شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

افکار و رفتار!

نوع و کیفیت افکار آدمی، سازنده نوع و کیفیت زندگی اوست.



اندیشه زیبا و مثبت میتواند بهشتی در زندگی انسان بسازد.



اندیشه منفی و یأس آور میتواند جهنمی در زندگی او خلق کند.



شیوه زندگی شما، بازتاب وضعیت ذهنی شماست.


(وین دایر)



نظرات 12 + ارسال نظر
وحیده چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 22:21

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!
میدونم که عالی عالی هستی!
بالاخره این تعطیلات تموم شد!
دلم واسه وبت تنگیده بود!!!
حقیقتا همین طوریه که میگی!
متاسفانه یا خوشبختانه ذهن آدمی روی زندگیش تاثیری داره که خودشم فکرش رو نمیکنه!!
متاسفانه از این جهت که هر چی فکر - باشه -حتی کوچولو- مستقیما روی زندگی اثر میذاره!
و خوشبختانه از این بابت که هر تفکر + در صورت تداوم حسابی زندگی رو زیر و رو میکنه!!
چه قدر انتخاب عکست عالیه بلا!!!
تفعل نوروزیت هم که حرف نداشت!! هرچند٬ من همون شب سال تحویل از تفعلت باخبر شدم!!
دوست دارم!
تا بعد...

سلااااااااااااااااااااااااااام بلای خودم
آره عالی ام
این تعطیلات تموم شد ولی یه تعطیلی بزرگ دیگه درپیش داریم دل منم برای کامتای خوکشل تو تنگ شده بود اینکه ذهن آدم روی زندگیش تأثیر میذاره به نظر من خیلی خوبه چون باعث میشه که بیشتر ذهن مون رو مدیریت کنیم و بیشتر از زندگی لذت ببریم.
ولی خب نمییشه کاری کرد که اصلا فکر منفی نکنیم.
ولی با تشخیص به موقع افکار منفی میشه خیلی راحت به افکار مثبت تبدیل شون کرد
خودمم این عکسه رو دوست دارم. سعی میکنم با تجسم ش توی ذهنم بهتر بتونم ذهنم رو مدیریت کنم
چقده خوبه که تو هم خوشت میاد
تفعل نوروزی هم نتیجه تمام انرژی های مثبتی بود که خودت ساطع میکردی
جای کامتت خالیه اینجا زود زود بیا سر بزن بلا
دوسّت دارم
تـــــــــــــــا زوووووووووووووووووووووووود

DANNART چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 23:06 http://dannart.blogfa.com

سلام دوباره
خوش اومدی ممنون از دعاهای قشنگت و انرژی مثبتت و افرین به دختر خواهرت
راستی منکه قالبم نو نیست ولی مال شما نو بود مبارک باشه

سلام دانارت جون جونم
آفرین به دختر خواهرم که میخواد توی ماه تیر بدنیا بیاد
چرا صفحه اش سفید بود اون قبلیه مشکی بود
منم که قالبم نو نیست که بد جوری این کنکور هوش و حواست رو برده هااااااااااااااااااااااااااااا
مرسی که میای پیشم
بازم برات آرزوی موفقیت میکنم
دوست دارم! بوس!

مه لقا چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 23:23 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام پروین جان...
این فکر مثبت حرف مثبت نمیدونم چرا برای من کارساز نیست...
شاید چون در عمق ذهنم باورش ندارم!
ممنونم عزیزم منم دوست دارم وبه خاطره داشتن دوستان خوبی مثل شماها خیلی خوشحالم

سلام مه لقا ی خودم
مگه میشه تأثیر نداشته باشه
شاید دقت نمیکنی که چه تأثیری داره
افکار مثبت اگه از عمق ذهن باشه میتونه خیلی تأثیر داشته باشه. البته اگه به صورت سطحی هم باشه تأثیر داره ولی نا پایداره
منم خیلی خوشحالم که یه عالمه دوستای خوب مثل تو دارم
مرسی گلم

DANNART چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 23:29 http://dannart.blogfa.com

ها فهمیدم من قالبمو عوش نکردم مشکل از بلاگفاس

حالا دیدی من اشتباه نکردم
پس مشکل از بلاگفا بوده.
گفتم بعید بود که دانارات قالبش رو عوض کنه
آخه قالبت خیلی خوشگله

تنهاترین چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 23:35 http://tanhatarin109.javanblog.com/

سلام زیبا بود...اما خدایش ما این همه جمله زیبا از معصومین داریم ....حیف نیست ....حتی توی روانشناسی...از جملات معصومین هم استفاده کنید ...فقط یه پیشنهاد دوستانه بود. چند روز دیگه هم تولدتون هست پیشاپیش مبارک.خواستم شکلک گل بذارم که نبود.

سلام
ممنون. شما راست میگی.
ولی من از معصومین جمله های زیادی بلد نیستم
ولی پیشنهاد خیلی خوبی بود. سعی میکنم برای دفعه دیگه از جمله های معصومین هم استفاده کنم
درسته چند روز دیگه اینجا جشنه هسته ایه!
ممنون از تبریک شما خود تون گل اید

سحر پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 19:06 http://acnc.mihanblog.com/

سلام ...وای چه عکس باحالیه !! مرررسیو... واقعا که راس گفتی.. بعضی ها عین اون شخصیت کارتونیه تو گالیور بود که همش میگفت من مخالفم ..ما شکست میخوریم واین حرفا هستند...اما گاهی دست خودت نیست ... حداقل این که سعی کنیم نباشیم

سلام سحر
باحالی از خودتونه
خواهش میکنییم
چقدر بده که این جمله رو آدم سر لوحه ی زندگیش کنه
آره بعضی وقتا دست خود آدم نیست. ولی با دقت بیشتر روی افکار میشه خیلی زود منفی ها رو به مثبت تبدیل کرد
وگرنه میشیم مثل همون شخصیت کارتونیه!
حداقل اینکه سعی کنیم نباشیم
خیلی خوب گفتی

سهیل پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 22:10 http://setareyesoheyleman.blogfa.com

سلام . مطلبتون خیلی جالب و زیبا بود . موفق و شاد باشید .

سلام.
چه عجب از این ورا!
ممنون.
پیروز و پایدار باشید

مه لقا پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 22:31 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام پروین جان
قربون تو برم عزیزم...
دوستای خوشکل مثل تو دارم دنبال شعرای خوشکل برات میگردم خوبه دیگه نه؟؟؟؟؟

به به! سلام مه لقا خانوم
آن لاین جواب میدی هاااااا
خدا نکنه عزیزم
بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــله که خوبه. تازه از خوب یه چیزی اون ور تره!
معرفت چیکه میکنه ازت
خیلی خوش سلیقه ای

تنهاترین جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 00:19 http://tanhatarin109.javanblog.com/

سلام تشریف بیار و یه نظر روانشناسانه کامل بدید ممنون

سلام
چشم الان تشریف میارم
معروف شدیم رفت هاااااا. نظر روانشناسانه

رمانتیک جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 00:33 http://www.romantic6370.blogsky.com/

سلام پروین جان
باید بگم وبلاگت خیلی قشنگ و عالیه
مطالب هم سودمند و دلنشین هستش
من از طریق وبلاگ نونوچه جون با وبلاگت آشنا شدم
یه سری هم به وبلاگ من بزن البته اگه قابل دونستی
و اگه با تبادل لینک موافق بودی هم خبرم کن
شبت به خیر و خوشی
موفق باشی

سلام رمانتیک عزیز
مررررررررررررررررررررسی عزیزم
چشمات قشنگ میبینه
آره اسمت و توی وبلاگ نونوچه دیده بودم
خیلی خوش اومدی
به روی چشم حتما سر میزنم
خبر میدم حتما
ممنون.الان که روزه ولی شب تو هم قشنگ
پیروز باشی

محمود عراقی جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 http://mahmoodaraghi.parsiblog.com

سلام
نوع و شیوه ی زندگی ما از ما برای دیگران نسبت به ما شخصیت میسازد.

سلام
دست شما مرسی که اومدید
اینکه گفتید یه خوده پیچیده شده

مه لقا جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 22:24 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام....
از گوگل سرچ میکنم شعر خوشکلاشو که میخونم پست میذارم....
مخلصیم

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام آبجی
آخی چه کار باحالی
دستت مرسی با اون سلیقه س خوشگلت
ما بیشتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد