.com

ها؟؟؟چیه؟؟؟تعجب داره من برگشتم؟؟؟؟بلاخره هر رفتنی برگشتنی داره


سیلووووووووووم شلیر جونی
احسنت که برگشتی منم دارم بر میگردم کم کم
از دیار امتحانات

جیرجیر سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 21:17 http://cricket135.blogfa.com

سلااااااااااااام
لینکت کنم؟؟؟

سلامممممممممممم آجی جیرجیر
لینک بفرمااااااااا
ما نیز لینک میفرماییم

وحــــیده سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 23:12 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

سیلوم بر عزیز دل
خوبی ناناسی؟
امیدوارم همچنان پر انرژی درس بخونی و "انگیزش و هیجان" هم بهت انگیزه بده و هم هیجان
دوووووووووووووستت دارم هوارتایی

سیلوووووووووم جیگر طلا
خوووووووبم عزیزممممم
میسییییییییییییی ایشالله
این امتحان آخری رو هم تموم کنم خیالم راحت بشه
منم دوستت دارممممممممممممممم

بیتا چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 00:47

سلام

ای ول؛ این آخری دیگه خیلی خنده دار بود

سلاممممممم
خنده نوش جان
خلاقیت بروبچز گل کرده بود

بهزاد چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:15 http://behzadfarhadi.mihanblog.com

peeeeeeeeekheyyyyna
چطوری خوبی؟
کیا چندتا سلام خدمتم دارم؟

eee
eeee
=))

جدیدتر نوشت ت خیلی باحال بود
ههه ههه ههه هههههههههههه
o, nd'i fv, nvsj, fo,k


انقدر نترسون منو استرسی میشم آخرا
هوووووووومممم خووووووووووووووبمممممممممم
همه سلام دارن خدمتون از جمله من

دیگه ذوق زده شدم امتحانام تموم شده جدید نوشت زدم
نوووچ نمیرم بخونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد