شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

تشخیص...

تشخیص یک حالت هیجانی خطا،

به معنای تمایل به خارج شدن از آن حالت است

جان مه یر

john mayer



پروین نوشت:کتاب هوش هیجانی رو میخوندم

 عاشق کتاب و مطالبش شدم

این جمله ش خیلی به دلم نشست با تک تک سلول هام تأییدش کردم



نظرات 50 + ارسال نظر
faranak شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 17:25 http://kar2n.ir

salam dost aziz webe ghashangi dari be manam sar bezan nazar yadet nare mer30000000

سلام دوست گرامی
من که همه ش توی سایت های کارتون یابی پلاسم
ولی لینک اشتباهه ها من از گوکل سرچ کردم پیدا کردم
مرســـــــــــــــــــــــی

behzad pasha یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:15

ajaaaaaaaaab

in akso mikhasti?

migofti man midadam kho

ey vaaaaaaaay
bebakhshid age harfi zade basham ke dur az dusti bashe o vusugi nomaha alaki hart o purt konan

man gasdam kheir bud o komak be dustam

fagat mikhastam akso bedam!

بلی بلی
اول هم شدی خوشحال باش
یــــــــــــــــــــــس همینو میخواستم
نوچ میخواستم خودم پیدا کنم
هوومم این عکس و خودم داشتم ولی یادش نبودم قاطی عکسایی که سرچ کردم اینو دیدم چراغ مغزم روشن شد
خواهش میکنم بخشیده شدی
بلی بلی قصد خیر
مرسی کمک موچونی

behzad pasha یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:18

be un rang migan fosfori!

are?

ye lake untori mikharam vase gf am

(sheklake taajjob)

az inke hanuz gf i yaft nashod mazurim

واسا بینم
تو چرا نظر فینگیلیش مینویسی؟؟؟
تازه!!! آدرس وبت کو؟؟؟
هوومممم(متفکر) کدوم رنگ فسفری؟؟
لاک فسفری؟
=))))) جی اف مورد نظر در شبکه موجود نمیباشد لطفا مجددا شمارگیری فرمایید:))

دیونه یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:42

میشه توضیح بدی؟


واضح نبود؟ شایدم زیادی واضح بوده نامرئی شده
همین که احساس میکنیم که حس و هیجانی اشتباهی داریم یعنی دلمون میخواد از این شرایط بیرون بیایم
با یک مثال توضیح بیشتری میدم
مثالا وقتی احساس میکنی که خیلی آدم عصبانیی هستی یعنی داری کم کم تمایل پیدا میکنی که از این شرایط (عصبانی بودن) خلاص بشی

وحیده یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:20 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

سیییلولولوم!
خوفی جیگر؟

عجب عکس باحالیه!
تا دیدمش ، کلی خندیدم!!
مامانم میگه:به چی میخندی؟!
میگم: به این عکسههههههههه =))

=))))
سیلولولوم و خعلی باحال اومدی
خوبـــــــــــم ولی خوابالو ام
هومممم
ههههه مث مامان من که میگه باز نشستی پای لپتاپ؟
خنده نوش جان عزیزمممممممممم

وحیده یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:22 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

اول نشدم نه؟
من موخوام اول بشم!!
بی زحمت یه کاریش بکن دیگه!

نه دیگه بیس چار ساعت دیر اومدی
دفه بعد با داور صحبت میکنم اول میشی
شما که تاج سر مایی

وحیده یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:23 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

هووووووووووم!
ملطب جالبیه...

کتاب هوش هیجانی خعلی باحاله
یه قسمت هایی ش رو برات تعریفیدم

وحیده یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:25 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

میگما!
انقدر دنبال عکس گشتی ، من این عکسه رو از خودت گرفته بودم!
تو گوشیم داشتم!


توی عکسایی که توی گوگل سرج میکردم دیدمش بعد یهو یادم افتاد که ای دل غافل!!!! اینو خودم داشتم که
یس به تو هم دادم عکسه الان یادم اومد اینو هم

وحیده یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

هوووووم!
اینو ببین
http://www.ravanyar.com/FunnyTests/picture/Brain/Default.asp#


چه باحال بود
برا من آلفا بود
البته آلفا با دز خیلی بالا که زده توی کار خوابالویی

وحیده یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

این بار نظرا زود تأیید میشه دیگه؟
اگر نه بگو با همکاریه بقیه یه فکری به حالت بکنیم!!


سعی میشه بعد از بیست و چهار ساعت تأیید بشه
هوممم طرح همکاری خوبه
مثلا چیجوری؟

نونوچه دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:34 http://nonoche.blogsky.com

اوه اوه اوه این پست تکرای نیست عشقولویی؟!
قبلا انگار بودش!!!


نــــــــــــــــــــــــه نونو جونی تکراری نیست
کتاب جدید موخونم هوش هیجانی خیلی دوسملش میدارم

نونوچه دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 http://nonoche.blogsky.com

عشقولویی بدو بیا آپم!!! الان رمز رو واست میفرستم!!!

نـــــــــــــــــــــونــــــــــــــــــــــــــو اومده
چی چی آورده؟
رمز آورده
مــــــــــــــــــــــــــــــــوچ نونو عشقولویی خودم

جیرجیر دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 13:11 http://cricket135.blogfa.com

خخخخخخخخخخخخخ
با فایرفاکس باز کن
اوهوم میخوایم دل بقیه رو جیز کنیم
پری جونی من هیچی نفهمیدم از این جملهه

جیرجیر بلا(خارشوشو گرامی)
من همه رو با فایر فاکس باز میکنم
پ چرا نوموخونه؟؟؟
نامردا
مفهوم کلی ش اینه که مراقب احساسات خودتون باشید اگه متوجه شدید که حس بدی دارید زودی تغییرش بدید

behzad pasha دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 16:32

avvalan avval nashodam

dovvom shodam


dar sani az bas kam mikhabi zehnet dargir mishe!
nemituni be in natije beresi ke in akso dashti ya na


gashang shode

ye mach az cheraghe maghzet bokon

ملاک اول شدن افراد خودی هستند
اون سایت کارتون دات آی آر بود یه جوری اسپم حساب میشه
نه اصلا هم اینطور نیست
یه سری عکسایی که داشتم و نگا کردم ولی اون موقع به دلم نشست بعدا که سرچیدم توی گوگل دیدم این از همه ش بهتره بعد اون موقع به جیگرم چسبید
خخخخخخخ
باشه مــــــــــــــــــــــــــــــــــاچ چراغ مغزم

behzad pasha دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 16:36 http://anayurdumazarbayjan.blogfa.com


vastadam bebin!

age nadidi aksamo bedam

khob khodesh finligilish miare manam be nazaresh ehteram mizaram o shift alt nemigiram

man hich ja adres web nemizaram ke
dg vagti mibinan behzad pasha hame mishnasan

uhum fosfori
nakhonaye deraz ba lake fosfori midustam!
bah bah

dar samane mojude felan be ma khat nemide
:))))))))))))))))

بسه دیگه دیدم
نوچ نمیخواد من چشم بصیرت دارم
هووومم خودش فینگیلیش میاره ولی من حس ناسیونالیسمیم میگه که alt and sift و بگیرم زبونش عوض شه
اینجا قضیه ش فرق موچونه ما قوانین خودمونو داریم(لهجه محمودی)
آدرس که بذاری کار من زود تر راه میوفته سریع سر میزنم یادم هم نمیره
احسنت الان خوب شد آدرس گذاشتی مثلا اگه آدرس نمیذاشتی ممکن بود یه هفته دیگه بهت سر بزنم
نوچ ناخون دراز خوب نیست ناخون باید معمولی باشه
مثلا ناخون مصنوعی ها اصلا قشنگ نیستن آدم یاد جادوگر میوفته
=))))) برو بهش بگو من خوش نقشم حتما قبول میکنه
هر مشترکی که مناسب باشه خودش جذب میشه

دیونه دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 16:50 http://mymina.blogsky.com

من احساس میکنم خیلی آدم احساسی هستم ینی باید بیام بیرون؟ بدش کوجا برم آیا؟
جالب ناک بود.

جمله به این هیجان خطا اشاره موچونه و میگه اگر متوجه شدید که دچار یک حس اشتباه هستید به معنی اینه که تمایل داری از اون حالت خارج بشی
بعد که از اون حالت خطا بیرون اومدی باهاس وارد حالت های خوب بشی وگرنه گیر یه حالت بد دیگه میوفتی
تازه این قطره ای از دریای اون کتابه
هر صفحه کتاب و که میخونی یکی از این چند حالت برات پیش میاد:
و (تفکر)

نونوچه سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 19:03 http://nonoche.blogsky.com

عکسش که تکراریه!!!




یادم نمیاد این عکس و گذاشته باشم
صبر کن نگا کنم منو هم شک انداختی نونو بلا

نونوچه سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 19:04 http://nonoche.blogsky.com

به اون توپ زرده قبلا تیکه انداخته بودم!!!

گفته بودم:
هی زردک!!!


نونوووووووووووووووووووو عــــــــــــــــــــــــــاشقنم
شاید یه عکس دیگه از این زدکه بوده

تنهاترین چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:32 http://www.moteahedin.blogfa.com

سلام چاکر آبجی نیز هستیم

سلام بر داداش خان کم معرفت
تخفیف دادم نگفتم بی معرفت
ما چاکر نمیخواهیم داداش سر بزن میخواهیم

شبنم پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 http://seven-stones.blogsky.com





میشه بیشتر توضیح بدید ؟


بلی با کمال میل
یه مثال میزنم: خشم یک هیجان خطاس تا زمانی که احساس نکنیم(متوجه نشیم) آدم خشمگینی هستیم هیچ تمایلی هم نداریم که از حالت خشانت بیرون بیایم ولی زمانی که به این نتیجه میرسیم و متوجه میشیم،پیش خودمون میگیم( چقدر من آدم خشمگینی هستم هااااا!) این زمان هست تمایل برای خارج شدن از حالت خشمگین بودن رو پیدا میکنیم. تمایل ذاتی آدم ها و مکانیسم کلی و اساسی بدن ما گرایش به خوب بودن داره و زمانی از بد بودن لذت میبره که ما این مکانیسم رو با افکار و رفتارمون بهم زده باشیم
که متأسفانه اکثر اوقات درحال ظلم کردن به خودمون هستیم
توضیح بیشتر و واضح تر خواستی درخدمتم

شیطون پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:22 http://satanperdu.blogfa.com

[گل][گل][گل][گل]
سلام
خوفی؟
==================

مهربانم دیگر نگران تنهایی من نباش
این روزها
دل خوش به محبت غریبه ای هستم و فانوسی که گهگاه تو برایم روشن می کنی بیاندیش به بادبادک های بر باد رفته و کودکانی که پشت چراغ های قرمز
به جای بادبادک معصومیتشان را به باد می دهند

==================
موفق باشی


[قلب][گل] *•.¸¸.•*´بی تو تنهاترینم`*•.¸¸.•* شیطون [گل][قلب]

http://satanperdu.blogfa.com

سلام بر جناب شیطان خان
یه وخ ما رو گول نزنی ها
خوفم خدا رو شکر
هعییی هر کی سرنوشتی داره حتما توانش و ایمانش انقد بوده که سرنوشت بچه ی خیابونی بودن رو برای خودش انتخاب کرده
ممنون شما هم همینطور
دستت طلا آدرس میذاری خدا خیرت بده

بهزاد پاشا پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 15:33

اااااااااااا پس خودمونییییییییییییییییی

من عاشق این شکلکم با

حس عجیبی میده

مشترک زیاده

اما باید زیر ساخت ها رو درست کنیم


آآآآآآآآآآره خودمونیییییییییییی
اوخی خیلی بهت میاد این شکلکه
هوممم نه خودت این شکلی
معشوقه ت این شکلی و گاهی هم این شکلی

حس مشترکی بین خودت و این شکلک ایجاد میشه این همون قانون جذبه
:))))))))))) هههههههه
زیر ساخت و خوب اومدی
حقا که معماری خوبی میشی
استاووووووووودد زیر ساخت ها شامل چه مباحثی میشه؟؟

یاسی شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 22:13 http://yassin-taha.blogfa.com

سلام
اسم وبلاگ منم شادکامی است
جمله نقل قول از جان مایر خیلی دلچسب بود
موفق باشید
به من سر بزنید خوشحال میشم

سلاملیکم یاسی ولی ن اسمت جامونده ها
یاســــــین
چه جالـــــــــــــب
به دل خودم که خیلی چسبید خدا رو شکر به دل تو هم چسبید
شاد و پیروز و خوشبخت و خوش تیپ و خوش پول باشی
هوومممم سر میزنم

جیرجیر شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 22:35 http://cricket135.blogfa.com

حالا اگه نتونستیم تخییر بدیم چی
چطوری عرووووووووووس؟؟
اره دیگه وقت ندارم به شما عروسا سر بزنم
پ بگو این نونو یهو غیبش میزنه میره لب ساحل و دیرام دام دام دارام
دریای ما خرچنگ ندارهجا خرچنگ گشت خرشاد داره

هیچ نشدی وجود نداره
یه سر میای پیش خودم همه چی درست میشه
به لطف خارشوشو گلم خوبمممممممممممم
خب اشکال نداره ما میایم خونه تون
اوهووووووووممم میریم با نونو لب ساحل بدو بدو میکنیم با دمپایی پلاستیک بعضی وختا دمپایی تو شن ها گیر میکنه به مخ زمین میخوریم
خخخخ مگه میشه دریا خرچنگ نداشته باشه
خب همونا ن دیگه همونا خرچنگ دریا ها ن
البته الان دیگه خیابون هم خرچنگ داره

نونوچه دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:58 http://nonoche.blogsky.com

یکم بیا نت

نونوووووووووو امتحانا ترم تابستون این شکلی ن
اینا منو گرفتن نمیذارن بیام نت
چهار-پنج روز دیگه از دستشون خلاص میشم

نونوچه دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 http://nonoche.blogsky.com

خو دلوم واست تنگ میشه کاکو

(این کامنت رو از ابادان واست می فرستم)

از لهجه م پیداست؟!


نونوووووووو رفتی جنوب؟؟؟ جوجو هسته ای رو نبری؟؟
نونووووووووو توی شعرا میگن:
آبادان شهر وفا س/ غروباش چه با صفا س
سوار لنج باری میریم عاشق سواری
همه روزای عشق می مونه یادگاری
نونووووووووووو من همون لهجه نونوچستانی ت رو دوس میدارم

نونوچه دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 http://nonoche.blogsky.com

یه دونه از اون آلوچه هایی که واسم فرستاده بودی گذاشتم لای دفترچه خاطراتم تا خشک شه و یادگاری بمونه

نونوووووووووو فکر کن آب آلوچه ها پخش میشه توی دفتر جاش می مونه بعد اینجوری هم بوش می مونه هم اینه وقتی خیس بشه مزه میده
قفون دفتر خاطرات برم

دیونه دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 15:16 http://mymina.blogsky.com

کی بیام سمینارتون؟

دو ترم دیگه

بهزادپاشا سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 14:02

زیر ساختا شامل مباحث مختلفی همچون :

ماشین
:))))))))))))))

یه کم پول

یه کم رو واسه پیش دادن

وچند مورد دیگه

بدو بیا 2 تا اپ دارم


اینا مراحل تفکر بود
نچ نچ نچ...
زیر ساخت اصلی رو نگفتی
اینا ستون های زندگی بود
یه کم جربزه هم برای اینکه اگه ج مثبت گرفتی وسط راه جانزنی!
دارم قدم میزنم میام

وحیده سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 14:04 http://hamishe-eshgh.blogsky.com/

یووووووووووووهوووووووووووووووووو!
سیلوم ناناسی
چه خبرا؟
خوش میگذرد با کتاب های ....؟
جای خالی را با دانش خود پر کنید!!!
برای راهنمایی به چند واژهء نزدیک اشاره میکنم:
بوووق - ناجوانمرد - کسالت آور - و ....

یـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو
سیلوم بر جیگویی بلای خودمان
خبر آمد که امتحان در راه است
خبر این است که من نیز کمی خر(خرخون) شده ام!
اعتراف این که در این شیوه(درس خودن) کم آمد(کم آوردن)شده ام!!

هههه هههه:)))) جای خالی رو خوب اومدی
گزینه ی چهار : هر سه مورد صحیح است:))))) =))))

وحیده سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 14:05 http://hamishe-eshgh.blogsky.com/

به میمنت و مبارکی ، و با سلام و صلوات...
.
.
.
.
.

آپمممم
بدو بیا

للللیییییللییللللیییییییییی....
دست دست اووووههه اوووههه
آپ کنونه
مبارک باشـــــــــــــــــــه
الهی به پای کامنتاش پیر بشه
دارم میام دارم میام وبلاگتون
به دیدن پست های مهربونتون

وحیده سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 14:06 http://hamishe-eshgh.blogsky.com/

عاااااااااشششششششقققتممممم جیگری
بووووووووووووووووس


میــــــــــــــــــــــــــــــــــسی
منم خعــــــــــــــــــــــــلی میدوستمت بلا
مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاچ

ستاره پرداز سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 19:16

سلام و درود بر خانم دکتر
خوبی؟
نیستی مث اینکه ترک تحصیل کردی؟

راستی میتوکندری ها مو فعال کرده این نوشته

بــــــــــــــه آقا معلم
چه عجبـــــــــــــــــــــ
ممنون خوبم خدا رو شکر
شیطونه هی گول میزنه میگه برو حذف کن ولی من مقاومت میکنم
میتوکندری رو خوب گفتید
خدا رو شکر از کسالت در اومدن

دیونه سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 21:53 http://mymina.blogsky.com

باشه میامولی باید دعوتم کنیی ها

دعوتت میکنم به شرطی که از سمینار من تعریف کنی و همه چی رو تأیید کنی

علی سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 23:40

آب و آبی
با تو می جوشد
آسمان
یا هر چه دریای است
سبز و سوری
با تو می روید-
- زمین
یا هر چه زیبایی است
ارغنون و عشق
با تو می ماند-
- لحن دل
یا آنچه لیلایی است
مهر و مینو
با تو می تابد
آنچه روشن
آنچه رویایی است
ماه و مه پیچیده در هم
فرصتی مانده است-
- پشت راز سبز جنگل
فرصتی بی وهم
پای رفتن هست و شوق نورسی-
- بامن -
- سمت و سویی تا سحرزایی است
چشم می چرخد تو را و باغ می چرخد
من می گویم
خیل شب بوهای شادابی که می چرخند و می جوشند و می رویند-
- می گویند:
«در چه چشمی»
«با چه آیینی»
«چنین آیینه آرایی است »
من نمی دانم تو را آن سان که باید گفت
من نمی گویم چنین
یا آنچنان
یا چون چرایی چند
از تو گفتن -
- پای دل در گِل
بالهای شعر من در بند
من نمی گویم
خیل بارانهای بار آور که می بارند و می پویند و می جویند-
- می گویند:
«تا نفس باقی است»
فرصت چشمت تماشایی است...


ممــــــــــــــــــــنون که سر میزنید
شعر خیلی زیبایی بود بازم ممنون

بهزادپاشا چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:24

وب دیونه رفتنی گفتنی بدو بدو اومدم!

ساعت نه صبح بوده!

اما الانم که اینجایی که!


اوهومم یه دخه ای اومده بودم نت میخواستم زودی برم
نه بابا مدیونی فکر کنی من نه صبح بیدارم
نه من کجام اگه راست میگی؟؟

بهزادپاشا چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:26

دو مرحله اخر تفکرت من رو کشته!

اوهوم زیر ساخت اصلی فراهم بشه همه چی حله

خداییش من تاحالا وسط راه پا پس نکشیدم

چه تو دوستی هام

چه تو قضیه عشق


آدرست کو؟؟؟؟؟
نه حالا نمیر من پول ندارم دیه بدم
خوبه وسط راه جا نزدی وگرنه معرفیت میکردم مامی عشقی انجشت کنه چشت
واااااییی یعنی تو عاشق هم شدی؟!!!

مرغ عشق معین چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 16:03 http://http://yardeli.blogfa.com/

یا خدا اینجا رو وحیده ونونوچه مهلت همه رو بریدن باز
ههههههههههههههههه
نونو به تو میگه عقشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ههههههههههههههههههههههه
به نوک سیاش نمیگه به تو میگه از از حرصش
اخه عاشق نوک سیاش نیست عاشق تپل منه ولی گول نوک تریلی نارنجی نوک سیا رو خورده منم دیگه نمیگیرمش واسه تپل
خوشم علوس گلم که همیشه تک تک سلول هات فعالن




یعنی واقعا مامی عشقیه؟؟؟
یعنی اشتباه نمیبینم؟؟!!
عشقولی های من اینجا رو تصرف کردن مامی شوهری جونی
اوهووومم من عشق اول نونو ام
قبل نوک سیا نونو جونی اول عاجق من شده بود هنوز عاجقمه
هههه ههه تریلی نارنجی
من خودم براش یه عالمه لواشک و آلوجه درست موچونم
یووووووووهوووووووووووووووووو مامی جونی گل منگُلی خودم
همیــــــــــــــــــشه خوش باشی گلم علوست تک تک سلول هاشو پر انرژی موچونه

soheil پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 http://kilipmob2.persianblog.ir

سلام من هم اول وبم نوشته ام که شعر ها رو نسرودم و متعلق به دیگران است

سلام آقا سهیل
بله اون نوشته رو دیدم
من اعلام کردم سروده کدوم هنرمند طنز پردازه که اطلاع داشته باشید
شاد باشید و پیروز

جیرجیر جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:47 http://cricket135.blogfa.com


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
هنوزم میام وبم میبینمش خندم میگیره
هههههههههه دراز کثافط خخخخخخخخخخخخخخ

سلووووووم چوطوری


خعلی باحال بود
ههه ههههه نصف شبی داشتم میخوندم ش میخواستم بخندم نمیشد دیگه مجبور شدم از مکانیسم سرکوبی استفاده کنم
تیکه خیلی باحالی ههههه:)))) دراز کثافط و خوب گفته بود=))))))
سیلوووووووووووووووومممم
با این چیزا که تو مینویسی آدم خوب هم نباشه خوب میشه

جیرجیر جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 14:24 http://cricket135.blogfa.com

قررررررررررررررررربوووووووووووونت
منم اییییییییی بد نیستم
نونو کجا غیبش زده

خدا نکنه عزیزم
خدا رو شکر
اوره
نونو نیستش برم با پیکان هلو ایم دنبالش بگردم

علی جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 20:32

دوست داشتن خوبان
همیشه گفتنی نیست
گاه سکوت است
و گاه نگاه
و گاه یک دعا!!!
سپاس از ایمیل پرمهرتان
و سپاس از لطف دائم تان
ماندگار باشید
سلام
(این کامنت برای شماست.لطفا تایید نفرمایید.باتشکر)
یاعلی مدد

جیرجیر شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 http://cricket135.blogfa.com

اییییییییششششششششششششششششششششالا راااااااحت بتونی تقلب کنی :دی






عجب دعایی کردی
قربون دل پاکت جیگر
امتحان خیلی خوب بود پنچ شیشتا سؤال و تقلبیدیم

مرغ عشق معین یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 16:17 http://yardeli.blogfa.com/

هوار تا بووووووووووووووووووس
برای ملوس ترین علوس دنیا که این روزا تو نت پلاسه
البته فکر کنم بیشتر شبا
تپلت داره میره کلاس اول
یه ذوقی داره که نگو همش مداد دفتر جمع میکنه میبره میذاره تو کیفش


اوووفف بسه دیگه مامی عشقی لپام قرمز شد
هوارتا هم خیلیه هاااااااااااا نمیدونستم الان لمس کردم
ههه ههه آره مامی عشقی نه اینکه امتحان داشتم برا همین نت پلاس بودم
آخییییییییییییییی پس توی راه مدرسه کلی آتیش می سوزونیم
کلی آلوچه میخریم
حالا بره مدرسه هی دلش میخواد دفتر و مداد شو از کیفش دربیاره

پیمان یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 17:53 http://rapido-dowleh.blogfa.com

سلام
جواب ایملیتو دادما!!! رسیده بهت؟
خواستم ازتون خواهش کنم که
please say pray to me

فرمانده گردان شهیدان زنده(میلاد) دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 14:08 http://shahidanezendeh.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
با متن کوتاهی با عنوان الو الو خدا. . .به روزم...
خوشحال میشم ضمن بازدید نظرتون رو هم در مورد برداشت شخصیتون بگذارید
موفق و پویا باشید...

سلام فرمانده
تا حالا فرمانده نداشتیم که دارا شدیم
بلی اومدم خوندم بسی جالب ناک انگیزی بود
باشه نظر هم میذارم
هه هههههه هههه پویا رو خیلی خوب اومدی نکته ی خیلی ظریفی بود
شاد و سلامت باشید

behzad pasha سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 http://anayurdumazarbayjan.blogfa.com

aslan dus daram adres nazaram ba :))))))



bale ke asheg shodam

hala ashegam ham shodan :))


آرهههههههههههه!!!
باوشه این دفه بدون آدرس نظر بذار ببین تأیید میشه یا نه
اگه هم تأیید بشه سرد ج میدم
بعدم دیگه سر نمیزنم تا آدرس بذاری
خوش به سعادت که عاشق شدی
هههه هههه=))))
خوش تر به سعادت اونا که عاشق تو شدن

وحیده سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 13:45 http://hamishe-eshgh.blogsky.com/

یووووووووووهووووووووووووووووووووو!
خوبی عزییییییییزمممم؟
سجدهء شکر به مناسبت اینکه وحیده بالاخره سرش خلوت شد و تونست بیاد یوووهووو کنه! =))
یه مدت که کتابا دست از سرم بر نمیداشتن!
یه مدت هم که دفتر و ...
البته فکر میکنم در جریانی ولی ناگفته نمونه که اینجانب همچین مطالعه ای هم نداشتم!!
ولی همین که به کتابا نگاه میکردم ، کلی انرژیم رو میگرفت!!
انگار نشستم 12ساعت درس خوندم!
اون روزی که با جمع بیرون بودیم برگشتنی تو مترو بودم که مامی زنگید...هفت حوض بود! گفتم واستا که اومدم
دیگه همون خط رو تا نزدیکای آخرش رفتم!!
وای که چقدر حال داد مترو سواری!!!=)) تا حالا تا اونجا نرفته بودم
بعد دیگه ساعت8:30 رسیدم خونه!
دیگه پاهام درد میکرد!!
یهو یادم افتاد که أی دل غافل!! ما امروز ساعت3انتخاب واحد داشتیم که!!
فکر کنم ساعت 10اینا بود...رفتم بردارم بعد گفتم بذار به مژی بزنگم هماهنگ کنیم
خداروشکر این ترم درگیری سر انتخاب واحد واسم کمتر بود!!
ترم پیش هرکاری میکردم یه طرف میلنگید!!!
این ترم با اینکه خیلی ساعت ها و روزها کمی قَر و قاط بود ، باز هم بهتر از ترم پیش بود!
مژی رو ساعت 8 صبح حساس شده بود ، من هم هر چی براش میخوندم میگفتم ساعت 8-10!!!!
=)) =)) =))
بیچاره کلافه شده بود!
خلاصه به زور یه 15 تا جدا کردیم تا بعد انشاالله بهش اضافه کنیم!
ولی هنوز نه معدلا درست بود و نه واحدامون!! زده بود حداکثر واحد قابل اخذ17تا!!
خلاصه امید بستن به این دانشگاه بسی غلطه!!!:))
از تو شیداتر شدن!!=))
دیروز صبح مژی زنگید که چی انتخاب کرده بودیم ،بگو به پری بگم!!
نگو به من اس داده بودی گوشیم سایلنت بود! :دی
منم یکم فکر کردم
گفتم: إممم!! کاربرد آزمونهای روانی!.... إممم!کاربرد آزمونهای روانی!...إممم!فقط همین یادمه
هر کاری میکردم یادم نمیومد!=)) =))
آخر گفتم بذار میرم سایت بهش میگم
بعد دیدم کامپیوتر دفتر هم بابام پشتش نشسته ، نمیشه!!
بهت اس دادم که برو خودت ببین!
دیگه یادم رفت بگم که سایت گفته بود برم کدهام رو عوض کنم!!!
ببین یادت باشه که هر وقت دیدی صفحهء سایت من برات باز نمیشه هی صفر و یک اولش رو زیاد و کم کن ، بالاخره به شمارهء صحیح میرسی!!!
:)) :)) :))
اوووووووووخی!!
همچینی از بار فشار درونیم کاسته شد!!
فکر کنم یه طومار تپل شده باشه!! :))
فعلا بسته دیگه زیاد نوشتم!!:دی
دوووووووووستت دارممممممممم
تا بعد...

هوووووووووووووورررررررررررااااااااااااااااااااااااااااااا
ای وای دارم چی میبینم
یه وحیده خوشجیل میبینم
کامنت طولانی میبینم
ولی جوابش و طولانی نیمیدم
میــــــــــــــــــــــــــــــسی خوبــــــــم خداروشکر
تو هم خوبی؟؟؟
واقعا جای شکر داره(از اون شکلک یاهو که سجده میکنه:دی)
تلگرافی کامنت میذاشتی چند وخ بود طومار ننوشته بودی
تازه شعر هم نذاشتی دیگه
خخخ آره راست میگی همین به کتابا نگا میکردیم همه انرژی مون رو میگرفت
هه ههههه:)))) چه حس مشترکی
اوخیییی مامی هفت حوض بودیه
هه هههه مترو گردی رو خوب اومدی خعلی حال میده
من یه ربع به ده بود رسیدم خونه
اوخییی خسته شده بودی
من کلا شیدا بودم یادم نبود زمان انتخاب واحد شما اون روزه
خدا رو شکر که درگیری کم بوده
آره مژی بهم گفت همه ساعتا افتاده هشت صبح راست میگفت منم کل این 17 واحدی که برداشتم سه چهار تاش هشت صبحه
خخخخ خخخخ مژی رو اذیت میکردی:))))
ایشاالله بازم بهش اضافه میکنید
آخرم من فلسفه تعلیم و تربیت و پیدا نکردم که بردارم
نمدونم چرا سقف انتخاب واحدتون اومده پایین!! خیلی تعجب کردم
ههه امید بستن به چیزهای فانی غلطه
من دیگه معدلا رو نگا نکردم ببینم درست شده یا نه همون که خودمون حساب کردیم همون درسته دیگه
دار و دسته ی پیام نور کلا شیدا ن
مژی اومد به تو اس بزنه فرستاد به من
گفتم دفتری حتما سرت شلوغه میای ج میدی حالا
ولی دیدم خبری نشد اومدم اس بزنم به اون یکی گوشیت دیدم مژی داره زنگ میزنه بعد گفت من بهش میگم که بهت بگه
ههه ههههههه=))))) خخخخخ:)))))))
کاربرد آزمون های روانی رو چون هم هشت صبح بوده هم استادش شاه حاتمی بوده رو خوب یادت مونده بوده
کلا درد سری کشیدیم تا این انتخاب واحد هم به پایان رسید
این دفه از نت کشیدیم دفه قبل از واحد های درسی
هاهاهااااااهااااا امان از این کد های سایت تو
ترسیدم دوباره نت قطع بشه سریع زدم سایت مژی رو آوردم
خسته نباشی پهلووون وحید
خیلی فاز داد کامنت طولانیت
هومممم طومار خوشجیلی شده
ولی به اندازه اون موقع که با بهزاد کورس گذاشته بودین نمیرسه
منم دوسسسسسسسسسست دارم
اوخی بالاخره نوشتی تا بعد...
تا زوووووووووووووووووووود

زهرا جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 16:21 http://www.rahnamamoshaver.blogfa.com

وب قشنگی داری منم رشته مشاوره ام دوس داشتی بهم سر بزن

ممنون نظر لطف شماست
همه گرایش های رشته روانشناسی قشنگن مخصوصا مشاوره
بله حتما سر میزنم

علی چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 14:50

سلام و عرض ادب خدمت شما
ایمیلی خدمت شما ارسال کردم
روزگارخوش
یاعلی

سلامـــــــــــــ برادر عزیزم
ایمیل دریافت شد
بــــــــــــــــــــــــــــــــسیار ایمیل قشنگ و عالیی بود
روزگار بر وفق مراد
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد