شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

من!

دریانوردم!

چند روزی-حیران- در دریای وجودت گشتم.

جزیره ای دیدم!

جزیره ای که «من»

تنها «نخل» آن بودم!




از کتاب خرده ریزه های ذهن

پیام ابراهیم پور


نظرات 46 + ارسال نظر
المیرا بیخیال پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 19:38 http://www.yshmm.persianblog.ir

سلااااااااااااام
چندمم
اخرررررررررررررررررر
هه
وحیده جونی عاشق شوده؟

سلامممممممممم آبجولویی
آجی گل گلی افل شده
وحیده جونی عاشق بود
عاشقتر هم شد از وقتی منو دیده
خود تحویل گیری در حد بی حدی

وحیده پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 20:09 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

یوووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووو!
چه عکس با احساسی!
چه "من" قرمز و خوشگلی!!
و چقدر زیباست که تنها "تو" تک نخل جزیرهء وجودِ کسی باشی...
اولش اومدم خبری نبود! ناقلا آپتو قایم کرده بودی!!
انتخاب واحد از 11 بهمن شروع میشه!
تو رور خدا ببین! هنوز تموم نشده بازم شروع میشه!!
وووویییییی!!
کمرم دیگه راست نمیشه!!
بلاخره این سبزی یقهء مارو گرفت!!
ازظهر تا حالا درگیرشم!

هوووووووووووراااااااااااااااااا
اوخیییییییییی عکس با احساس + من (قرمز) + تک نخل
نکته های ظریف و اساس پست همین بود
چون که اول خبر کردم بعد آپ کردم این(خبری نبود) به خاطر همون(اول خبر بعد آپ) بود
وااااااااااااااااااااییییی! واقعا؟؟
چه زوووووووووووود پس تا فرصت داریم بریم خوش بگذرونیم کارهای مورد علاقمون رو انجام بدیم یه خوده انرژی جم کنیم
کمر دیگه راست نمیشه رو خیلی باحال اومدی
اوه اووووووووووه!!! پس بالاخره گیر سبزی افتادی
چند کیلو؟ میخوای یه سری شون میل کن من پاک کنم
یا ارتباط تصویری بگیر منم کمک کنم
اگه فاز سبزی پاک کردن باشه خیلی حال میده
اما امان از زمانی که فازش نباشه!!! نیم کیلو سبزی خوردن هم جون آدم و به جز میاره

المیرا بیخیال پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 20:29 http://www.yshmm.persianblog.ir

اوه
مگه میشه کسی تو ببینه عاشقت نشه
من که ندیده عاشقتم


نه دیگه نمیشه
الهییییییییییییییییی آبجولی المیرا جونم
دووووووووووشملت دالم

المیرا بیخیال پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 20:43 http://www.yshmm.persianblog.ir

جایزم و بده
من جایزه موخووامممممم


جایزه بدم!! هووووووم بذا فکر کنم
آهااااااااااااااااااان
اینم جایزه:
http://www.irupload.ir/images/zhe6on98c6nauxtdqxc3.jpg

المیرا بیخیال پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:03 http://www.yshmm.persianblog.ir

هه
متشکریم
اره اره
یکیش من یکی تو


خواهش میشودی
دوسملت دارم آجولوییی بلا

ستاره پرداز پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:13 http://www.farniyaschool.mihanblog.com

سلام
چقدر زیبا
در امتدا ساحل من نیز روی موج ها غلط میزنم تا شاید احساس گمشده ای رو موج ها رقص کنان از دیار دور برام هدیه ای باش در این دنیای زیبایی ها....

از خودم سرودم خوشت اومدی
موفق باشی

سلااااااااااااااااااااااااام آقا معلم
برای شما زیبا تر
تا شاید احساس گمشده ای ...
بلی مگه جرأت هم داریم خوشمون نیاد
یهووییی دیدی از کلاس پرت شدم بیرون
شاد باشــــــــــــید

وحیده پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:18 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

بله دیگه! من رو نکتهء حساس دست نذارم کی میذاره پس؟ ها ، ها؟
هییییییییییییییییییییی!
زودتر میگفتی میل میکردم دیگه!!
فکر کنم 12-13کیلو بود!!!
تموم شد خداروشکر!!
فازش نبود ولی بعد فازش اومد!!!
ای بابا!!!!
حالا خوبه گفتم از عشقی که من میگم زیبا برداشت کنیدا !!!
المیرا چرا حرف تو دل من میذاری؟!؟!؟!؟

بله بله روی نکته ها ی حساس دست میذاری
بله بله زود تر میگفتم میلی میکردی
بله بله 13-13 کیلو خیلی زیاده
بله بله خدا رو شکر که تموم شد
بله بله معمولا همینطوریه میگن طرف افتاده رو قلطک(قلتک، غلتک)!!
بله بله واقعا ای بابا
بله بله درست میگه وحیده جونیم، درست برداشت کنید
بله بله المیرا آجولوییی بلای خودم حرف تو دل وحیده جونی نذار
الان وحیده این شکلی شده:
و در آخر هم...
بله و کوفت !بله و زهر قناری، بله و بله برون، بله و ایشاالله به سلامتی، بله و با اجازه ی بزرگ ترا!!
اینم بگم و دَر برم!!!!
بله بله دیدی چه درست حدس زدم

وحیده جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:48 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

پروین چرا نمره ها نمیاد آخه!! ترم بعد شد!!
راسسسستی تنبل خانوم!
آهنگ من کو؟!؟!؟!؟!؟
یه چیز دیگه:
این ترم فلسفهء آموزش پرورش برمیداری؟
اگه برمیداری زودی بخبر منم بذارمش تو لیست!

اتفاقا میخواستم ازت بپرسم ببینم بقیه نمره هاتون اومد یا نه
کلا همه کارا شون دقیقه نودیه!
نمره دادن و کارت ورود به جلسه و ... همه ش و میذارن دقیقه نود
نه دیگهههههههههه!!!!
در اینجاا واقعا من بی تقصیر بودم
داداشم مُدم و دستکاری کرده بود نت قطع بود تا همین امروز صبح وصل شد
آره برمیدارم.اگه تو هم برداری
زورم میاد تنهایی بخونم بالاخره آدم شب امتحان یه همدرد داشته باشه مخصوصا برای یه همچین درسی
بذارش توی لیست

violin جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 http://ariaviolin.blogfa.com


سلام

خوبی؟

آخ من انقدر این آیکن رو دوست دارم

بیخیال حالا
خوووووووووووووووووووببببببببببببببببیییییییییییییییییی؟؟؟؟
الان که دارم فکر میکنم...خیلی نخل دوست دارم
البته اگه تو باشی
بازم اینجا با کمبود آیکن بوس مواجه شدم
ولی کلا ... جدا از شوخی .... خــــیــــلــــی قشنگ بود


سلاااااااااااااااااااام شینگیل پینگیلی
خووووووووووووبم عزیزم. تو چطوری؟؟
آخیییییییی منم تو رو دوست دارم
بیخیالی رو هستم بد جور
خووووووووووووووووووووووووووووبم عشقم
آخیییییی همون دیگه نه که من شبیه نخل م از خواب که بیدار میشم شبیه نخل میشم
آیکون بوس نذاشتم خودت بوس بفرمایی
مررررررررررررسی خوشحالم خوشت اومد

سحر جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 14:51 http://acnc.mihanblog.com/

سلام ...
چه عکس ارامش بخشی ...
کتاب خرده ریزه های قبلا هم یه بخشایی رو گفته بودی نه ؟

سلاممممممم سحری جونم
یه خوده انرژی نداری ها!!!
آره عکسش آرامش بخشه. ولی کلی آرامشم بهم ریخت تا این عکسه پیدا شد گوگل و بدبخت کردم تا اینو از بهم نشون داد
آره همون کتاب س که چند تا شعراشو نوشتم
خیلی دووووووووووووووووس دارم کتابه رو

bache sahir جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 15:25


eyvallla ketab rize mize
ey6vala b khale joon
in k nakhlesh 2tast
1kish to abe manish ine to tanha nisti 1ki eyn to to jazire dele taraf hast ghollabiye


هووووووووووم کتابش ریزه میزه اس ولی یه دریا عمق و سعت داره
اسمش هم خیلی خوووووشگله خرده ریزه ها ذهن
مرررررررررررسی خاله جوووووووووون
خیلی نکته ی ظریفی رو اشاره کردی من خودم متوجه نشده بود
خوبه قلابیه وگرنه رنگ طلایی م میزد بالا ممکن بود خودمو هم ریشه کن کنم
حکایت خاله جون با این حرفت یاد این بیت از مولانا افتادم
اسم خوانی رو مسمّی(معنی) را بجو
مَه به بالا دان نه اندر آب جُو

تنهاترین جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 18:41 http://tanhatarin109.javanblog.com/

سلام آبجی پروین خوبی؟؟؟؟

امتحان ها رو ترکوندی یا ترکیدی؟؟؟

ببخش بخاطر کم آفتابی شدنم.....

یواش یواش دوران نقاهتم داره تموم میشه....


خیلی خیلی نوکرم ابجی

تا درودی دیگر

بـــــــــــه سیلوم داداش خان
مرسی خوووووبم
از شیش تا درگیری که داشتیم (من و امتحانا)
دو تا شو من ترکیدم
چهار تا شو اون( امتحان) ترکید
خب آفتابی نمیشی لااقل مهتابی شو دیگه
آخییییی ایشاالله زود تر تموم بشه
مرررسی داداش خان
تا درودی دیگر

مداد رنگی جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 20:16 http://manui.blogsky.com

سلام خانوم خوجله
در چه حالی مژدگانی منو رد کن انگار پا قدمت به وبم خوف بود
اره اره درست حدس زدی
ایشالا همیشه خوش خبر باشم
راستی تو شد یه بار تو یاهو باشی و درستو حسابی ج بدی
این چه وضعیه
بد جور سرت شلوغه
خانوم دکتر یه وقت به ما بده
این آپتم عکسش برا من باز نشد

سلامممممممم مداد رنگی جونی
مداد زرد من کجاست؟میخوام یه بلبل بکشم!
ورژن جدیدش: مداد رزد من کجاست؟میخوام یه آیکون بکشم
یوووووووووووهووووووووووووووووووو
همش به خاطر خودته که انقدر گلی
یه حدسایی میزنم اما نیدونم درست مفرمیویی ام یا نه
ایشاالله ایشاالله
خب تلفن خودت زنگ زد من که همیشه در دسترس ام
-این چه وضعیه!
- درستش میکنم درستش میکنم

سرم شلوغه یه جورایی آره نتم قطع شده بود
چــــــــــــــــشم !فقط بیست تومن وشد
اوا چرا!!! خو الان یه کاری میکنم باز شه عکسه ببینیش

رضا سپه وندی جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 22:23 http://rsepahvandi.com

زیبا بود




همچون باران باش، رنج جدا شدن از آسمان را

در سبز کردن زندگی جبران بکن

مرررررررررسی

جمله ی قشنگی بود
برای به دست آوردن یه موضوعی باید از یه سری دلبستگی ها گذشت
مرسی سر زدی

وحیده جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 22:29 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

نه!!
مثل اینکه دوباره سیخونک لازم شدی!!
نظر من کو تنبل؟!؟!
آهنگت کو؟!؟!
تنبلی بسته!!!


آره آره
نه سیخونک و باید به داداشم بزنی نه به من
چون اون نت و خراب کرد
نظر تو همون بالاس
آهنگم هم نیدونم چرا نیمیاد برات؟
تنبلی!!! بسه دیگه!! چرا انقدر منو اذیت میکنی!!!
هییی با درون خودم یه صحبت کوتاهی داشتم

وحیده جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 22:32 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

bache sahir شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 15:53 http://anahno.blogsky.com


khale joon apam

یوووووهوووووووووو خاله جوووووون
خاله میگم زدی توی خط خارجکی ها
میااااااااااااام الانننننننننن

وحیده شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 17:48 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

بله بله!
بله بله!
بله بله!
بله بله!
بله و...
دیگه خودت جواب خودتو دادی من نگم دیگه!!!
این همدردِ شب امتحانو خیلی خوووووب اومدی!!
تلاش میکنم خودمو راضی کنم این فلسفه رو برداریم!
نخیرم!!!
سیخونک فقط مال خودته!!!
بیچاره داداشت!!
میاد خوبم میاد!!! تلاش کن!!
اگه نشد وقتی همو دیدیم میشنوم ناناسی!
با درون خودت زیادی خشن شدی ها!!

بله بله!!!
پناه بگیرید......
ههه ههه هوووووووووم جواب خودمو زود تر دادم که بد تر نشه
خب اگه آدم همدرد نداشته باشه جونش به لبش میرسه
تو خودت و راضی کنم من به خاطر تو به عشق تو برمیدارمش
فقط مواظب این سیخونک باش یه وخ تو چش چار مون نره
آخه ترم جدید در راه است
هموووووون داداشم فقط طرفدار کم داشت تو هم رفتی سمت اون
یه خوده از من طرفداری کن من به این خوبی
به این پرانرژییی به این مثبتی
داریم میتلاشیم تا پیروزی ما می توانیممممممممممم
هوووووووووووم باشه توی گوشیم دارمش برات میذارم گوش کنی
یه خوده خشونت لازم بود! همینم باورش نمیشه

وحیده شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 17:54 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

آپم
بدو بیا


هووووووووووووووورااااااااااااااااااااااااااااا اومدمممممممممممم

مرغ عشق شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 19:18 http://yardeli.blogfa.com

یووووووووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووو
علوس ملوس جونی
خوبی تو؟
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چه عکس خوشدله ای
چقدر ارامش بخشه
یه چیزی بگم
من تجربه اش کردم
ای لذت داره که تنها نخل جزیره دل یکی باشی
حس کنی تنها تو دنیا تو رو میخواد
فقط وفقط تو
برای تو
با تو
خیلی ناز بود اپت
کیفیدم
عروس جون امتحانات تموم شده وداری خوش گذرونی میکنیا
واسه خودت تو نت میگردی
خوش بگردی
دیدم تو وب وحیده جونی با بهزاد باز کورس گذاشتین
واااااااااااااااااااااااااااااای چه خبرتون بود
علوس لوس لوسترم
میدونی چیه؟
.
..
.
.
.
.نمیدونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟
؟
؟
واااااااااااااای یعنی تو نمیدونی من شونصد تا دوست دارم؟
بیا اینم یه بوس تپلی!

هوووووووووووووووووورااااااااااااااااااااااااااا
مامی جووووووووووووووونی عشقولویی جیگر دونی
یه ذره شده بود دل این علووووووووووس ملووووووووووووووس
خوووووووووووووبم مامی جوووووووووونی
پدرم در اومد تا این عکسه و پیدا کردم
ولی قبول دارم خیلی آرامش بخشه
جووووونم بگو
ای جــــــــــــــــــــــــــــــانم مامی جوووووووووووونی
با این که تجربه نکردم ولی یه حدودی میتونم لذت ش رو حس کنم
چقد خووووووووب که کیفیدی جیگر دونی
آره عشقولوییی دارم تا جایی که میتونم خوش میگذرونم که ترم بعد حسرت نخورم
مرررررررررررررررررررررررسی
هیییی!!!! نه دیگه کورس نبود
فقط یه خوده گفت و گو بود
علوووووووووووووووووووس لوستر
نوووووووووچ نمیدونم چیه؟؟
چی شده مامی جوووونی؟؟
یوووووووووووووهووووووووووووووو این که عین روز برام روشنه که
منم دووووووووووووووووووووووووووووشملت دارم عشقولویی جونم
اوخییییییییییییییییییییی میسی نفسی
ایشاالله امتحانات و خیلی خوب و عالی بدی و زودی برگردی پیشمون

بهزاد پاشا یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 http://tob1-teb-tab1.blogfa.com

به به به
پروین خانوم رو
نه بابا
تنها نخلش تویی!؟


دیگه منم دیگه
آره مادر
بله که منم! پ ن پ میخواستی تو باشی
خب شایدم تو هم تنها نخل جزیره یه نفر باشی
شاید م تنها نخل جزیره ی چندین نفر

صندلی داغ یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 17:45

سلام
ما دوباره اومدیم تشریف بیارین

ســـــلام
چه خوب که دوباره اومدین.میام حتما سر میزنم

نونوچه یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 18:43 http://nonoche.blogsky.com

دوستت دارمممممممممممممممممممممم

یووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
نووووووووووووووووووووووووونوووووووووووووووووووووووووووووو
عــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
منم دووووووووووووووووووووووووووووووووووووست میدارم

نونوچه یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 18:49 http://nonoche.blogsky.com

اوووووووووووووووف منم جدیدا یه کتاب خریدم *سه شنبه ها با موری* خیلی خفنه عشقولویی!!! سرگذشت نامه ست!!!
در مورد یه استاد رو به موته!!! نگاهش به زندگی جالبه...
میگن از رو این کتاب فیلم ساختن و پر فروش ترین کتاب تو سال ۱۹۹۷ بود...

اگه بر گشتم نت حتما ازش می نویسمممممممم!!!
راستی از تو کامنتات متوجه شدم وحیده جونی بالاخره وب زده...
اوووووووووف خیلی خوشحالیدم خفن!!!
بوس بوس!!!


اوخییییییییییییییییییییی باریک نونوی عشقی کتاب خون خودم
اوه اوه نوووونووووووووو عشقولوییی!هیچ رمانی مث من و تو عشقولویی نمیشه سرگذشت نامه
این دم مرگ که میشه آدم نوع دیدش به زندگی تازه جالب میشه تا چشم آدم حقیقت های دنیا رو میبینه
واااااااااااااااااااااااااااااااااییییییییییی پس کتاب خوشجیلی
پس زووووووووووووووووووودی برگرد نت که من خیلی دوست دارم از اون کتابه بنویسی منم بخونم
آرههههههههههههههه بالاخره وحیده جونی رو هم اغفالیدیم
هوووووووووووم من که مذوّق شدم از اینجا تا اونجا
مرررررررررسی نونو جونییییییییییییییییی
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

شلیر یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:50 http://www.chiroki-dl.blogfa.com

سلام عزیزم...
خدارو شکر متهم دیروز تموم شدیم البته یه امتحان دیگه ام مونده فقط نسبت به بقیه یه کم آسونتره...
خب چه خبر؟؟؟؟
دلت واسم تنگ شده بود؟؟
من که خیلی دلتنگت شده بودم

ای وای دارم چی میبینم
یه شلیر خوشجیل میبینم
سلاممممممممممممممممم شلیر جوووووووووووونی
ایشاالله این امتحان آخریه رو هم عالی بدی تموم بشه
من باید بگم چه خبر؟
خبر از این باحال تر که وحــــــــــــــــــــیده جونی هم وب زده
آرههههههههههه شلیر جونم دلم واسه ت تنگ شده بود
اوخییییییییییییییییی به قول وحیده جونی:دل به دل لوله کشیه دیگه
بازم زودی بیااااااااااااااااااااا

وحیده یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 22:24 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

سسسسسسسلام نانا
چیطوری؟
من بد بودم تازه خوب شدم!
امان از دست این آقایون بووووووووووووق!
داشتم با مامی از هفت حوض برمیگشتیم که یه بوووووووق افتاده بود دنبالمون
آخه بابا سن من کجا سن تو کجا!!! به قول مامی : 35 ساله به نظر میرسید!! دیگه زن گرفتن واسش دیر بود!
میدونی از کجا تا کجا اومد؟!؟!؟!
حالا خوبه اینجور موقع ها من سنسور هام زود فعال میشه!!(آنتی مذکر!)
فکر کنم یکم اختلال روانی هم داشت!!! بیست قدم میرفت برمیگشت ، دوباره بیست قدم میرفت باز برمیگشت!!
گانگستر بازییی درآوردم که نگو!! فقط میترسیدم بیاد خونمونو پیدا کنه ، و الا میومد جلو خودم حالشو میگرفتم!
دیدم هی ما میریم اونم میاد! با خودم گفتم من وحیده نیستم اگه قالت نذارم!
گفتم مامی یه نکبت افتاده دنبالمون بیا بریم تو کتاب فروشی!!(همون شهر کتابی که دوست داشتم ببرمت)
مامان منم پایه گفت باشه.آقا رفتیم یه 5دقیقه کتابا رو دید زدیم با خیال راحت گفتم:آخیش ، رفت!
آقا تا بیرون اومدم ، دیدم وایستاده اون طرف!!
هیَ م بر میگرده!! به قول مامانم میخواد توجه جلب کنه ، تو هم که انگار نه انگار!!!
دیگه حالیش نبود من نیازی به زُل زدن ندارم!!! میفهمم کی نگام میکنه!!
خیابون به اون بلندی رو رفتیم ، اونم اومد!!
به هوای رد شدن از خیابون تا وسط خیابون رفتیم دیدیم نه!! این دست بردار نیست ، میاد!!
یکی نیست بگه آخه نکبتی!! حرف داری بیا جلو جوابتم بشنو!! چیه تعقیب - گریز راه انداختی!!
اصلا از اولش تو آیینه یه بار به خودت نگاه بنداز بعد راه بیفت تو خیابون!!
هر عمله ای یه بار منو میدید یه بار اونو ، میفهمید هیچ رقمه به درد هم نمیخوریم!!! تیپ متفاوتمون ، تفاوت افکارمون رو داد میزد!!!
خلاصه...دیدم هیچ رقمه ول کن نیس! میخواستیم سر راه بریم داروخونه!داشتیم میرسیدیم به یه خیابون! زودی پیچیدم تو خیابونه!مامی مستقیم رفت!
تا تونستم رفتمُ رفتم!مامی زنگید ،گفتم چی شد نرفت؟!؟ گفت: نه بابا! هی داره نیگا میکنه دنبالت میگرده!!!
حسابی میون بُر زدم !! زودتر از مامی رسیدم داروخونه!!
لحظهء شیرینی بود لحظهء قال گذاشتنش!! میخواستم داد بزنم بگم: دیدی گفتم قالت میذارم!! این شکلی شده بودم => یس!!
خیلــــــــــــــــــــــــــــــی کیف کردم!
ولی چقدر خسته شدم! نکبتی کلی انرژی ازم گرفت!!
-----------------------------------------------
سیخونک من تو چشت نمیره! خیالت تخت!!
نه اینکه وقتی مودمت درست بود بازم تنبلی میکردی واسه همین دلیل موجهت رو زدم بحساب اون وقتایی که با تنبلی دیر کامنت تایید میکردی!
بابا منکه طرفدار پر و پاقرص خودتم!
راستی جدیدا یکی هی میزنگه مزاحم میشه!! بیستا بیستا میس میندازه!
نمیدونم شمارمو از کجا گیر آورده! این اتفاقات واسه من بعیده!! نمیدونم چرا جذب شده؟!
حضار گرامی شرمنده دیگه ، دلم پُر بود ، نظرم طومار شد!! سعی میکنم کمتر تکرار بشه!!!
راستی نظرت چیه تو این هفته همو ببینیم؟! البته نمیدونم شاید وقت مناسبمونو تو این هفته پیدا نکنیم!
برم استراحت کنم
خیلیییییییییییییی میدوستمت نانا
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
عاشق باشی عسیسم

سلامممممممممممممممممممممممممم جیگی بلاااااااا
خوووووووووووووووووووبّم
آخییییییییییییخدا رو شکر که خوب شدی
واییی آره امان از دست این آقایون بوووووووق
آخیییییییییی هفت حوض
هه ههه هه مامانت عجب جمله باحالی گفته
چه آدم علافی بوده که این همه راه و دنبال شما اومده بوده
آنتی مذکر ههه هه هههه
هییی!! اختلال روانی نه!! آدم حسابگری بوده
بیستا بیستا عمل میکرده
اوه اوه گانگستر بازی خشم وحیده رو بهش نشون میدادی
دیگه خودت و خونتون و خودشو و همه رو فراموش میکرد
این قال گذاشتن هات منو کشته خیلی باحالی
یوووووووهوووووووو شهر کتاب دوس میدارم
ای باااااااااااااااابااااااااااااااااا عجب سیریشی بوده ها
نمیدونم این جور آدما چیزی به عنوان مقایسه،اندازه گیری،سنجش، توی ذهنشون ندارن
آدم خودش بخواد بره جلو یه چی بگه نمیشه!هیچی هم که نخوای بگی بازم نمیشه
یوووووووووووووهووووووووووووووووو عجب قال گذاشتنی
یــــــــــــس ! آرههههههه!! همینه!!!
حتما دلت میخواست به خودت لایک بزنی
لحظه ی شیرین قال گذاشتن
حتما بعدا یارو این شکلی شده بوده!!!
این تعقیب و گریزا خیلی انرژی میگیره کلی حال آدم گرفته میشه
حالا خدا رو شکر که قالش گذاشتی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خب خدا رو شکر بازم توی چشمم نمیره ولی بازم مواظب باش دیگه
آهااااااااان شده بودم حکایت چوپان دروغ گو
ولی واقعا مدم خراب بود. گفتم ببین حالا یه بارم من اومدم تنبلی نکنم مگه میذارن
یووووووووووهووووووووووووووووووو پس طرفدار خووووودمی
این خط های ایرانسل مزاحم زیاد داره
طرف خیالش راحته اگه خطش مسدود بشه میندازه دور میره یه پنج تومنی دیگه میخره
چه گناه بزرگیه که وقت و انرژی شو آدم صرف مزاحمت ایجاد کردن دیگران بکنه
اشکال نداره. سعی کن چیزای خوب رو جذب کنی
آخیییییییییییییییی قربون اون دل خوشجیلت برم
همون کمتر تکرار بشه خوبه. چون اگه طومار نذاری جای کامنتای تو خالی می مونه
نظرم مثبت ه حالا بازم هرجور که خودت بیشتر آماده بودی
آخیی باچیو برو استراحت کن
منم خعععععععععععععععععییییییلی دوست میدارم
مرسسسسسسسسسسسسسسسسی
مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــّاچ
مرررررررسییییییییییییییییییییی
شاد باشـــــــــی جیگی بلا

سهیل یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 22:50 http://setareyesoheyleman.blogfa.com

سلام . خیلی زیبا بود
یکی از قشنگترین عکس هایی که این روزا دیدم . واقعا ارامش بخش . موفق و شاد باشی

سلاممم آقا سهیل
ممنون
خوشحالم که شما هم خوشت اومده
خیلی گشتم تا اینو پیدا کردم عکس قشنگیه
ممنوووووووووون.
شما هم موفق و شاد باشــــــــی

دیونه دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 13:44 http://mymina.blogsky.com

سلام
دریایه وجود ما طوفانیه هواست باشه جلزقه نجات بپوشی ولی بپا غرق نشی چون نجات غرق نداره.


یه وخ یادی از فقیر فقرا نکنیا.

سیلووووووووووووووووووووووووووووم دیونه خان
گفتیم دیگه دریانوردم دریانوردی دریا دیده
یه وخ شما یادی از ما نکنی
چه به روز بودم!!! تا به روز شدی دویدم

بچه شیر دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 14:19


خاله این آجی منم خیلی باحاله
خیلی قشنگ تعریف کردی آجی((=


آرههههههههه خاله آجی خیلی باحاله
مخصوصا این قال گذاشتنش
اوخییییییی خیلی باحال تعریف میکنه
به خاطر همین کامنتا ش همه ش بهش اصرار میکردم که
بیاد وب بزنه

وحیده دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 18:26 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

یوووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووو
خوفی؟!
نه دیگه وقت نشد خشم وحیده رو ببینه! والا فرار و به قرار ترجیح میداد!
اگه بدونی چه حالی داشتم! اینجوری =>

آره اگه امکانش بود ، به خودمم لایک میزدم!
تعقیب و گریز انرژی جسمی مو گرفت! و الا که حسابی شارژ بودم!
نه اینکه قالش گذاشته بودم!
نیدونم اگه بشه همو میبینیم!
میگما!
یه سر به ما بزنی بد نمیشه!

یووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووویییی
مرررررررررررسی خوووووووووووووووبمی
فکر کنم خدا بهش رحم کرد چون ممکن بود کلا از ازدواج صرف نظر کنه
آخیییییییی همه این شکلا رو متوجه شدم وقتی داشتی تعریف میکردی
من از اینجا بهت لایک زدم یسسسسسسسسسس
معلومه دیگه احتتمالا سرعتت هم بالا بوده
ولی خیلی حال کردم قالش گذاشتی
ایشاالله قسمت بشه همدیگرو ببینیم
چـــــــــــشم میام سر میزنم جیگی بلای خوودم

نونوچه دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 19:20 http://nonoche.blogsky.com

یووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووو
عشخی چادر به سر هوی هوی!!!
نونوچه کاکل به سر هوی هوی!!!

هه هه هه!!! جو عشقت منو گرفته عشقولوییییییییییییییییییییییییییییی!!! رفتم شالیزار واست یه قورباغه خوشدل قرمزی پیدا کردممممممممممممممممممممممممممم تا بندازیش تو قفس باهاش بازی کنی!!!

قورباغه بلکه دلتمممممممممممممممممم ناناسم!!!


ببین کی اوووووووووووووووووووومدهعشقی نونوووووو
اوووووووووخییییییییییی نونووووووووووووووووووووییی
یهوووووووووهووووووووووووووو چه جوّ خووووووووووووبی
واااااااااااااااااااااااییییی شالیزار
قووووووووووووورباغه دوس میدارم
نونوووووووووووووو یه بار خودم دو تا قوباغه گرفتم انداختم توی شیشه
اختیار داری نووووووووووونوووووووووووو جونی
خزه ی کف دریای دلتم
میسیییییییییییی میای جیگری انرژی مثبت میاری
بوووووووووووووووووووووووووووووووووسی

ستاره پرداز دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 22:00 http://www.farniyaschool.mihanblog.com

سلام آپم بدو...

سلامممممممم آقا معلم الان میام بدو بدو

مرغ عشق سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:45 http://yardeli.blogfa.com

سیلوووووووووووووووووووووم
علووووووووووووس ملووووووووووووووووووووووووووس
خوفی؟
علوس جون این فاطی بلا علوس ملوس من داره دنبال یه خاله تو نت میگرده
میشه خاله اش بشی؟

سیلووووووووووووم مامی عشقولویی خودم
خووووووووووبم مامی جووووووووووونی
اوخیییییییییییییییییییی مامی جونی !!!
میخوای خاله ی هووی خودم بشم؟؟
قبوووووووووووووووووووووووول

بچه شیر سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 13:29


سینگیلیومولوسوس
یعنی:سیللللللللللووووووووووم خاله جینگیلی
خوبی؟خوشی؟ عکسی که گذاشتی عجب ابر کومولومبوسی داره؟
موچز گرانوس من برمودیروس


چه باحالی خالهههههههههههه
سیلووووووووووووووووووووووومی به تنهایی همون نخله
خووووووووبم خاله جون خوش هم میگذره
تو چیطوری؟؟
ابر کومولومبوسی
این آخریه رو نفهمیدمی
آهااااااااااان!!! خالهههههههههههههههه!!!!
آدرس ت کو؟؟؟

نانازک سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:54

سیلم آ تیش ای شیلوغ پس بالاخره فهمیدی تنها نخل وجودمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از کجا فهمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نمیخواستم ریا بشه هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


سیلووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم
تو که آتیش تری که نانازک گرامی
دیگه مگه میشه آدم نخل دل خودشو نشناسه
اووووووووووخیییییییییییییییییییییییییی
ریا شد دیگه اشکال نداره
چیقده خوووووووووبه که تو میای
راستی ایمیلت و باز کردی؟؟

نانازک چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 00:37

دلم برات قد سوراخ جوراب مورچه شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱ دلم برات تنگ شده جونمباز نمیشه کوفتی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱قراره فردا وحید بچکدش


اووووووووووووووووووووووووخیییییییییییییییییییی
دل منم تنگولیده نانازک
این سوراخ جوراب مورچه رو خوب اومدی
باید با وحیدی هماهنگ کنیم یه روز همدیگرو ببینیم
هیییییییی!!! کوفتی!! بگو دلمه ای
پس خبر شو به من بدین دیگه چی شد.
دیشب این نظرت و تأیید کرده بودم
اما سرعت نت وحشتناک اومده بود پایین
حدس زدم که احتمال داره تأیید نشه ولی گفتم خو میتأییدیم ببینیم چی میشه
صبح که گفتی تأیید نشده گفتم دیدی گفتم

نانازک چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 00:57

۱سال بعد....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! شبت شیک عروسک


این تأیید شدن نظرا توسط من معروف شده دیگه توی نت
ولی دیشب زودی جواب دادم
حالا تازه این که کوچیکش بودی
یه بار نظر وحیدی و خاله جون بهزاد یه هفته ای بود تأیید نشده بود
یوووووووووهووووووووووو شب شیک
شب شیک واسه عروسک چیقده قشنگ
الان دیگه عصره
عصرت پرتغالیاگه تابستون بود میشد هندونه ای

فرناز چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 http://www.hichkas8.blogfa.com

سلام
٫ست قبلیت خیلی جالب بود
این متن هم زیبا بود
خوبی؟

سلام فرناز
مرسی عزیزم نویسنده ش قشنگ نوشته بود
خوشحالم که خوشت اومده
مرسی عزیزم خوووووووووووووووبم
تو چطوری؟؟

بچه شیر چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 http://anahno.blogsky.com

یادم رفته بود آدرس بذارم
آخری این بود
موچز گرانوس(اسپانیایی)=متشکرم
من برمو دیروس=من برم دیرم شده

یوووووووهووووووووو بچه شیر خاله
خالهههههههههههههه چی باحال
میگم تو از همه زبان ها یکی یه خوده بلدی ها
ه ههههه ه
این خلاقیتت منو کشته خاله جون
مرسی توضیح فرمودیو وگرنه از فضولی دیگه ممکن بود خاله ای و جود نداشته باشه

نانازک پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 00:05

سلام بلا گیتوری دختر آفتاب؟ملم رسید برات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سیلووووووووووووووووووم مژی جیگرو
خووووووووووووووووفم خوشگله
بذار ببینم رسیده یا نه
ایمیلی از طرف تو نیومده چرا؟؟
یه دور دیگه امتحان کن

محمد یاری پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:50 http://ybb.blogsky.com

hktnv phg ldni n, shuj sv ;hv hdk fhad ffdkd lk ]d v, hajfhid jhdm ;vnl


عجب نظر باحالی بود
کلی خندیدم
حدس میزدم مفهوم کلی نوشته چی باید باشه
ولی خعلی باجال بود

پرستو(همدل) پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 14:47

سلام گلکم
حالت چطوره خوبی دخملکم
متن قشنگی بود منم خوشم اومد و همچنین ایول به عکس

سلاممممممممم پرستو
همون گلی خودم
هه ههه!! حالا شدیم دخملک تو
خووووووووووووبم مرسی
چه خوبه تو هم خوشت اومده این عکسه رو خودم حال کردم باهاش
در ضمن
آدرس ت کو؟؟؟

نانازک پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:59

دختر باغ خدا
چتر رابردار و بیا
سیل و باران و زمستان در راه است
کشتی بادی دل
در گرداب بلا میمیرد
چشم مژه صداقت فرو میریزد
وعر.سان شب تیره این قوم تباه
پر پرواز به خون میغلطند





مرررررررررررررررررررررررررررررررررررسی عزیزم
دختر باغ خدا...
چه قشنگ
دستت طلااااااااااااااااااااااااا مژی بلاااااااااااااااااااااااااا
بووووووووووووووووسی به مقدار فراوان

نونوچه شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 22:49 http://nonoche.blogsky.com

هه!! کسی اینجا نیست!!! فقط خودتی و خودمم


اووووووهووووووووووووم
نوووووووووووونووووووووووووووووووووووووووووووو
حالا که کسی نیست لُپ تو بیار جلو
مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــاچچچ

متناقض نما (بهنام) دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 15:37 http://bivazni.mihanblog.com/

تنها نخلی که از تلخی برخورد تو، به خود لرزید و خشکید


من به این خوش رویی
بعدشم اون نخل تنها من بودم!
امکان داره از تخلی برخوردت خودت پژمرده باشه

رضا یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 00:42 http://srn2010-1370.blogfa.com


مرسی مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد