شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

ایمان به خدا...



فرمود: مترسید، من همراه شمایم، می شنوم و می بینم

ایمان به همراهی خدا...

و لمس حضورش...
هر سختی را آسان میکند

باور داشته باش...
که خداوند همیشه همراه توست


سوره طه، آیه 46

@religionoflove
#آیین_عشق

نظرات 2 + ارسال نظر
Alireza یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 23:59 http://Arezoooo.mihanblog.com

سلام و درود به شما
خوشحالم که همچنان وبلاگ رو بروز می کنی ، وبلاگ زیبا و مطالب زیبا شما تنها لینک وبلاگ من هستی ،

سلااااام و درود و سپاس
خیلی خوشحال شدم دیدم پیام گذاشتی
روزای ابتدایی که وبلاگم رو افتتاح کرده بودم از یادم نمیره...هنوز بابت توضیحاتی که دادی ازت ممنونم
چندباری سر زدم ...ولی ناراحت شدم بابت به روز نشدن وبلاگ.
رفت و آمد هر روزم بود وبلاگ شما

Alireza دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 00:04

راستی من عضو کانال تلگرامت شدم

باعث خوشحالیه که هنوز سر میزنی و اهمیت میدی
انشاالله لذت ببری از کانال
سعی بر این هست که کانال پر بار تر باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد