شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

تو!

دینگ، دینگ، دینگ، ساعت هشت بامداد:

«نخست وزیر بریتانیا انتخاب شد»

«رئیس جمهور ونزوئلا گریخت»

«لوکوموتیورانان آلمان اعتصاب کردند...»

و سه چهار نقطه ی دیگر!

ولی چه حیف!!

سوت و کور است دنیا

وقتی خبری از «تو» ندارد!



پیام ابراهیم پور


از کتاب خرده ریزه های ذهن


نظرات 24 + ارسال نظر
وحیده دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 15:42

دینگ دینگ!!!
افل افل!

دینگ دینگ!!!
وحیدی هر روز جیگی تر از دیروز
یووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووووو
افل شدنت مبارک

وحیده دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 15:52

شعرش بانمکه نانا!
پ ن پ!
میخواستم شعری که عزیز دلم انتخاب میکنه بی نمک باشه؟؟؟
یه مدت بود به نت سر نزده بودم دلم تنگ شده بود!
صبح رفتم دفتر با نت ویییییییییییییژ به همه بچه باحالا سر زدم!!
اولم اومدم پیش خودت جیگر طلا!!
دیگه نظر طومار نمیذارم!!
بقیه هی میزنن تو حالم!
این ستاره پرداز اعتراض کرده!!!
نوموخوام!!

اوووووووووووووخیییییییی اره خوشجیله شعرش
هه هه ه بازم پ ن پ!
هوووووووووووم مگه میشه پست های من بی نمک باشه
لطفا تشریف بیارید خودتان را دم در تحویل بگیرید
مررررررررررررررسی جیگی
اره یه مدت بود نبوی دل مامی مرغ عشقی هم برات تنگولیده بود
باریک جیگی جون خوووووووووووووووودم
ووووووووووییییی پس معلومه من خیلی باحال م که اول به من سر زدی
نهههههههههههه!!!! طومار بذار
من دوسمل دارم
بقیه رو خودم دعوا میکنم غمت نباشه
اووووووخییی آقا معلم واسه من هی غیبت میزنه تو هم نظر طومار بذار این به اون در بشه
بذار بذار! نظر بذار نظر طومار بذار

تنهاترین دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 15:57 http://www.tanhatarin109.jbg.ir

سلام خاله.

این پستت واقعا قشنگ بود...راستی آهنگ وبلاگم رو گوش دادی؟


راستی وقتی لینکت رو برام میزاری جای دات ویرگوله.....درستش کن

سیلووووووووووووووووووووووم
خوبی خاله؟
آخییییییییی مرسی
نه آهنگ وبلاگت رو نگوشیدم آخه با فایر فاکس نمیخونه
برم با اکسپلورر بگوشم
جدی؟!!!پس باید برم از پایه اساس درستش کنم !
خیلی وقته با این آدرس لینک میذارم
برم ببینم چیجوریه

تنهاترین دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 15:58 http://www.tanhatarin109.jbg.ir

اواااااااااااااااااااااااا خاک عالم
چرا تو تک افتادی؟
بقیه کجان؟ نکنه رفتن دریا تو رو نبردن
نکنه برای بقیه اتفاقی افتاده؟
د حرف بزن دیگه دق مرگ کردی منو

وحیده دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 16:05

کور خوندین فکر کردین نظرای من به این زودی تموم میشه؟!!
نخیرم!!! من کلک زدم ٬ چندتا نظر گذاشتم تا متوجه نشین نظرم طومار شده!!
دلتون جیز جیز!!!
(با بدخواهام بودم!!!)
این دایره تیکه کلام ها رو خوب اومدی!!!
به احترام شعر ناناست دیگه من شعر نمیذارم!
ولی این عکسه مال من نبود ها!!!!
راستی برنامه تربیت بدنی اومده گروه من و مژگان یکیه ولی مال تو نه!!!!
نمیدونم چی میشه دیگه!!!
خدا کنه با هم باشیم!!!
کلی شولوغ کنیم! بریم این مجموعه الزهرا رو آتیش بزنیم برگردیم!!!!
شترمرغ نه ها!!!! ((ال)) داره!!!!!
خعییییییییییییییییلییییییییییییییییی دووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم نفسی من!
حسابی مواظب خودت باش
تا بعععد...

هه هه ههه !!! ترفند غافل گیری
هوووووووووم چند تا نظر خوبه کسی متوجه نمیشه
ولی من طومار موخواممممممممممممم
هیی!! جای نونوووووووووووووووووو خالی میگفت دلتون جیز
واییییییییییییییییی مرسی جیگییییییییییییییییی
ولی باید قول بدی بازم برام طومار بذاری با شعرای خوشدله ای
قول بده قول بده
چرا بود! بین عکسایی که فرستادی بود
پس بالاخره برنامه ها اومد با این اومدنش منو تک انداختن
نوموخوامممممممممم اصلا
الان بریم به بابانقی بگیم یه جیغ الله و اکبری میزنه
خدا کنه با هم بیوفتیم
هووووووووووم شلوغی میکنیم کلی دل الزهرا بدون ال هم یه عالم جیز
منم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخعیلی دوووووووووووووست دارم
باشهههههههههه جیگی مواظب خودم هستمممممم
یوووووهووووووو بازم از این تا بععععد هاااااااا
تا خیلی زود دوباره بیا طومار بذار
مرررررررررررررررررررررررسی اومدی

الدان دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 16:45 http://anahno.blogsky.com


sdg,l ohgi!

سحر دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 17:26 http://acnc.mihanblog.com/

سلاااام .
من این کتاب رو خودنم ...
عجب تیکهی باحالییش رو برداشتی ناقلا ...
عجب عکسیه ..!
بدرد این میخوره که بگی : تقدیم با لاو !
قررربونت برم ...

به سیلووووووووووووم سحری
چه باحال خیلی کتاب باحالیه
ما اینیم دیگههههههههههه همجین خوش سلیقه ایم
این عکسه رو یهو به دلم نشست گذاشتم
او اوه! تقدیم با لاو
خدا نکنه عزیزم
خیلی خوشحال شدم اومدی

ارغنون دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 17:44 http://www.arghanoon89.blogfa.com

سلااااااممم عزیزم...
خووووبی؟خوشی؟سلامتی؟
خییلی قشنگ بوووود...
بدو بیا که آپم...بوووووووووووس

سلامممممممم ارغنون اینا
خوووووبمخوشمسلامتممممممم
مرررررررررررسی
یوهووووووووووو آپ! میام الاننننننننن
بووووووووووووووووووس

الدان دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 18:35 http://anahno.blogsky.com

٬٫¤×،*٪*×)×،(!٬٫!¤٪٬٫¤×٫¤٪٫
سیلوووووووووووومممممم خاله
اگه اسم نویسنده رو نمیذاشتی فک میکردم خودت نوشتی
حرفای خوشدیلی میزنه
خاله؟
کتاب بیشعورها رو خوندی؟

سیلووووووووووووووووم بهزاد خاله
خاله من این زبان جدید و بلد نیستم چیجوریه
وایییییییی من از این استعداد ها ندارم خاله جون
چه باحال چه جوری فکر میکردی من نوشته باشم
بگو شاید یهو استعدادم شکوفا شد
هوووووووووممممم خیلی خوشدله میگه شعراشو
جونه خاله؟
وااااااای چه اسم باحالی داره!
نه نخوندم
الان دانلودش کردم یه چند صفحه شو خوندم
خعلی باحالللللللللللللللللللله خاله
خوشم اومد خفن
اگه شد برای ابجی وحیده هم میفرستم بخونه
مرسی خاله جوووووون

ستاره پرداز دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 22:53

سلام
ای بابا ما نبودیم انگاری پشت سر ما حرف میزدنند
ما میدونیم حرف خانوم ها تمامی نداره
کلک نمیخوریمچرا که میدونیم تو دنیا هیچ خانمومی وجود نداره که کم حرف باشه
واااااااااااای شرمنده شوخی کردیم از وحیده خانم هم به خاطر عذر خواهی میکنم .امیدوارم بدونه که قصدی نداشتم راستش اون روز نت کمی باهم لج کرده بود به خاطر همین اون حرف ها را زدم.
پس راحت باشید هر چه دل تنگت میخواهد بگو
اصلا نگران نباش من خودم هواتو دارم هر جا هم کم اوردی بگو کمک کنم.
راستش طومار نوشتن کمی وقت میخواد .الان من هم وقت خود را گذاشته ام تا ببینم میتونم طومار بنویسم.
...
..
..
..
واااااااااااای حالا تازه گرم شدیم
خوب دیگه چه خبر
راستی آمار را چه کردی
راستی اون دوستت وحیده خانم باز هم طومار مینویسه
راستی فک نمیکنی کافی باشه
نه هنوز
ای بابا بی خیال شو دیگه
خواستیم کمی شوخی کرده باشیم ها....
به هر حال موفق باشید

سلام آقا معلم
بازم که شما آدرس نذاشتین که
کی؟ ما؟ حرف میزدیم؟ پشت سر شما؟
هه ههه ه ه ما نیز میدونیم که تیکه پرونی های آقایون تمومی نداره
خانوما اسمشون بد در رفته وگرنه اگه پاش بیوفته آقایون هم حرف کم نمیارن
اینجا رو دیگه باید وحیده جونم جواب بده وحیده بفرما
هه هه وای امان از روزی که نت با آدم لج کنه!!!!دیگه اعصاب نمیذاره برا آدم
هووووووووووووم من هم مواققمهر چه میخواهد دل تنگت بگو
آقا معلم کمک رسون خوبی هستن حتما اطلاع بده
طومار نوشتن بیشتر از اینکه وقت بخواد، خلاقیت میخواد
ممنووووووووووووووووووووووووون وقت گذاشتید
خوبه سعی کنید داره به طومار نزدیک میشه
هووووووووووم واسه دست گرمی خوب بود
نه مث که سر ذوق اومدید
خبر مثل همیشه دانشگاهیه دیگه
دو تا از کتابا مو هنوز گیر نیاوردم ولی بالاخره پیداش میکنم
اوه اوه آمار! پنج شنبه آمار دارم. جلسه اول که استاد از بچه ها شاکی شده بود امیدوارم این جلسه دیگه شاکی نشه
وحیده جونم طومار مینویسه هنوزم
نه هنوز کافی نیست تازه شد یه صفحه
نه نمیشه باید طومار بنویسید و گرنه غیبت میکنم
شوخی باحالی من که از خنده روده بر شدم
ممنوووووووووووووووون بازم که وقت گذاشتید
شما هم شاد موفق باشید

مه لقا سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 00:04 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام
ممنونم
کاشکی میتونستم کتاب از پیام ابراهیم پور گیر بیارم
مادر جانم

سلام
خواهش دارم مه لقا جونم
هوووووووم کاری نداره که هم میشه خرید اینترنتی کرد هم میتونم برات پست کنم
این که ناناحنی نداره جیگرررررررررررررررر

سی سی کام سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 13:06 http://sisicom.mihanblog.com

به به خانم روانشناس

بــــــــــــــــه سیلووووووووووووووووووووووووم سی سی جون اینا

وحیده سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 14:56

سسسسسسسسسسسسسسسلام!!
چیطوری ناناسی من؟
بذار همین الان جواب بدم!!!!
-------------------------------------------------
ای بابا ستاره پرداز من که پشت سر کسی حرف نزدم!
دیدم حق با شماست خواستم یه دفعه هم شما ذوق زده بشی ببینی نظرام کوچولو کوچولو شده!!!
ولی اگه دقت کنی با کلک وحیده ای هنوزم طوماره!!!
پ ن پ!!! میخواستین کوچولو بنویسم؟؟؟
مگه میشه؟؟؟وحیده و کوچولو نویسی؟؟؟
هرجا وحیده باشه طول و تفسیر هم باهاش میاد!!!
شما میخوایی منو کمک کنی؟؟؟ من خودم در این زمینه استادم!!!
فعلا که شما نیاز به کمک داری!!!!
مثل اینکه طومارت نمیاد!!!!!
منم شوخی نگاری کردم براتون!!
شما هم ناراحت نشی ازم!
--------------------------------------------------
نانا من جوابمو دادم!!!!
کاری باری ندالی؟؟؟
تا بعععد...

سیلووووووووووووووووووووووووووووووووووووم جیگی جونی
خوووووووووووفم وحیده جونم
هوووووووممم بجواب
هه ههه ه جیگی عجب جوابیه ای دادی
پ ن پ رو داشتی برات فرستاده بودم
نه دیگه کاری ندارم نفسی
فردا میبینمت
یوووووووووووووهوووووووووووووووووووو
تا خعلی زوووووووووووووووووووووووووووود
بووووووووووووس

بهنام سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 15:10 http://saieroshan.mihanblog.com/

بسم الله الرحمن الرحیم

بد نبود. راستی بیا داستان قطعه ی گمشده رو برات گذاشتم.
راستی اونم "عمو شلبی" نه "عمو شبلی".
تو اون کامنتم اشتباهی تایپیدم. ببخشید.

اول دفتر به نام ایزد دانا / صانع پروردگار حی توانا

ممنون خوبه بازم بد نبوده
آخ جون قطعه گمشده
فرقی نمیکنه مهم عمو بودنشه
خواهش میکنم پیش میاد دیگه

دیونه سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 17:25 http://mymina.blogsky.com

سلام
فکر نمی کرد دوری از من اینقد سخته حالا که اومدم دنیا از سوتو کوری در اومد بگه نه؟

سیلوم
چه عجب از همین ورا!
کلا مخاطب حرفت همه شخص ها رو شامل میشد باریک
حجم حضورت کم بود هنوز سوت کوره

پیمان سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 18:21 http://saieroshan.mihanblog.com/

سلام، ممنون از لطف بی کران شما !!
اگر این قدر به شعر فاضل نظری علاقمند هستید من کتاب گریه های امپراطور ایشونو به شما معرفی می کنم (هرچند تا الان بیست بار دوره اش کردید حتما)
من که نفهمیدم منظور نوشته چی بود (ولی دمتون گرم)!!!
خداقوت_پیمان

سلام
خواهش میکنم. شرمنده میفرمایید
فقط با چند تا از شعر هایفاضل آشنایی دارم. نمیدونستم چه کتابی رو از کار های ایشون رو بخونم. ممنون که معرفی کردید حتما مظالعه ش میکنم همون چند تا شعری که از ایشون داشتم رو جهل بار خوندم
منظور نوشته همون «تو» بود که وقتی نیست انگار هیچی نیست
ممنون. شاد باشید

بهزاد پاشا چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 16:04

علیک بر اب نمک!
نچ پسرا بهترینه افریده شده ها هستن!
ببین چیکارا میکنین که تیکه میندازن(هرعملی عکس العملی دارد!)
پسرا همشون خوبن.این دخترا هستن که خوب و بد دارن!
بهله بهله خوش اومدی!
اومدم ببینم چه خبره!

آب نمک! دست شما مرسی
اوه اوه ! بهترینه آفریده شده ها!!!!خود شیفته خود شیفته
هوووووم ما کاری نمیکنیم خیلی از اون بعضی ها کلا واسه علافی و تیکه پرونی میان دانشگاه این خیلی از اون بعضی ها کلا یه طرفه رفتار میکنن
به قول یکی از دوستام: کمپوت اعتماد به نفس
معلومه که من هر جا برم خوش میرم
خب خدا رو شکر خبرا رو دیدی خوش به سعادتت

بهزاد پاشا چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 16:05

وقتی وب یاهو فیس میری و میبینی خبری از اون نیس!
وقتی هی به گوشیت زل میزنی و خبری از اون نیس!

آخ گفتی! امان از روزی که خبر ازش نباشه

دیونه چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 22:48 http://mymina.blogsky.com

با سلام
من آمده ام وای وای من آمده ام

امید است باین حجم دنیا از سوت و کوری دراد.

با سیلوم خدمت دیونه
وای وای! تو آمده ای؟
پ ن پ!
با بوق فریاد بزن من آمده ام هورا من آمده ام
هووووووومممم باز هم به حد نساب نرسید
ولی میپذیریم از شمـــــــــا
از اتاق فرمان دارن تشویقت میکنن

وب گروهی رادیوآفلاین پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 17:48 http://www.radiooffline.blogfa.com

***سلـــــــــام *** سلـــــــــــام *** سلــــــــــام***
.........................................................................
آیتمی جدید....اجرایی متفاوت....حکایتی شنیدنی...
**************اینبار در ************
رادیـــــــــــــــــــــــــــو آفـــــــــــــــــــــــــــــــــلاین
.......................................................
رادیو آفلاین ...همراه همیشگی شما.... با ما همراه باشید....

سیلووووووووووووووم رادیو اینا
من میمیرم واسه حکایت

ستاره ی تنها پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 20:41

سلام پروین عزیزم!

خیلی قشنــــــــــــــــــــگ بود!!

راستی، خوبی گلم؟

سلاممممممممممم ستاره جووووووونم
مرررررررررررررسی عزیزم
خییییییییییییییییلیی خووووووووووووبم
دلم واسه ت تنگولیده بوداااااااااااااااااا

رضا سپه وندی جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:23 http://rsepahvandi.com

ببار ای باران ...ببارکه چتری برروی دلم نخواهم گرفت ,ببارکه شاید اندکی از داغ این دل سوخته بکاهی ,ببار که ویرانه دل من سقفی ندارد که از قطرات سردت ایمن باشد ,ببارکه خانه دلم بسی تشنه و ملتهب است ,ببار که شاید اندکی غبارغم را ازدل تیره ام بزدایی ,بباروسیلی به پا کن ودل مسکین وگوشه نشین مرا با خود ببر ...ببارای باران ...ببارکه ازبارش تومن شادم ,ببارکه عطرتو رامی طلبم ,ببارکه شاید پس از بارش تو به یادش رنگین کمانی دردلم برپا شود ,ببارو دل عاشق و تب دار مرا اندکی آرامش ببخش ,ببارکه دلم دلتنگ اوست ,ببارکه شاید در صدای دلنشین تو طنین صدای او را بشنوم , ببارای باران . . .

خیلی قشنگ بود
ممنون

مرغ عشق جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:34 http://www.yardeli.blogfa.com

یووووووووووووووهووووووووووووووو
علوووووووووووووس ملوووووووووووووووس
خوووووووووووفی نانا؟؟؟؟؟؟
این وحیده جون که اینجاس
خونه ما نمیاد
دلم واسش تنگولیده خفن
به جای مامی هم خودتو هم وحیه جونو بوس گندله کن
لپشو نکنیا
بوسش کن
خوشگل مامی چه خبرا؟
امروز سرم یه ذره خلوت تر شده به همه نی نی ها وعلوسان ملوس سر زدم
شعرت خوشگله مثل گل روی خودت!

سلاممممممممممم مامی جونی خودم
خوبم جیگر
بهش میگم بیاد یه سر بزنه خونه تون جیگر دونی خودم
اوووووخییییییییییییی باشه یه بوس ندله ازش میگیرم
مامی جونی!!!!
خبر که نگو الان یه خبری به دستم رسید که خیلی ناراحت شدم
مرسی اومدی سر زدی مرغ عشق جونم
مرررررررسی عزیز دل. چشمات خوشدله میبینه

شیطون جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 http://satanperdu.blogfa.com

من دوست مدیر وبلاگ ( شیطون ) هستم

این بنده خدا الان بیمارستانه و تو کما رفته و دکترها ازش قطع امید کردن

میگن فقط یه معجزه میتونه برش گردونه

بیچاره پدر و مادرش نمیدونی چه عذابی دارن میکشن

فقط براش دعا کن

سلام دوست عزیز.
اصلا باورم نمیشه. خدایا....
من به سهم خودم حتما دعا میکنم.
امیدوارم دعاهای ما مقبول درگاهش قرار بگیره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد