شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

میرسد اینک بهار ...

بوی باران، بوی سبزه، بوی خاک
شاخه های شسته، باران خورده، پاک
آسمان آبی و ابر سپید
برگ های سبز بید

عطر نرگس، رقص باد
نغمه شوق پرستوهای شاد
خلوت گرم کبوترهای مست ...

نرم نرمک می رسد اینک بهار
خوش به حال روزگار!
خوش به حال چشمه ها و دشت ها
خوش به حال دانه ها و سبزه ها
خوش به حال غنچه های نیمه باز

خوش به حال دختر میخک که می خندد به ناز
خوش به حال جام لبریز از شراب
خوش به حال آفتاب

ای دل من، گرچه در این روزگار
جامه رنگین نمی پوشی به کام
باده رنگین نمی بینی به جام
نقل و سبزه در میان سفره نیست
جامت، از آن می که می باید تهی است

ای دریغ از تو اگر چون گل نرقصی با نسیم!
ای دریغ از من اگر مستم نسازد آفتاب
ای دریغ از ما اگر کامی نگیریم از بهار

گر نکوبی شیشه غم را به سنگ
هفت رنگش می شود هفتاد رنگ!


فریدون میشیری

نظرات 14 + ارسال نظر
وحیده یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 15:30

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!
آخ جون آپ نوروزی!!
بالاخره نوروز هم از راه رسید!
و چه قدر زیباست که بهمون یادآوری میکنه دوستیمون یک سال بزرگتر شده!
چه قدر شیرینه وقتی بهمون یادآوری میکنه که تجربه های یک سال رو پشت سر گذاشتیم! و موفق شدیم!!!؟
چرا که موفقیت فقط پیروزی نیست!بلکه تجربه کردن تمام تجاربیه که خدا برامون مقدر کرده!!
و من و تو باهم٬ دست تو دست هم از این تجربه ها گذر کردیم و خط به خطش رو تجربه کردیم!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
امیدوارم سال آینده سرشار از تجربه هایی باشه که محکم بودن و عاشق خود و خدا بودن رو یادمون بده!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

<((((><
<((((><
<((((><
من عاشق این ماهی ها هستم!!
ببین چه قدر خوشگلن!!
عیدیه وبلاگیه من به تو عزیز دلم!

دووووووووووووست دارم!
دووووووووووووست دارم!
دووووووووووووست دارم!

تا بعد از برگشتنم از مسافرت گلکم!!
خیلی دلم برات تنگ میشه!
بای.بای

سلاااااااااااااااااااااااااام بلای خود خودم
این اولین آپ نوروزیه
خیلی خوشحالم که دوستیمون یک سال بزرگ تر میشه
کاملا باهات موافقم
موفقیت: تجرب کردنه تمام تجاربیه که خدا برامو مقدر کرده امسال یه کم سخت گذشت به همه مون ولی با هم بودناش سختی هاش رو شیرین کرد چقدر تو گلی بلا
منم امیدوارم سال آینده همینطور باشه که تو گفتی
من همیشه دوست داشتم برای سفره هفت سین 3 تا ماهی بخرم اما مامانم نمیزاره
الان 3 تا ماهی دارم که همه ش مال خودمه
منم عاشق تو ام
خیلی خوشگن این ماهی هااااااااااااااااااا
خیلی عیدی خوشگدله ای بود بلا
منم خییییییییییلی دوست دارم
توی مسافرت مواظب به خودت باش بلا
منم دلم برات تنگ میشه
تا چشم روی هم بزاریم ، تا زودددددددد، اومده
دووووووووووست دارم.بوووووووووووس بوووووووووووس

وحیده یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 15:54

یادم رفت بگم!!!
چه عکسای خوشگلی!!!!
چه حاجی فیروز بامزه ای!!
من عاشق این حاجی فیروزه ام که نیشش تا بناگوشش بازه!!!!
دووووووووووسش دارم!!!
خیلی ناناسیه!!

خوش باشی نازنینم!!!
تا ۲ هفته بعد به خدا میسپارمت!
دووووووووووووست دارم!
بای.بای!

آخی منم از حاجی فیروزش خیلی خوشم اومده
حالا عاشق حاجی فیروز میشی؟؟
مگه من .... که رفتی عاشق حاجی فیروز شدی
شووووووووووووخی میکنم بلا
حال میکنم وقتی حال میکنی
مسافرت خیلی خیلی بهت خوش بگذره
چشم روی هم بزاریم این 2 هفته هم تموم شده و دوباره همدیگر رو میبینیم
منم تو رو به خود خدا میسپارم
عاااااااااااااااااااااشقتم
تاااااااااااااااااااااااااااا زوووووووووووووووووووود زووووووووووود
بوس بوس

رضا سپه وندی یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 16:48 http://rsepahvandi.bloghaa.com

من خونه به مشکل بی اینترنتی بر خوردم
نظرت خیلی وقته دیدم وقت نکردم تایید کنم و بیام فقط با گوشی تو ایمیل دیدم
البته سلام
مسافرت فعلا رو هواست یعنی بین زمین و هوا
آپت فوق العاده بود
خاطره ای که نوشتی جالب بود
خوابگاه دخترا بدیش همینه که باید اونطوری بپری
سالی پر از زیبایی آرزو دارم برات
میبینمت
فعلا

سلام
همین الان داشتم نظر میذاشتم
خوبه با گوشیت اومدی یه سر زدی
چه مشکل بزرگه این بی اینترنت موندن
سال جدید بی اینترنت نمونی
ایشاالله مسافرت هم جور میشه
واقعا آپم فوق العاده بود
بیچاره دخترا
مرررررررررررررررررررررسی از آرزوی قشنگت
امیدوارم سال خیلی خوبی رو شروع کنی
تا سال بعد

violin یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 22:01 http://ariaviolin.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااام
من اومدم
عجب آپی
عیدت مبارک
سال خوبی داشته باشی

سلااااااااااااااااااااااااااااااام
خییییییییییییییییلی خوش اومدی
خوشحالم که آپ ام رو دوست داشتی
عید تو هم مبارک
سال خوبی باشه برای همه
مرررررررررررررررررررسی

دریا یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 23:58 http://darya2012.blogfa.com

سلام عیدو پیشاپیش بهت تبریک می گم امید وارم سال

خوبی رو داشته باشید درکنار خانواده مرسی از کامنت

زیبات پروین جان.

سلاااااااااااااااااااااااام دریا جونم
امروز اولین روز بهار و اولین روز ساله
از این ور سال منم آغازین روز های بهار رو بهت تبریک میگم
ممنون از دعای خیلی قشنگت گلم
خواهش دارم عزیزم قابل تو رو نداشت

ستاره ی تنها دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 00:23 http://be-sadegie-sokoot.blogfa.com

سـلام پرویـن جونـم!

مطمئنـم کـه تـو هـم الـان مثـل مـن داری رادیـو جـوان رو میشنـوی!

چـه شعـر قشنگـی! دسـت گلـت درد نکنـه!

.:":":. سـال نـو مبـارک .:":":.


***شاد باشی***

سلااااااااااااااااااااام ستاره جونم
آخ گفتی! آره داشتم رادیو جوان میگوشیدم
مرسی گلم. چشمای نازت قشنگ میبینه
ســــــــــــــال نــــــــــــــــــــــــو مـــــــــــــــــــبارک
پیروز باشی عزیزم

maria cullen دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com/

سلام عزیزم شرمنده میدونی خیلی وقته نیومدم پای پی سی خیلی معذرت میخوام
عزیزم سال نو رو تبریک میگم ایشالله سالی پر از لحظه های شاد باشه واست بوس بوس

سلااااااااااااااااااااااااام مریم جونم
دشمنت شرمنده گلم
دلم برات تنگیده بودااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مرررررررررررررررررررررررررسی مریم جونم
منم امیدوارم سال جدید برات پر از آرامش باشه گلم
اینم اولین ماچ دید و بازدید عیــــــــــــــــــد
مــــــــــــــــــــــــــــــآچ

مه لقا دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 20:14 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام..
عزیزم لبخند زدی اسمان ابی شد
شب های قشنگ دی مهتابی شد
پروانه پس از تولد زیباست
تا اخر غرق بی تابی شد
......................................
سلام پروین جونم
عیدت به مبارکی وخوشی

سلام مه لقا جونم
وااااااااااااااااااای چه شعر خووووووووووشگلی
منم عید رو به تو عزیز دل تبریک میگم

محمود عراقی سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 00:48 http://mahmoodaraghi.parsiblog.com

سلام بر شما
تبریک میگم فرار سیدن سال جدید رو به شما
امیدوارم سالی پر از خوبی و برکت و پر از شادی مخصوصا شادکامی داشته باشید
در مورد اپ ویژه ی عید هم حرف خاصی نیستفقط در مورد عکسها میخواستم بگم
از عکس اولی خوشم نیامد چون خیلی تجملاتی بود
عکس دومی رو من هم کشیدم خیلی زیباتر کشیدم البته این عکس رو یه استاد کشیده با ابرنگ اما من بلد نیستم با‌ابرن نقاشی کنم....من مداد سیاه خوب مبکشم...بیست بیسته نقاشی هام..اما به یکی هم قبلا گفته بودم...یه معلم هنر نادان داشتیم هیچ وقت باور نکرد من خودم نقاشی ها رو کشیدم ..همیشه زیر نقاشی ها و خط هایی که میکشیدم و مینوشتم...مینوشت...لطفا برای آموزش بهتر بگذارید خودش نقاشی کند...خیلی نادان بود...میبینید چکار کردید باز نقاشی دیدم یاد اون روزها افتادم
از عکس سومی خوشم نیومد
عکس چهارم هم خیلی بد بود...اخه یکی نیست بگه گل رز رو برای هفت سین از کجا آوردید یا این انگور رو از کجا اوردید....انگور چه ربطی به هفت سین داره سیب آبی رنگ دیگه چیه...اصلا خوب بنود...
عکس پنجم کمی خوب بود
عکس ششم عالی بود...یک اثر هنری خوب! البته اگه عکس سبزه رو حذف کنید....خیلی ناشیانه کار گذاشته شده اون سبزه رو عکس....خیلی بده.
عکس هفتم که عکس کارتونی هست..از همه بیشتر خوشم اومد...خیلی جالب بود
عکس هشتم بد نیست
عکس نهم هم بد نیست.
موفق باشید.

سلام آقای عراقی
بالاخره بعد از ۱ سال به وبلاگم سر زدید
ممنون منم سال جدید رو به شما تبریک میگم امیدوارم سال خیلی خوبی باشه برای شما
چه طور حرف خاصی نیست!!!شوخی میکنم
ایول شما نقاشی هم میکنید حالا که این طور شد باید همین نقاشیی رو که میگید بذارید روی وبلاگ تون ما هم ببینیم منم یه خوده مداد سیاه کار میکنم اما زیاد خوب در نمیاد بر عکس شما من یه معلم هنر داشتم که هیچ وقت نفهمید که من طراحی ها رو از رو میندازمبه همه میگفت که از رو نقاشی کردی! اما تقلب های من رو متوجه نمیشد!!! خب خیلی حرفه ای این کار رو میکردم
فکر کنم شما رشته ی طراحی دکراسیون هم خوندید
واقعا انگور داشت؟ من خودم متوجه نشده بودم
این عکس کارتونی رو هم خودم خیلی دوسش دارم
کلا آپ نوروزی و سلیقه ما رو بردید زیر سؤال دیگه؟؟!!!

شوخی میکنم
خیلی خوشحال شدم که اومدید
شما هم موفق باشید

همسایه شازده کوچولو سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 14:24 http://akhtarak70248.blogfa.com/

به نام خدای من وتو شازده کوچولو
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
این یک دعوتنامه است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
به یک مهمونی باور نکردنی!!!!!!!!!
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
به نام خدای من وتو شازده کوچولو
سلــــــــــــــــــــام!
عیدتون مبارک!
اینجانب همسایه شازده کوچولو شما رو به یک مهمونی وعید دیدنی باور نکردنی دعوت می کنم!!!
باحضور اشخاص بسیار مهمی که هرگز فکر ش رو هم نخواهید کرد!!!!!!!!!
پس منتظر حضورگرم شما هستیم!
لطفا عیدی یادتون نره!
عیدی شما همون نظرات خوشگل وشرکت در نظرسنجی می باشد!
عیدتون مبارک
منتظرتون هستیم
امضا:همسایه شازده کوچولو

سلام همساده جونم
آخ جون دعوت نامه اولین مهمونی امسال
یه مهمونی باور نکردنی عید همساده جونم هم مبارک میمیرم برای این اشخاص مهم
الان میام یه عیدی به اندازه طومار برات میارم
راستی شام نمیدی
مرسی که خبرم کردی

zss سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 17:29 http://zss20.blogfa.com/

سال و فال و مال و حال و اصل و نسل و تخت و بخت***
بادت اندر شهریاری برقرار و بردوام***
سال خرم فال نیکو مال وافر حال خوش***
اصل ثابت تسل باقی تخت عالی بخت رام***
سلام پروین جونم...............
سال نوت مبارک عزیزممممممممممممم...

سلام zssجووووووووووووووونم
چه شعر باحالی
رسیدن دوباره بهار رو بهت تبریک میگم
سالی رو پر از خوشی و سلامتی برات آرزو دارم گلم

gogolimagoli چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 18:00 http://nasimarizara.blogfa.com

سلام دوست گلم _
_$
__$$
__$$$
__$$$$__________________$
__$$$$$________________ $$
__$$$$$$$______________ $$$
__$$((▂))$$$____________$$$$
__$$$$$$$$$$_________$$((▂))$
__$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$
__$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$
__$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$
__$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$
___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$
_____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$
__$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$
_$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O
$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $
$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $
$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'$$$$__$$$
$$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$
__$$$((▂))$$$$$_$$$$$
____$$$$$$$_$$$$$
_________$$$$$
______$$$
_____$¤
___$¤
__$¤
__$¤______________¤¤¤¤¤
___$¤________¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤$$
____$¤______¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤_$$
____$¤______¤¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤_¤¤
____$¤______$$$●$$$¤¤●¤¤__$$
___$¤________$$$$$$¤¤____¤¤
__$¤__________♥$$$¤_____$$
__$¤___________$$$_____¤¤
___$¤________$$$$$$$___$$
____$¤_____$$$$$$$$$$___¤¤
_____$¤___$$$$$$$__$$$___$$
_____$¤____$$$$$____$$$___¤¤
_____$¤__$$$$$$$_____$$$__$$
______$¤$$__$$$$$_____$$$
______$$¤___$¤¤¤¤$$_____$$
____$$__$¤__$¤¤¤¤¤$$_____$$
__$$_____$¤_$¤¤¤¤¤¤$$____$$
___________$¤¤¤¤¤¤¤$$___$$
_________$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_______$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_____$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
___$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
$¤¤¤¤¤¤¤$$
$¤¤¤¤¤$$
_$¤¤¤$$
__$¤¤$$
___$¤$$
____$$$
_____$$
______$$
_______$$
______$$$$$$
_____$$$$$$$$$
_____$$$$$__$$$$
______$$$$$__$$$$$

آپم و منتظر حضور شما

سلام
الان میاممممممممم

فرانک پنج‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 14:52 http://fjoon.blogfa.com

سلام وبلاگ بسیار زیبایی داری
خوشحال میشم به منم سر بزنی

سلام فرانک عزیز
خیلی خوش اومدی
لطف داری عزیزم. چشمات زیبا میبینه
به روی چشم

فرانک جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 http://fjoon.blogfa.com

سلاااااااااام علیکم
نوشته هایی که برام گذاشته بودی خیلی خیلی قشنگ بود

بازم بیا

سلاااااااااااااااااااام فرانک خانوم
جدی؟ قشنگ بود
شرمنده فرمودی
به روی چشم میام حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد