شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

هراس...فاضل نظری

رسیده ام به خدایی که اقتباسی نیست

شریعتی که در آن حکم ها قیاسی نیست

خدا کسی ست که باید به دیدنش بروی

خدا کسی که از آن می هراسی نیست

به «عیب پوشی» و «بخشایش» خدا سوگند

خطا نکردن ما غیر ناسپاسی نیست

به فکر هیچ کسی جز خودت مباش ای دل

که خودشناسی تو جز خداشناسی نیست

دل از سیاست اهل ریا بکن، خود باش

هوای مملکت عاشقان، سیاسی نیست




وحــــــــــــــــــیده جونم دوستت دارم



نظرات 42 + ارسال نظر
بهزاد پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:13

هووووووووووووووورررررررررراااااااااااااا

یوووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووو

ولی آدرست کو؟؟؟؟

وحــــیده پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

یوووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووووو
سسسسسسسسسلاااااااااااااااااااامممممممممم
چیطوری ناناسی من؟

من عاااااااااااااااااشششق این پستت شدممممم
خیلــــــــــــــــــــــــــــی قشنگه

چه عکس خوشجیلـــــــی براش انتخاب کردی
الان واقعا موقشه که بگم:
احســــنت به تو و انتخاب شعر و عکست
عااااااااااااالیهههههههههههه
عالـــــــــــــــــــــــــــــــــی
آفریـــــــــــــــــــــن(به سبک دوست مورد نظر!!!)

یووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووووووووووو
هوووووووووووووووووووووووورررررررررررررررررررااااااااااااااااااااااااا
سلااااااااااااااااااااااااااااااااام وحیده جون جونی
خووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووبم یه عالم
من دارم عاشق تو میشم
تقدیم به تو جیگویی خوووووووووووووودم
عکسش هم تقدیم به تو
میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسی
هه هههه ! دوست مورد نظر حساسیت زدایی شد
بریم بهش بگیم آفرین صد آفرین هزار سیصد آفرین مو قشنگ روی زمین

وحــــیده پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

قربووووووووونت عزیییییییییییییز دلممممم
منم دووووووووووووستت دارممممم



عجـــــــــــــــــــــــــــــــیجــــــــــــــــــــــم
تو فوق العاده ای
از حد دوست داشتن گذشت دیگه
من که نمیتونم جبران کنم

وحــــیده پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

به مناسبت اینکه بالاخره آپ کردی و خیلی گلی من،هم عاشقتم، تقدیم به تو عزییییییییییییز دلم:
http://s3.picofile.com/file/7383690107/I_love_you_Parvin.jpg






بوس

وحــــیده پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 14:01 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

بعضی ها چه زود اول شدن!!
مطمئنم کلاغه بهش خبر نداده!!!
=))
جای منو تو ردهء اول اشغال کرده!
سهیونیست جامو پس بده!!!


احتمالا قناری ها خبر چینی کردن
جای تو رو که هیچ کی نمیتونه اشغال کنه که عزیز دل خودمی
هر کی اشغال کرده خودش پس بده
صلوات بلند ختم کن

دیونه پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 22:21 http://mymina.blogsky.com

ای در میان جانم و جان از تو بی‌خبر
از تو جهان پر است و جهان از تو بی خبر

چون پی برد به تو دل و جانم که جاودان
در جان و در دلی، دل و جان از تو بی خبر

نقش تو در خیال و خیال از تو بی‌نصیب
نام تو بر زبان و زبان از تو بی خبر

از تو خبر به نام و نشان است خلق را
وان گه همه به نام و نشان از تو بی خبر

شرح و بیان تو چکنم زان که تا ابد
شرح از تو عاجز است و بیان از تو بی خبر

جویندگان گوهر دریای کنه تو
در وادی یقیین و گمان از تو بی خبر

چون بی‌خبر بود مگس از پر‌ِ جبرئیل
از تو خبر دهند و چنان از تو بی خبر

عطار اگرچه نعره عشق تو می‌زند
هستند جمله نعره زنان از تو بی خبر

با سلام ناخداگاه یاد این شعر اوفتادم.


سیلوم علیک دیونه خان بزرگ
سطح وسیع و تأثیر گذاری از زندگی افراد، تحت تأثیر ناخودگاه شون هست
احسنت به این ناخودآگاه تو
چه چیزای خوشدیلی داره
یه عالمه مرسی

دیونه پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 22:27 http://mymina.blogsky.com

http://img4up.com/up2/83390710447928988458.jpg

فکر نمیکردم چنین زیبا باشی.


حالا داری فکری میکنی چه زیبایم

سی سی کام جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:43 http://kafekhatere.blogfa.com

سلام پروین بی معرفت

بدو بیا وب جدیدم

سلاممممممممممم سی سی با مرام
آخیییییییییییییی دیدم وب جدیدت و
خعلی خوشدیلهههههههههههههههههههه
میام با نظرم تزئینش میکنم

آدم نما جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 13:24 http://www.ofoghe1404.mihanblog.com

سلام

همه چی دیدم...!!! الا اینکه آدم داداشش رو فراموش کنه...افسوس

سلام داداش خان
فراموش کردن که سهله!
برادر قصد جون برادرش و میکنه!
آبجی واسه داداشش نقشه میچینه!
مادر بچه ش رو کتک میزنه!
پدر بچه ش رو تحقیر میکنه!
همسر،همسرش و نابود میکنه!!!
دیگه فراموش کردن تازه لطف حساب میشه!
ولی اگه تو داداش منی خیالت راحت باشه
فراموشت نمیکنم
افسوس واقعا به حال کسایی که در موارد بالا خلاصه میشن

ارغنون شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 00:23 http://www.arghanoon89.blogfa.com

سلاااااام عزیزم...
خوووبی؟
کم پیدا شدیااااااااااا...
بدو بیا آپمممم

سلام ازغنون اینا جونی
مرسسسسسسی خوبم
یس خیلی کم پیدا شدم. این یه دستوره آخه
حالا نمیشه قدم بزنم بیام
اومدمیییییییییییی

سهیل شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:10 http://setareyesoheyleman.blogfa.com

سلام خیلی زیبا بود . خیلی لذت بردم . شاد باشی

سلام سهیل خان
خوشحالم لذت بردی
پایدار باشی ...

محمد یاری یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:14

سلام
خیلی هم خوب !


سلاممممممممممممم
بلی بلی خیلی خیلی هم خووووووووووووب
مرسی سر میزنی

آی استار یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 http://Www.i7star.blogfa.com

هوای مملکت عاشقان، سیاسی نیست.
آره واقعا

احسنت
من این بیت و خعلی دوس میدارم:
خدا کسی ست که باید به دیدنش بروی
خدا کسی که از آن سخت می هراسی نیست

مرغ عشق معین یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 http:///yardeli.blogfa.com/

برایت یک بغل گندم، دلی خوشنود از مردم

برایت سفره ای ساده، حلال و پاک وآماده

برایت یک بغل احساس، دو بیتی های عطر یاس

برایت هرچه خوبی هست، آرزو دارم
[:S004:
والا اخه نیمدونم هر کی واسه اون یکی اپ کنه باید همه نظراتش رو به خودش اختصاص بده؟
بابا وحیده جون جا واسه ما همب ذار
یووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووو
پروین جونم اپیدی بالاخره
این خوشدله
اون چی بود خودت رو عین هر چی جز خودت زده بودی اینجا
این شکلی دوست دارم
نه ژولی پولی
منم این شعر رو خعععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععلی دوسمل میداره
خیلی ناسه
میگما علوس ملوس منو چی؟
منو چند تا دوسمل داری؟


مامییییییییییییییییییییی جونی عجب شعر خوشدله ای بود
میـــــــــــــــــــــــسی
نه دیگه گردن وحیده جونی ننداز
وحیده جونی همیشه میاد مینظره
مامی جونی دیر اومده
گوار وجودت مامی جونی این شعره
ژولی پولی هم عالمی داره واسه خودش هااااااااااااااااا
منم خعلی دوسسسسسسسس میدارم شعره رو
من مامی جونی مو اااااممممم
امممممممممهووووووووووووووومممم!!!!
شونصدتای هزارتاییی هوارتایی قابلمه ای
دوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووستت دارممممممممممممم

نونوچه یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:24 http://nonoche.blogsky.com

اووووووووووووووووووووووف!!! عاشختم عشقولویی خودمی دیگه!!!

یوووووووووهووووووووووووووووووووووووووو
نونو جونییییییییییییییییییییییی
عشقولویی داره درس میخونه کم میاد نت
دوسسسسسسسسسست دارم

وحــــیده دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:24 http://hamishe-eshgh.blogsky.com


خیلی دووووووووووووستت دارما
عزیز دل خودمی


منم خعلی دوسسسسسسسسسسسست دارم

آدم نما دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:02

سلام آبجی...!

به روزم

سلام برادر عزیز
میام الان!
این آدرس و چرا نمیذاری آخه

[ بدون نام ] دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:50

سلام پروین جان چطوری گلم به به میبینم که اپ کردی؟
چندبار اومدم وبلاگت دیدم اپ نفرمودی ...... امشب دیدم ترکوندیا ....... شعر قشنگی بود ..... شاد باشی .(گل)

سلاممممممممم پرستو گلی
خوووووووووبم عزیزم . تو چیطوری؟؟؟
یسسسسسس به روز شدیم بالاخره
خیلی طول کشید برای آپ جدید
مرسییییییییییی
ارشد قبول باشی

پرستو دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:52 http://yekdelim.blogfa.com

ای وای یه نظر بدون اسم و ادرس گذاشتم خودت براش اسم بذار من حواسم نبود ......

این نظر قبلی ت نه اسم داره نه آدرس نه ایمیل
کلا بی نام نشونه بود
مررررررررررسی آدرس گذاشتیییییییییییییی

وحــــیده سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:09 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

پرویییییییییییییییییییییییییییییییین!!
بگو چی شده؟!
یعنی از این بدتر هم امکان داره بشه؟
دیشب بعد از مدت ها گفتم برم سایت گلستان ببینم چه خبر از 6 نمره ها!!
خوشبختانه سریع باز شد و قسمت وارد کردن رمزش اومد!
رمز اولش رو زدم
خواستم رمز دوم رو بزنم که یهو
گفتم رمزم چش بود؟!؟!؟!؟
رمزای قبلی رو مرور کردم تو ذهنم و گفتم: آهان! شماره شناسنامه م!
زدم ... وارد نشد،گفت غلطه!
گفتم مگه میشه؟!
دوباره زدم باز نشد!!
گفتم خب حتما شماره شناسنامه م رو کم و زیاد کردم!
همون جوری نوشتم،باز هم باز نشد!!
با خودم گفتم:مگه میشه؟! یعنی چه رمزی براش گذاشته بودم که الان یادم نمیاد؟!
باز هم هر چی به ذهنم رسید زدم!!
از شماره گوشیم گرفته تا شماره تلفن و ...!!
دیگه نزدیک بود شمارهء قبض آب و برقم بزنم ولی چه فایده!!
هیچ کدوم سایتُ باز نکرد!!!!
خدا به دادم برسه...
اگه باز نکرد،دوباره باید برم ساختمون اداری!!
آخه من در ضیغ کامل وقتم!!!
دعا کن یادم بیاد

جوووووووووووووووووووووووووووونم
اوخیییییییییییییی
چرا سایت به یوزر پس تو گیر میده؟؟
پسورد و بزن پروین دیگه گیر نمیده
عاشق کامنتاتم
چه دقیقا جمله ها با شکلک ها هماهنگه
خعلی باحال میتعریفیییییییییییییییییییییی
وای وای اگه کار به ساختما اداری بکشه دیگه پدر آدم درمیاد
توی این وضعیت و شرایط حال نداری و اینا دیگه وحشتناک میشه

هیچ مهم نیست سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 http://www.mohemnisthich.blogfa.com

دخترم...
دنیایتان را دوست دارم...سادگی اش را...طراوت و نشاطش را...آرامش و راحتی آدمهایش را...محبت و عشق بی منتش را...یک رنگی حرفها و اعتقاداتش را
نداشته هایم را در آن یافته ام. حس میکنم تمام گم کرده هایم ، در دنیای شماست.
چه احساس شیرینیست ، زمانی که برای گفتن حرفهایم ، میتوانم بی هیچ ترسی به قلبم تکیه کنم . دیگر نمیخواهد زیر و رو کنم تمام کلمات و الفاظ و جمله ها را .
آرام مینشینم ، و نگاه میکنم به زیبایی آنچه در مقابل چشمانم میبینم ... بسیار راحت...و بی هیچ تکلفی میگویم:
شما ، دنیای شما و تمام دوستان و داشته های دنیای شما را...دوست دارم...

بگذارید در دنیایتان بمانم...

یووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووووووووو
ما هم دنیای خودمان را دوست میداریم
خیلی خووووووووووووووووبههههههههههههههه
برداشتن مانع هایی که سر راه احساس و قلبه خیلی شیرینه
احـــــــــــــــــــــــــــسنت
خیلی خوشحالممممممممممممم.
هیچی مث رک بودن و راحت حرف زدن لذت بخش نیست
کلی آدم مذوق میشه
خیلی خوشحالم که دوستای خیلی خوبی دارم. خیلی خوشحالم که این دنیا رو دارم
شما هم جزو دنیای ما هستید
بسی بسیار گونه از این کامنت مذوق شدم

وحــــیده سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:19 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

یووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووووو

















رمزمو پیدا کردممممممممم
کف مرتب به افتخار خودم

هیپ هیپ ، هوووووووووووررررررررررررررررراااااااااااااااا
هیپ هیپ ، هوووووووووووررررررررررررررررراااااااااااااااا
هیپ هیپ ، هوووووووووووررررررررررررررررراااااااااااااااا

احسسسسسسسسسسسسسنت به وحیده جونی خودم
عجب یوووووووووووووووههووووووووووووووو خفنی گفتی
صداش اومد
هوووووووووووووورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
احسنت به خودت
هیپ هیپ هووووووووورررررررررررررررررراااااااااااااااااااا
خوبه سایت مسدود نمیشه اگه رمز و اشتباه بزنی وگرنه دیگه کارمون زار بود

رضا سپه وندی سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:42 http://rsepahvandi.com

سلام
زیبا بود
سری به دیار ما هم بزنی بد نیست ها!

سلام
مرسی
چشم میسریمحالا چون گفتی بد نیست امتحان میکنم سایتت و

وحــــیده سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:51 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

از گم شدن همه می‌ترسیم

اما

زیباترین روز زندگی‌ام

روزی بود که با تو در میانه جنگل

گم شدیم.



گروس عبدالملکیان





چـــــــــــــــــــــــه حالی میده
من و تو بریم سمت انقلاب و دروازه دولت توی بوستان لاله گم میشیم
خعلی قشنگ بود جیگویی میسییییییییییییییییییییی

ستاره پرداز سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:55

سلام خانم دکتر
تو این چند وقت سری به مدرسه ما نمیزنی نکنه ترک تحصیل کردی؟پس بیا پرونده تو بدم بغلت برا همیشه بری
راستی خبری ازتون نیس
نکنه اتفاقی افتاده نگران شدیمااااااااااا

بــــــــــــــــــــــــه سلام علیکم آقا معلم
ههه هههه ترک تحصیل! نه که خودکارم تموم شد دیدم دیگه فایده نداره بیام مدرسه
نه حیف پرونده منو باید بایگانی کنید من جزو بهترین شاگردای کلاسما
کم میام نت دارم برا امتحانا میخونم
نه بابا چه اتفاقی
نگران نباشید من حالم خوووووووووووووووووووبه

صهیونیم جهانی چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:06


اومدم جای وحیده رو بهش پس بدم

وقتی وحیده دیده افل نیست این شکلی شده
http://www.boofiup.com/50mb/download.php?file=233a3beacd7e4809891c2980153c06fc


آجی دوسملش دارم
ببخشید دوسملت دارم
فک کنم لو رفتم کی هستم


چه صهیونیصم خوبی
واااااااااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییی عجب عکس باحلی
ههه هههه هههههه
کلی خندیدم انقد براش بشکن زدم یعنی همون لایک زدم
خعلی باحال بود
انتخابت حرف نداشت
ههه ههههه!
خواهش موچونه
منم آجی رو یه عالم دوسمل دارممممممممممممم
نوووچ! فکر نمیکنم معلوم شده باشه

مه لقا چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:59

سلام
خانومی خوبی؟
چه خبرا چه میکنی؟
ناقلا میری شعر میخونی به ما نمیگی؟
خیلی قشنگ بود مخصوصا با صدای شما قشنگ ترم شده بود
اورین

سلام مه لقا جونی
مرسسسسسسسسسی خوبم
دارم درس میخونم ببینم به کحا میرسم
نگفته بودم؟؟؟ شاید قصد کردم بیام بگم ولی یادم رفته
حافظه در حد المپیک
مرسسسسسسسسسسسسی عزیزم
آورین خوب اومدی

زهرا پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:13 http://kolbe-asheghi.mihanblog.com

سلاااااااام
چه عجب بالاخره بروز شدی شما
قشنگ بوووووود
یادت نره امشب برا من دعا کنی

سلاممممممممم زهرا خانوم نویسنده
دیگه بالاخره بعد از یه مدت به روز شدیم شیک شدیم
مرسسسسسسی
آخییییییییییییی به رو چشم دعا میکنم

وحــــیده جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

بابا تو چرا خصوصــــــی ندارــــــــی!
تعریفی خصوصی دارم خو!
درست کن این وبتو دیگه!

عجــــــــــــــــــــــیجم
تو خصوصی بذار من تأیید نمیکنم
باهاس وبلاگ و بدم تعمیر
درستش میکنم

ستاره جواهریان سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:01

به به به سلام خانوم خانوما
پس اون صدای قشنگ که توی وب استاد ما بود از شماست.
استاد که یه چند وقته حسابی سکرت میزنن.به ما هم اصلا چیزی نمیگن
بگید ببینم شما از دوستای رادیوی ایشونید ؟؟!
یا دانشجوشون هستید؟
هر چی که هست انگار استاد خیلی دوستون دارن.ولی خودمونیما.خوب استاد ما رو بردید برای خودتون

یوهووووووووو سلاممم
مرسیییییییییییی قشنگ شنیدی
استاد شما که کلا سکرت میزنه
شوخی بود
من هم از دوستان رادییی ام
هم سرکلاسشون رفتم
ما هم ایشونو دوست داریم
ما کلا سوژه های خوب و قاپ میزنیم
ممنون وبم سر زدی
هیچی آدرس نذاشتی اطلاعات بیگیریم

علی یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:28

روزگاری شد که مدح حضرت مولاست کارم
کارم این است و خوش است الحمدلله روزگارم
روزگاری بهتر از این چیست کاندر روزگاران
چون نمانم من بماند مدح مولا یادگارم
مزرع هر دل که در آن هست تخم مهر حیدر
من ز جوی طبع در آن پاک مزرع آبیارم
این شنیدستی که در لیلة الاسری پیمبر
اشتران را دید من خود اشتری از آن قطارم
ور نداری باور و حجت همی خواهی نظر کن
بر کتاب مدح او در دست من کاین است بارم
تا علی را مدح گویم تا گدای کوی اویم
راستی از سلطنت با این که عورم هست عارم
افتخار دیگران گر هست جاه و مال و منصب
من غلام حیدرم این بس بدوران افتخارم
آنچنان مستم ز جام ساقی کوثر که دانم
نفخه ی صور قیامت هم نسازد هوشیارم
بنده ی عشق ویم گو تا بدانند اهل عالم
خم شدن اینجا نمی شاید که من اشتر سوارم
فاش از عشقش انا الحق گویم و در دعوی خود
پایدارم ور بیفتد کار بر بالای دارم
من به دنبال وی اینجا آمدم افتان و خیزان
ورنه هرگز اندر این عالم نیفتادی گذارم
از دل خود هر چه می پرسم ز رسم و راه و آئین
گوید اینها چیست من از عشق حیدر بی قرارم
گر ز سودای علی سازم جنون خویش ظاهر
می کنند این عاقلان مانند طفلان سنگسارم
آنکه می خواند مرا غالی قصور خود نداند
هرچه خواهد گو بگو من عاشق شیدای یارم
با علی باشد همه کار خدا من کار خود را
گر گذارم با علی باشد چه نقصانی به کارم
یا علی ای مظهر ذات و صفات حی بیچون
خود تو دانی پای تا سر بنده عجز و انکسارم
گر مرا بر آستان خوانی زهی بخت سعیدم
ور مرا از در برانی وای بر حال فکارم
گر به دوزخ می فرستی خود تویی مولا و میرم
ور بجنت میبری هستی تو صاحب اختیارم
پادشاها من صغیر مستمندم کز دو عالم
گشته ام مستغنی و بر حضرتت امیدوارم
هرچه هستم از تو هستم درنگر از چشم لطفم
یعنی آور از میان بحر محنت بر کنارم
میلاد شمع شبستان هدایت شاه سریر ولایت حضرت علی(ع) مبارکباد

مرسسسسسسسسسسسسسسسسسی
علی آقا یه آدرسی چیزی میذاشتید میومدیم تشکر
دستت طلا

پیمان دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:44 http://rapido-dowleh.blogfa.com

سلام
انشاءالله تعالی که امتحانا به خوبی پیش رفته باشن
شعرای فاضل نظری رو خیلی دوست دارم. خیــــــــلی.
انگار اونم یه دوره ی سخت رو کپی من گذرونده

سلاممممممم اقا پیمان
امتحانا تازه شروع شدن خدا رو شکر خوب پیش رفته تا الان
کتاب گزیده ی اشعارش و گرفتم
میخواستم گریه های امپراطور ش و بگیرم که چشمم خورد به این کتاب رو هوا زدم
خیلی خوشم اومد واقعا قشنگه
مرسی سر میزنی

شیطون دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 http://satanperdu.blogfa.com

[گل][گل][گل][گل]
سلام
خوفی؟
===================

صبر را بالش کن ، و فقر را در آغوش گیر ،

شهوات را به دور انداز ، و با هوای نفس مخالفت کن ،

و بدان که در برابر دیده خدایی ،

پس بنگر که چگونه ای

====================
موفق باشی

[بوسه] ای تکیه گاه محکم من،ای پدر جان
ای ابر بارنده ی مهر و لطف و احسان
ای نام زیبایت همیشه اعتبارم
خدمت به تو در همه حال،هست افتخارم [بوسه]

فعلا [بدرود]

[قلب][گل] *•.¸¸.•*´بی تو تنهاترینم`*•.¸¸.•* شیطون [گل][قلب]

http://satanperdu.blogfa.com

سلام شیطون خان
مرسی بابت کامنت
خیلی قشنگه

ستاره جواهریان دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:03

سلام
آخ جان اطلاعات.
یکی اینکه از دوستای رادیویی هستی
یکی هم اینکه سر کلاسشون رفتی
اما دومیه نکته انحرافی داره ها.پیداس خیلی زرنگی سرکلاس استاد رفتن با دانشجوی استاد بودن خیلی فرق داره مثلا اگر دانشجوشون باشی شهرت میشه اصفهان اسم دانشگاهت هم در میاد و اینکه چطوری استادو تونستی قاپ بزنی و این قاپ زدن چقده جدیه و با همکاریه کیا بوده و یه عالمه نکته دیگه
خوب حالا بذار اطلاعاتو تست کنم ببینم چقدش درسته
اومممم بگو ببینم خانم اخوت رو میشناسی؟تو کدوم قسمت رادیو بود که استادو دیدی؟

سلاممممممممممم
بلی بلی اطلاعات آخ جووووووووووون
اطلاعات دوجانبه هست هاااااااااا
نـــــــــه!! نکته انحرافی؟
حالا اونم یه جور دانشجو میشه دیگه
همه ایران سرای من است
ما یک گروه سه نفری از قاپزن ها هستیم که هر چی باارزش باشه روی هوا قاپ میزنیم
از گروه سه نفره مون توی وب استاد هستیم اگه گفتی ما کی هستیم
من چند نفر رو میشناسم ولی نیمیگم که
قسمت ضبط بود که استاد و دیدم البته ایشون منو دیدن
احتمالا شما نی هم مینوازید؟

ستاره پرداز سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:56

سلام خانم دکتر
چه عجب به ما هم سر زدی ؟ای بابا کجا؟ما میخواستیم واست کلاس بذاریم!!
این چه حرفیه... برات یه خرمن آتیش درست میکنم...نگران نباش
شاگرد هم شاگردای قدیم...

سلام آقا معلم
دیگه گفتم مجبورم پرونده م و بگیرم گفتم بیام دیگه
نه دیگه اینجا نمیشه! باید اسباب کشی کنیم بریم
شما همش تحدید میکنی پرونده مو میدی برم
نه دیگه باید رفت! باید دل کند!
هعییییییییییییییی

maria چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:57 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com/

سلام پروین خانوم چطوری؟؟؟؟؟ از اینورا نمیای!
شعر بسیار قشنگی بود!

سلام عزیزمممممممم
خوبم مرسییی.ببخشید نتونستم بیام از اون طرفا
مرسی عزیزم
میام پیشت. این روزا کلا خیلی کم میام نت

مرغ عشق معین چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 16:20 http://yardeli.blogfa.com/

یووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووو
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووق
اقا بلید کناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال
مامی شوهری علوس لوس لوس اومدددددددددددددده
یوووووووووووووووووووووهووووووووووووو
علوس جون بیا یه ببعی واست اوردم از دهاتمون
بیا ببر تو حیاطتون ببند واستون اواز بخونه صفا کنین
یه وقت گشنه تون بود با تپل نرین سرشو ببرین بخورینش
اوردم واستون اواز بخونه فقط
علوس جون این همه نظر دادی تو وبم وبمو خوشجیل کردی
خانوم خانومات بدو بیا کارنامه تو بده تحویل مامی شوهری بینم این همه نیومدی نت درس خوندی چی کردی؟
میبینم که امتحاناتو تموم کردی تو نت تلپی
خوش به حال وحیده
یه بارم یه اپ واسه مامی شوهریت میکردی خوب
حسودیم شد
نزدیکه چشم دراد
از دست تپلت اتیش گرفتم این روزا
از در ودیوار بالا میره
زلزله شده
بیا ببرش خونه خودتون

هووووووووووووررررررررررررررررراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
برید کنااااااااااااااااااااااااااااااااااااار مامی جونی اومده
عشقولویی اومده
چیطوری جیگر دونی؟ دلم تنگولید برات. نگران شدمی گفتم این مامی جونی ما کوجا رفته
اوخییییییییییییییییییی ببعییییییییییی
اگه یوهو بگه ببببببببببببعععععععععع من میترسما
نه نمیخوریمش من گوشت دوست ندارم
میریم با تپل میشینیم ادای ببعی رو درمیاریم میخندیم
دیگه گفتم خودت نیستی من آزین بندی کردم
مامی جووووونی تازه امتحانا شروع شده!!!!
اون موقع درس میخوندم خسته میشدم میومدم نت یه دور میزدم میرفتم
دوتا امتحانام خوب بود تا حالا
اوخییییییییییییییییی مامی جونییییییییییییی
میام میبرمششششششش
جفتی میریم آتیش میسوزونیمممممممممم
یه وخ تپل و دعوا نکنی ها من این شکلی میشم

دیونه پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:56 http://mymina.blogsky.com

خدا کسی ست که باید به دیدنش بروی
خدا کسی که از آن سخت می‌هراسی نیست.
فک کنم یه جچیزی رو جا انداختی

احسنت خعلی بیت خوبی رو انتخابیدی
هووووممممممم
نمیدونم همین بود دیگه چیزی جا نمونده
بسی خوشحال شدم کامنتت و دیدم گفتم رفتی دیگه نیومدی

وحــــیده پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:55 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

ما همچنان منتظریم

ما هم همچنان منتظریم نمره ها بیاد
نه که زیاد درس میخونم مشغله م زیاد شده
یه خوده دیگه هم بصبر

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:08

عشقت پلنگ وحشی آدم شکار کن

چشمت رمیده آهوی دائم فرار کن

گیسوی عنبرین تو سنبل به باد ده

ابروی خنجرین تو گل تار و مار کن

یک تابش از نگاه شما آفتاب سوز

یک بوسه از بهار لبت غنچه خار کن

اخم تو دی کننده ی اردیبهشت ماه

لبخند جانفزات زمستان بهار کن

بردی ز دل قرار و قرار اینچنین نبود

ای دلبر فراری دل بی قرار کن

با من شبی بساز و مکن فکر ننگ و نام

ای نام نیک یک شبه بی اعتبار کن

مانند حسن خویش که مانده است ماندگار

آه ای غزال من غزلم ماندگار کن


فکر کنم اینم از فاضل نظری باشه
به چشمم آشنا میاد خوندمش میدونم
سرچ کنمیتقلب
یعنی سایت های شعر هم فیلتر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ما که کم نمیاریم
دم خودم گرمزدم به هدفوبلاگ خود شاعر و پیدا کردم هوووووووووووم حدسم اشتب بود
شعر برای محمد رضا طهماسبی
حالا من از کجا بدون تو کی بودی؟

سودا شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:53 http://sodaytanhai.blogfa.com

عشقت پلنگ وحشی آدم شکار کن

چشمت رمیده آهوی دائم فرار کن

گیسوی عنبرین تو سنبل به باد ده

ابروی خنجرین تو گل تار و مار کن

یک تابش از نگاه شما آفتاب سوز

یک بوسه از بهار لبت غنچه خار کن

اخم تو دی کننده ی اردیبهشت ماه

لبخند جانفزات زمستان بهار کن

بردی ز دل قرار و قرار اینچنین نبود

ای دلبر فراری دل بی قرار کن

با من شبی بساز و مکن فکر ننگ و نام

ای نام نیک یک شبه بی اعتبار کن

مانند حسن خویش که مانده است ماندگار

آه ای غزال من غزلم ماندگار کن

یوووووووووووهوووووووووووووو سودا
مرررررررررررسی شعر خیلی خوشگلیه
دوسش دارمممممممم

سودا یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 http://sodaytanhai.blogfa.com

سه گل روئیده اندر باغ احساس
گل سوسن گل لاله گل یاس

گل اول که ماه عالمین است
عزیز فاطمه نامش حسین است

گل دوم نگر غرق است درفضل
امیر مرتضی نامش اباالفضل

گل سوم گل میعاد است
امام چهارمین سجاد است

,,, ,,, ,,,


فرا رسیدن سه روز بزرگ و مقدس، ۳ و ۴ و ۵ شعبان،

میلاد بزرگ سالار شهیدان، حسین فاطمه؛

علمدار کربلا، ابوالفضل العباس

و حضرت امام زین ‏العابدین

بر همه عاشقان مبارک باد


این اعیاد با شکوه برای همه مبارک باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد