شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

گفتم بدوم تا تو همه فاصله ها را


گفتم:«بدوم تا تو همه فاصله ها را»
تا زودتر از واقعه گویم گله ها را

چون آینه پیش تو نشستم که ببینی
در من اثر سخت ترین زلزله ها را

پر نقش تر از فرش دلم بافته ای نیست
از بس که گره زد به گره حوصله ها را

ما تلخی نه گفتنمان را که چشیدیم
وقت است بنوشیم از این پس بله ها را

بگذار ببینیم بر این جغد نشسته
یک بار دگر پر زدن چلچله ها را

یک بار هم ای عشق من از عقل میندیش
بگذار که دل حل بکند مسئله ها را...


محمد علی بهمنی




نظرات 25 + ارسال نظر
fars شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 00:00 http://www.fars.eoo.ir

6523065114گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.fars.eoo.ir

شانس همیشه در خونه آدمو میزنه
اصلا شانسی وجود نداره ما نتیجه اعمال خودمونو میبینیم

جیرجیر شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:16



خیلی قشنگ بود

خوش به حال بعضیــــــــــــــا

یووووهوووووو خارشوشو جیرجیر
میـــــــــــــــسی میدوسمش
این بعضیا رو خوب اومدی
بازم سر بزن
محل برگزاری کلاس و هم کنسل کردی

جیرجیر شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:49

سلام عرووووووووووووووووسسسسسس خوشگله
چطوری ؟؟؟

میخواستم تو نظر قبلی چشمک بذارم یادم رفت

این برا قبلی


ســــــــــــــــــــــلامی به گرمی آش رشته
خوبـــــــم شکر خدا
=)))) قربان چشمک های شما خارشوشو
خخخخخ
اینم چشمک من

وحـــیده یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

به بــــه!
سلام علیکم..
خوفی نانا؟
چه شعر قشنگــــــــی
اینجاش رو خیلی دوست داشتم:
ما تلخی نه گفتنمان را که چشیدیم
وقت است بنوشیم از این پس بله ها را

اما این بیتش عجیب مال توئه:
یک بار هم ای عشق من از عقل میندیش
بگذار که دل حل بکند مسئله ها را...
چقدر عکسش بامزه س
خیلی آپ زیبایی بود ناناسی...
دوستت میدارم. بوسسس

هووووووووورررررااااااا
سلامــــــــــــــــــ
امروز خوبم خداروشکر
اوهووومم خوشگله

کاملا صحیحه
عکس و شعر و خیلی خوب و به موقع یافیدم
شایدم اونا منو یافیدن
قربان چشمان زیبای خودت
منم دوستت دارمــــــــــ
دلم برا بوس ها ت تنگیده بود

مژگان یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 15:43

سلما پری دریایی گیتوری؟ خشنگ بود عکسشم خیلی خومشمزه و باخال بود

یووووووووووهوووووووووووووووو
سلامـــــــــــ م‍ژگان جونی خودمون
عزیزم میـــــــــــسی
خیلی خوش اومدی
عکس خوشمزه
چه باحال گفتی
دوسسست دارم

[ بدون نام ] یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 19:50

وااااااااااای عرووووووووووس اش رشته نگو که دارم نفجر میشم
اخه یکی نیست بهم بگه به خودت رحم کن
کم مونده بترکم اووووووووق رشته ها بپاشه بچسبه به درودیفال اووووووووووق

اه اه خودم حالم بد شد

چرااااااااااا؟؟؟ آش رشته که خیلی خوشمزه س
منم موقع آش رشته خوردن کنترلم از دست میدم
ولی متوجه مرز ترکیدنم میشم(نه که خودشناسیم بالاس)=))))

خارشوشو جیرجیر مث داداشت خلاقیت تصویر سازیت بالا س ها
یه چیزی تصویر کردی خودتم بدت اومد:)))))
ههه ههه ههه خعلی باحالی

جیرجیر یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 19:52

نه که تو خیلی می اومدی سر کلاس!!

"نه دلم نمیاد" "اخه گناه داره"

واه واه



اااا واس قبلی اسممو نوشته بودم؟؟اگه ننوشتم منمااااا


آقا مون اجازه نداد
خب یاد میگرفتم ولی دلم نمیومد اجرا کنم
خخخخ نه ننوشتی ولی از نوع نوشته و موضوع نوشته معلومه مال خارشوشو گرامی خودمه
زود زود میای سر میزنی

روناس یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 20:19 http://www.boursebarani.blogfa.com

سلام..خیلی ممنون...و با تشکر از حضورتون...موفق و شاد کام باشید

سلام مجـــــدد خدمت روناس عزیز
خواهش میکنم
شاد و سلامت باشی

بهزاد سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 15:33 http://behzadfarhadi.mihanblog.com



احســــــــــــــنت به این دندونا ردیف

بهزاد سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 15:40 http://behzadfarhadi.mihanblog.com


هم شعرش میدوسم هم آهنگش
الان درکش هم کردم

چیرا گریه؟
اشک شوقه
میــــــــــسی آهنگش فرستادی برام
قربون درک ت

غمی چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:16 http://ghami.mihanblog.com/

واقعا ممنون. می دونستی من بهترین سریالی که توی عمرم دیدم همین سریال وضعیت سفید بود. ولی نمی دونستم شعرش از آقای بهمنی.

خواهش می شود
خواننده ی آهنگش رو میشناختم (علیرضا قربانی) ولی نمی دونستم از کجا شنیدم.
بهزاد گفت برای سریال وضعیت سفید بوده
شعر های محمد علی بهمنی خیلی قشنگن
چندتا از آهنگ های ناصر عبداللهی هم شعرش از آقای بهمنی هست

غمی چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 http://ghami.mihanblog.com/

یاد ایامی که در گلشن فغانی داشتیم....

جای خالی را با معلومات خود کامل کنید
مصرع دوم میشه....
در میان لاله و گل آشیانی داشتم
بیت بعد میشه...
گرد آن شمع طرب می سوختم پروانه وار
پای آن سرو روان اشک روانی داشتم
شعرش از رهی معیری
با صدای اســـــــــتاد محمد رضا شجریان
آهنگش واقعا گوش کردن داره

gogoliiii پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 00:27 http://gogoliiiii.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااام
سلاااااااااام
سلاااااام
سلاااام
سلاام
سلام
.♥
.♥
..♥
...♥
....♥
.....♥آپم بهم سر بزنی خوشحالم می‌کنی
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥منتظرتم
.........♥
......♥
....♥

نــــــــــــــــــــــــــــــههههه
دقیقا چند روز داشتم به وبلاگتون فکر میکردم یاد قدیما افتاده بودم
ســــــــــــــــــــــــــــــــلام

gogoliiii جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:14 http://gogoliiiii.blogfa.com

mer30 azizam nazare lotfete khodam ham kheli delam vase web tang shode bod dobare omadam

خیلی خوش اومدی دوباره

gogoliiii دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 00:33 http://gogoliiiii.blogfa.com

از این نردبون نرو پایین!
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬گوش میدی چی میگم؟!! نرو پایین!
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬الو! نرو پایین!
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬بسه دیگه! نرو پایین!
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬آره؟ اینطوریه؟ اصلا برو...
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬هنوز کله شق هستی... نرو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬من دیگه باهات کاری ندارم
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ای بابا! گوش کن عزیزم نرو!
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬میشه لطفا گوش کنی؟!!
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬اشتباه میکنی اگه بری
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ببین، دیگه بهت نمیگما! نرو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ عجب! خواهش میکنم!
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬بیخیال نمیشی؟؟
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬فرصت آخره، نرو...
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
حالا که به حرفم گوش نکردی باید یه سر به من بزنی
عجب
خب یه سر به ما بزنَ!
اپم

هه ههه هههه هه
خخخ خخخ
خعلی باحال بود
دمت سوخاری
میام سر میزنم

مرغ عشق معین دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 http://yardeli.blogfa.com/http://

اوهوووووووووووووووووووووووووو
بابا زدی تو فاز عشقولانه ها!!!!!!!!!!!
خوش به حال پسرم والا
بینم چیقده ذوق کیف شد اینو خوند ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قیافه اش واسم دیدنیه اخه
که دندوناشو چه جوری کرده
بینم من قوت ندارم
حداقل تو واسه خاطر پسری که برات بزرگیدم نباید سری به من بزنی؟


مامی عشقی اومده
اوووووه اووووووه
ما از اولش هم توی فاز عشقولانه بودیم
دیگه دست پرورده خودتیم دیگه
آهای پسر بیا خوش بحالی کن
=)))) ذوق کیف و خعلی باحال اومدی
بهزاد بیا رخ بنمای
مامی جونی خودمی میام واسه خاطر گل روی خودت

محمدرضا(حامی درخت سیب) سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 http://www.derakhtesib.persianblog.ir

سوختی مارو....
مطلبی به نام .....زن فاحشه!.... نوشتم خوندنش جالبه
به وبلاگ آموزشی و درمانی منم یه سر بزنید بد نیست [گل]
www.remedy.persianblog.ir

بَ بو بَ بو بَ بو (آتش نشانی)
خاموش می نموییم
مطلب خیلی جالبی بود خوندم
چشم به وبلاگ آموزشی و درمانی هم سر میزنیم

ارغنون سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 http://www.arghanoon89.blogfa.com

سلام...خوووبی؟
خیییلی قشنگ بود...من عاشق شعرای بهمنی ام
بدو بیا آپم

سلامــــــــــــــــــ ازغنون جان
خوبم خدا روشکر
تو چطوری عزیز؟
شعر های خیلی قشنگی داره محمد علی بهمنی
چـــــشم میام حتما

gogoliiii پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:20 http://gogoliiiii.blogfa.com

-----$$$$$$$______$$$$$$$
__$$______$$$__$$$_____$$
_$$_________$$_$$________$
_$___________$$$_________$
_$__________$$_$$________$
_$$_________$$$$$_______$$
__$$_________$$$_______$$
____$$________$_______$$
_____$$$_____________$$
_______$$__________$$
__________________$$
_________________$$
________________$$
_______________$$
_______________$$
_______________$$$__$$
________________$$_$$$
________________$$$$$$
_________________$$$$$$آپمممممممممم


چه خبر نگاری خوشگلی
میام حتما

پیمان چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:18 http://rapido-dowleh.blogfa.com

سلام
سال نو مبارک
به دو رو د


سلامـــــــ
سال نو شما هم مبارک باشه
این شکلی هم میشه:
به دور ود
وبلاگ خوبی دارم
میدونم
سر میزنم

وحــــــیده پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 20:11 http://hamishe-eshgh.blogsky.com/

سلام علیکم ستاره
عید شما دوباره...
دو باره و دوباره...
مبارک باشه
(نهیت تبریک وزن دار بودا)
آپت ننموده ای نانا
بدیو بیا که من آپم
دوستت دارم

سلام عزیزم
عزیزم سلام
دوســــــــــــــــت دارم عاشقتم
وسلام
بعد از دوباره و دوباره ....:
یه بار فایده نداره
قسمت آخرش قشنگ رفت وسط وزن=)))))) هههه ههه
دمت گرما گرم خعلی باحال بود
نه دیگه گفتم امسال و به جوونا‌ (تو) فرصت شکوفایی بدم
یووهوووووووو آپ نمودی
با کلی تأخیرات فراوان میام آخر میشم
منم دوسسسسسسسسسسست دارم

علی جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:58

کاروانی در راه است...
در راه روزی نو
روزگاری نو...
مهر دست ماه را به فراز می برد...
اکنون علی ساقی عاشقان است!
نوروز غدیر ایرانیان مبارک باد

احــــــــــــــــــــــسنت بلی صحیح است
می گویند که عید غدیر همزمانی با عید نوروز دارد
سال نو و عید رو به شما تبریک میگم
امیدوارم که سال پر برکت و شادی باشه برای همه مون

مرغ عشق معین یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 16:51

اولنش سلووووووووووووووم
بر علوس ملوس لوستر
دوما عید شما مبارک
سوما اقا ما اینجا نظر داده بودیم
کی خوردتش؟

دومش علیک سیلووووووووووووووم
چه کیفی میده میایین دنبال نظراتون
آدم ذوق میکنه بیشتر جواب نده بیشتر بیاین
عید و سال جدید و آغاز بهار و فصل شکوفایی بر مامی جونیه عشقولوییه خوشجیلیه خانومیه گل گلاب تبریـــــــــــــــــــــــــــک
دست و جیغ و سوت و هووووووووورااااااااااا
نظرت و کسی نخورده
من خیسوندم اینجا که بیای دنبالش

پیمان شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:45 http://rapido-dowleh.blogfa.com

سلام
ما اگه نتونیم مخاطبای قدیمی قدیمی قدیمیمونو از روی متن کامنتشون بشناسیم دیگه یه چه دردی می خوریم؟! ها؟
ضمنا وبلاگ خودت زشته. با این ال ای دی اتوبوسی که گذاشتی بالای سر صندلیاش
مزاح می فرماییم. ممنون که سر زدی
بازم سال نو رو تبریک میگم
به دو رو د :)
یا به قول شما به دور ود!

سلام آقا پیمان خان
بله بله هوش شما زبان زد خاص و عامه
خخخخخ هنوز گیر میدی به اون صفحه بالای وبلاگ
ممنون
حالا به دو دریا

پیمان شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:49 http://rapido-dowleh.blogfa.com

خدا وکیلی این جملات رو هم به این ال ای دی بالایی اضافه کن خیلی واقعی تر میشه
دمای بیرون 9ُ
دمای داخل 23ُ
لطفا سیگار نکشید


هه ههههه ههه ه ههه
خیلی باحال گفتی
لطفا سیگار نکشید و حتما باید نصب کنم
خواستم قالب بهم بزنم اما نشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد