شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

کلید!!!!

کلید این دنیا،خواستن است!

                   


                

نظرات 60 + ارسال نظر
وحیده سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 22:10

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!
نمک دل بابا چه طوره؟
قافلگیرم کردی بلا!! چه باحال!!
از قدیم الایام ورد زبون همه بوده «خواستن توانستن است!» ولی سوال اینجاست که آیا واقعا خواستن توانستنه؟!
من فکر میکنم خواستن عین توانستنه ولی منتظر معجزه موندن هم اشتباهه!
به نظر من آدم کافیه بخواد٬ ۸۰٪ موضوع حله! درصورتی که به اشتباه جاافتاده که فقط خواستن کافی نیست٬باید جون هم بکنی!!؟ درسته که بعد از خواستن تلاش لازمه ولی نه اون جور که همه فکر میکنن! کافیه همه وقایع زندگیتو ذهنی دنبال کنی اون وقت ۸۰٪ کار خود به خود درست میشه!
البته از اونجایی که اکثر پدر و مادرا این چیزا رو اغلب به بچه هاشون یاد نمیدن واسه همین هم ماها زیاد با این جور مسائل آشنا نیستیم! اما تا دلمون بخواد کتاب با این مضمون تو بازار ریخته که اگه یه کم فقط یه کم مایل باشیم به راحتی میتونیم ازشون استفاده کنیم! وبلاگا هم نباید از قلم بیفته ها!!؟
ولی خداییش یه نموره سخته که خواستنمون توانستن باشه! باید رو خودمون کار کنیم! منظورم خودمه ها!؟ شما که استادی!!
موضوع این دفعه خیلییییییییی باحال بودا!!؟
دمت گرم آبجی!
شدید دوووووووووست دارم!
تا بعد نانا...

سلام وحیده بلانمک بابا شده کوه نمکانقده دوست دارم کسی رو غافلگیر کنمدرسته خواستن عین توانستنه
اراده آدم خودش بزرگترین معجزه ها رو ایجاد میکنهکاملا درست میگی ۸۰درصدش حلهبعضی وقتا با فکر اشتباه خودمون میریم جلو اونوقت میگیم این حرفا کشکهکتاب زیاد هست ولی کو گوش شنوامن همیشه میگم:سخته ولی ممکنهخواهش میکنم گلم.فرافکنی میفرماییدگل بابا هم یه پا استاده هاااااا
هی میگم بیا وب بزن گوش نمیدیخوشحالم که خوشت اومدخواهش میکنم داداشمنم خعیلی دوست دارم بلاااااااااااااتا زود....

ستاره ی تنها چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:18 http://www.be-sadegie-sokoot.blogfa.com/

سلااااااااااااااام عزیز دل خواهر! خوبی؟
من کاملا موافقم.
وقتی اراده کنم که اتفاقی بیفته محال ممکنه که نیفته! البته تلاش کلید دوم دنیاست و کلید اول بدون کلید دوم بی فایده ست!
پس پیییییییش به سوی موفقیت...!!!
عزیزم رو قله موفقیت میبینمت!

سلاااااااااااااااااام خوشگل دل برادرخووووبم
خوشحالم که موافقیدرسته اراده آدم معجزه افرینه
تلاش کلید دوم دنیاست اما تا وقتی نخوای هیچ اتفاقی نمیافته
پیش به سوی موفقیتمن تو رو اون بالا میبینم اما هنوز یه خورده دیگه مونده که برسم به نوک قله

ستاره ی تنها چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:20 http://www.be-sadegie-sokoot.blogfa.com/

راااااااااستی!
انگشتات از تایپیدن پست طولانیت خسته نشدن؟!!!!
شوخی کردم عزیزم! همین یه جمله درذیایی از حرف رو در خودش به صورت نهفته قرار داده! باید بهش فکر کرد تا به اونا رسید!
مرررررسی...!

استخوان های انگشتام دیگه جون نداره از بس تایپیدم
از قدیم گفتن فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه تیزهدرسته باید فکر کرد و باور داشتممنون که اومدییییییییییییییییییی
خیلی خوبی

گل مریم چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:22

کوتاه و فوق العاده! از ته قلبم میگم باور کن

باور میکنمخعیلی ممنون که بهم انرژی مثبت میدی
بازم بیا این طرفا

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:47 http://arezooooo.mihanblog.com

سلام
خوبه راه افتادی خیلی قشنگ شده
خواستن لزوماً به معنای توانستن نیست.



خواستن فقط "نقطه شروع" است؛ همین و بس

وبعدبا پشتکار است که باید به توانستن نزدیک شد

سلاااااااام.خیلی خوشحالم کردی که اومدی
خوشحالم که خوشت اومده
درسته همه چیز با خواستن شروع میشه اما شرط ادامه راه و رسیدن به مقصد تلاش کردنه.بازم ممنون که اومدی

رضا سپه وندی چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:46 http://rsepahvandi.webloghaa.com

سلام،خوبی؟
چرا نیام ببینم
رخت جدید و نو مبارک
چه به وبتم میاد،الان سبک تر شده تند تر میاد بالا،آپتم شوکه ام کرد و جذبم
واقعا کلید این دنیا تنها تنها خواستن است
به قول قدیمی ها خواتن توانستن است

سلام.خوبمممنونم که بهم سر زدیممنون بابت تبریکچرا شوکه؟؟؟چون کوتاه بود؟؟خوشحالم که این حرف رو باور داریبازم بهم سربزن

بیتا چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 http://khaste-nabash.blogsky.com

من که یه مدتی دسته کلیدم رو گم کردم می شه واسم یه دونه یدکش رو بزنین ؟آیا؟!!

سلام به بیتا ی بدون همتای خودم نگران باش پیدا میشه.
کلیدت یه جایی همین دور و برا ست خوب که دور و برت رو نگاه کنی پیداش میکنیدوباره خواستن و اراده کردن میشه کلید یدک.
دیدی برات ساختمش دوسسست دارم و خوشحال میشم میبینمتبازم پیشم بیا

مه لقا چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:08 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام....خوبی؟؟؟
وای چه جالب!!!!!!!!!!
من میایم ولی کامنتامو تایید نمیکنی خودمم تعجب کردم...
این دقیقا جمله ایی هستش که ما روانشناسا باید اعتقاد کامل بهش داشته باشیم...
مرسی از اینکه همیشه به یادم هستی عزیزومنو شرمنده میکنی...
ما ارادتمندیم

سلام.خوبم مه لقا جوووووووونم
من همه کامنت های خوشدلت رو تایید کردم.
حتما توی پست های دیگه ام نظر گذاشتی بلا
من به عنوان یه روانشناس این حرف رو کاملا قبول دارم
از بس گلی و خوبی مگه میتونم به یادت نباشم
ممنون که بهم سر زدی بلا

نونوچه چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:11 http://nonoche.blogsky.com

یووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو من اومدم ناناس نونوچه هه هه هه هه مرسی از اینه عکس من رو انداختی تو post ت گلپرکم
اینم یه هدیه نونوچه ای به دوست خوشملم
__█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
_______█
دووووووووووووووووووووووووووووووست دارم

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااانونوچه ی بزرگ وارد میشود
چون پستم مثبت اندیشانه بود دیدم جای نونوچه جونم خیلی خاله برای همین عکس خوشدله اش رو گذاشتم
چه هدیه خوشملیخیلی ذوقیدمااااااا
منم دوسسسسسسسسسسست دارم گل نونوچم

همسایه شازده کوچولو چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 http://akhtarak70248.blogfa.com

سلام
خیلی کوتاه بود ولی...........
ولی......................
یک دنیا حرف داشت
اونم حرفهای اساسی
یاعلی

سلام به همساده ی خودمدرسته کوتاه اما پر محتوا
من عاشق این چیزامخیلی خیلی خوشحالم کردی همسادهبازم بهم سربزنیااااا
یا علی

عالیه چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:35 http://www.shahabi-radio.persianblog.ir

سلام
اومدم گلم
چه آپ کوتاهی اما جالب بود!
قالب نو مبارک!!!

سلام.خیلی خیلی خوش اومدیکوتاه اما جالب
ممنون بابت تبریکتحیلی خوشحالم کردی اومدی گلم
بازم بیا پیشم

maria cullen چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:40 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com/

سلام عزیزم wow چه عکس پر محتوایی واقعا دنیا تو دست ماست هاااااا
مرسی خبرم کردی

سلااااااااااام بلابله واقعا دنیا تو دست ماهاستخودمم از یان عکسه خیلی خوشم اومد
خیلی خوشحال شدم که اومدی گلم بازم بیا اینطرفا

سهیل چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 16:12 http://setareyesoheyleman.blogfa.com

سلام . ببخشید از اینکه چند روزی سر نزدم . اینترنت مشکل داشت . خواستن واقعا کلید همه ی خوشبختی هاست . اگه ما بخوایم به همه چی می رسیم .

به به سلامخیلی خیلی خوش اومدین
خوشحالم که شما هم این حرف رو کاملا قبول دارید
خیل بهم انرژی میدیدخوشحال میشم بازم ببینمتون

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 00:07

سلاااااااام...شرمنده بابات تاخیر
اینترنت نداشتم...
عکست خیلی جالبه ها!!!
البته خسته نباشیییی....پستت کم نوشته داره ولی خیلی توش حرف داره

سلااااااااااام.دشمنت شرمنده عزیزمهر وقت بیای منو کلی خوشحال میکنیخودمم خیلی این عکسه رو دوسش دارمکوتاه اما بزرگممنون که اومدی

zss پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 00:08 http://zss20.blogfa.com/

اون قبلی من بودم ها...

بلااااااااااااااااااا شدی هاااااااااااااااااااااالبته بلا که بودی
بلا تر شدیااااااااااااکامنت جالبی بود خیلی خوشم اومد
مررررررررررررررررسی که اومدیدوسسسسست دارم زیاد

DANNART پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:19

سلام خوبی؟اپت مختصر و مفید بود ممنون خبر کردی

دانارت اومده
ئانارت اومدی.چی چی آورده؟یه تریلی انرژی مثبت بگیر و بیا
دوسسسسسسسسسسسسسسسست دارم

صابر پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 15:20 http://moshavereh3.blogsky.com

و اما توانستن نیز لازم است
موفق باشید

بله توانستن هم لازمهاما شرط اول و اصلی خواستنه
کسی که بخواد حتما میتونه
پیروز و مثبت باشیدبه وب شما سر زدم عالی بود
وب مشاوره خیلی خوبه

نونوچه پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:37 http://nonoche.blogsky.com

پروین
پروین
پروین
پروین
پروین
پروین
پروین
پروین
پروین
پروین
پروین
پروین
پروین
پروین
پروین
اینا همش کلید خواسته
من فقط پروین روووووووووووووووووووووووووووووووووو می خوام

نونوچه دوست داریم
از کلید گذشت به شاه کلید رسیدتو جون بخواه نونوچه جووونم

فرزاد عصبی پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 20:52

سلام
آقا من اولین نفری هستم که نظر میدم
البته از آخر اولم
خانم دکی نظرت چیه ؟ میبینی من چقد بامزم

این ژستت رو من خیلی تاژیر گذاشت ....
به خدا راست میگم ....
این حرف یه جورایی بهم روحیه داد



بازم طرف ما بیا یه چرخی بزن یه بستینی بخور بعد برو
خیلی مخلصیم

بای

به به آق فرزاد عصبیحالا چرا عصبی؟؟؟شما که انقده خوشمزه ای و چرا عصبانی هستی؟؟شما اولین نفر از آخر هم نیستیدچون من بازدید وبم خیلی بالاست شما جزو نفرات اول به حساب میایدخوشحالم که تاثیر گذار بودههمین تاثیر گذاری نشون دهنده خواست شماستچشم میام
آخ که من عاشق بستنی توی زمستونمارادتمندیم

فرزاد عصبی پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 20:55

راستی یکم مطلب روانشناسی درباره ی عشق و عاشقی هم بذار

باشه اگه مطلب خاصی در این مورد یافتم میذارم
راستی این آدرست هم میذاشتی دیگه

maedeh پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 22:00 http://mdh1385mha.blogfa.com

سلام
اول باید بگم ممنون از حضورت و این دقت و حوصله ات که اومدی و کمکم کردی!
دوم باید بگم که لینک شدی!
سوم اینکه به وبلاگ آقای صادقی رفتم و اون رو هم اضافه کردم!
چهارم اینکه در مسابقه شرکت داده شدید!
و پنجم هم اینکه کلید دنیا خواستن است..اما قفلش نخواستن نیست، هست؟!

سلام.خیلی خوش اومدینخواهش میکنم این کمترین کاری بود که میتونستم انجام بدمممنون از اینکه منو لینک کردیدمنم شما رو با افتخار لینک میکنمبازم اگه چیزی از دوبله های ارزشمند استاد صادقی یادم اومد اعلام میکنمخوشحالم از اینکه شرکتم دادیدبله کلید دنیا خواستنه و قفلش هر مشکلی نخواستنهممنون از اینکه به بهم سر زدید
خوشحال میشم بازم شما رو اینجا ببینم

وحیده جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:08

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
چون دلم راساده یک آن می دهم
عاقبت یک روز تاوان می دهم
تا نبیند غصه ام را ماه من
اشک هایم رابه باران می دهم
من که عمری با غرورم دلخوشم
شاهدی آن راچه آسان می دهم
بعدازآن دیدارها این نامه را
بازهم بادست لرزان می دهم
بازهم شب تا سحردرکوچه ها
قرض راهم را خیابان می دهم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سلام! ببخشید که با این حال خرابم وب + تورو -در+ میکنم ولی به شدت نیاز به دعا دارم!
میخوام یه تصمیمی بگیرم میترسم پامو کج بزارم تا تهش اشتباه برم!درسته که اشتباه جزیی از زندگیه ولی دوست ندارم خطا کنم!!؟
دعا٬دعا٬دعا... برام دعا کن

سلاااااااااااااام گل قشنگم آخی عسل بابا ناراحتهشعر خوشگل بود
انرژی مثبت با خیلی قوی باشه که هر منفی نتونه روش تاثیر بذارهمن هنوز مثبت امعسل بابا ناراحت نباش و در مقابل همه منفی ها مثبت باشدعا کردن هم یه جور انرژی مثبت فرستادنهما همیشه برای دوستام دعا میکنم اما این دفعه ویژه و اختصاصی دعا میکنماز خدا کمک بگیر و تصمیمت رو بگیر.
یادت نره که خواستن،توانستنهایشاا...توی تصمیمی که میگیری موفق باشیهمین که میگی دوست ندارم اشتباه کنم خواستت رو نشون میده.مصمم تصمیم بگیر و با اراده انجامش بده.منم هم برات دعا میکنم

محمود عراقی جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 http://mahmoodaraghi.parsiblog.com

با چند کلمه میشه اون چیزی رو که میخواهی بگب
واقها جامع و کامل و زیبا بود
به نظر من جنس خواستن هم از توانستن هست
..........
راستی آن کی وبلاگ چه شد.

به به خیلی خیلی خوش اومدی آقای عراقیبالاخره اومدیددرستهخوشحالم که خوشتون اومدهجنس خواستن هم از توانستنهکاملا موافقمخوشحالم که شما هم این حرف رو قبول دارید
نمیدونم اون یکی چی شد!من هم میخواستم از شما بپرسم

مهدی استاداحمد جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:27 http://mehdigital.com

سلام
ممنونم از لطفت
ببخشید تازه آن! شدم و دیدم

سلااااااااااااااام استادخیلی خیلی خیلی خوشحالم کردید که قدم بر سر وبلاگم گذاشتید
خواهش میکنم استاد.همین که شما یه شعر جدید میگذارید ما کلی خوشحال میشیمبازم ممنون که اهمیت دادید منو شرمنده کردید

zss جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 15:53 http://zss20.blogfa.com/

سلام..
من بلا شدم

سلام بلاااااا
از کجا بلا شدی؟؟
مثبت بلا بازم بیا

vahideh جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:17

salam nana! Man ba net gooshim umadam pishet!? Mersi ke doa mikoni vasam. daram tasmimamo migiram! omidvaram dorost bashe! dooset daram khafan!!↲Bye bye

سلام وحیده بابابا نت گوشیتبا گوشی سخته آخهخیلی باحالی که بانت گوشیت اومدیبرات دعا میکنم توی تصمیمی که گرفتی موفق باشیهر زمانی که آدم احساس کنه داره اشتباه میکنه میتونه برگردهدوسم داری خفن
منم دوست دارم وحشتناکدوباره زودی بیا

[ بدون نام ] جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 19:28 http://arezoooo.mihanblog.com

سلام
داشتیم این دورو اطراف رد می شدیم گفتیم یه سرم به شما بزنیم

سلامپس عجب شانسی آوردم که به منم سر زدیددست شما مرسیبازم بیاید این دور و اطراف

maria cullen جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 19:42 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com/

دوست دارم عزیزم


منم دوست دااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارم

مهران-خانه دوست کجاست؟/ شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 00:55 http://mehran1988.blogsky.com

درود بر تو که ادما رو دوست داری....

به به سلااااااااااااااااام خیلی خیلی خوش اومدین
ممنون
دوصد درود بر شما که به من سر میزنید

رضا سپه وندی شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 http://rsepahvandi.webloghaa.com

سلام چطوری موتوری؟؟!!!!
با یه پست خیــــــــلی باحال آپ کردم
تا تنور داغ نون بچسبون و ا ز دستش نده
میبینمت ها!!!!!!
فعلا

سلاااااااااااااااام.موتورم اونم از نوع مسابفه ای
چه عجب از این ورابا سرعت نور اومدم
نون رو چسبوندم
مثبت باشی

[ بدون نام ] شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:31 http://arezoooo.mihanblog.com

زندگی را نخواهیم فهمید اگر دیگر آرزو کردن و رویا دیدن را از یاد ببریم و جرات زندگی بهتر داشتن را لب تاقچه به فراموشی بسپاریم فقط به این خاطر که در گذشته یک یا چند تا از آرزوهایمان اجابت نشدند

maria cullen یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 00:12 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com/

آپم عزیزکم بیا و خوشحالم کن چون میای انرژی مضاعف میگیرم

به به خوشگل بابااووووووووووووووووووووووووووووومدم

دریا یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 00:18 http://darya2012.blogfa.com

سلام نوشته های بسیار خوبی داری امید وارم همیشه

موفق باشی. اگرتونستی به کلبه درویشی من سری بزن خوشحال می شم

سلاااااام دوست عزیزممنون گلم.چشمای قشنگت زیبا میبینهبازم ممنونمثبت باشی عزیزم
چشم حتما به کلبه دوست عزیزم سرمیزنم
خوشحال میشم بازم این طرفا ببینمت

zss یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:14 http://zss20.blogfa.com/

سلااااااااااااااام
اپمممممممممممممم
یه اپ جیمیییییییییییییییییییییی
منتظرممممممممم بدو

سلااااااااااااااااااااااااااااااام بلای خودمیه آپ جیمیییییییییییییی!!!!اوووووووووووووووووووووووووووومدم

نرگس یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:09 http://www.doostdashtanee.mihanblog.com

سلام گلم
خوبی؟
منم میخوام ولی کلید من باز نمیکنه
خیلی چیزا میخوامو بهم نمیده
دنیا واسه من یکی کلیدش خرابه
یه کلید ساز خوب سراغ داری؟؟؟؟؟؟

به به نرگس خودمونخییییییییییییییییییییییییلی خوش اومدیمن خووووووووبم عزیزممگه میشه کلید خواستن قفل مشکلات رو باز نکنهباز میشه یه خورده بیشتر دقت کنبهتر کلید ساز خودتی عزیزم ژس کلید خواسته هات رو بسازبازم بیای خوشحالم میکنیاااااااااااااااااااااااااا

رضا سپه وندی یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 15:13 http://rsepahvandi.webloghaa.com

به نام خدا
سلام خوبی؟
عکست عوض شده که چون ایمیلیت احتمالا عوض کردی
شاید ناراحتی این دو سه روزه:P
منتظرت هستم باز
با رعت معمولی بیا میترسم با این سرعت بیای نور بشی نظر دهنده نداشته باشم

به نام آنکه یادش و نامش آرامش دهنده قلبهاست
سلام.خووووووووبممن ایملم رو عوض نکردمحتما عکسه برای تنوع عوض شدهْ!!!!آره یه خورده ناراحت بودم
اما الن خوووبممیام سر میزنم
خب باشه با سرعت معمولی میام که به نظر دادن برسم
بیای خوشحال میشمااااااااااا

فرزاد عصبی یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 19:44 http://nice-sms.mihanblog.com

آقا چرا میزنی این آدرسمه دیگهه

خیلی بدی

خیلی پلویی

سلااااااااااااااام فرزاد عصبی
من نزدم کهآخه آدرس نمیذاری ممکنه اشتباهی بشه
من بدممن به این خووووووبی دلت میاد
انقده پلو دوست دارم که نگو اس ام اس هات خعیلی باحاله

[ بدون نام ] یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:29

سلام....
ببخش این مه لقا را که از بس سرش شلوغه باباش گیر میده دیر دیر میاد مهمون وبت بشه....خوب بید؟؟؟؟؟
عزیزم خوبی؟خوشی؟سلامتی؟چه خبرا؟چه کارا میکنی؟
ببین فردا از صبح تا ۴غروب کلاس دارم
منم بخدا ودوراز شوخی دلم برات تنگ میشه خیلی خیلی.....
توبه من خیلی محبت داری وتنهاکسی هستی که ده بار برام کامنت میذاری اگه من نیام بازم برام کامنت میذاری ومنو شرمنده شرمنده میکنی
خیلی با معرفتی لوتی
پروین صدات میکنم تا صمیمیتربشه...من فردا۳تادرس هر ۳تا با یه استاد جان من فکرکن
ولی پروین یک استادباحالیه یک استاد باحالیه خیلی اقاست اصلا بهمون گیر نمیده ...خدا نصیب شما هم بکنه از این استادا...
ببخشید اینقدر حرف زدم شرمنده موفق باشی...
دوست دارم زیاد....فدای تو

سلاااااااااااام خوشگل خودمفدای تو این حرفا چیه به منم گیر میدنوقتی میای انقه خوشحالم میکنیخیلی خوب بید!!!خوبمخوشمسلامتمیه خورده ای درس میخونماما بیشتر توی وب ام
من 5شنبه ها 8 صبح میرم8شب برمیگردمخسته میشم اما کلاسامو دوست دارمالبته اگههمه اش با یه استاد باشه خسته کننده میشهقربون دل مهربونت که برای من تنگ میشه
منم خعیلی تو رو دوووووووست دارماز بس باحالی نمیتونم نیام و برات کامنت نذارماون موقع که هنوز وبلاگ نساخته بودی میومدی به من سر میزدی منو هم شرمنده میکردی هم خوشحال
ما از شما معرفت رو یاد گرفتیم
3تا درس با یه استادخدا زیاد کنه این استادای باحال رو
ما هم یدون از این استاد ها داریم
خواهش میکنم گلم تو بیا هر چقدر خواستی کامنت بذار
پیروز باشی عزیزم بازم بیا پیشم گلم

سهیل یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:32 http://setareyesoheyleman.blogfa.com

سلام . شبتون بخیر . با یه شعر از هوشنگ ابتهاج وبلاگمو بروز کردم . خوشحال میشم نظرتونو بدونم .

سلام.شب شما هم بخیرآخ جون هوشنگ ابتهاج
بدو بدو اومدمممنون که خبرم کردی

دریا دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:52 http://darya2012.blogfa.com

سلام مرسی که به من سرزدی بازم پیشم بیا خوشحال می شم.

سلام.ممنون که دوباره به وبت دعوتم میکنی
با کمال میل بازم به کلبه خوشگلت سر میزنم.

وحیده دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:34

سلام!
اومدم پیشت البته با یه سری تغییرات در حال و احوال! نمیدونم شاد باشم یا ناراحت؟! دارم گیج و ویج میزنم دیگه! فقط خدا باید یه راه درست و حسابی جلو پام بزاره!؟ دوست ندارم وبلاگت زیاد خط خوله بشه واسه همین بهت میل میزنم طلا!
برااااااااااااام دعا کن!

به به وحیده بابااشکال نداره مگه آدم آدم باید همیشه حالش خوب باشههمه این مسائل باعث میشه که احساس های مختلف رو تحربه کنیمیفهمم چه حالی داریخدا همیشه به بنده هاش کمک میکنهایشاا...درست میشهناراحت نباشاختیار داری خط و خوله چیههمین که میای برام یه دنیا ارزش داره ایمیل ات رو خوندممررررررررررررررررررسی که بازم میای
چشمما دعا گوی شما ایم
دوسسسسسسسسسسسسست دارم بلا

سحر دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 15:58 http://donyayejvooni.javanblog.com/

سلام
ای بابا از بچگی تو گوشمون خوندن که خواستن توانستن است ...ولی من بعضی چیزارو خواستم ولی نشد که!

سلام.دوست عزیزخیلی خوش اومدی
بله از بچگی بهمون گفتن اما یه جوری گفتن که نتونستیم باورش کنیمخواستن توانستنه اما اگه نشدُ۲ دلیل داره یا خواست خدا نبوده یا تو نخواستی.
ممنونم که به وبلاگم سر زدی

نونوچه دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:34 http://nonoche.blogsky.com

یوووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووو به پروین جونم
اومدم واسه تشکر و مرسی اینا به خاطر حضور همیشه سبزت
و از همه مهم تر اینکه بهت بگم... خیلی دووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم نانا!!!

خدا به 3 طریق به دعا جواب میده
میگه آری و اونچه می خوای بهت میده
میگه نه و چیز بهتری بهت میده
میگه صبرکن و بهترین چیز رو بهت میده.

مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

هوووووووووووووووووووورررررررررررررررا نونوچه اومدهچقده خوش اومدهتشکر نمیخواد گلم از بس خودت باحالی نمیزاری من حضور سبز نداشته باشممنم خعیلی دووووووووووووووووووووست دارم نونوچه جوووووووووونم
همه حرفات و خودتو قبول دارم خوشدله
ممنوووووووووووووووووووووووووووووووووووووون

دریا دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:48 http://darya2012.blogfa.com

سلام دوست عزیز مرسی که به کلبه درویشی من

سرزدی امید وارم همیشه موفق باشی بازم پیشم بیا

راستی من بانام دریا لینک کن و به من بگید من شمارو

با چه نامی لینک کنم مرسی که به من سرمیزنی.

بازم بیا پیشم خوشحال می شم.

اگه به کسی بگم من توی وبلاگم یه دریا دارم باورش نمیشه
اما وقتی بیاد ببینه باورش میشه چه دریای قشنگی دارم
ممنون که بهم انرژی مثبت میدیبا همون نامی که گفتی لینکت کردم.بازم میام پیشت
مثبت باشی عزیزم

پاینده باد ایران سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:23

در زیر باران گلوله های داغ
پاشیده بر این خاک بذر هزاران باغ

آنان که بی پروا جان را فدا کردند
در شوره زار عجز جنگل به پا کردند

خواننده:ابی
ترانه سرا:اردلان سرفراز
آهنگساز:خسرو پیشکاری

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بودپاینده باد ایران
پایدار باشید

وحیده سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:14

سلااااااام! چه طوری نانا؟
یه داستانی هست که میگه:
«یه روز یه مرده بعد زندگیش میره پیش خدا! هی از خدا گله میکنه که تو که میگی من همیشه همراه شما هستم پس چرا تو منو تو راه و مشکلات زندگی همش تنها گذاشتی؟کو اون همراهی و حمایت تو؟!
خدا یه فلش بک میزنه مرده رو میبره به مشکلات زندکیش!
کنار دریای مشکلات زندگی اون مرده دو تا رد پا وجود داشته! خدا میگه فرزندم من تو رو تو مشکلات تنها نزاشتم٬ ببین این هم رد پای منه!؟ پا به پات اومدم!
مرده قانع نمیشه و میرن و میرن تا میرسن به یه قسمت از ساحل دریای مشکلات مرده که فقط یه رد پا وجود داشته! مرده با خوشحالی میگه: بیا این جا که دیگه یه رد پا وجود داره!؟ دیگه نمیتونی از زیرش در بری!!!؟
خدا میگه این جا من صدای کمک خواستن تو رو شنیدم و برای این که توی این مشکلات آسیبی به تو نرسه من تو رو در آغوش گرفتم و از این مشکل ردت کردم!این ردپا ردپای منه نه رد پای تو!! تو در آغوش من آروم گرفته بودی با این که منو نمیدیدی!
فرزندم من در همه حال به تو عشق ورزیدم و به تو کمک کردم و آغوشم به روی تو باز بوده و خواستم که به تو آسیبی نرسه!
مرده حسابی شرمنده شد فقط اشک میریخت و خودش رو غرق در آغوش خدای مهربون کرد و خدا در کمال عشق اونو پذیرفت...»
اینو تعریف کردم که بگم من به این معقدم که همیشه خدا یار و یاور و حامی بندگانش هست! بندگانی که اگه بدونن خدا چه اشتیاقی به اونها داره از فرط شادی بند بند وجودشون از هم جدا میشه!
من همیشه تو آغوش خدا هستم و مطمئنم که همیشه حامیه منه!
اون چیزایی که برات تعریف میکنم و اگه نق زدم فقط واسه این بوده که یه کم از فشار این مساله برام کاسته بشه! چون تو رو سنگ صبور دونستم طلا! و الا من مطمئنم که همه چیز با قدرت خدای مهربون رو به خوب شدن میره!
ببخش زیادی طولانی شد جیگرم!!
خیلییییییییی دوست دارم!
تابعد...

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام بلااااااااااااااااااااخووووووووبم خوشملهچه داستان قشنگی بودقبولت دارم بلا
خوشحالم که در آغوش خداییمیدونم گلم که برای کاهش فشارهخیلی خوشحالم که منو سنگ صبور خودت میدونی
همه حرفات رو قبول دارم جیگررررررررررررررررر
خیلی دوست دارم نظراتت رومنم خیلی دوسسسسست دارمتا زود....

فرزاد عصبی سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:35 http://nice-sms.mihanblog.com

تلام
اومدم خوشحالت کنم و برم
بای

به اق فرزادسلاااااااااااااااااااااااااااام
ممنوووووووووووووووووووووون که خوشحالم میکنی
خیلی خیلی خوشحالم کردیشاد باشی

سحر سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:40 http://donyayejvooni.javanblog.com/

سلام
چه بخای و چه نخای ..چه دوس داشته باشی یا نه !
من لینکت میکنم .......

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
چرا دوست نداشته باشمخیلی هم دلم بخواد
ممنوووووووووووووووووووووون
منم تو رو لینک کردم

رضا سپه وندی سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:37 http://rsepahvandi.webloghaa.com

سلام خوب هستی؟
من آپم منتظرتم

سلاااااام خووووووووووبم
آپیدیاوووووووووووووووومدم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:51

سلام....عزیزم بزار نظرو راحت باش..
پروین
پروین
پروین
پروین
پروین
پروین
زبونم مو دراورد از بس گفتم پروین
فدای تو....
دستت دارم زیاد به اندازه یه دنیا

سلام ناز گل خودمبه روی چشم
دوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم مه لقا جوووووووووووونمخدا نکنه گلم
انقده خوشحال میشم میای که نگوووووووووووووووووووووووو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد