شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

حرف حساب!

سلام دوستان عزیزم


۱-مهم نیست چه سنی داری هنگام سلام کردن به مادرت او را در آغوش بگیر.


۲-هیچوقت به کسی که غم سنگینی دارد نگو می دانم چه حالی داری چون واقع نمی دانی.


۳-یادت باشد گاهی اوقات بدست نیاوردن آنچه می خواهی نوعی شانس و اقبال است.


۴-از صمیم قلب عشق بورز ممکن است کمی لطمه ببینی اما تنها راه استفاده بهینه از زندگی همین است.


۵-در مورد موضوعی که درست متوجه نشده ای قضاوت نکن.


۶-به افکار بزرگ فکر کن اما از شادی های کوچک لذت ببر.


۷-راحتی و خوشبختی را با هم اشتباه نگیر.


۸-سعی کن از آن افرادی نباشی که می گویند آماده،  هدف ، آتش.


۹-فراوان لبخند بزن.هزینه ای ندارد ولی ارزشش قابل تصور نیست.


۱۰-چیز های کم اهمیت را تشخیص بده و سپس آنها را نادیده بگیر.


۱۱-هرگز از بدست آوردن چیزی که حقیقتاٌ میخواهی نا امید نشو.


۱۲-ارزش هر لحظه را با فکر کردن به لحظه  بعد از دست نده.


۱۳-هرگز امید را از کسی سلب نکن شاید این تنها چیزی باشد که دارد.



شب نوشت1:به احتمال زیاد من قراره خاله ی یه گل پسری

به اسم عرفان بشم!!!!

شب نوشت2:منتظر نظرهای همه شما دوستان عزیزم هستم

نظرات 82 + ارسال نظر
مه لقا چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام
الان عجله دارم
دوباره میام میخونمش...
فدای تو خانمی من....

سلام عزیززززززززززززززززززززززززززززززم
قربون تو که هول هولی هم میای سرم میزنی
تو همین که میای خییییییییییییییییییییییییییلی برام ارزش داره
خدا نکنه گلمدوووووووووووست دارم بلا

رضا سپه وندی چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 http://rsepahvandi.webloghaa.com

سلام خوبی
خیلی باحال بود
راستی شیرینی این همه خاله شدنت کی میدی
دو بخش جدید به وبلاگم اضافه کردم
خوشحال میشم بیای بخونی
منتظرتم

سلام.خووووبم
باحالی از خودتونهممنونمن همه اش یه بار خاله شدماگه شیرینی میخوای باید بیای تهرانمیای؟!
اوووووووووووووووووووووووووووووووومدم ببینم

محمد چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 14:02 http://www.rezvankhah.ir

سلام بر آسمانی دیدن بر اشک های خیالی پنجره خانه،درود بر بااحساس ترین مجسمه ی شعور زمین ،زمین سرد از دوری و ابهام ، غزل وار زندگی قصیده زندگی را میپیمایم پی قاصدک باد برده خویش، کیش میشویم ،مات را مبهوت میکنیم از سماجت عشق، با تک خاله داری من ،دل ،میپیمایم تا رسیدن و پیوستن ودر امیختن تا انتها ...

سلااااااااااااااااااااااااامبسیار زیبا بود
ممنون که اووووووووووووووووووووووووووومدید
منم میاااااااااااااااااااام

سهیل چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 14:41 http://setareyesoheyleman.blogfa.com

سلام . خیلی جالبه . هم نوشته هاتون و هم یه چیز جالبه دیگه اینه که اتفاقا منم دایی یه گل پسر به اسم عرفان هستم . وبا تمام وجودم دوسش دارم . موفق و شاد باشید

سلام سهیل خان
لطف داریدچه جالب من که باید تا 7ماه دیگه صبر کنم
پیروز باشید

منم رضا چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 20:47

بعله واقعا نکات جالبی بود.

تازه جالب تر هم میشه
چه مفید و مختصرمررررررررررررررررررررررررررررررسی

زهرا چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 21:38

mamnoon az rahnamayiatoon kheili be dardam khord
khaste nabashid

خواهش دارم زهرا خانووووووووووووووووم گل
خیییییییییییییلی خوشحالم که تونستم مفید باشم
سلامت و شاد باشی

حاج زنبور در به در چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 21:55 http://www.sabok-ball.blogfa.com

(( ارزو هایت ))

حاجی به روز شده یه سری بزن

منتظرتم

حاج آقا زنبور خان اومدم خبری نبود که!!!!

ندا چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 23:20 http://neda94,blogfa.com

عزیز سلام.
پست جالبی ست.
درباره ی مورد دومی کاملن باهاش موافقم.
هیچ انسانی وجود نداره که قبل از این که اتفاقی براش بیفته(چه غم سنگین و چه شادی بزرگ)بتونه اون رو درک کنه.
همون طور که هیچ انسانی تا قبل از این که یک چیزی (چه با ارزش و چه از نظر خودش بی ارزش )رو از دست بده حتی اگر خیلی در زندگی به آن اهمیت می داده باز هم در غم از دست دادنش میمونه.
مادر هم یکی از همون چیزهاست که هر چقدر هم قدرشو رو تو دنیا بدونی باز هم با از دست دادنش غم عالم هستی تو دلت میشینه.
خیلی حرف زدم.این طولانی ترین کامنتی بود که تا حالا گذاشتم.گر چه کلن کامنت زیاد نذاشتم ولی در هر صورت باز هم زیاد بود.
خوشحال می شویم که به ما هم سرزده یه سرکی بکشین و یه سری به زنین.سرزده سر زده.

سلام ندا خانوووووم عزیزچشمای قشنگت جابل میبینه
ممنون عزیزمن یه بار همین اصل دوم رو رعایت نکردم و بلافاصه متوجه اشتباهم شدم سعی کردم جبرانش کنم.
درسته کاملا با حرف هات موافقم و قبول دارم
خدا رحمت کنه مادرت رو
من کامنت های طولانی رو دوست دارمممنونم عزیزم
به روی چشم حتما میام سر میزنم گلم
خوشحال میشم بازم بیای

سمیه.. چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 23:52

لحظه هاتون سرشار از شاذی
سکه خوشبختی بنامتون
گدر ایام به کامتون

سلاااااااااااام سمیه جان
مـــــــــــــــــــــــمـــــــــــــــــــــنـــــــــــــــــــــــــــــووووووووووون
شاد و پیروز و سلامت و موفق و سر بلند باشیییییییییییییییییی

بیتا چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 23:54 http://khaste-nabash.blogsky.com

سلاااام دوست گلم
چه نکات قشنگی چشم
تبریکککک میگم...خوش به حالت خاله جون...شیرینیه من فراموش نشه

سلااااااااااااااااااااااام بیتا جووووووووووووووووووون
چشمای قشنگت قشنگ میبینهچشمت بی بلا
مررررررررررررررررررررررررررررررررسی
چشم شیرینی هم میدیم

وحیده پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:28

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!
شه طوری طلا؟!
چه آپ خوبییییییییی!!
۱-من همیشه مامانمو بغل میکنم٬همیشه! و این کارو تا آخر عمرم ادامه میدم!!!! چون من عاشق مامانم هستم!
۲-اینو خوب اومدی...!!!!!!!!
۳-اینو واقعا خوب اومدی!!!!!! همیشه حکمتی تو کارای خدا هست که آدم هاج و واج میمونه!!
۴-من همیشه سعی کردم از صمیم قلب عشق بورزم!! همین جوری از سبد وجودم عشقه که میریزم به هر طرف!!!!شوخی نمیکنما!!؟
۵-زود قضاوت کردن و کلا موضوع قضاوت این جور که مردم عامه انجام میدن به هیج عنوان خوب نیست!! نه خوبه نه منطقی و نه هم سو با نیروی کائنات!! اولین کسی که قیاس کرده شیطان بوده!!!!!!
۶-کلا سعی میکنم از همه چی لذت ببرم ولی خودم میزنم تو حال خودم نمیزارم!!!!!!!!! (شوخی کردم!!!!!)
۷-راست میگی باهم فرق دارن!!! ولی خیلی از ماها فرقشو نمیدونیم!!؟
۸-منظورت از آماده٬هدف٬آتش چیه؟!!!!!!!!!!! یعنی بدون فکر کردن کاری رو کردن یا عجله کردن؟!
9تا12-کاملا موافقم
۱۳-واقعا نباید امید رو از کسی گرفت!خیلی ها ندونسته امید آدم رو ناامید میکنن!! البته اگه IQ طرف اجازه بده خودش میفهمه با کی بودم!!!!!!!!!!!
بازم مثل همیشه طولانی شد!!
خیلیییییییی دوست دارم!
در ضمن به خاطر کاری که برام کردی ممنون گلم!! ان شاا...(به قول یارو انشالاه!!) برات جبران کنم عزیزم!
میبوسمت از همین صفحه ال ای دی!!
تا بعد...

نانایی چقده تو خوووووووووووووووووووووووووووووووووبی
خووووووووووووبم بلاچشمای قشنگت خوب میبینهمن بابا مو بیشتر دوست دارم
یه بار این شماره 2 رو رعایت نکردم و بلافاصله متوجه شدم که کار اشتباهی کردمقربون حکمت خدا برم
کیه که قدر این عشق تو رو بدونهمن قدر میدونماااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
منظور از هدف آماده آتش همونه که گفتی.
IQ کی اجازه بده؟؟!!آهان منوجه شدم
چقده قشنگ نوشتی بلاااااااااااااااااااااااااااااا
با کامنتای طولانی ت خیلی حال میکنم
منم دووووووووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم نفسخواهش دارم بلا تو جون بخواه
چقده تو بلایی
مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاچ
تا زوووووووووووووووووووووووووووود

وحیده پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:51

راستی یادم رفت بگم!!
پس بالاخره پسر شد!!؟
اسمشو میخوایین بزارین عرفان؟! عرفان یکی از اسمای مورد علاقه منه!!
به سلامتی...
یه پسر تپل مپل!! وایییییی چه هیجان انگیز!!
مطمئنم تو خاله ی معرکه ای میشی!!
دووووووست دارم...

هنوز کاملا مطمءن نیستیمولی به نظر میاد که پسر باشهبین عرفان و عارف شک داریم
راست میگی
حالا عارف قشنگ تره یا عرفان
سلامت باشی گلمایشاا.. که تپل و مپل باشهمن از همین الان دارم ذوق مرگ میشم
راست میگی خاله معرکهمرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی که بهم انرژی میدی عسلم
عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم نفس
تا ززززززززززززززود

نونوچه پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:10 http://nonoche.blogsky.com

چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟

kooleposhti89 پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 14:14 http://www.kooleposhti89.blogfa.com

سلام .خوبی
خیلی مطلب قشنگی بود....!
بهم سر بزن خوشحال میشم.

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیزم
خووووووووووووووووووووووبمتو چطوری؟
ممنون گلم.چشمای نازت قشنگ میبینه
چشم اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووومدم

maria cullen پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 16:07 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com/

سلاممممم عزیزم
آخی چه جمله های توپ و با حالی بود آدم چند لحظه رو هر جملش فکر میکنه تا از عمق قبولش کنه

سلام خوووووووووووووووووووووووووووووووووشگه
باحالی از خوتونهممنون گلم
درسته باید بهش فکر کرد تا بتونی باورش کنی
مرررررررررررررررررررررررررررررسی گلم

حاج زنبور در به در پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 17:56 http://www.sabok-ball.blogfa.com

بیا با دقت نگاه کن متوجه میشی که اپ کردم

باید اسمت رو بذاری حاج زنبور کلک
حالا آپ کردیدیروز دعوتنامه فرستاده بودی

محمد پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 22:14 http://www.rezvankhah.ir

سلام دوست خوبم .خیلی ممنون از نظر قشنگت .من لینکت کردم اگه اسمشو دوست نداشتی بهم بگو عوض کنم اگه خواستید لینکم کنید با نام تفریحی ،مطالب آموزنده،دانلود

سلام محمد خانخواهش دارم.چشمای شما قشنگ میبینهممنون
منم با همین اسمی که گفتی لینک میکنم
مرررررررررررررررررررررررسی که سر زدی

عرشیا ارش جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:19 http://www.tarafdaran021.blogsky.com

سلام مهربون

با دومین کلام و حرف های عرشیا به روز شدیم سر بزن خوشحال میشیم

منتظرت هستیم

سلااااااااااااااااااااااام عرشیا خان
اووووووووووووووووووومدم سر بزنم

نونوچه جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 http://nonoche.blogsky.com

دوووووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم ناناسی

مرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی
نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو نــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو
هلاکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتم

ستاره ی تنها جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 19:29 http://be-sadegie-sokoot.blogfa.com

سلااااااااااام خاله آقا عرفان! خوبی گلم؟
خیلیییییییییییی جالب نوشتی! همشونو با دقت خوندم. تحلیل کردم...! واو!
ولی جدا" ‌خیلی قشنگ و پر مغز بودن!


من یه کوچولو آپ کردم! خوشحال میشم بیایی!

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام بلا
خووووووووووووبمممنووووووووووووووووووووووووون گلمچشما نازت قشنگ میبینه بلا
اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووودم گلم

رضا سپه وندی شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 15:08 http://rsepahvandi.webloghaa.com

سلام خوبی؟
جالب بود!!!(نه من نظر ندادم ها)
راستی بگذریم از این حرفا من آپم و منتظر یه گوشه چشم!!!

نونوچه شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 17:24 http://nonoche.blogsky.com

یوووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووو به پروین جوووووووووووووونم
قد 6 تا دنیا دوووووووووووووووووووووووووووووست دارم
به این میگن حرف حساااااااااااااااااااااب
به عسلمم سلام برسووووووووووووووووووووون

هوووووووووووووووووورررررررررررررررررررررررررررا نونو
مررررررررررررررررررررررررررررررررررسی نانایی
دووووووووووووووووووووووووووووووست دارم هوووووووووارررررررررررررررررررررررررررررررررتــــــــــــــــــــــــاحرفای نونو جونم حسابی تره
باااااااااااااااااااااااااااااااااااشششششششششششه

منم رضا شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 17:30

بابا بکش بیرن از این چرت و پرتا!

قانون جذب کدومه از سن و تحصیلاتت خجالت نمیکشی؟!

نمیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام بیرررررررررررررررررون
چون چرت و پرت نیست
قانون جذب هونه دیگه
من به سن و تحصیلاتم افتخار میکنم
چرا خجالت بکشم

حامد مرادیان شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 23:34

سلام / ممنون / عالی بود

سلام.خیلی خیلی خوشحالم کردید
ممنون.شما لطف دارید

دریا شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 23:49 http://http:/darya2012.blogfa.com

سلام نوشتت خیلی قشنگ بود امید وارم همیشه

سرسبزو پاینده باشی مرسی که به کلبه درویشی من

سرمیزنی.



سلام دریا جووووووونمممنون عزیزم.چشمای نازت قشنگ میبینهمنم برات آرزو میکنم همیشه شاد سلامت باشی عزیزمخواهش دارم.کاری نکردم بلا

zss یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:44 http://zss20.blogfa.com/

به به سلام خاله جون....
خدا کنه زودتر مال ما ام معلوم بشه چیه... من که مردم
اپم عزیزم
راستی ببخشین دیر اومدم... تحویل درسی داشتم

سلام به روی ماهتجووووووون خاله جون
ایشاا... به سلامتی
از قدیم گفتن:دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره
همین که میای برام یه دنیا ارزش داره
اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووومدم بلا

[ بدون نام ] یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:14

سلام. خانم مبارک باشه پس گل پسر تو راهه.
یادت نره شیرینی منو باید دوبل بدی. چون من راهم دوره. خیلی خیلی دوستت دارم.

سلام.ممنونبه احتمال خیلی زیاد گل پسره
آدرس بده منم 2تا جعبه شیرینی برات میفرستم
ممنووووووووووون
هوووووووووووووووووووووااااااااااااااااااارتا دوست دارم عزیزم

مه لقا یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:18 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام پروین جونم....
خوبی عزیزم؟؟؟؟
من امدم
من با موارد۱و۲و۳و۵و۶و۷و۸و۱۲به شدت به شدت به شدت موافقم......
افرین خیلی جملات کاربردی قشنگی بود......
مرسی که بهم سر میزنی....
جون من پسر شد؟؟؟؟؟
به به اسمشم که انتخاب کردید....به سلامتی انشاالله

سلاااااااااااااام گل قشنگمخوووووووووبم بلا
تو چطوریخوووووووووووووووش اومدی گلم
منم با تو موافق موافق موافق موافقممن عاشق این جمله هامخواهش دارم گلم
هنوز زیاد مطمئن نیستیمولی خیلی احتمال داره که پسر باشهایشاا.. به سلامت به دنیا بیاد

اناهیتا یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 18:32 http://www.presentofgod.blogfa.com

سلام.....چه جمله های قشنگی.....واقعا خوندنی بود.....بالاخره یه جارو پیدا کردم که اواتار داره....اخ جوووون.... راستی نی نی تون مبارکه....نمیدونم چرا من اصلا دوست ندارم خاله بشم....یعنی فعلا دوست ندارم....شاید بعدا نظرم عوض شد....پیش منم بیا.

سلامچشمات قشنگ میبینه عزیزم
من عاشق این جور جمله هامآواتار جارو دار
مررررررررررررررررررررررسیایشاا...به سلامتی به دنیا بیاد من که دیگه ذوق مرگ شدم
میگم این آواتاره که جارو ندارهوقتی خاله بشی ذوق اش هم میاد
مررررررررررررررررسی که اووووووووووووووومدی
بازم بیااااااااااااااااااااااااا

نونوچه یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 19:26 http://nonoche.blogsky.com

یووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووو به خاله پروینم
این جوجه سهیل ت چقدر باحاله
کلی comment از شریعتی برام فرستاده
عجب جوجه ایی داری توووووووووووو ناناس من
دووووووووووووووووووست دارم
بوووووووووووووووووووووس

هوووووووووووووررررررررررررررررررررررررررا نونو جووووووووونم اومدهآره سهیل خان خیییییییییییییییلی باحاله تازه خییییییییییییییییلی هم خوش سلیقه اس
جوجو هام خیییییییییییییییییییلی باحالنهمه شونو دووووووووووووست میدارم
خیییییییییییییییییییییییییییلی گلی نونو جونم
ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ

maria cullen یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 20:47 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com/

سلام عزیزم چطوری؟؟؟؟دلم واست تنگ شده بود
امتحانات کی شروع میشه؟؟؟

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام بلاخوووووووووووبمآخیدل منم تنگیده بود
امتحانام حدود یک ماه دیگه شروع میشه

derakulaa دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:41

خب به هر حال خالیدن خوبه.عمیدن خوب نیست.ذوق داری؟؟؟؟؟؟

به به چه افتخاری دادی دراکولا خان یزرگ
منم خاله بودن رو بیشتر دوست دارم
ولی خییییییییییییییلی طول میکشه که عمه بشم
احتمالا تا اون موقع مادر بزرگ شده باشم
من دارم ذوقمرگ میشمبازم افتخار بده

گل مریم دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 20:40

سلام
مرسی بابت جملات قشنگت!
امیدوارم هر چه زودتر عرفان کوچولو بیاد! یعنی به وقتش بیاد هااااا

سلام گل مریم
خواااااااااااااااااااااااااااااهش دارم عزیز
ایشاا....ایشاا... سلامت به دنیا بیاد
من که تا اون موقع هزار بار ذوق مرگ شدم رفته
مررررررررررررررررررررررررررسی که اومدی
خیلی خوشحالم کردی

محمد دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 23:05 http://www.rezvankhah.ir

سلام روانشناس گل.خوبی.بابا مارو با نظرت خجالت زده کردی.خیلیییییییییییییییییییییییییییییی گلی.آپ کردی حتما خبر کن بیایم بخونیم.مطالبتو دوست دارم

سلام آق محمد خان خوش سلیقه
شما من و بیشتر خجالت میدی
مررررررررررررررررررسیچشم حتما خبر میدم
بازم ممنووووووووووووووووووووووووون

لیلی خوش گفتار(ارغوان) دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 23:24 http://arghavanblog.blogfa.com

هیچوقت به کسی که غم سنگینی دارد نگو می دانم چه حالی داری چون واقع نمی دانی.

عالی بود

شاد زی

به به لیلی جان خووووووووووووش گفتار
پس حسابی طرف رو مجنون کردیاااااااااااااااااا
من یه بار این حرف رو تجربه کردم و واقعا درسته
ممنون گلمچرا ناراحتچشم
شاد و سلامت باشی عزیز

مه لقا دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 23:30 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام...
توکه مطمئن نیستی چرا شایعه پراکنی میکنی؟؟؟هاهاهاهاهاها؟؟؟؟
من حسابی شرمنده ام....هویجوری
ما نیز سپاس گذار خداوندیم از بابت شما.....
شما نیز سپاس گذار بمانید

سلام مه لقا جوووووووووووووووونم
مگه من شایعه کردمخوشمم اومد که خودش ضایع شددشمنت شرمنده گلم
ممنووووووووووووووووووووووووون بلا
من که همیشه سپاسگذارم
دووووووووووووووووست دارم بلا

محمود عراقی سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 00:14 http://mahmoodaraghi.parsiblog.com

سلام بر شما
این هماز اون دو تا نشانی
ravanshenasp.parsiblog.com
و
shadkamiblogsky.parsiblog.com
............................................
البته من اولی رو به لیست پیامرسان و دوستان وصل کرده ام اما نشانی دومی خیلی بهتر هست
حال امیدوارم شما را در پارسی بلاگ هم زیارت کنیم و امیدوارم ما را هم از این سردر گمی برهانید

دریا سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:20 http://http:/darya2012.blogfa.com

سلام پروین جان بدو بیا که آپم منتظرتم.



سلام دریا جوووووووووووووووووووووووووووووون
اووووووووووووووووووووووووووووومدم

نرگس سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 15:34 http://www.doostdashtanee.mihanblog.com

سلام عزیزم
خوبی خوشی سلامتی
دوباره مبارک باشه شیرینی ندادی بهمون؟؟؟!!!!!
مطالبت جالب بودن سعی میکنم انجامشون بدم
فدااااات

سلام نرگس جووووووووونم
خوبم و اما زیاد خوش نیستم
مرررررررررررررررررررسیبذار به دنیا بیاد اون موقع یه شیریتی تووووووووووووووووووووپ مهمون خودمی
خوشحالم که خوشت اوده بلامنم خودم سعی میکنم بهشون عمل کنم
خدا نکنه بلا بازم بیا خیلی خوشحالم کردی

اناهیتا سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 18:07 http://www.presentofgod.blogfa.com

سلام عزیزم...تو چه قدر مهربونی

این شکلکه خیلی خوشگله...من دوسش دارم

با لینک موافقی؟

سلااااااااااااااااااااااااااام آناهیتااااااااااااااااااااااا
مررررررررررررررررررسی عزیزمهربونی از خودتونه آره خیییییییییییییییییلی خوشگله
من میدوسمش
موااااااااااااااااااااااااااافق

اناهیتا سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 18:07 http://www.presentofgod.blogfa.com

فرا رسیدن ایام محرمو تسلیت میگم

من هم ایام محرم رو بهت تسلیت میگم

اناهیتا سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 21:04 http://www.presentofgod.blogfa.com

با همین اسما خوبه....منم تورو با اسم روانشناس میلینکم

لینک کردمتخوبه منم اسمم رو خیلی خیلی دوست دارم
مرررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی آناهیتااااااااااااااا

maria cullen سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 22:29 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com/

سلام عزیزم خوبی؟؟؟
اومدم بگم که یه جورایی سحر خیز شو و خوابتو کمتر کن چون وقتی خواستی بخونی پدرت در میاد همشو تو خواب میخونی بعدش که بری سر امتحان خواباتو باید تعریف کنی
شوخی کردم بخندیم عزیزم نالاحت نشی ها
دوســــــــــــــــــــــــــــــت دارم عزیزم

سلام بلاخوووووووبم
آره دقیقا همینطوره باید سعی کنم بیشتر سحر خیز باشم
ولی سختهاما ممکنه
از دست گلم ناراحت بشم؟
منم دوووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم

مه لقا سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 22:32 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام...
روز دانشجو مبارک....
ایام محرم تسلیت....

سلام عزیز دل
روز دانشجو مبارک
ایام محرم تسلیت
دوووووووووووووووووووووووست دارم مه لقا جونم

zss سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 23:30 http://zss20.blogfa.com/

سلام...ایام محرم و تسلیت میگم...
اپپپپپپپپپپپم[گل]

سلام zss جووووووونم
منم ایام محرم رو تسلیت میگم
اووووووووووووووووووووومدم

ثمین جوون(به سوی فردایی بهتر...) چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 00:13 http://fardai-behtar.blogsky.com

ســـــــــــــــــــلام عزیزم بازم مثل همیشه عالی بود ببخش دیر اومدم
موفق باشیییییییییییییییییییییییییی

سلام ثمین جوووونممنووووووونخواهش دارم
همیین که میای بهم سر میزنی کلی برام ارزش داره
پیرووووووووووووووووووووووووووز باشی عزیزم

لیلی خوش گفتار(ارغوان) چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 00:27 http://arghavanblog.blogfa.com

سلام
یک نظری اینجا گذاشته بودیم. چرا نیست؟
آی مامان دلم شکستتتتتتتتت


جواب سئوالتان را زیر کامنتتان نوشته ام.

مسئله این است عاشق شدن یا خواستگاری


شاد زی

سلام
چرا نیست؟؟؟من که تاییدش کرده بودم
دلت شکست
جواب سوالم رو گذاشتیعجب مسئله خطیریه این مسئله
اووووووووووووووووومدم ببینم
چشم پیرووووووووووز باشی

هیچ مهم نیست چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 13:21 http://www.mohemnisthich.blogfa.com

یار من باش که زیب فلک و زینت دهر
از مه روی تو و اشک چو پروین من است

سلام دوست مهربانم . از سیاحت بستان زیبایتان و سماع و مجالست کلامتان ؛ ما را حظی وافر بود .اگر خدا خواهد و به مرافقت این حقیر موافقت فرمایید و قدم بر مردم دیده مان رنجه نمایید ؛ جای بسی شادی است .امید که خداوند متعال نیز چنان قدرتی و سرعتی در وجود این هیچ ناچیز عطا فرماید تا در خدمت دوستان ؛ یار شاطر باشیم و نه بار خاطر.
انشاال...

خاکی شده ام تا چو قدم رنجه کنی تو
با خاک ببینی تن هامون شده ی من

شاد باشید و ...


من همیشه این بیت شعر رو با خودم زمزمه میکنم
سلام دوست عزیز
شـــــــــــــــــــــــــــــــــرمنده مــــــــــــــــــــــــــــــیفرمایید
من عاشق این سبک نوشتن هتسم
ممنــــــــــــــــــــــــــــــــــون
ای بروی چشم آمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمدم
پیروز باشید و سلامت

ستاره ی تنها چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 16:04 http://be-sadegie-sokoot.blogfa.com

سلام پروین عزیزم.
خوبی؟



آ پ م !

خوشحال میشم بیایی!

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیزم
خووووووووووبم
اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووومدم عزیزم
الان میام دل مهربونت رو خوشحال کنم

sara_H چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 21:33 http://www.heaven75.blogfa.com

سلاااااااااااام خاله خانوم.
حرف حساب خیلی قشنگی بود
ایشالله عرفان جون زودتر به دنیا میاد.

موفق باشید.
به من سر بزنید.

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیززززززززززززززززم
ممنون گلمچشمای نازت قشنگ میبینه
ایشاا... شاد باشی و پیروز
چـــــــــــــــــــــــــــشم بیشتر سر میزنم
دووووووووووووسسسسسست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد