شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

دکتر ابراهیم میثاق...

برنامه پیش رو،

هدف رو به رو،

پیـــــش به سوی موفقیــــــــــــت


مناسبتی نوشت: یه جورایی چون نزدیک امتحاناس
 و اینکه همه در حال تلاش کوشش هستن،
گفتم یه قوت قلبی هم من بدم

یه جمله هم از خودم مینویسم:
تلاش و کوشش کافی نیست برای امتحانات باید نذر و نیاز هم کرد!



نظرات 45 + ارسال نظر
محمد یاری سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 http://ybb.blogsky.com

ما رو باش

شما که باهاس باشی
چرا حالا اشک؟؟

مرغ عشق سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 20:20 http://www.yardeli.blogfa.com

دفم
مامی مرغ عقشی دوم
بهت امید میدم که اسمت به عنوان نفر برتر بزنن تو جعبه اعلانات دانشگاه
اسم مامی مرغ عشقولویی هم به عنوان نفر اخر ومشروطی میزنن
نه عزیز دلم برای امتحان نذر نمیکنن تلاش میکنن که من تلاشم در حد صفره


یوهووووووووووووووووووووووووو مامی عشقی دفم شده
مامی عشقی! مگه علوس ملوس میتونه ببینه مامی شوشو ش نفر آخر بشه! علوس ملوسی هم نفر آخر میشه ولی خدا کنه مشروطی نیاد سر ش
چیرا نذر هم میکنن عشقولویی! اگه نذر نباشه که قبولی نمیده که
وقتی دز تلاش پایین باشه باهاس دز نذر و نیاز بیاد بالا

وحیده سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 21:50

سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسلام!
چیطوری؟؟؟
میبینیم که آپ میکنی ، افتخار هم نمیدی خبر بدی ما هم بنظریم!!!
ها.ها.ها؟؟؟
.
.
.
.
دیدم از راه راست داری منحرف میشی گفتم یکم دعوات کنم برگردی تو صراط مستقیم!!!!
((قصد ما طی طریق شما در جهت صحیح میباشد!!حال چه با نصیحت ، چه با توپ و تشر و در نهایت چه با ضرب و شتم و کتک!!!!))
................................................................
إی وای ، دارم چی میبینم؟؟؟
دو تا چِش مشکی میبینم!!
صورت آشنایی میبینم!!
ولی پیشش نمیشینم!!
................................................................

میثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثاق جونی!!
خوبه! ما که پنجشنبه ها نمیتونیم ببینیمش عوضش اینجا عکسشو میبینیم!!!
کاش اون هفته حرفاشو ضبط میکردیم!واسه مژگان خیلیییییییییی مفید بود!
من تازه وسطاش یادم افتاد که واسه مزگان میتونه خیلی مفید باشه!
راستی!
این نفر اولو اگه یه "واو" به فامیلش اضافه کنیم یه خواننده میشه!!!
محمد یاری =>محمد یاوری

.
.
.
خب!
کلی خندیدیم حالا ذکر مصیبت!!
امتحانات نزدیک است!
امتحانات خیلی نزدیک است!
امتحانات ناجوانمردانه نزدیک است!!!
حالا یکم اشک بریزیم که مجلس همچین خشک و خالی هم نباشه دیگه!!!

کاملا با جمله ت موافقم!!
من همینجا نذر میکنم بعد از پایان موفقیت آمیز امتحانات یک چای یا نسکافهء داغ جمیع دوستان را در دانشگاه مهمان کنم!!!
اینجا نوشتم تا یادم نره!!!
اگر هم یادم رفت تو یادم بنداز!!!!
دوووووسسسسسست دارم خیلی زیاد!
چشات سگ دار شده!!!
بهش خیلی میاد!!!
تا بعد...

سیلوووووووووووووووووووووووووم وحیدی بلاااااااااااااااااااااااااااااااا
خووووووووووووووووووووووووووبمی
اوه اوه !!! نخبریدم تو که میدونی من بابااتی شدم
ده بار اومدم اس بزنم آخرم یادم رفت! هی گفتم یه کاری باهاس انجام بدما!!! بعد هی گفتم اصلا مهم نیست خودتو درگیر نکن
هه ههه! الان به صراط مستقیم هدایت شدم
قبل از اینکه آپ کنم خبر میدم که بعدا یادم نره
هیییی ! نه دیگه به ضرب و شتم نمیرسه من زود هدایت میشم
هه ههه ه !!!! چی باحال و به موقع و به جا این شعر رو مورد استفاده کردی اگه تونستی پیشش نشینی!!!
آری میثاق جوووووووووووووووووونی
چی عکس خوشدله ای انداخته
ما هم یه میثاق داریم توی دانشگاه ولی پیشش نیمیشینیم
آری خوب است اینجا میبینمش
یه روزم که پنج شنبه میبینمش یه اس میفرستیم سند توو آل میکنیم
آرهههههههههههههههه! کاش واس مژگان ضبطیده بودما
من بهش خبر دادم که نگاه کنه ولی مثل که حال و حوصله ش نکشیده بود
خـــــــــــــــــب!!!!
بذرا من لباس مشکیامو بپوشم واسه ذکر مصیبت
چراغا رو هم خاموش کنم
وای خدااااااااا امتحانا نزدیکه!!!
درسا رو نخوندیم!!! امتحانا پشت همه!!! از هشت صبحه!!! چند تا توی یه روزه!!!!
خب بسه دیگه مجلس و الان در سیل اشک و آه ما غرق میشن
از خشکی در اومد تبدیل به دریاچه شد
وااااااااااااااااااااااااااااااووووو عجب نذر خوشمزه ای
من شخصا دعا میکنم که قبول بشی نذرت و ادا کنی
خب من یاد آوری میکنم تازه سندش هم موجوده! بگم؟!!بگم؟؟!!!
منم دوووووووووووووووووووووووووووستتتتتتتتتتتت دارمممممممم
اندازه یه کامیون هلــــــــــــو
هیییی! شعر میفرمیو
چشمای شما خوشجیل تره. نگاه شما نافذ تره
تا خیلی زودی شاید تا چند روز دیگه
بـــــــــــــــــــــــــــــــــــوس

وحیده سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 22:00

راستی!!!
میبینم که یکی از مسابقه دادن با من منصرف شده!!!


بلی بلی! ولی عجب رقابتی افتاده بود هااااااااااااااااا
خعلی جالب شده بود

بچه شیر چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 http://behzad.spi-blog.com


سیلووووووووووووم

خوبیییییییییی خاله جون؟

چیکارا میکنی خاله جون؟

درس میخونی خاله جون؟

این عکس کیه خاله جون؟

به به عجب جمله ای از خودت گفتی خاله جون

دارم درس میخونم خاله جون

سرم شلوغه خاله جون

بای خاله جون

--------------------------------------------------------
به سبک خودت نفشتم


سیلوووووووووووووووووووووووووووم خاله
خودم خوفم ولی به درسا که فکر میکنم
خالهههههههههههههه درس میخونم درس میخونم درس میخونم
خالههههههههههههههه آره !!! سخته بخوای پای برنامه ای که ریختی وایسیما تا آخرین امتحان ایستادگی میکنیم
خالههههههههههههه نمیشناسی عکسه رو؟؟؟
خالههههههههههههه دکتر میثاقه دیگه
خالههههههههههه دیدی عجب جمله ی باحالی گفتم
اوخیییییییییی خالهههههههه تو هم داری درس میخونی
خدا رو شکر سرت شلوغه خالهههههههههههههه
بای خالههههههههههههههههههههههههههه
هییی! به این سبک کامنتیدن میگن سبک خاله ای
برم به اسم خودم بثبتمش

دیونه چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 15:05 http://mymina.blogsky.com

سلامممممممممممممممممممممممممممممم
چرا نمیسری؟

برای امتحان باید من هم دعاتون کنم. نظرته؟

سیلووووووووووووووووووووووووووووووووووم
حالا دیگه من نمیسرم؟؟
آهان فهمیدم! داشتی فرافکنی میکردی!!!
بلی بلی شما هم دعا کنی خوبه! کلا التماس دعا

ستاره پرداز چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 21:08

سلام
یوهوووووووووووو ما اومدیم
وااااااااااااااای بعضی ها خیللللللللللللللی غیبت میکنند
راستی بوی امتحانات داره یواش یواش میاد...
انشالله که آماده هستی؟
وااااااااااااای چقد دلم برای امتحانات دانشگاه تنگ شده!!!
یادش بخیر....
راستی آپم بدو که دیر نکنی...

سلاممممممممم آقا معلم مشغول
یوووووووهووووووووووووووووو خوش اومدین
آقا اجازه!! دیگه امتحانا شروع شده دیگه! کلاسا تعطیل شده
برای امتحانا میام حاضری میزنم
آقا اجـــــــــازه!! تازه داره یواش یواش بوی امتحان میاد؟؟
ما بوی دماغ سوخته ی خودمون رو بعد از امتحانا هم میشنویم
اگر خدا کمک کنه بلی آماده میشیم واسه امتحانا
آقا!!! شما هم واسه چه چیزایی دلتون تنگ میشه ها!!! ولی کلاس های دانشگاه خوش میگذره ولی امتحاناش سخته خوش نمیگذره
ایشاالله میرین کارشناسی ارشد دوباره خاطراتتون زنده میشه
یوووووووووهووووووووووووووووووو آپ!
میام الااااااااااان

دیونه جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 14:40 http://mymina.blogsky.com

سلام
بدادم برس روانشناس روانی شدم.

سیلووووووووووووووووووووووم
دارم با فرقون مجهز به بوق آمبولانس ب بو ب بو میاااااااااااااااااااااام
دارم به منبع صدا نزدیک میشمممممممممممم
سک سک کن تا پیدات کنم

پرستو جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 22:02 http://yekdelim.blogfa.com

سلاممممممممم گلم خوبی میبنم که عکس استادتون رو گذاشتی ایول ..... در کل خوب بود موفق باشی

سلامممممممممممممممممم پرستو گلی
مررررررررررسی خووووووووووبم. تو چیطوری؟
استـــــــــــــــــــــــاود وقتی میفرمیوییه آدم محو میشودیو
مرسی واس تأیید این موفق رو خوب اومدی واقعا دعا کن که موفق باشیم

نونوچه شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 http://nonoche.blogsky.com

سک سک عشقولویی من
اووووووووووووووووووووف جمله تممممممممم ناناسی
اوخی ... امتحانات نزدیکه ... خدا به همتون صبر عنایت کنه
امتحان تو نونوچه ستان یعنی سوپ کلم
پییییییییییییییییییییییییییییییف بدم میاد از کلم

با نذر و نیاز مگه میشه قبول شد؟؟

یوووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
سیلوووووووووووووووووووووم نونوووووووووووووووو عشقولی
جیز شده این حرف زدنتم
آمیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن بلند بگوووووووووووووو
نونوووووووووووووووووووو سوپ کلم! هفتا کاسه اس
نونووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
کاش تو این کاسه های امتحان ماست میریختن
آره نونوووووووووووووووو با نذر و نیاز درصد قبولی بالا میره

نونوچه شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 http://nonoche.blogsky.com

اگه با نظر و نیاز میشه قبول شد ... من واسه تو وحیده جونی یه عالمه دعا می کنم تا امتحاناتتون رو خوب خوب بدید

آره نونووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
تو دعا کن ما قبولو بشیم
من و وحیده شب عروسی ت تا صبح میدون و دست میگیریم
مرسسسسسسسسسسسسسسسی عشقولویییی که
دعــــــــــــــــــــــــــــا میکنیییییییییییییییییییی

violin شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 20:09 http://ariaviolin.blogfa.com

چگونه رود می‌رود به سمت بیکرانه‌ها
که ابر گریه می‌کند برای رودخانه‌ها

پرنده غافل است از این‌که تندباد می‌رسد
وگرنه باز هم بنا نمی‌شد آشیانه‌ها

و این‌چنین که این‌همه زِ عشق رنج می‌برند
مرا غمِ تو می‌کِشد در آتش بهانه‌ها

چراغ و چشمِ آسمان! ستاره‌ها تو، ماه، تو
پس از تو تار می‌شود شبِ تمامِ خانه‌ها

اگرچه زخم می‌زنی ولی ترا نوشته‌اند
به روی صفحه‌ی دلم خطوطِ تازیانه‌ها

خلاصه بر درختِ دل تو باید آشیان کنی
وگرنه می‌سپارمش به دست موریانه‌ها

سلامممممممممممممممممم جیگرییییییی
مررررررررررررررررررررررررسی جیگرررررررررررر
همون شعره از نجمه زاع س که من دوسش میدارم
مخصوصا بیت آخرش رو

سحر شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 20:23 http://acnc.mihanblog.com/

سلام ...
برنامه رو خوووب اومدی ...
آره واقعا قوت قلبه ..آدم راحت تر میتونه درس بخونه وقتی بدونه همه دارن میخوننن ..
ایشالاکه موفق باشی ....
این جمله از خودت رو شدید !! قبول دارم ...
مارو هم از دعای خیرت محروم نکن ..

سلاااااااااااام سحری
هووووووم این برنامه واقعا چیزی ست بس عجیب
هوووووووووم این حرکت های دسته جمعی امید بخشه
ایشــــــــــــــــــــالله
هه ههه ه! چه یک لایک دیگه هم به این جمله م خورد
به روی جفت چشام دعا میکنم

پرستو یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 00:15 http://yekdelim.blogfa.com

سلام گلکم
خسته نباشی تازه کم میای سه ساعته سه ساعت نت در روز به نظر ت کم بیده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بابا منم اینقدر نمیام تازه امتحانم ندارم
به به استادتونم مبینم که همچین خوشتیپ و اینا ایناست ............ هر کی بودیههههه محو میشدیییییییه ههههههههههههه حال کردی؟؟؟؟؟

سلام گلییییییییییی
سلامت باشی عزیزم کمه دیگه سه ساعت! قبلا تایم مون 24 ساعته بود حیفه دیگه باهاس بیشتر بیای نت بیشتر معتاد شی
هییی!!!! اینا اینا....!!
بلیه دوستم میداریم بسی بسیار

پرستو یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 00:18 http://yekdelim.blogfa.com

راستی دیدی استاد وبلاگش رو حذف نمودیهههههه ؟؟؟؟؟ (هیچ مهم نیست) ایشالا موفق باشی گلم

آره فهمیدم وبلاگشون رو حذف کردن
مرسی گلم. تو هم موفق باشییییییییی واسه منم دعا کن

پرستو یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 00:32 http://yekdelim.blogfa.com

هنوزم پنجشنبه ها هست اول فکرکردم استاد خودتونه تو دانشگاه ههه

آره پنج شنبه ها هست چه بحث های خوبی هم مطرح میکنه واییییییییییی اگه استاد مون بود که دیگه هیچی دیگه ولی همینجوری هم استاد مونه جیگر طلا
یکی توی دانشگاه مون هست که شبیه دکتر میثاقه ما بهش میگیم میثاق

نونوچه یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 http://nonoche.blogsky.com

من از تو می مردم اما تو زندگانی من بودی
تو با من می رفتی تو در من می خواندی
وقتی که خیابان ها را بی هیچ مقصدی می پیمودم
تو از میان نارون ها، گنجشک های عاشق را
به صبح پنجره دعوت می کردی.

هه هه هه هه این شعر رو از یه جایی کش رفتم چشم عصمت خانم اینا دربیاد ... میخواست به زور از من بگیردش تا واس عباس آقا اینا بخوونه هه هه هه هه برگه شعر رو ماستیش کردم بهش نداااااااااااااااااااااااادمممممممممممم....


شعررررررررررررر ماستییییییییی از طرف نونوووووووووو عشقولویی
هه هه ه! تخصص خاصی در چشم درآوردن عصمت خانوم اینا داریا
هه ههه ه! واسه عباس آقا
شعر ش بیشتر به من میخورد تا عباس آقا
مرررررررررررررررررررررررررررررررررسی عشقولوییی خودم

بچه شیر یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 15:07 http://behzad.spi-blog.com

شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــانس خیلی مهمه

استاوووووووووووود میفرمودیه
بلی شانس همون قانون جذبه
امیدوارم شانس قبولی زیاد باشه

وحیده یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 21:25

یوووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووو!
سسسسسسسسسسسسسسسسسلام!
خوووووووووووفی؟
کلی تلاش کردم روش تحقیق بخونم دیدم به هیچ عنوان نمیطلبه!!!!!
یه سری آهنگای قدیمیی که تو لبتاب بود رو دوباره پیدا کردم!!!
به هوای اونا نشستم پای لبتاب ، ولی الان دارم واسه جمیع دوستان نظر میذارم!!!!!
ببین آهنگ چه میکنه با آدم؟؟؟
رائفی پور حق داره پشت موزیک این همه صفحه میذاره!!!
.............................................................
إی وای ، دارم چی میبینم؟؟؟
دو تا نظر خوشجیل میبینم!!!
اسم آشنایییی میبینم!!!
ولی اینبارو دیگه پیشش میشینم!!!
............................................................
غریبه که نیست! نونوچه جونم اومده نظر گذاشته!!!!
گل بریزین به پاش!
چراغونی کنین وبٌ!
نونو کجایی که دلمان بسی تنگ است!!!
دوووووووووووووووست دارم!
امروز خیلی حالم گرفته شد!!!
نشد حرفامو بزنم!!!!
آلزایمر گرفته بودم!!!
اه...اه!!!!آخه آدم هم انقدر...!!!!!
زمان از دست رفت!!
گلوم درد گرفته!!!!
هنگ هنگم دیگه!!!!
دووووووووووووسسسسسسسسسسسسسست دارم ناناسی!
از طرف من دستاتو دور خودت حلقه کن!
یه بغل محککککککککککککم!
مثل امروز تو پارک ساعی!
سرشار از عشق!
عاااااااااااششششششششقتم ناناسم!
بوسسسسس!
تا بعععد...

هوووووووراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
سیلووووووووووووووووووووووووووم جیگی بــــــــــــــــــــــلا
مرسیییییییییییی خووووووووووووووووووووووووفم
هیی! من دارم تلاش میکنم زبان بخونم نمیجذبه آدمو
اوخییییییییییییییی آهنگای قدیمی خیلی خوشگلن
هه هه هه ! به اسم آهنگ قدیمی اومدی اینجا
خوبه دل همه رو شاد میکنی با نظرات
هووووووووم آهنگ خیلی کارا میکنه با آدم
هییی! راست میگی. کلا موسیقی خیلی تأثیر های عجیب و عمیقی میذاره
ای وای دارم چی میبینم؟ یه نونوچه عشقی میبینم
هه ههه! فعلا تا بعد از امتحانا پیش هیچی نیمیشینیم
هووووووووووم نونو عشقولویی اومده
نونوووووووووووووووو خودش میاد همه جا چراغونی و گل بارون میشه
اوووووووووخیییییییییی
حرفای خودت یادت نیومد ولی حرفای خوشجیلی هم زدی
شنبه ای خوب تخلیه شدی
زمان از دست نرفت. حرفای دیگه ای جای گزینش شد
اشکال نداره جیگویی حالا ایشاالله توی فرصت بهتر حرفات یادت میاد
یه دور ریست کن درست میشه
هییی! باشه جیگی بلا فقط میتونم خودمو بغل کنم ولی
نمیتونم محکم بغل کنم
هوووووووووووم بغل پارک ساعی خوب بود سرشار از عشق
بقیه هم سرشار از عشق بودن
مرسسسسسسسسسسسسسسی جیگی
دوووووووووووست دارممممممممممممم عاشقونه
بوووووووووووووووسی بوسیییییییییییییی
تا خعلی زووووووووووود

آی استار دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 16:43 http://www.i7star.blogfa.com

سلامی از طرف زیگ زیگلر.
راستی آپم...بیاین دیگه ..!!

پاسخی از طرف شادکام ذوق مرگ شده
سیلوووووووووووووم
چشم میام دیگه

مرغ عشق دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 18:30 http://www.yardeli.blogfa.com

سلام
یوووووووووووووووووووهووووووووووووووووووو
علووووووووووووووس ملووووووووووووووووووووس
لووووووووووووووووووووووووووووووس
یلدا پیشاپیش مبارک عزیزم[قلب]
علوس جون از همین جا یلدا رو به وحیده جونمم تبریک میگم!
مامی شوهری دو تا تونو قد ستاره های اسمون وکهکشون دوست داره
یه عالمه بوس شکلاتی واسه علوسای ملوس خوشدله!
علوس جون اینقدر غصه امتحان ها رو نخور دیده
ایشالا که درست میشه
اون موقع هی پوست تپل منو کنده بودین صبح ددر شب ددر یادتون رفته
هی میگفتم بشینین دو کلمه درس بخونین میگفتین مامی شوهری حسودیش میاد
حالا ای بهتون یمخندم (شما هم اسفند ماه به من بخندین بعد اینکه عکسمو به عنوان رفوزه عین کلاه قرمزی از شبکه های مختلف پخش کردن)
روی گل شما به سرخی انار ، شب شما به شیرینی هندوانه ، خندتون مانند پسته و

عمرتون به بلندی یلدا . شب یلدا مبارک . . .
----------
یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آنقدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را
باید جشن گرفت --------------------------------
دارم خودمو می کشم یه بار این وحیده رو شکست بدم ولی فکر نکنم بشه!
شب یلداست؛ شبى که در آن انار محبت دانه مى شود و سرخى عشق و عاطفه، نثار کاسه هاى لبریز از شوق ما؛ شبى که داغى نگاه هاى زیباى بزرگ ترها در چشمان کودکان اوج مى گیرد و بالا مى رود.
علوس ملوس دونه دونه هر امتحانی دادی میای به مامی شوهری نمره هاشو میگیا
من باید بدونم تو چند میگیری وچی میکنی بالاخره خودم رو با تو بسنجم فردا نیای بگی نمره هام از مامی شوهری بیشتر شده خدار و شکر امتحان های ما بعد شماس!

سلامممممممممممممممممممممممممممممممممممم عشوقولی
چیطوری مامی شوشویی
مررررررررررررررررررررررررررررررررررسی واسه تو هم مبارک
چشــــــــــــــــــــم تبریکت رو بهش ارسال میکنم
ما هم تو رو از سر آسمون تا اون سر آسمون دوست میداریم
ووووویییی بوووووووووووس شکلاتی چی خوشدله
جیگر دونی میخوایم غصه نخوریم ولی وقتی چشم آدم به لیست امتحانا میوفته غصه ش میاد خب
ایشاالله درست میشه
مامی عشقولی!! من ای سر دنیا تپل اون سر دنیا کجا بریم ددر از بس تو دانشگاه حرص خوردیم حوصله درس خوندن م از بین رفت
وایی مامان خودم هم اینجوری بهم میگه هی میگه بشین بخون
وای عزیز جونی تو چرا انقد به خودت اعتماد به نفس میدی؟؟
ایشاالله که تو هم امتحانات به سلامتی میگذره بعد یه شب ما رو مهمون میکنی خونت
ووووووووووویی چه تبریک های خوشدله ای
چیقد خوش میگذره شب یلدا پیش کسایی باشی که از ته ته دلت دوستشون داری بعد تا صبح هم بشینی کنارشون
هییی! وحیده جونی استعدا خاصی در طومار نوسی داره
ولی برای دست اول خوبه
ووووووویی جینگیلی خودم اگه نمره هام خوف شد میام خبر میدم اگه باید مثل راز بمونه توی سایت
هیییی! من نمره ها م رو بالا میگم که تو بیشتر تلاش کنی که نمره ها ت از علوس ملووووووووووووووووووووووووس ت بیشتر بشه
چون اگه غیر این باشه علوست از همین هم که هست لوووووووووووووووووووس تر میشه
آره خدا رو شکر برای امتحانات وقت داری بخونی. وقت و از دست نده که به روز من و وحیده جوووووووونی دچار نشی
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

آی استار دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 22:11 http://www.i7star.blogfa.com

شرمنده تو اون پست ج نمیذارم ، اینجا ازت تشکر میکنم.
برا امتحاناتت حتما دعا میکنم
میخوای بدونی جریان چیه برو به این سایت تو بالاترین پست نظر منو بخون:
http://www.am30ya30.blogfa.com/

راستی اینم متوجه نشدم چی گفتی:
اوه! سیلوووووووووووووم

دشمنت شرمنده خواهش دارم شرمنده فرمودی
مررررررررررررررررررررررررررررسی دعا میکنی قبول باشه ایشاالله
هوووووووم بدونم جریان چی بوده
میرم نگاه میکنم الان
هییی!
اوه که همون اوه بود! یه جورایی همون ای وای
سیلوووووووووووم هم یعنی سلااااااااااااااااااااااام

شلیر سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 13:08

سلام بر پروین عزیزم
شرمنده دیر دیر میام بخدا اصن وقت نمیکنم
چه خبرا خوبی خوشی...دلم خیلی واست تنگ شده بود
دووووووست دارمخ بیشتر از قبلنا

سلاممممممممممممم بر شلیر جونم
دشمنت شرمنده گلم به کارا و درسات برسی بهتره
بعد میشی مثل من
خبرا که همین برنامه ریزی و اینا س دیگه اوخییییییییی دل ما هم واسه تو تنگول شده
مررررررررررررررررررررسی جیگرررررررررررررررر
ما بیشتر تر

ستاره پرداز سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 21:13

سلام
یلدا پیشاپیش مبارک.
خانم دکتر نگران نباش امتحانات اکثرا ترم اول آسان میشه مطمئنم که آمار 20 نشی 19 میشی
راستی مگه شما درس و مشق نداری که ازپای نت بلند نمیشی.
برو به درس و مشق ات برس

سلامممممممممم آقا معلم
یلدا در زمان حال مبارک مرررررررررررسی
خدا رو شکر ترم اول بچه ها شانس میارن ولی دیگه ترم دوم کسی نمیتونه در بره
ما که بخیل نیستیم آمار بیست بشیم ایشاالله همینی میشه که شما میگی
واییییییییییی گفتید درس و مشق چرا یه عالم درس دارم
تازه کم کردم از زمان نت اومدنم
آقا معلم با پرخاشگری شاگرد درس خون نمیشه ها
حالا از من گفتن بود

پیمان سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 21:40 http://saieroshan.mihanblog.com/

سلام، آی گفتی بسیار ممنون.
خداقوت_پیمان

سلامممممممم آقا پیمان
مث که حرف دل خیلی ها رو گفتم از جمله حرف دل خودم بود
بسیار خواهش میشود.
موفق باشید و شاد

mahlagha چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 00:16 http://www.yadeghare90.blogfa.com

سلام عزیزم
گم وناپیدا!!
ستاره سهیل شدی تواسمونا دنبالت میگردم!!!
بیا وب جدیدم اون وبم پوکید پروین

بــــــــــه سیلوووووووووووم مه لقای جون خودم
اوخ اوخ!! راست میگی
ستاره سهیل نشدم. نه که هوای تهران آلوده بود خوشه پروین پیدا نبود
چیزی دیگه نموده روحم به ملکوت اعلا بپیونده دیگه
واییییییییییییییی وب جدید چرا قبلیه پکید؟
حتما به خاطر این بوده که من هی نیومدم سر بزنم دلش تنگول من شده پکیده

پرستو چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 15:30 http://yekdelim.blogfa.com

سلام گلم درسا خوب پیش میرن؟
امشبم که شب یلداست و یه دقه بیشتر وقت داری درس بخونی ههههههه ههه

سلامممممممممممممم پرستو گلی
آری بگی نگی دارن خوب پیش میرن ایشالله ته ش هم موفقیت چسبیده باشه
واییییییییییییییی عجب نکته ی ظریفی درکار کردی
یه دقیقه بیشتر وقت درس خوندن دارم
یه دقیقه وقت بیشتر به همه ی کار ها زیاد شد
یلدا خووووووووووووش بگذره گلییییییییییییی

هانی چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 16:38 http://hanimane.blogfa.com

سههههههههههههههههلام لوانشناسم یلدات مباللللللک نفسسسسسسسسسسم........خییییییییییییلی دوسسسسسسسسسسسسسسست دالمچلا نیومدی تفلدم


سیلوووووووووووم هانی خوفی؟ حالا چرا با دعوا؟
مررررررررررررسی یلدای تو هم خوووووووش بگذره
مییییییییییییسییییییییییی منم دوووووووووووووووووووسملت دالم
تفلدت منو دعوت نکردی بعد اومدی دعوام هم میکنی؟
الان میام تفلد! میگن تبریک و هر وقت بگی تازه س

دیونه چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 18:21 http://mymina.blogsky.com

سلام
شب یلدات خوش بگذره رفیق.

سیلوم
واقعا؟؟؟ خودتی؟؟
مررررررسی رفیق
شب یلدای تو هم خووووووووش رنگ به رنگ انار

شیطون پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 http://satanperdu.blogfa.com

[گل][گل][گل][گل]

سلام
خوفی؟
=======================

تو به دلبری و شوخی دل اگر چنین ربایی .. نه گمان برم که یابد زتو بیدلی رهایی

بتو آنزمان که دادم دل از این نبودم آگه..که تراست خوی و عادت چو زمانه بیوفایی

نه دل مرا دهی باز و نه کام او برآری .. به کدام زهره گویم که تو چنین چرایی

ز تو هر جفا که دیدم زفا به جان خریدم .. به امید آنکه شاید نکنی زمن جدایی

تو بمن گر آشنایی نکنی گنه نداری

گنه از من است که اول به تو کردم آشنایی

به نیاز و عجز ما بنگر و کبر و ناز چندین .. مکن ار چه زیبد از تو همه ناز و کبریایی

نظر از تو برنگیرم که نباشدت نظیری .. نه به ناز و دلفریبی نه به حسن و دلربایی

شب قدر هیچ دانی ز شبان کدام باشد .. بود آن شبی که از مهر تو از درم درایی

بکسی فتاده کارم که ببسته عهد و پیمان .. که ز کار مستمندان نکند گره گشایی

بدرون کعبه دل صمد و صنم نگنجد .. زخدا چه میزنی دم تو که طالب هوایی

دگران غزلسرایند لطیف و نغز لیکن .. بتو ختم گشته "عبرت" روش غزلسرایی

=========================
موفق باشی

[بوسه] اندیشیدن به اینکه دیگر نمی خواهم به تو بیاندیشم همچنان اندیشیدن به

توست پس بگذار بکوشم نیاندیشم که نمی خواهم به تو بیاندیشم [بوسه]

فعلا [بدرود]

[قلب][گل] *•.¸¸.•*´بی تو تنهاترینم`*•.¸¸.•* شیطون [گل][قلب]

http://satanperdu.blogfa.com

سلاممممممممممممممممم
مثل همیشه مرررررررررررررررررررررسی از جمله های خوشگلی که میفرستید

هانی پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 13:59

باسسسسسسسسسسه....مل۳۰۰۰۰۰۰ لوانسناسمما قبولت دالیم هویژوری هممیدونی سیه؟؟؟؟دملم بلات تنگولیده بودتازه اش هم پس کو کادو تفلدم؟


خواههههههههههههههههههش میکنم جینگولی
مرررررررررررسی تو منو قفول داشته باشی دیگه همه چی تکمیله
اووووووووووووخییییییییییی قربون اون دل خوشملت
حضور من خودش کادو بود دیگه بعدشم!!!
آدرس وبلاگت کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وحیده پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 16:32

سسسسسسسسسسسسسسسسلام!
چیطوری؟
منکه هنگ بودم ، هنگ تر شدم!!!
از دست این استاد بهمنی!!
بد آدمو دچار چالش میکنه!!! بدتر از اون آدم 4دست و پا میمونه تو خماری که چیکار کنه!!!!!
هی فکر میکنی به نتیجه نمیرسی!
باز فکر میکنی به نتیجه نمیرسی!
بیشتر فکر میکنی به نتیجه نمیرسی!
انقدر فکر میکنی تا بالاخره تصمیم میگیری کرکره هارو بکشی پایین و تعطیل کنی!!!
تازه شم بعد تعطیلی باید شاد باشی و خوشحال!!!
آخه نمیشه که اینجوری!!!!
آره! من یادم نمیومد چی بگم تو هم جای اینکه جای درستشو یادم بیاری نه گذاشتی نه برداشتی خوشجیل از جای خفنش شروع کردی!!!!!
"جلوی رشدت رو میگیره!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
آخه دختر خوب آدم از جای خوبش شروع میکنه!!!
گاماس گاماس!!!
از آخر که نمیان اول!!!
پس فکر کردی من واسه چی حرف نمیزدم!!!؟
خب میخواستم با مقدمه چینی باشه و از جای خوب و موثر شروع کنم ولی اصلا جملهء تاثیر گذار یادم نمیومد!!!!
آره! یه موقع هایی ریست لازمم شدید!!!!
مثل دیروز که با آقای بهمنی حرف زدم!!!!
مثل اینکه خیلی گند زدم!!!!
یعنی مسیرم درست نیست؟؟؟
نمیدونم!!!فکرخواهم کرد! امیدوارم به نتیجه هم برسم!!!
ایول مرغ عشقی!!!!
چه تلاشی کرده ناقلا!!
دمت گرم مرغ عشقی ، از پشتکارت خوشم اومد!!!!
ولی اینکه نصفش تبریکه!!!!!
(شوخی میکنم ناناسی جونم!)
راستی!!
داداشی بهزادم رفت!!!!
یعنی دیگه نمیاد؟؟؟
من دلم براش یه ریزه میشه که!!
درد جدایی از برادرو چطور تحمل کنم؟؟؟
از دار نت یه فقط یه دونه داداشی الدان داشتیم که اونم گذاشت و رفت!!
نکنه شوخی کرده؟؟؟
اگه شوخی کرده باشششششه!!!
پویایی گروهم تموم شد بالاخره!!!
فعلا مشکل آفرین روش تحقیقه!!!!
من نمیدونم این روش تحقیق چه پدر کشتگیی با من داره آخه!!!!
این کارتا چرا نمیاد؟؟؟!!!!!!!!!!
إی خدااااااااااااااا
امان از دست این...!!!!؟
دوسسسسسست دارم ناناسی!!
یه بغل محکم!!!
بوووووووووووووووووووووس!
بای.بای

سلاممممممممممممممممم وحیده جووووووووووونی
مررررررررررررررررررررررررررررررررسی خووووووووبم
هه هه!!! بپا هاردت نسوزه یهوووووووو
از مغز من که بوی سیم سوخته میاد مخصوصا وقتی سعی میکنم زبان و آمار و بخونم
خیلی حال میده وقتی آدم دچار چالش میشه ولی به شر ط اینکه درس و مشق نداشته باشی چون در این صورت دو تا چالش به هم میخوره اونوقت مُچالش میشی
هی فکر میکنی به جایی نمیرسی ولی یهو که همینجوری نشستی برا خودت ماتم گرفتی یهو یه چیزی تو ذهنت زنگ میخوره بعد بلند به حرف خودت لایک میزنی میگی یـــــــــــــس همینه
خووووبه دیگه اگه بتونی بعد از تعطیلی باز هم شاد باشی معلومه که از یه سد بزرگی گذشتی
چرا میـــــــــــشه! کار نشد...؟؟؟
جای خالی بالا را با معلومات خود کامل کنید
اوه اوه خودم فهمیدم که خراب کردم خب یادم نمیومد!
من گفتم تا آخر قضیه قراره حل بشه دیگه من از وسطش گفتم تو اولش و یادت بیاد بعد سرش صحبت میشه مشکل حل میشه
ولی خب تو راست میگی نباید اونجوری میگفتم
هوووووووووووم باهاس از جای خوبش شروع میکردم
نه که من کلا عادت دارم از آخر به اول بیام اینجوری شد
من کتاب رمان و از آخر میخونم کتاب درسی ها رو از آخر میخونم کتاب شعر و سه تا از اول میخونم بقیه ش رو از آخر.
خیلی دوست دارم بعد از امتحانا بشینیم مفصل بحث کنیم
عوضش که حرفات یادت نیومد بازم جمله های تأثیر گذار گفتی یه جورایی قدمای اول و فکر کنم خوب برداشتیم
بالاخره میــــــــــــاریمش توو راه
خب وقتی آدم اعصاب یا ذهنش بهم میریزه یه سری کارا براش طبیعیه و حق داره. هر چند هم که آدم میخواد سعی کنه که خوب صحبت کنه یا رفتار کنه آخرش هم نمیشه به خاطر همینه که به زوج ها توصیه میکنن که وقتی از هم عصبانی بودید خواستید با هم حرف بزنید دست های هم رو بگیرید بعد حرف بزنیدبا همین کار شدت تخریبی بهم ریختگی پایین میاد
استـــــــــــــــاووود سمینار میفرمیوووییی
بالاخره راه درسته یا نا درسته گزینه سومی وجود نداره
زود باش انتخاب کن
اووووووخییییییییییی نظر مامی عشقولویی رو خووووووندی
چه تلاش روز افزونی دیده میشه
من تشخیص دادم که با تمرین میتونه بیشتر هم بنویسه
نظر شما چیه استاد
هعععععععععععععععععی داغ دلم تازه شد
آره نوشته بود برای همیشه داره میره
آرهههههههههه بذار پاشم دستمال بگردونم
ایشاالله هر جا هست موفق و شاد باشه
نه جیگی به نظر نمیاد که شوخی کرده باشه
باریــــــــــــــــــــــــــک منم پویایی رو تموم کردم
ولی زبان و آمار و هنوز نتونستم
روش تحقیق فکر میکنم امتحانش آسون باشه بعد استاد مهری هم حتما نمره های عملی و میان ترم و خوب میده
خب این مشکل هم حل شد مشکل بعدی لطفا!!
هه ههه ه این کارتا ی وروود به جلسه که خنده داره اصلا! احتمالا همون روز امتحان میدن دستمون که بریم سر جلسه
نمره میان ترم ها نیومده هنووووووووز فکر کنم آخرم مجبور بشیم بریم با این واحد شهر ری روبه رو شیم
جای خالی را معلومات خودم تووو ذهن خودم تکمیل کردم
منم دوووووووووووووووووووووووووست دارم دیگه نکنی ها
مررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی
بوووووووووووووووووووووووووووووووسی بووووووووووووووووووووووووسی
موراقب خوودت باش
تا زوووووووووووووودی سلامممممممممممممممممممممم

مه لقا جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 00:30 http://www.yadeghare90.blogfa.com

سلام
پروین

سلامممممممم
جووووووووووووووونم مه لقا جونم؟
یعنی چه اتفاقی میتونه افتاده باشه

مه لقا جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 23:21 http://www.yadeghare90.blogfa.com

سلام عزیزوم
به حد مرگ حالا ضد حال من نه ولی بیشتر از امتحانی که میتونست خوب پشت سر بذار وغرورش نذاشته عصبانی بود
موقعی داشت میرفت گفت
خوب شمام هی بهش نگاه کنید اخر سر خودش حالش از خودش بهم میخوره با ضمانت من
ای بابا نپرس تورخدا
اره نیامده نمیدونی درس بخونی یا دنبال کارت ورود به جلسه باشی
لااله الاالله

سلاممممممممممممم مه لقا جونی
حق بوده خوب زدی توو حالش بفهمه غرورش هم میتونه کار دستش بده
مه لقا جونم اینا که ما میبینیم یه کمپوت های اعتماد به نفسی ن که با این نگاه ها از رو نمیرن. رو در رو هم بهش میگی بازم اعتماد به نفسش کم نمیشه
هه هه ه همه مینالن چه ویروسی افتاده ها
من بالاخره کارتا رو پیدا کردم
وای فکر کن اگه مجبور شم برای نمره کلاسیم برم مرکز اداری پیام نور
بلا به دور

هانی شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 16:54 http://hanimane.bolgfa.com

اپ جدید کردم[قلب]نظر یادت نره


یه سری اومد که بیام اما هر چی در خونه تون و زدم باز نشد

پیمان شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 21:11 http://saieroshan.mihanblog.com/

سلام، بسیار ممنون از شعرا.
بسیار تشکر. نظر در مورد پستم که قبلا دادم.
بازم ممنون.
خداقوت_پیمان

سلاممممممم آقا پیمان
خواهش میکنم
بلی نظر فرمودید اگه امتحانا بذاره به زودی آپ حدید میذارم
شاد باشید

maria cullen یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 17:52 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com

سلام عجب جمله ای بود! من که رسما بدبختم واسه امتحانا چون درگیر زبان بودم اصلا درسای خودمو نفهمیدم ولی من به 12 هم راضیم دعا کن واسم قبول شم فقط!

سلاممممممممم بلی جمله ی باجالی بود مث خودم
ای وای خدا نکنه ما همه خوشبختیم و همه چی آرومه
هووووووووم درگیر زبان باشی خوبه والا ما هم راضییم انشاالله که خدایا یاریمان کند

مدادرنگی یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 21:11 http://manui.blogsky.com/

سلام!!!خیلی کوتاه و پرمحتوی...

سلامممممممممم مداد رنگی
دکتر جون ما همیشه از این جمله های خوشجیلی میگه

مرغ عشق دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:10 http://www.yardeli.blogfa.com

یووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووو
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووق
سوووووووووووووووووووووووووووووووووووت
علوس ملوس بابا تو هنوز تو کف امتحان هایی
بیا بیرون بابا یه اپ امیدوار کننده
دلمون ضعف رفت اینقدر اومدیم اینجا همش استرس دیدیم!

یوووووووووووهووووووووووووووووووووووووووووووووووو عشقولوییییی خودم
دلم تنگولیده بود برات
بوق بوق جیگر دونی م اومده
وای خودمم میخوام آپ جدید بذارم اما مگه مهلت میدن این امتحانا
به جفت چشام یه آپ امید وار کننده میذارم امیدت بچسبه به سقف آسمون

نونوچه دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:01 http://nonoche.blogsky.com

واااااااااااااااااااااااااااای امتحان


وایییییییییییییی نونوووووووووووووووو نمیذارن که یقه مون رو چسبیدن امتحانا

نونوچه دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 http://nonoche.blogsky.com

یوووووووووووووووووووووهوووووووووووووووو دوستت دارم عشقولویی خودمممممممممم

عااااااااااااااااااااااااااااااااشق این یووووووووووووهوووووووووووووو گفتنت ام نونوووووووووووووووووووو عشقی
منم دوووووووووووووووووووووووست دارم هوارتاییییییییییییییییییی

maria cullen دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 14:14 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com

سلام وااااااااای من که رسما بدبختم! لا کتاب فیزیک رو باز نکردم امتحان دارم خیلی هم خوب بود به قول عمو تیام!
من رو زبان کار میکنم چون فقط میخوام کنکور زبان شرکت کنم! اما به شرط اینکه امسال رو پاس کنم!

سلامممممممممممممم
نگو جیگر اینطوری کتاب فیزیک و همون شب امتحان بخونی 10 و بیاری بسه اغفال دختر مردم توو روز روشن
هوووووووم قول عمو تیام ت رو خعلی قفول دارم
احسنت آفرین بر تو بهترین همون زبان به درد میخوره بازار کار داره خفن بلی پاس میکنی به قول دوست جونیم پاس که هیچی شوتش هم میکنیی

دیونه سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1390 ساعت 13:47 http://mymina.blogsky.com

سلام
آخی چشمت اوف شده؟
آخه چرآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حیف به اون چشما نبود که مراقب نبودی؟

سلاممممممممم علیک
ووووییی از بس درس خوندم دیگه چشمام سو نداره
من مراقب بودم دیگه مجبور بودم دیگه درس بخونم

مدادرنگی سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1390 ساعت 21:03 http://manui.blogsky.com/

سلام عزیزم خانوممممممممممممممم روانشناس خوبی؟؟!!!
حالا چرا گیز به مداد زرد دادی تو دخترررررررررر
نمیشه نارنجی ور داری این یه بارو
دیگه ما اینیم از این هنرنمایی ها گاه گاه از خودمون در میکنیم (ضایع نمودن رو میگم)
بره گم شه چی چی رو براش نگرانم
اینا رو باید دست انداخت
با یکی از دوستای صمیمیم رفته بودیم رستوران
اونم از نوع فرانسویش
هاااااااااااااااااا دوستمو نوگم گیه!!!!
بابا چند وقت ایران نبودش مایم که اصلا دختر سوءاستفاده کنی نیستیم
مث دختر خوب میریم مث دختر خوب میایم
که گربه شاخمون نزنه

ببخشی میشه شمارتونو بدی تا دفعه بعدی رفتیم
ددر به شما هم بگیم

امتحان دادنم بد دردیه
مایم یه عشق داریم که هی داره از زیر این امتحانا در میره

منتظر آپ تون هستیم

سلاممممممممممممممم مداد رنگی
هییییی خووووووووووووبم
موخوام مداد زردت و من مداد زرد و خیلی دوس دارم
نارنجی آرههههههههه اونم دوس میدارم
ولی زنگ زرد یه چی دیگه س
میگم از این هنرا داری بیا دانشگاه ما حال سه تا جلبک رو بگیر
قضیه داره جالب میشه
دوست صمیمی!! تازه از خارج اومده!!مث دختر خوب رفت و آمد میکنی
بلی حتما شماره مو یاد داشت کن
وای آره درد بدیه
اگه میشد در میرفتیم ما هم
انتظار به پایان رسید دیگه به روز شدم

رضا پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 21:11 http://www.srn2010-1370.blogfa.com

جمله بسی دانشمندانه بود

هووووووووووووووم بلی خیلی جمله ش رو دوست دارم
دارم سعی میکنم که این سه مرحله رو طی کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد