شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

خــــــدا...

من به این حقیقت واقف شده ام که

یک هشیاری نامرئی،غیر قابل لمس،بی بو

و در عین حال کاملا واقعی ،

تمام اجسام و اشکال عالم هستی را پشتیبانی می کند

این هشیاری به اسامی متفاوتی نامیده می شود

بعضی آن را خدا می نامند

و برخی دیگر نور باطن، خرد جهانی و یا هوش بیکران

نام و عنوانش مهم نیست

بلکه زیستن با آن و پیروی از این اصول

از اهمیت بنیادی برخوردار است.



از کتاب باور کنید تا ببینید

اثر وین دایر


نظرات 71 + ارسال نظر
وحیده جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 22:26 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

یووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووووووووووو

سلااااااااااااااا مَلِکٌم ستّاره ، همچین رفیقــــی کـــــی داره؟
گزیده ای بود از اشعار اینجانب!
خوبــــــــــــــــی ناناسی؟
به قول بعضی ها : پروین خانوم لباس کرختی اصلا به تن شما نمیاد هااااا !
چه آپّ جووونداری!
*منظور از "جوووندار" همان سراسر زندگانی میباشد!
**منظور از "سراسر زندگی" همان عشق بی مثال است!
***منظور از "عشق بی مثال" همان عزیزِ بی همتاییست که من نامش را ((خدای مهربان)) گذاشته ام!

به نظرت واقعا حیف نیست ، اسم ((خدا)) و ((الله)) رو از عبارتی که با اون میخونیمش ، حذف کنیم؟!
واقعا حیف نیست ((خدا)) و ((الله)) رو با کلماتی مثل "نور باطن" ، "خرد جهانی" و "هوش بیکران" یکی کنیم؟!
مخصوصا ((الله)) ، که حتی با یک بار گفتنش ، هم آرامش سراسر وجود آدم رو میگیره ، هم تحقیقات علمی ثابت کرده بسیار زیاد روی ریه ها و تنفس انسان تأثیر + داره!
منکه واقعا حیفم میاد
خدایی نکرده بد برداشت نشه ها! من متوجه این هستم که منظور از بقیهء کلمات ، همون یه نفره عزیز و مهربونه! ولی...
ووووووووووووووووویییییییییییییی!چه عکس خوشدله ای! استاااااااود! عکس بفرمیو!
میدونی شبیه چیه؟ شبیه اکلیل هایی که تو هوا بازی میکنه و میدرخشه!
من عاششششق این صحنه ام!
چه سریع آپیدی ها ناقلا! سرعتت در حد اینترنت ویییییییییژ رفته بالا!
خیییییییییییلییییییییییییی میدووووووووووووستمت نانا
لپٌ بیار جلو
ماااااااااااااااااااااااااااااااچ

یوووووووووهوووووووووووووووووووووووووووووووو
به بـــــــــــــــــــه چه طبع شعری گرفته من و تو رو
خیلی باحال بووووووووود
خووووبمممممممم وحیدی
هه ههه ه!اینو باحال اومدی البته اون لباس خشم بود
هووووووووراااااااااااااااااا میدونستم تو هم دوس میداری
عشق بی مثال، عزیز بی همتا،خدا ی مهربان
اسم خدا و الله قشنگ ترین اسم های خداس
توی فلفسه هم که میخوندیم هر کی از هر مکتبی به یه نقطه ای رسیده بود و اسم ش رو یه چیزی گذاشته بود
ولی مهم اینه بود که همه به یه نقطه ای رسیده بودن
به نظرم خدا به خاطر همین مقام عالم و بیشتر از عابد میدونه
آره اینو منم شنیده بودم که کلمه «الله» تأثیر مثبتی رو ی ریه های آدم میذاره
میدونم عـــــــــــــــــــــزیزم
کاملا حرفت و میقبولم
اوخییییییییی چیقده خوبه از این عکسه خوشت اومده
عکسا پیدا میکنم خودم هم ذوق مرگ میشم
آره این صحنه ای که میگی خیییییییییییلی خوشگله
دیگه نه که از امتحانا خلاص شدم دارم بیشتر قدر زندگی رو میدونم
خوبه باز پیشرفت کردم زودی تر شده زمان آپ کردنم
منم خیلییییییییییییییییییییییییی دوست میدارم
بفرمیو

مرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی

رضا سپه وندی جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 22:53 http://rsepahvandi.com

سلام شب بخیر
مرسی دعوت کردی
جالب بود
دستت درد نکنه

سلااممممممم شب بخیر
خواهش دارم وظیفه بود
مرسیییییییییییی

یکی باهاس باشه شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:12 http://ybb.blogsky.com

می بینم که جلسات دایر همیشه اینجا دایره !ها

بلــــــــــــــه
جلسات دایر رو خیلی دوس دارم
اینجا هم دایر نباشه توی خونه حتما دایره

مداد رنگی شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:32 http://manui.blogsky.com

سیلام علیییییکووووووووووممممممممم
خوفی دختریم
از خودت فیلسوف بازی در وکنی هاااااااااا
میدوستم این پستتو
نفسسسسسسسسسسسسم

بــــــــــــــــــــه سیلوووووووووووووووم خانوم معلم
خوب هستی ام
هوووووووووم یه خوده فیلسوف بازی در بیارم خوبه
آخه دو ترم دیگه باید سمینار و پروژه پاس کنم
باید بلدت باشم یه خوده فیلسوف بازی در بیارم
منم تو رو میدوستم
جیــــــــــــــــــــــــــــگر

وحیده شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 20:15 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

یووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووو
من اول شدم!!
من کادو میخوام یالا!

یـــــــــــــــــــــــــــــــــــس
از بس جو گیر نظرت شدم یادم رفت اول شدی
کادو دارم تو آستینمپ
اینم کادو
http://www.irupload.ir/images/9nqarkqsowz1w54g3xs.jpg

وحیده شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 20:24 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

وووووووووووووووووویـــــــــــــــــــی!
چی کادوی جیگری!
دستت طلا
تازههههههههه
تِم عکس هم مثل عکسِ آپته!
یووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووو
میسی


خواهششششششششششش دارم جیگویی
آره تم عکسه شبیه همین عکس وب م بود
هوووورااااااااااااااااااااااااااااااااااا
دیگه نه که کادوش خیلی جیگر بود برای دفعه بعدم که اول شدی
استفاده ش کن
شوخوووووووو میکنم

محمد یاری شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:08

من اما باهاش حال نمی کنم

مهم اصل مطلبه
به نظرم هر کسی به مدل افکار و احساس خودش هدایت میشه
من از این کتاب و این مدل حرف خوشم میاد
یکی دیگه از یه چیزی دیگه
در نهایت اینکه:
باشد که رستگار شویم

نونوچه شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 22:46 http://nonoche.blogsky.com

این آقای دایره ... مربع کیه؟! باز چند روز نبودم با عوامل خارجکی قورباغه ای رفتی بیرون ... چیپسچه خوردی؟!

خودم بلدم یه عالمه حرفای خوشدل برات بمویسم

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااای دوستت دارمممممممممم عشقولویی خودم

ویـــــــــــن دایـــــــــــر
نونوووووووووووووووووووو
این وین دایر هم مث خودمون عشقیه
نــــــــــــه نونووووووووووو جونی
من فقط با تو میرم بیرون
خب باچه تو حرف بزن
منم دوووووووووووووووووووووووووووشملت دارم
نونوووووووووووووووووووووووووووووو عشقی خودم

نونوچه یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 http://nonoche.blogsky.com

کجاااااااااااااااااااااااااااااااااااایی؟!

هیچ کی تو دنیا پروین عشقولویی نمیشه
لالای عشقمممممممممممممم نمیشه

همینجــــــــــــــــــا
توی قلب تو
یووووووووووووهوووووووووووووووووو
نونوووووووووووو عشقی واسم شعر گفته
هیچی تو دنیا مث ماستای نونووووووووووووو نمیشه

violin یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 16:53 http://ariaviolin.blogfa.com

سلاااااااااااااااااام بر عشق خودم
عاااااالی بود
خیلی قشنگ بود...
واقعا زیستن با اون مهمه...واقعا...

ســــــــــــــــــــــلام عزیز دل
مررررررررررررسی
خودم دوسش دارم کلا این کتابه رو خیلی دوست دارم
هووووووووووم خیلی موافقم
این اشک شوق بود دیگه نه؟؟؟!!

پرستو یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 18:10 http://yekdelim.blogfa.com

سلامممممم دختریم(بابا شاه)
خوبی گل گلم
ببخشید دیر که نیودم هاا؟؟
اگر دیر امدم مجروح بودمم ههههههههه
کامپیوتر مون همجنان خرابه و. همچنان کلاه گیس پیدا نکردم و مجبور م موهای خودم رو بکنم ........


شب خوش

سلااااااااااااااااااااااااااااااام گوگول مگولیه
خوووووووووبم جیگر
نه دیر نیومدخیلی به موقع اومدی
ای وای مجروح
چه بده این کامپیوتر خراب باشه
میتونی به جای کلاه گیس یه کار دیگه هم بکنی
روی سرت پلاستیک بکش اگه چنگ زدی ، پلاستیک کنده بشه
موهات نیاد توو دستتت
شب تو خوووشمزه مث لبو

سهیل یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:04 http://setareyesoheyleman.blogfa.com

سلام . ابجی پروین اپتون خیلی جالب بود . وین دایر . نوشته هاشو خوندم ولی من بیشتر کتاب های حوزه مدیریت رو مطالعه می کنم . مانند کتاب های جان مکسول. شاد و موفق باشید


سیلوووووووووووووم سهیل خان
ممنووووون
حالا من کتابای مدیریت و زیاد دوست ندارم. کلا از مدیریت کردن خوشم نمیاد ولی خیلی این کتابای مدریت به دردم میخوره
نوشته هایی از جان مکسول خوندم ولی تک جمله
پــــــــــــــــیروز باشییییییییی

نونوچه دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:06 http://nonoche.blogsky.com

برای جلوگیری از عوامل خارجی که هی بهت خودشون رو نچسبونن من برگشتممممممممممم به مرغ دونیمممممممممممممممممممم

اووووووووووووووووووووف!!! بیا بریم دبی!!! با دمپایی پلاستیکی هامون!!! شلوار کردی های نارنجی قرمز~~~

عاشقتممممممممممممممممممممم عشقی!!!


نوووووووووونوووووووووووووووووووو عشقیم برگشت
بدو بیا بغلم
نوووووووووونوووووووووووووووووووووووووووو من چمدونم و بستم
بزن بریم به سرعت برق و باد
عااااااااااااشق این دمپایی پلاستیکی هامون شدم
شلوار کردی نارنجی قرمز خیلییییییییییی دوس میدارم
دارم با پیکان گوجه ایم بووووووووق بووووووووق کنان میامممممممم
دووووووووووووووووووووووووووسّت دارممممممممممممممم

پرستو دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 http://yekdelim.blogfa.com

عجب پس پلاستیک بذارم اخه پلاستیک کنده نمیشه عیب نداره همون موهام رو میکنم بعد میرم میکارم دیگه ......


چرا اگه پلاستیک نازک باشه راحت کنده میشه
آخه حیفه موهای خودت
حالا نمیشه موهات و نکنی
عوض ش گریبان چاک بزن

نانازک دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:13

سلا هستی من گیتوری دیازپام من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فدای خودت و نوشتت!!!!!!!!!!!من به این رسیدر از وتی دنبالشم یه جورایی یه جورایی شدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!بهتر دارم میشم


سلااااااااااااااام مژی بلا
اوه اوه دیاز پام تو هم دست کمی از دوپامین نداری ها
خدا نکنه عززززززززززیرم
خییییییییییییییلی خوووووووووووبه که به این نتیجه برسیم
عاشق این یه جوری شدنت م
خـــــــــــــــــــــــدا رو شکر
ایشاالله بهتر و بهتر بشی
بوووووووووووووووووووووووووسی

بچه شیر دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:25


سیلووووووووووووم خاله جووون
عجب آپ خوشگلی()
کتابش چه اسم قشنگی داره
ما بیشتر دوست داریم تا ,ببینیم بعد باور کنیم


سیلوووووووووووم
اووووووهووووووووووو خیلی اسم کتاب شو دوس میدارم
کلا این کتابه رو خیلی خیلی دوس میدارم
آره دقیقا همینه که میگی
اول دوست داریم ببینیم بعد باور کنیم! در صورتی که
چیزی رو میبینیم که بارو داریم
خاله جون حرف دل منو زدی

وحیده دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:56 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

دلم واسه وبت تنگید اومدم یه سک سک کنم برم!!


وحیده جووووووووونی خودم
حالا تو چشم بذار من بیام سک سک کنم

پیمان سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:50

سلام، بابا وین دایر بابا زیکمون فرید....!
ممنون کلا جملات قشنگی هستند برای خوندن نه عمل.
خداقوت_پیمان

سلام آقا پیمان
اووووووووه از این بابا ها زیاده
کلا بابا های روانشناسی همه شونو دوست دارم
معلومه خب برای خوندن قشنگ ترن
چون عمل کردن همیشه سخت بوده و اینکه
عمل کردن لازمه ش باور داشتنه که ....
شاد باشی

مرغ عشق سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:05 http://yardeli.blogfa.com

مـــن تــــــــــو را دوستتــــــــــــــــــ نــدارم

نـه...

دوستتـــــــــــــــــــ نــدارم

امـــا هنگامـــی کـه نیستـــــی غمگینـــــــــــــم

و بـه آسمــــــــان آبــی بـالای سـرتـــــــــــــــــــــــ

و ستــارگانـــــی کـه تـــــــــو را مـی بیننــــد

رشکـــــــــــــ مـی بــــرم

تـــــو را دوستــــــــــــــــــــــــ نــدارم

امــا نمـی دانــــم چـــــــــــــــرا آنچـه مـی کنـــی

در نظـــــرم بـی همتــــــا جلـــــــــــــــــــــوه مـی کنــد

تـــــو را دوستـــــــــــــــــــــ نــدارم

امــا هنگامــــی کـه نیستـــــــــــــــــــــی

از هــــــــر صدایـــی بیــــــــــــــــــــــــزارم

حتــی اگــر صـدای کسـانـــی بــاشد

کـه دوستشــــــــان دارم

زیـــرا صـــــــــــــدای آنهــا

طنیـــن آهنگـــــــــــ صـــدایت را در گــوشــــم می شکننــــــــــــد

تــــو را دوستــــــــــــــــــــــــــ نــدارم

آه...

مـی دانــــــم کـه دوستتـــــــــــــــــــــــــ نـــدارم

امــا افســـــــوس کـه دیگــران دل ســـاده ام را

کمتـــــــر بــــــــــــــــاور دارنــد

و چـه بسـا بـه هنگــــام گـــذر مـی بینـــم کـه

بـر مـــــــــــــــــــن مـی خندنـــــد

زیـــرا آشکـــارا مـی بیننـــــد

کـه نگـاهــــــــــم بـه دنبـــال تـوستــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
یوووووووووووووووووهووووووووووووووو
علوووووووووووووووووووووووووووس خوشگلی
خوبی تو؟
مامی شوهری دوست داره شونصد تا

یووووووووهووووووووووووووووووووو مامی عشقولوییی
جه شعر خوشدله ای
این دوستت ندارم ها از همیناس که هی آدم میخواد به خودش بگه
نــــه! من دوسش ندارم
از هموناس که میخوای ناخودآگاه تو باهاش گول بزنی ولی
نمیدونی که ناخودآگاه خیلی بیشتر از خودم آدم به خودش آگاه تره
خوووووووووووووبم جیگر دونی
منم دووووووووووووووستملت دارم شونصد هزارتا

بچه شیر چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:18 http://anahno.blogsky.com


خیلی بده نظر دیگران رو نیخونم
الان دیدم نظر آجی رو
کاملا با حرفاش موافقم
یه جایی شنیدم که کلمه "آخ" که میگیم از اسمای خداس
البته نمیدونما به نظرم درسته تا پامون به سنگ میخوره سوزن دستمون میره و... این کلمه رو میگیم
فک کنم اگه باور کنیم که یعنی خدا خیلی خوب بید
الله رو خیلی دوووووووووووووووست دارم خیلی اسم زیباییه


آره خیلی کار بدی میکنی
هووووووووم آجی راست میگه منم باهاش موافقم
جـــــــــــدی!! آخ! از اسمای خدا س
اگه واقعیت داشته باشه که خیلی جالبه
همین که متوجه درد میشیم و همین که تا دردی رو احساس میکنیم
سریع خدا رو صدا میزنیم خیلیییییییییییییییییییییییییی خوبه
یعنی اینکه ذات مون میدونه که کی میتونه بهش کمک کنه
آره! قبول دارم «الله» خیلی اسم زیباییه

نونوچه چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 http://nonoche.blogsky.com

کجاااااااااااااااااااااااااااااااااایی عشقولویی؟!
انتخاب واحد کردی؟!


یه تراکتور آلبالویی خریدممممممممممممم... غروب میام دنبالت ... خوشگل ترین چکمه هات رو بر دار ... می خوایم بریم حلزون شکار کنیممممممممم واس آکواریوم!!!

اووووووووووووووووف!!! خفن دوستت دارممممممم بلا!!!

سک سک
همینجام توی قلب تو
آره نووووونوووووویی انتخاب واحد کردم ولی فقط 15 تا
بقیه درسا تداخل داشت
وااااااااااااااااااااااای نووووووووووووووووووووونوووووووووووو
آلـــــــــبالــــــــــــو اونم یه کامیون
برم یه نک دون وردارم بیام
نصف شو بخوریم بقیه شو لواشک کنیم
نونووووووووووووووووو !!! وای دهنم آب افتا!دلم به تاپ تاپ افتاد
آخ جوووووووون غریب میام پشت در میشینم زنگولیده بدو ام بیام
شکار حلزون
نونوووووووو من هوشولو بودم حلزون شکاریدم یه مشت
ولی بیشترشون خواب بودن
نونوووووو میگم حلزون و بندازی تو آب خفه میشه که
منم وحشتناک عاشقتمممممممممممممممممم

آی استار چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 15:32 http://www.i7star.blogfa.com

سلام
تازه داشتم بهت امیدوار میشدم که دیدم نوشته از کتاب ...

سلام علیکم
وایسا بینم
خیلی هم میتونی بیشتر تر امیدوار باشی
قبل از اینکه این کتاب و بخونم خودم به این نتیجه رسیده بودم
فلسفه که میخوندیم خیلی به این موضوع فکر میکردم
بابام همیشه میگه:
وقتی حرف کسی رو باور کردی و پذیرفتی یعنی
اون حرف، حرف تو هم هست
پس یه جورایی میشه اینکه این پست از زبان من بوده

ستاره پرداز چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 16:28 http://www.farniyaschool.mihanblog.com

سلام
خسته نباشی
وااااااااااای جالب بود خیلی زیباست دستت درد نکنه
راستی خانم دکتر حاضری شما رو هر روز میزنم نگران نباش
شرمنده این روزها سرم کمی شلوغه وقت نمیکنه سر بزنم
آرزوی موفقیت دارم

سلامممممممم آقا معلم
شاد و ســــــلامت باشید
خواهش میکنم
وای چه خوب حاضری های من و میزنید
نگران بودم واقعا یه وقت پرت نشم بیرون
تا باشه از این شلوغی ها باشه
ممنون که میاید سر میزنید
شاد باشید و سلامت

نونوچه چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 18:06 http://nonoche.blogsky.com

چرا به کامنت من جواب ندادی؟!

نونووووووووووو عشقیییییییییییی
این دیگه کار عوامل خارجیه
نونوووووووووووو مواظب باش
یه دور دیگه یواشکی میجوابم کامنت تو

مه لقا پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 00:49 http://www.yadeghare90.blogfa.com

سلام پروینی جونم
ببخشید دیر شدم نبودم
یه عالمه کامنت دارم که باید تایید کنم

ســــــــــــلام مه لقا جونم
چه قانون جذب باحال کار میکنه
اشکال نداره عزیزم مهم حضورتهکه همیشه حضور داری
آخییییییییییی! میخوای بیام کمک نصف شو من تأیید کنم
دوووووووووووستت دارم

maria cullen جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 17:25 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com

سلام خانومی چطوری؟ از اینورا نمیای...
چه آپ قشنگی مثل همیشه...
راستی امتحانام تموم شد قبول شـــــــــــــــــــــدم :دی

سلامممم مریم جونی
این چند روز سرم شلوغ بود نتونستم بیام ببخشید
مرسی عریزم
خدا رو شـــــــــــــــــکر
پ ن پ میخوای قبول نشو
من قبولیدم خدا رو شکر
شیرینی بده تا منم شیرینی بدم

سی سی کام شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 13:03

سلام پروین خانم

متن بسیییییییییییییییار قشنگی بود خوشمان آمد

سلام سی سی بلا
خوشحالیم خوشتان آمده
ما هم از شما خوشمان آمده

دیونه شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 16:15

گاه گاهی دل من میگیرد

بیشتر، وقت غروب.

آن زمانی که خدا نیز پر از تنهاییست

و اذان در پیش است...

من وضو خواهم ساخت، از خدا خواهم خواست

که تو تنها نشوی

ودلت پر ز خوشی های دمادم باشد.

ای وای دارم چی میبینم
خعلی خوش اومدی
کلا حضورت کمرنگ شده هاااااااااااا حواست باشه
مررررررررررررررسی خیلی خوشگله
دست شما مرسی

الهه شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 18:52 http://ariaviolin.blogfa.com


سلام...
دلم تنگ شده بود گفتم بیام سر بزنم


ببین کی اومده
عشششششقولویی خودم
قربون اون دل خوشملت
سرعت نت خیلی پایینه به زور تونستم بیام
دل منم تنگولیدهبالاخره میام پیشت

نانازک شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:26

سلام چطوری؟خوش میذگرد جوجو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پری دلم واست تنگ شده!!!!!!!!!!!!!!! این یاهم یابو بازی درمیاره هااااااااااااااااااااااااا باز نمیکنه که!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!فردا وقت کردم برات زینگول میکنم دختر باغ خدا عاشقانه عاشقتم نیناس راستی چه خطر از فامیلا خوب هستن همشون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ای وایییییییی دارم چی میبینم
یه نانازک رنگی میبینم
سلااااااااااااااام بلا خوووووووووبم کماکان
خوش هم میگذره یه وقتایی
تو چطوووووووری؟؟
ای جانم دل منم تنگولیده حسابی هم برا تو هم برا وحیدی
ههه هههه!یاهو بر وزن یابوباحال اومدی
آره بیچاره تقصیر یاهو نیست که تقصیر یه مشت ابله شیزوفرنی سادیسمی راشیتیسمی
این چند روز اینترنت نبود دیگه رسما!! مخصوصا دیروز و پریروز
امــــــــــروز زنگولیدی مررررررررررررررررررررررسی
چیقده دلم برا صدات تنگ شده بود
این دختر باغ خدا رو خیلی دوس میدارم
من و تو وحیدی گل سرسبد باغ خداییم
خعععععععععععععععلی دوسسسست دارم
فامیلا؟؟ نه من که متوجه نشدم
واااااااااای مامانم یه خوابی دیده بوده !!!! برات تعریف میکنم
راستی! تو از دوستات چه خبر؟
حواست به شدت دوست داشتن اونا و ما باشه ها!!
یه مـــــــــــــــاچ محکمبووووووووووووووووووووووس

بچه شیر یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 00:27


khaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaale jon
chera nazarat mano taid nmi koni?
vas binam
man nazar dade boodam?


خـــــــــــالههههههههه!!!
چرا نظر نمیذاری من تأیید نکنم بعد تو بیای دنبال نظرت و بگیری
نظرای آجی وحیده ت رو هم دیر تأیید میکنم بیاد دنبال نظرش

وحیده یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:43 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

یووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو
سسسسسلام جیگری
دیشب داشتم عکسامونو نگاه میکردم
اون عکسه رو که تو بوستان نهج البلاغه انداختیم نگاه کن!
خیلی باحال افتادی!
چشات سگ داره ، چه سگی!
دم غروب ، منم دعوتم هاااا!
دوووووووووووووووووووووست دارم هوار تا


یووووووووووهووووووووووووووووووووو
عشششششششق(با همون تلفظ!) خودم
سلااااااااااااااااااااااااااام وحیده جووووووونی
آخییییییییییی! چه وجه مشترکی
اون عکسه که دم پل انداختیم توی همون بوستان!
اونم تو نگاه کن خعلی باااااااااااحال نیگا کردی
اون عکسه توی پارک ساعی روی پله ها!اصلا یه چیزی دیگه شده
بینهایت باااااااااحال افتاده
دم غروب؟
آههههههههههههههههههههان
با نووووووووووونووووووووووو عشقی
بدوووووووووو بیرییییییییییییییییم
دوووووووووووسّت دارم شونصدتایی

maria cullen یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 13:59 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com

سلام آره دیدی نامردا نتو قطع کرده بودن...
من فک کنم به خاطر 22 بهمن بود.
آفـــــــــــــــــــــــرین تو هم قبول شدی:دی
باید دو تامون شیرینی بدیم

سلام مریم جونی
آره خعلی نامردن
کلا دهه ی فجر که میشه سرعت نت میاد پایین
بلی ما نیز قبول شدیم
خب این شیرینی من

http://www.irupload.ir/images/milevnkx2dq9u5w3s9l7.jpg

بدو شیرینی بده !یک... دو....سه...!!

فاطمه&مهشید(خل وچلای عاقل!) یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 14:21 http://fffmmm.blogfa.com

سلااااااااامممم علیکمممممممم!

احوالات؟!


علیکم السلام خواهران گرامی
احوالات میزون است به حمد الله
شما خوبین یا چطورین؟

وحیده یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 16:04 http://hamishe-eshgh.blogsky.com


خب منم همون عکسه رو میگم دیگه!!
همون که دم پل انداختیم!
3 تا رفیق گل داره
منظرهء زیبا داره
کلی نور و خدا داره


خعععععععععلی با هم وجه مشترک داریم دیگه
مژی بلا هم چشماش سگ دار شده بوده
خیلی پارک خوشگلی بود مخصوصا اون صحنه که عکس گرفتیم
سه تا رفیق گل داره
منظره ی زیبا داره
کلی نور و خدا داره

نونوچه یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 20:53 http://nonoche.blogsky.com

سک سک!!!

اینا عوامل داخلی ان عشقولویی!!! واس تو گرفتممممممممم برای جلوگیری از عوامل خارجی!!!
اولی اسمش بنگو مینگو
دومی سینکو لولو
سومی بابا یونگو
چهارمی ماما دانکو
خیلی خفنن!!! از ژاپن دزدیدمشون!!! اوووووووووووف!!! ته کاراته ن!!!
میری بیرون با اونا برو ... تا آلبالوهات رو برندارن!!!

اووووووووووووووووووووووووووووووف!!! خفن میخوامممممممت عشقولویی من!!!
دوووووووووووووووووووووووووووووستت دارم!!!

یووووووووووهووووووووووووووووووووووووو
نوووووووووووونووووووووووووو جونی خووووووووووودم
ووویییی نونووووووو باید بشینم اسم اینا رو حفظ کنم
ولی چه اسمای باحالی دارن
دست و جیغ و سوت و هووووووووراااااااااااااااااااا
واسه نونوووووووووووووجونی عشقولویی خودم که
یه نفری سه تا عوال خارجی خفن و حریفه
من دوسمل دارم با تو برم بیرون
اینا رو میذارم مواظب آلبالو ها لواشکام باشن
منم خخخخخخخخخخخخخعلی دوس میدارمتتتتتت

مرغ عشق دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:39 http://yardeli.blogfa.com

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدا جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
وحیده ونونو وبهزاد اینجا رو غرغ(غرق)
کردن
جا نیست ادم بیاد یه تکونی به خودش بده
یه پر وبالی به هم بزنه
گیر میکنه لای دست پاشون
خوبی علووووووووووووووس لوس
چه خبرا عزیز دلم
علوس جون بدو بیا وبم که خبرای خوش در راهه
یه روز خاص نزدیکه ودارم واسش بال بال میزنم
علوووووووووووووووووووووووووووس جون یه روز ایشالا بیام خبر فارغ التحصیلی تو نوشته باشی
علوسک مامی شوهری بگو مامی ریاضی چند شد؟
د بگو دیگه؟
نمیدونی 18 شدم
یووووووووووووووووووهووووووووووو
اول نمره کلاس رو من گرفتم
یوووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووو
مامی شوهری با دو تا نی نی
اول نمره کلاس رو گرفته
خیلی خوشحالیده بیدم
مامی جونی دوست دارم شونصد تا
امان از دست نونو واین حرفای قلمبه سلمبه اش
نمیدونم از کجا میاره اینا رو
نونو جون تو رو هم شونصد تا دوست دارم
بدو بیا علوس ملوس از دهات واست ماست وکره محلی اوردم بگیر ببر با تپل دوتایی بخورین
تنهایی نخوریا لوس کنی خودتو واسه تپل همه رو تنهایی بخول بخول کنی
سهم تپلم بدی
اینقدر دوست دارم
حالا بپرس چقدر؟

جمع مون جمع بود
عشقولویی مون کم بودکه اونم تکمیل شد دیگه
مامای جون تو یه چی بگی همه میدون رو برت خالی میکنن
خووووووووبم جیگردونی خودم
خبری نیست عشقولویی
آخ جوووووووووووووون خبر خووووووووووف
ایشاالله رو بلند بگووووووووووووایـــــــــــــــشاالله
یوووووووووهووووووووووووووووووووووووووووووو
مامی جونی چه کرده!ریاضی 18!بالاترین نمره کلاس
تبریک میگگگگگگگگگگگگگگگم
اینا از تأثیرات خاله جون بهزاده دیگه
چیقده من خووووووووووشحالیدم
آخیییییییی نووووووونووووووووو عشقی جونم
آره همیشه یه چی داره توی آستینش
دوووووووووسملش دارم
ای جااااااااااااانم دهات ماست و کره محلی
بریم سر کوه بشینیم با تپل نون و ماست بخوریم
منم دوووووووووووووووووووووووسملت دارممممممممممم
چـــــــــــقدر علوس ملوووووووووووس ت رو دوس میداری؟

نونوچه دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 http://nonoche.blogsky.com

اومدمممممممممممممممممممممممم ببوسمت!!! بازم میاما!!! کار دارمممممممممممممممممم!!!
بووووووووووووووووووووووووووووووس!!!
بووووووووووووووووووووووووووووووس!!!
بووووووووووووووووووووووووووووووس!!!
دوووووووووووووووووستت دارمممممممممم عشق من!!!


نوووووووونووووووووووو عشقییییییییییییی



عااااااااااااااااااااااااشقتم نووووووووونوووووووووووو عشقی
مـــــــــــــــــاچ

طنزآفرین دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:44 http://tanzafrin.blogfa.com/

با سلام

مطالب وب سرکار وزین و عالی می باشد.همچنین از تشریف فرمایی و اظهار نظر جنابعالی، سپاسگزارم.

سلاااااااااااااااااام
ممنون
شعر های شما هم خیلی جالب و عالی ن
مخصوصا این پست جدید
من هم از شما ممنون

maria cullen دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 13:08 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com

salaaaaaaaaaaaaam vaaaaaaaaaaaaay junam che khoshmaze bud mersiiiiiiiiiiiiiiii :x

یووووووووهووووووووووو مریم جونی
نووووووووووش جونت عزیزم
شیرینی تو کو؟؟

نونوچه دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 22:45 http://nonoche.blogsky.com

این کامنت فقط جهت فشار شصت پای مامی مرغ عشخی بیفته میفرستمممممممممممممممممم!!! ارزش دیگری ندارد!!!

هه!!! هه!!! مامی مرغی دلت جییییییییییییییییییییییییییز!!!

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتممممممممممممم ناناسم

هه ههه هههه هه
نونووووووووووووو مامی عشقی گناه داره ها
میاد انجشت میکنه چشت
منممممممممممممم عاااااااااااااااااااااااااشقتم نونو جونیم

نونوچه سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 http://nonoche.blogsky.com

ولینتاین ولینتاین ولینتاین ولینتاینت مبارک
مبارک مبارک ولینتاینت مبارک
پروین جونممممممممممممممممممممممممممم عشقولویی من ... مبارک باشه ولیناتینت ناناسمممممممم!!!
بوووووووووووووس!!!

یوووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووووووویییییییییی
نونووووووووووو عشقیییییییییی م اومده
مررسسسسسسسسسسسسسسی
ولنتاین عشقولویی خودم هم مبارک
نونوووووووووووووو برات قاقا لیلی خریدم
بووووووووووووووووووسی ماچچچ

رضا سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 13:05 http://tanhaaie.blogsky.com/

وبلاگو آپ کن آبجی

هنوز سوژه مورد نظرم و پیدا نکردم
ولی به زودی به روز میشم
در ضمن! آدرس الکی میذاری
از بلاگ اسکای پرسیدم گفت همچین آدرسی موجود نمی باشد

وحیده سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 18:34 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

یووووووووووووهووووووووووو بر پروین بلا
چیطوری؟
ولنتاین مباااررررکککک
میلتو چک کردی؟
چرا مسیجم بهت نرسید؟!
نه!! تو اون عکسه فقط چشای تو سگ دار شده
از بس شیطنت میکنی!خب چش بدبخت چیکار کنه!؟
نمیتونه اون همه شیطنتو نگه داره فِرتی میریزه تو عکس!


سیلوووووووووووووووووووم وحیدی جیگویی
خوووووووووبم
تو چیطوری؟
یووووووووهوووووووووووو آره ولنتاین مبارک
آرههههههههههههههه میلم و چک کردم
چه کارت تبریک خووووووووووووووووشجیلی بودی
کلا همه راه های ارتباطی بسته شده بود
ههه ههه اختیار دارین
چشمای من که سگش بالقوه س
یه وقتایی شیطنت و هیجان درونم میزنه بالا از چشام میریزه بیرون
ههه ههههه!فرتی میریز تو عکس
خعلی باحال گفتی

بچه شیر چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:01

خالههههههههههههههههههههه
سیلوووووووووووووووم

چطوری؟
خالههههههههههههههههههههههه
آپ کردم
برام زن نمیگیری مجبور میشم اینجوری آپ کنم
زودد باش
برام یه دونه خوشدیلشو پیدا کن

بـــــــــــــــــــــــــــه! سیلوووووووووووم خاله جون
خووووووووووبم من تو چطوری؟
یوووووووهووووووووووووووووو آپ
هه هههه! زوده حالا برو جوونی کن حال دنیا رو ببر
هووووووووم پیدا میکنم یه خوشجیلی شو هم
عجب آهنگ باحالی بود ولی
اوکی گفتن خاله ه خعلی باجال بود یادم باشه منم از این اوکی ها
بگم

maria cullen چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com

سلام دوست عزیز آپم خوشحال میشم بیای[گل]

سلام مریم گلی
یووووهووووووووووووو میام الان

پرستو چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 15:21 http://yekdelim.blogfa.com

سلام از زیر اوار برات دارم کامنت میذارم دخملم
دیگه کلاه گیس میخوام چیکار
.....

برا مرغه هم پتو میخرم نگران نباش

سلاممممممممممممم گلی خانومی خودمون
آخییییییییییی از زیر آوارخدا نکنه عزیزم
اگه کلاه گیس داشتی لااقل خاک نمیشست روی سرت
آخییییییییییی دلم آروم شد
گناه داشت آخه اون پرنده ه چله زمستون یخ میزنه

نونوچه چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 20:58 http://nonoche.blogsky.com

کجااااااااااااااااااااااااایی عشقولویی؟! ولنتاین نبودی پیشمممممممممممممم!!!
قورباغه ها رو کوبوندم به دیفال عصمت خانم اینا... بعدشم با انگشتم فشارشون دادممممممم تا له شن!!!
الان همشون چسبیدن به دیفال تا تو برگردی!!!

زودی بیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!!! می خوام ببینم خوشت میاد یا نه!!!

دوستت دارمممممممممممممممممممممممم ناناسی


نونووووووووووووووووووووووو عوامل خارجی درا رو بسته بودن نذاشتن من بیام پیش عشقولویی خودم
چشم شون دربیاد میام الان پیشت
یه ماچ گنده هم ازت میگیرم بیشتر چشمشون دربیاد
اووووووخییییییییییییی نونووووووووووووووووووووووووووو
چرا قورباغه ها رو چسبوندی به دیفار عصمت خانوم اینا
میام الان با کارتک از دیفار بکنیم شون
دارم بدو بدو میااااااااااااااااااااااااام
منم دووووووووووووسملت دارمممممممممم

zss چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:21 http://zss20.blpgfa.com

سلام.... شرمنده نبودم چند وقت...درگیر بودم اساسییی...
بعد سالی اپ کردم
خاله بیا منتظرتم....
پستتاتو کامل نخوندم میام دوباره حتما

عممممممممممممممممممممهههههههههههههههههه
سیلوووووووووووووم زدی بلای خودمون
به من ربطی نداره درگیری!باید میومدی
یووووووووهوووووووووووووووووو میاااااااااااااام الان
منتظر باش که اوووووووومدم
اومدی همه پست ها مو میخونی دونه دونه ازت سؤال میپرسم

المیرا بیخیال چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 22:40 http://www.yshmm.persianblog.ir

اصلا من قهرم با تو!!!!!!!!!!
هر وقا اپ میتونی خبرم نیکونی
اصلا من اینجا اضافی
بای

قــــــــــــهـــــــــــــــــــــــــر!!!!؟
آجولویی
چرا هر وقت میام خبر کنم تو رو یادم نمیره
عزیزمممممممممممم با آجی قهر نکن
دل م طاقت نمیاره هااااااااااااااااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد