شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

مثل پر سبک باشید!

مثل پر سبک باشید
نفرت به کسی باعث وصل شدن همیشگی به اون شخص میشه!
این تصال پا برجاست تا وقتی که از ته دل ببخشیمش!
بخشش فقط و فقط گفتن یه «متأسفم» خشک و خالی نیست!
باید به جایی برسیم که از ته قلب و اعماق وجودمون ببخشیم!
اون وقته که میشه اسم کارمون رو بخشش گذاشت!
اگه میخواین به سبکی پر باشین،
ببخشین
نباید بخشش خودتون رو فراموش کنین!
البته اگه از نفرت خسته شدین و منتظر یه حس تازه هستین!


انتخاب همیشه با شماست!




تهیـــــــــــــــه کننده و کارگــــــــــــــردان:

وحـــــــــــــــــــــــــــــــــــیده جون جونمی گلم

نظرات 135 + ارسال نظر
رضا شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:14 http://manam.blogsky.com

انتخاب همیشه با ماست؟

اووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووم
پس از حق انتخابت اســــــــــتفاده کن
مررررررررررررررسی اومدی

ستاره پرداز شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:57

سلااااااااااااااام حالا شد
خیلی جالب بود یاد یه جمله نمدونم از کدوم ائمه بود افتادم (در بخشش لذتی است که در انتقام نیست)
تبریک کنکور بو دفقط خواهشا لو نده
امسال کنکور شرکت کردم تا سطح سئوالات را بسنجم جوابش هم عالی در اومده ولی متاسفانه انتخاب رشته نمی کنم چون می خوام فرصت را برای بچه های دیگر بدم.

سلااااااااااااااااااااااااام اووووووووههههههههوم
دست وحیده جونم طلا که این آپ نتیجه زحمت ش بود
بله شنــــــــــــــــــیده بودم این جمله از فرمایشات حضرت علی هست
اووووووووه پـــــــــــــــــــس تبریــــــــــــــــــــــــــک
من هیچی رو لو نمیدم
ووووووووای چه جوری میتونید بگذرید!! حتما دفه بعد بهتر از این ها نتیجه میگیرید
مووووووووووووووووفق باشید

ستاره پرداز شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:05

واااااااای وااااااااااااااای نظرم کووووووووووو؟
دیروز تا صبح نخوابیدم برات یه شعر گذاشتم پس کووووووو؟
گفتم صبح حتما دوباره خودم هم می خونم پس کووووووو؟

چی کوووووووووووو؟؟
نمیدونم چرا دو سه روزه که بعضی از نظر ها ثبت نمیشه
اآآآآآآآآآآخ جون من شعر دووووووووووس میدارم
میشه لطف کنید یه بار دیگه بارام بذارید

نونوچه شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:37 http://nonoche.blogsky.com

یه ضرب المثل نونوچه ای هست که میگه:
اگه پاستیل نخوری حتما یه کارگردان خوب میشی

وووووووووووووووووووی چه ضرب المثل باحالی
ولی نونوچه جونم من پاستیل خیلی دوس دارم
ترشی هم خیلی دوس دارم
حالا چیکار کنم؟؟

نونوچه شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:38 http://nonoche.blogsky.com

بووووووووووووووووووووووق بوووووووووووووووووووووووق برید کنار...
واااااااااااااااااااااااااااااااای همیشه عاشق پیکان جوانان مدل 57 گوجه ای بودم

مممممممممممممممممممممم با فرقونم اومدم تا یه عالمه جوجه اردک بریزم زیر پات...

مممممممممممممممممممم آخه زن کفالت رو به عهده نداره... وقتی یه مرد بمیره... یه زندگی از رکود اقتصادی میفته ولی زن نه!!!

بیا خدا رو شکر کنیم که نصفش رو هم میدن... نزدن زیرش که زن دیه می خواد چی کار

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم ناناسم

بوووووووووووووووق بوووووووووووووق ت بوی عروسی میده هااااااااااا اوووووووووووووووووخی پس همین پیکان جوانان گوجه رو گل میزنم روبان میپیچم بوق بوق کنان میام خواستگاریت
یه وخ جواب منفی ندی من و ضایع کنی جلو جمع؟؟؟
اووووووووووخی من از بچگی فرقون دووووووس میداشتم نمیدونم چرا راس میگماااااا وووووووووووی عاشق جوجو هم هستم. تا حالا جوجو اردک نداشتم آخ جونمی
دارم یه لونه میسازم واسه این همه جوجو
ووووووووووی نه بابا قضیه سر این چیزا نیست که!!!
دیه پسر بچه هم کامله آره والا خوبه همینم میدن
ولش کن این چیزا رو خودتوووووووووووووووو عشق است
دوووووووووووووووووووست دارم

المیرا بی خیال شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:13 http://www.yshmm.persianblog.ir

من گذشتم بالاستتتتتتتتتت
بخششم بیشتر
ولی ادم کم گیر میاد مثل من بشر باید قدر منو بدونه
بسه دیگه زیادی دارم از خودم تعریف میکنم
راستیییییییییی اپت خعهلیی خوکشل بود جیگیلیییییی
راستییییییییییی ادامه ی شعر
رو لبات قنچه ی خندونه ماله منی عزیز دردونه

ووووووووووووووی گل دخملییییییییییییییییییییییییییییی
ووووووووووووووی بیا عروس خودم بشو
دختر خوب کم گیر میاد این روزا
آدم همیشه باید از خودش تعریف کنه و متشکر باشه
ووووووووووووووی دست وحیده جونم طلا من که کاری نکردم
هیی!!! آهنگش باحاله بیا بیا با ه بریم خونه... بیتو خوونه مون یه زندونه...هیی!!!

مرغ عشق شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:23 http://www.yardeli.blogfa.com

یووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووو
پروین جووووووووووووووووووووووووووووونم
پروین جووووووووووووووووووووووونم امشب حالم گرفته اس حسابی
اما دلم نیومد بهت سر نزنم
اپت عالی بود ومناسب حال امشب من!
کاشکی پروین جونم یکی هم که امشب از من دلگیره بتونه منو ببخشه
دعا کن فردا بیام بهت بگم اومده وبمو ومنو بخشیده!
حالم گرفته اس حسابی دلم گرفته
از خودم ناراحتم
دلم میخواد بزنم وبمو له کنم
حیف بیل نونوچه نیست وگرنه...............

یهوووووووووووووووووووووووووو مامان جوووووووووووونم
جون پروین جونم
اووووووووووووووخی نبینم غم ماامان جوووووووووووووونمو
اوووووووووخی قربونت برم که انقد مهربونی
اووووووووووخی آپم واسه وحیده جونمی بود
وحیده جونمی به دلت لوله کشی کرده بوده
مامانی جونم مگه کسی میتونه مامانی جونش و نبخشه؟؟
مگه کسی دلش میاد تو رو ناناحن ببینه؟؟
جیگرم میاد میبخشه
خدا رو شکر بیل نونوچه جونم نیست وگرنه نی نی هات آواره میشدن

رضا سپه وندی شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:52 http://rsepahvandi.com

سلام
خوبی؟
مرسی خبرم کردی
دیگران را می بخشم , حتی آنانی را که مرا آزرده اند . نه از برای آنکه ایشان مستحق بخشایشند , بلکه من لایق آرامشم.
البته این متن بدون منظور گذاشتم جون دوستش دارم
راستی دستت درد نکنه متنت زیبا بود
از دوستتم تشکر کن

سلااااااام
مرررررسی خووووووووووبم
خواهش دارم
خییییییییییییییییییییلی متن قشنگیه
اینو دکتر میثاق هم زیاد استفاده میکنه
من منظور دار برداشت کردم
خیلی قشنگ بود دستت طلا
کلا تهیه و تدارک این متن از نوشته و عکس همه از دوستم بود
چشم حتما میتشکرم دوس دارم نوشته ها شو
مممممممممممممرسی اومدی

ستاره پرداز یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:51

قطعه ای از خودم تقدیم به ......
برروی دستم لبخند می نویسم
لبخندی که به زندگی باشد
لبخندی که به عشق باشد
و لبخندی که به قلب های پاک
کاش باران دوباره می بارید
بارانی که تمام زشتی هارا می شست
بارانی که جان دوباره به گل های پژمرده می داد
بارانی که پرستو های خسته را خوشحال می کرد
بارانی که به دنبال آن رنگین کمان باشد
رنگین کمانی که زینت باران است
و رنگین کمانی که سرسره عشق
آه در این میان کاش همزبانی بود
همزبانی سفره قلبم را باز میکرد
وخود را به مهمانی آن دعوت می کرد.کاش کاش.....

عــــــــــــــــــــــــــــالی بود
کاش دوباره باران میبارید...

و رنگین کمانی که سرسره عشق

کاش کاش...
خییییییییییلی قشنگ بود. مرسی

سحر یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:26 http://acnc.mihanblog.com/

سلام .
خووووبی ؟
پری ...؟؟؟؟
داشتیم ؟
این حرفا به من بووودش ؟ ها ...؟
ولی راست میگی ..بخشش .
ولی من فقط تو دلم میبخشم ..بسه ..!
ولی واقعا چقدر ربط دادشت به پست قبلی من ...
مـــــــــررسی ..راست میگی ..

سلااااااااااام
خووووووووووووبم سحری جونم
جووووووونم!
وووووووووی
اوووووووخی بالاخره یه وقتایی یه سری حرفا غیر مستقیم به آدم گفته میشه. این پست و وحیده جونمی نوشته بود
آره سحری بخشش
سحری واسه رها شدن باید بخشیدن رو علنی کرد
اون روز که اومدم خبرت کردم انقدر هول بودم که اصلا وقت نکردم پست قبلیت رو بخونم ولی الان رفتم خوندم
آره خیییییییییییییلی ربط داشت
همیشه حــــــــق با وحیده جونمی هست

بهزاد یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:18 http://tobehzad.blogfa.com

عجب!
پس از بخشش نگذرم!
یعنی نبخشم!


از بخشش نگذشتن یعنی خود خود بخشیدن
نبخشیدن بیجا، مانع کسب است! مانع کسب انرژی مثبت و محبت

نونوچه یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:45 http://nonoche.blogsky.com

آخجووووووووووووووووووووووووووون...
جوجه هسته ایم باز با همون پیکان گوجه ایش اومده

بووووووووووووووووووووووووووووووق بوووووووووووووووووق برید کنار...
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای...
چه خوشگل شدی امشب...
خوشگلاش بیان وسط...

اشتباه شد... برید کنار من می خوام با پروین جونم تنها برقصم... اوه اوه اوه... آی ماشالله... اآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ .... آآآآآآآآآآآآآآآآآآآا... دست دست....آآآآآآآآآآآآآآآآآآآا ... ماشالله... قر بده !!!

عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممم پروین جونم

یهوووووووووووووووووووووووووووووووووو
بووووووووووووووووووووووووووووووق بوووووووووووووووووووووووق
نونوووووووووووووووووووووچه جونم و آوردم
ووووووووووووووووی نونوووووووووووووووووووووووو تو خوشدله تر شدی
اول منو نونووووووووووووووووووووووووووووووو
نووووووووووووووووو رقص دو نفره خیییییییییییلی دوس میدارم
بذار خووووووووووووووووووودم سوت بلبلی میزنم وووووووووواسه ت
یهوووووووووووووووووووو چه خوش میگذره امممممممممممممشب
دیووووووووووووووووووووووووووووووونه تم

نونوچه یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:46 http://nonoche.blogsky.com

ضایع چیه نانا؟! تازه عروسی هم گرفتیم تو همون کوچه پس کوچه های تهرون!!!

بچرخون... آآآآآآآآآآآآااااای ماشالله... اآآآآآآآآآآآآآآآآآآا ...آآآآآآآآآآآآآآآآآآا ... ماشالله... بزن اون دست خوشگله رو به افتخار خودت و پروین جونم

ووووووووووووووی شرمنده کردی نونوووووووووووووووووووووو
اووووووووووووووووووووووره علوسی گرفتیمم
ووووووووووووووووووی صدای آهنگ کمه
دست و جیـــــــــــــــــــــــــغ و سووووووووووووووت و هووووووووووووورا
به افتخار نونوووووووووووووووووووووو جوووووووووووووووووونم
نونووووووووووووووووو یه ماچ بده

المیرا بی خیال یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:59

سیلوووووووووم نفسیم
خوبی خوکشلم
منم دلم بلات تنگیده بود
اولین وبی که باز کردم وب تو بود
گفتم بیام انرزی مثبت بگیرم پیش پروین خوکشلا هم بریم
اجییی دوشت دالم

سییییییییییییییییییییییییییلوم جیگل میگلی
خوووووووووووووووبم آبجی جوووووووووووونمی
اووووووووووووووخی
وووووووووووووووووی چقده به من انرژی میدیییییییییییی جیگر
یووووووووووووهوووووووووووووووییییییی
خووووووووووووووووووشحالم که انرژی مثبت میگری ازم
ووووووووووووووی جیگوووووووووووویی منم دوووووووووووشمت داللللم

وحیده یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:12

سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسلام!
چطوری گل سر سبد وب دارا

؟
عشقی پرشور از دنیای عشق تقدیم به پروین جونی!!
دنیای عشق ٬ خودم هستما!!!
کس دیگه رو اشتباه نگیری!!
وای که چه حالی داد چت اون شب!!
بحث خیلی قشنگ شد!
هر چند یاد نبایدها افتادم! ولی بازم عالی بود!!
اخر ادب بود!!خوشم اومد!!هیــــــــــــــــــــــــی!!
برات شعرشو میذارم!
_________________________________________
هجر رویتجان ز تن بیرون نمود
غربت آهت غمم افزون نمود
من نبودم آگه از دلدادگی
عطر گیسویت مرا مجنون نمود
من ندیدم یک نگه با این وجود
چشم پنهانت دلم افسون نمود
از فراقت باده ام شد خون دل
دم به دم غم جام دل پر خون نمود
از خودت ای جان من با جان من
یک بپرسیدی که هجرت چون نمود؟
ناله ام آتش کشد بر جان خلق
بین مرا،چون دوریت محزون نمود
_________________________________________
میبینی چه قدر شبیه ه!!!!!؟
حالا حق داشتم که برام یادآوری بشه؟

تعجب نکن!! بد و بیراه هارو با خودم بودم!!!
همیشه بالاخره مسائل هضم میشد و من هم واسه اون کار میبخشیدمش اما واسه دفعهء آخر هرکار میکنم نمیتونم!
خیلی دارم تلاش میکنم که خاطرات برام هضم بشه ، کمرنگ بشه! حداقل واسه همیشه ببخشم تا خودم آروم بشم!اما...نتیجه بی نتیجه!
واسه همین سعی کردم به خودم فرصت بدم!
میدونم این مسائل حالا حالاها برام هضم بشو نیست!!! برای همین تصمیم گرفتم به خودم بیشتر زمان و بها بدم تا به نتیجه برسم!
دوووووووووووووووووووووووووووووست دارم نانایی
تا بعد...

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام نـــــــــــــــفس خودم
خووووووووووووووووووووبم جیگری با تو عالی میشم
وووووووووووووووی عشق عظیمییییییییییییییییییییییی
وووووووی این همه عشق و کجا جا بدم
مگه جز تو عشق دیگه ای هم دارررررررررررررررررررررم
جییییییییییییگی دستت طلاااااااااااااااا واسه پست
هر دفه وبلاگم و باز میکنم کلللللللللللللی حال میکنم
وووووووووووی خوووووووووووووشحالم که بهت حال داده چت
آخیییییییییییییییییییی! تو میگی من ذوووووووووق میکنم
جیییییییییییییگی جونم اینا خاطره هایی که ثبت شده
نمیشه هم کاریش کرد یه وقتایی یاد آدم میان بالاخره
بااااااااااااااااااریک به آدمای با ادب
معلومه دیگه وقتی خودت به خوشدله ای حرف میزنی اونی هم که با تو حرف میزنه باید با ادب باشه
وووووووووووووی چه باحاااااااااااااااااااااااال شعرش و واسم گذاشتی
اوووووووخی آره شعرش شبیه به همونه
ولی خوشدله گفته
آره نفسی حق داشتییییییییییییییییی
به خودت بد و بیراه نگوووووووووووووووووووووو انقد
میدونی که حق داشتی پ چرا بد و بیراه میگی جیگی
اووووووووووووووخی نمیتونی؟؟
شاید طول بکشه ولی تو میتونی ببخشیش
من از دل مهربون تو خبر دارم جیگی
آفرییییییییییییییییییییییییییییین جیگی جونم
باید فرصت داد همه چی حل میشه بالاخره
وقتی برای کاری تلاش میکنی، به نتیجه هم میرسی
ممممممممررررررررررررررررررسی نفس
منم خعلییییییییییییییییییی دوست داررررررررررررررررم
تا زودی دوووووووووووووباره بیااااااااااااااااااا بلاااااااااااااااا
بووووووووووووووووووووس! آهااااااااااااااااااان!!!
مامان مرغ عشقی گفته بود روی گلت و ببوسمممممممممم
لپ و بیار جلووووووووووو
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان مرغ عشقی!!! مأموریت انجام شدددددددددددد

المیرا بی خیال یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:58 http://www.yshmm.persianblog.ir

خوکش خوکشلا سیلووووووووم
نفسی
بیا اپم
قول میدم دیگه دیر به دیر اپ کنم
اپم مال محسن یگانست
ناناسم
دانلود کنیا
تو دانلود نکنی باهات کاری ندارم نفسیم

سییییییییییییییییلوم نفسووووووووووووو
جونم جیگرم
آخ جوووووووووونم
اوووووووووخی سرعت بالایی دیگه یه خوده سرعتت و کم کن بتونم پست ها تو بخوووووووووونم
یهووووووووووو محسن یگانه
آره میاااااااااااام دانلود میکنم
میخوام ببینم چی انتخاب کردددددددددددددددددددی بلا خانوم

المیرا بی خیال دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:51

سیلووووووووووووم
خوب به وحیده جونی هم بگو بیاد اجی

سسسسسسسسسسسسسسسیلوم به روی ماهت جیگر طلا
اووووووووخی آره برای اون پست دخمل پسملا!!! گفتم بیاد خووووووووووشش اومده بود از پستت
دوباره هم خبــــــــــــــــــــرش میکنم بیااااااااااااااد

المیرا بی خیال دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:56

هوراااااااااااااااااا
انرزی مثبت دوشدالم
ولی تو رو بیشتر دوشدارم ناناسیییییییییییییی

یهوووووووووووووووووووووو
المیرا جونمی تو هم مث خودم شب بیداری هااااااااااااا
اوووووووووووووووووخی خوشحالم که انرژی مثبت میگری
منم دووووووووووووووووووووووووووووشمت داااااااااااااالم جیگووووووو

ستاره ی تنها دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:27 http://be-sadegie-sokoot.blogfa.com

سـلام پرویـن گلـم! خوبـی؟

وای دسسس ِ وحیـده جـون درد نکنـه!

متـن خیلـی قشنگـی بـود!

اگـه راه درسـتو انتخـاب کنیـم همـه چیـز درسـت میشـه!

سلااااااااااااااااااااااام ستاره جونم مرررررسی نفس خووووووووبم
آره دسسسس وحیده جونمی طلاااااااااااااااا
خووووووووووووووشدله مینویسه
مررررررررررررررررررررررسی ستاره جونم
موااااااااااااااااااااااااااااااااافقم

نونوچه دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 http://nonoche.blogsky.com

شاید هم نوشته ون دایر باشه... آخه اسم نویسنده ش رو ننوشته بود...

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای زیر شلواری؟!
زیر شلواری من راه راه خرچنگی چهار خونه ای رنگه...
واسه تو چه رنگیه؟!

قابل تو رو نداشت... حالا پاتختی هنوز مونده... اون رو تو کوچه پس کوچه های داهات نونوچه ستان می گیریم...

تو نونوچه ستان رو خر می رقصیم... اینقده فاز میده...


وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خیلی ماهییییییییییییییییییییی
خیلی دوستت دارم

اووووووووووووووخی آخه یه کتاب دارم برا وین دایره
پست های اخیرت همه ش رنگ و بوی حرفا ش رو داره
ووووووووووی نونووووووووووووووووووووووووووووووو
چه زیرشلواری خووووووووووووووووووشدله ای دارررررررررررری
برا من پر از درخت و گل و سنبله!!! بهش میگم شلوار استوایی!!
مررررررررررررررررررررررررسی نونوووووووووووووووووووو
آره پاتختی تو کوچه پس کوچه های نونوچستان خیییییییییییییلی حال میده حالا بوق بووووووووووووووق کنان میام دنبالت بریم نونوچستان نونوووووووووووووووو من بلد نیستم روی خر برقصم باید یادم بدییییییییییییییییییییییییییی
ووووووووووووووووووووووووی مرسی نونوووووووووووووووووو
منم بد جوری عاشقتم نونوووووووووووووووووووووووووووو

مرغ عشق دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 http://www.yardeli.blogfa.com

یوووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووو
پروین جونم!
بدو بیا دوستم منو بخشید
منو بخشید
منو بخشید
نمیدونی چقدر خوشحاااااااااااااااااااااااااااااااالم
پروین جونم خدا روشکر
پروین جونم وحیده جونی کجاس؟؟؟؟؟؟؟؟
از طرف من روی گلشو ببووووووووووووووووووووووووووووووس
اینم یه بوسه واسه روی گل خودت
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

یهوووووووووووووووووووووووووو
جونم مامانی جونم
هووووووووووووووووووریاااااااااااااااااااااااااا
دیدی گفتم کسی دلش نمیاد مامانی جونشو ناناحن ببینه
هوووووووووووووووررررررررررررا جیگملی جونم خووووووووووشحاله
منم خووووووووووووووووووووشحالم
اووووووووووخی وحیده جونمی همین جاس یه نظر ناناس واسم گذاشته
بااااااااااااااااااااااااااااااشه نفــــــــــــــــــــــس
یه ماچ آبدار ازش میگیرم
مرررررررررررررررررررررررررررسی مامانی
منم از همینجا یه بوس گندله واسه ت میفرستم

بهزاد دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:55 http://tobehzad.blogfa.com

سلام خانوم خانوما!
اینم دو کلوم از مادر عروس!
بابا گلوله نمک!

سلااااااااااااااااام آقا بهزاد!
وووووووووووووی مارد عروس چیه؟؟من خود عروسم
ای بابا!!! چیکار کنیم دیگه شبا توی آبنمک میخوابم

نونوچه دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:06 http://nonoche.blogsky.com

به به جوجه هسته ای من اومدی بریم خر سواری؟!
یه لحظه بصبر تا برم شلوار کردیم رو بپوشم

تو هم شلوار کردی می خوای؟؟
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای استوایی؟؟نپوشش نانا... تو این گرما می پزی...

عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممم بلا
پرویییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین جونی
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

هووووووووووووووووورررررررررررررررررا خر سواری
دووووووووووووووووس دارم
ووووووووووووووی چه با تجهیزات ی هااااااااااااااااا نوووووووووووونووووووووووو
اگه شلوار کردی لازمه خر سواریه آره میخواااااااااااااااااام
نووووووووونووووووووووووووووو!!!شکلش استواییه
ووووووووووووووی دووووووووووووووووووست دارم نونوچه جون
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

مرغ عشق دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:21 http://www.yardeli.blogfa.com

یوووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو
پروین جوووووووووووووووووووووووووووووووونم
با نونو علوسی کلدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مبالکه!مبالکه!
پس چلا ما رو دعوت نکلدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وحیده جونمو این بار بوسدی یه بشگون گنده هم از دستش بگیر بگو مامی مرغی گفته کجاهاس به من سل نمیسنه!
فقط یواش بگیلیا دردش نیاد
اخه زیاد دوشملش دالم!

یهوووووووووووووووووووووجیگملی جوووووووووووووووووووونم
ووووووووووووووووووووووی آله
مرررررررررررررررررررررررسی جیگلی
مگه علوسی بدون مامان جونمی میشه؟؟ یه عقد ساده بوووووووووووووووووووووود ساده و عاشقانه
وووووووووووووی بشگون!!!! باووووووووووووشه
ووووووووولی دلم نمیاد آخههههههههههههههه
میگم مامانی شاکی شده خفــــــــــــــــــــــــن!!!
اووووووووووخی اینترنتش قعطیده
بهش میگم دوووووووووووووووشملش داری

المیرا بی خیال دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:57 http://www.yshmm.persianblog.ir

سیلوووووووووم جیگولی
خوبییییییییییی
اوره حتما به وحیده جونی هم بگو بیاد
خوشحالم که بهش خبر داتدی اجی گلی
دوشت دالممممممم

سللللللللللللللللوووووووووووم المیرا جونمی
آره خوووووووووووووفم
آره میگم بیااااااااااااااااااد
اووووووخی
منم دووووووووووووووووووووووووشتت دالم

وحیده سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:29

سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسلام نانایی!
چی طوری استــــــــــــــــــــــــــاود؟!!!!
شما لایق عشق عظیمی ناناسم! تو قلب ت جاش بده بلا!
خواهش دارم نانایی!کاری نکردم که!
آره شعرش خوشدله! اما اینم هی شکسته نفسی میکرد!
گفتم بیا برو تو این مشاعره هه شرکت کن، میگفت شعرای خودمم به زور یادم میاد!
خیلی باحال بود! لفظ شما از دهنش نمی افتاد!
اوه.اوه!!!
باشه سعی میکنم دیگه به خودم بد و بیراه نگم!! اما نمیشه آخه!
هر کاری میکنم آخرشم به خاطر تمام کارام خودمو سرزنش میکنم!
نباید اون همه واسه یه غریبه مایه میذاشتم! اونم از سرمایهء وجودیم!
میدونم که بالاخره میبخشمش اما دلم میخواد خیلی زود ببخشمش و دیگه نه تنها قیافه اش بلکه اسمش هم یادم نیاد!
هر چند یه وقتایی همین خاطرات دردآور که برام یادآوری میشه با عشق و دیدگاه یه تجربه بهش نگاه میکنم اما بازم برمیگردم سر خونه اول!
اصلا دلم میخواد واسه همیشه پاکش کنم!! اما چه کنم که نمیشه!!
امیدوارم به زودی اون روزی بیاد که برام عادی عادی عادی بشه!!
مثل برگ درختی که تو پاییز زرد شده افتاده زیر پا و هیچ توجهی رو از طرف من به خودش جلب نمیکنه!!
ایشالا زود زود زود به نتیجه میرسم!
برام دعا کن ناناسی!
یه بوس گنده و آب دار واسه مرغ عشقی جونمممم!
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس!
دوسسسسسسسسسسسسسسسسست دارم فراوووووووووووون!
تا بعد...

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام جیـــــــــــــــــــــــــــــــــگی جووونم ساعت 2 نصف شب اومدی واسم کامنت گذاشتتی یا صبح اومدی؟؟
خوووووووووووووووووووووبم نفسیییییییییییییییییییییی
وووووووووووی مرسی جیگری اوخییییییییییی اگه این همه عشق و بخوام توی قلبم جا بدم ذوق مرگ میشم
کاری نکردی؟؟؟!!!یه دنیا عشق بهم تقدیم کردی
آخیییییییییییییییییییییی شکسته نفسی نکنه چی کنه؟
وووووووووووی اووووووووووووخی
باریک!!! چه آدم باکلاسییییییی بوده احتمالا شاگرد باباشاه بوده!!
هیی!!! اگه یه بار دیگه به خودت بد و بیراه بگی!!!! هر چی دیدی از چشم من دیدی!!!
بلااااااااااااااااا! اشکال نداره! بالاخره هر کسی توی زندگیش یه کارایی میکنه یه اشتباه هایی میکنه! میخوای بگم من چیکارایی که نکردم بعد به خودت افتخار کنی که چقدر باکلاس رفتار کردی!!
آره نباید!!! ولی اگه این کار رو زود تر نمیکردی بعدا نمیدونستی که نباید واسه یه آدم غریبه از سرمایه ی وجودیدت مایه بذاری
قفول داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه سؤالیه!! معلومه قفول داری!! اصلا مگه میتونی قفول نکنی؟؟ قفول نکنی ....!!!!
سخت نگیر به خودت جیگی. وجود نازنین تو آزار نده
میدونم دوس داری زودی ببخشیش ولی با درگیری نمیشه کسی رو بخشید با آرامش میشه بخشید. پس با خودت سخت نگیر بذار در کمال آرامش ببخشیش بالاخره عادی میشه. ایشاالله به زودی زودی واسه جیگی جونمی یه عالم دعا میکنم
نمیشه چیزی واسه همیشه پاک کرد ولی میشه انقدر کم رنگش کرد که دیده نشه ولی زمان میخواد و به مرور زمان کم رنگ تر از قبلش میشه. استااااااااااااااااااااااااااااود!!!بفرمیووووووو!
جیییییییییییییییییییگی؟؟!!! به برگای زرد زیر پات اهمیت نمیدی؟؟ برگا خوشدله ن! از همه مهم تر اینکه زرد ن
وحییییییییییییییدی پی ام های منو ندیدی؟؟!!! توی میهن چت هم رفتم ولی نفهمیدم چیجوری چت میکنن اگه با مسنجر نشه بگو بریم میهن چت بچتیم
وووووووووووووووووووی عجب بووووووووووووس گنده ای!!!
منم موووووووووووووووووووووووووخوام
ایشاالله که خعععععععععععععععععععععععلی زود به نتیجه برسی جیگی دوووووووووووووووووووووووووووست دارم از ته دل
بازم زووووووووووووووووووودی زووووووووووووووودی بیااااااااااااااااااا

ستاره پرداز سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:15

سلام
شرمنده دیر کردم

صدای جیر جیرک ها به گوش می رسد
سکوت را نوازش می دهند
و جای خالی آدم های شب نشین را
با نگاهی معصومانه پر می کنند

سلام
دشمن تون شرمنده

ممـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنون
انقدر قشنگه و حس خوب به آدم القا میکنه نمیدونم چجوری بگم قشنگه که حق مطلب ادا بشه.

بهزاد سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:43 http://tobehzad.blogfa.com

علیووووووووک خانوم مشاور!
ماشین نبودن اخه!
هیچ کار!!اااااااا فک کردم شبا داخل دبه خیارشور میخوابی![نیشخند]

سیلوممممممممممم آقا بهزاد
آرههههههههههههه؟؟ اگه ماشین بود، میگفتید در ماشین عروس!!
اره هیچ کاری نمیکنم اییییییییییییییییییش دبه خیار شور!! خیار شور فقط پاستوریزه با مارک دلوسه
شما هم که گوله نمک شدین!!!

مه لقا چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:30 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام جیگر
نه بخدا به جان خودم وخودت من شکمو نیستم
نه من ازش خبر ندارم احتمالا رفته مسافرت دیگه به نیت ۱۰ روز
چطور چیزی شده؟؟؟

سلااااااااااام مه لقا جونم
چی عجب از این ورا
آخیییییییییییییی شوخو کردم
اون دفه گفتی یخچال خالیه!!! همه شواهد علیه ت موجوده
ووووووووووی دانارت چرا نیست؟؟ کل نظرات وب شو پاکیده من گفتم کنکور اعلام نتایج کنن میاد
ولی ازش خبری نیست!!
شاید رفته مسافرت

المیرا بی خیال چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:39 http://www.yshmm.persianblog.ir

انــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرزییـــــــیی
جونم
وایسا شارز بشم
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
خوف دیگه شارزم پر شد من برم

ووووووووووووووووووووووی سلام شیطون بلای خودم
ای جــــــــــــــــــــــــــان
یهوووووووووووووووووووووووووووییییییییییییییی

آنکه به بهشت میرود چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:13 http://nasime.mihanblog.com

سلااااااام
خوبی ؟ خوشی ؟!

زیبا بود!

سلااااااااااااااااااااام
خووووووووووووووووووبم. خووووووووووووووووووووشم
مرررررررررررررررررسی
اسم خوشدله ای تو حتما بهم بگوووووووووووووووو
مررررررررررررررررسی اومدی

نونوچه چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 http://nonoche.blogsky.com

قوفونت بلم عزیزم
میسی که اومدی نانای من

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای نونوچه ستان گردی؟!
ممممممممممممممممممممممم حتما!!! کوچه های داهتمون خیلی باحاله... یه عالمه خر و گاو و گوسفند ریخته!!!

سوار خر می شیم می ریم نونوچه ستان گردی فقط با خودت یه عالمه شلوار کردی بیار!!! باید از پشت کوه دماوند رد شیم تا برسیم نونوچه ستان

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم... همه نمار و رزوه اینای تو هم مبارک!!!

خدا نکنه نفسوووووووووووووووووووووووووو
خواهش نونوووووووووووووووووووووووووو
ووووووووووووووی الان با یه گونی شلوار کردی میااااااااااااااام
برییییییییییییییییییییییییم خر سواری
وووووووووووووووی چیقده خووووووووووووش بگذره
آخییییییییییییی از پشت کوه دماوند
دماوند و دووووووووووووووس دارم مخصوصا کوه ها شو
هلااااااااااااااااااااکتم قبوووووووووووول حق باشه نونو جونم

نونوچه چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 http://nonoche.blogsky.com

هه هه هه هه شلوار کردیای من استوایی نیست... قطب شمالیه!!!

اوووووووووووووخی مال من استوایییه
قطب شمالی هم خووووووووووووووووشدله اس هااااااااااااااا

ستاره پرداز چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:48

سللللللللللام
نیستید کم پیدا شدید
لطفا برو تو لینک های من قسمت پیام قاصد ک ها نطرت را بگو
ممنون

سلاااااااااااااااااااااااااام
چی عجب
من کم پیدا شدم؟؟
آخی از اسمش معلومه که باید خوشگل باشه
میرم الان میبینم

المیرا بی خیال پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:16 http://www.yshmm.persianblog.ir

سیلووووووووووووم نانایییییییییییییییییی
اوره هروقت میای بیار دوشدارم انرزی
میگم اینا با هم نخونده بودن
بیخییی
چه خبر از مهسا موچولو
لپ داره دیگه
گازماچش بگیر لپاشو

سلااااااااااااااااااااااااام جیگووووووووووووووووووویی
نخوابیدی؟؟
اووووووووووووووووووووخی الان با شونصد وات انرژی میام پیشت
آره جیگویی خودم فهمیدم آخه یه چند تا آهنگ شنیده بودم که خواننده ها با هم خوندن، فکر کردم اینا هم دسته جمعیه
اوووووووووووووخی مهسا موچولو الان خونه مونه
وووووووووووووووی یه گازماچ هم ازش یگیرم به نیت تو

المیرا بی خیال پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:54 http://www.yshmm.persianblog.ir

سیلووووم نانای من نخوابیدم همه اینجا بیدارن
چچون فردا 5 شنبت نه مامی میره سر کار نه بابام
اجیم و شوهرشم هنوز نیمدن از خونه ی شوهرش
اخه فردا تولده مامانشه
اوخی مهسا اونجاست قلبونت بشم پس چرا ماانش اینقدر زود خوابید

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام جیگری
اووووووووووووووخی چه باحال همه بیدارن
پنج شنبه ها رو دوووووووووووس میدارم
وووووووووووووووووووووی تولد مادرشوهر بوده؟
مهسا با مامانش با هم خوابن

المیرا بی خیال پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:32

اجی تو حونتون نیستی
کجاییییییییی

ووووووووووووووی دیشب 2-3 بار وبم و بالا پایین کردم دیدم خبری نیست
فک کردم خوابیدی من رفتم بخوام اما خوابم نبرد

محمود عراقی پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:37 http://mahmoodaraghi.parsiblog.com

سلام
خیلی بهترش اینه که اصلا به دل نگیریم تا بخشش و این حرفهایی که زده شده و نوشتید سرش باز بشه....راستی هفته ی قبل یکی به اسم پروین با برج تماس گرفت نکنه شما بودید؟

سلااااااااااااااااااااام آقای عراقی
اووووووووووهوووووووووووووووووم خوبه به دل نگیریم
ولی یه وقتایی نخوای به دل بگیری به زور میچسبونن به دلت!
اونوقته که مجبور میشی ببخشی
اون پروینی که زنگ میزنه برج من نیستم. پروین از کرج هست!
من پروین از تهران م هفته ی قبل نتونستم برج مراقبت رو گوش کنم. دلم سوخت

نونوچه پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 http://nonoche.blogsky.com

یووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو
جوجه هسته ای من
با فایر فاکس میای؟! با اکسپلور بیا...
آهنگ عروسیه الدانه!!!
دست دست!!!
الهییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
قوفونت بلم....
نونوچه ستان به خاطر مقدم ورود تو بارونی شده... اینقده خنک شده اینجا!!! انگار پاییزه!!!

مممممممممممممم خرا همه صحیح و سالم جووووووووووووووووون میده بریم خر سواری رو کوه و دشت!!! کدوم دشت؟؟ همون دشت که یک عالمه خر داره آی بله!!! کدوم خر؟! همون خر که ما رو تا کوه ببره آی بله!!!

مممممممممممممممممممممممممم عاشقتم عزیزم!!!


نونوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
آره جیگر با فایر فاکس میام
اووووووووووووووووووخی برم یه دور با اکسپلورر بیامممممممممممم
وووووووووووووووووووی واقعا الدان علوسی کرده
دست دست دست!!!
خدا نکنه نونووووووووووووووووووو
اوووووووووووووووووخی چیقده این خدمتکار زندگی کار خودش خوب بلده وووووووووووووووووی با هم بریم زیر بارون قدم بزنیم
ووووووووووووووووووووی خر سواری زیر بارووووووووووووون
سوار خر بشیم بعد باد میخوره به صورت مون
من حاضرم نونوووووووووووووووو آی بله!!!
تو هم حااااااااااااااااااااااااضری؟
دووووووووووووووووووووووووووووووست دارم نونووووووووووووو

فرانک پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:11 http://fjoon.blogfa.com

اپت خیلی اموزنده بود ابجی
نه قر نکون اجی جونم گریم میگیره هامگه میشه من بقوری جونم و فراموش کنم
قربووووووووووووووووووووووونت برم

وووووووووووووووووووووووووووی مممممممممرسی جیگری
دست گل وحیده جووووووووووووووووووونمی طلا
ووووووووووی قر نکردم جیگوووووووووووووووووییی
مگه من دلم میاد با جیگری جونم قر کنم
مرررررررررررررررررررسی آبجو که منو فراموش نکرده بودی
خدا نکنه عزیز جووووووووووووووووووووووونمی

ستاره پرداز پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:23

برای تو می نویسم که بودنت بهار و نبودنت خزانی سرد است
تویی که تصور حضورت سینه بی رنگ کاغذم را نقش سرخ عشق می زند
در کویر قلبم از تو برای تو می نویسم
ای کاش در طلوع چشمان تو زندگی می کرد
تا مثل باران هر صبح برایت شعری می سرودم
آن گاه زمان را در گوشه ای جا می گذاشتم و به شوق تو اشک می شدم
و بر صورت مه آلودت می لغزیدم


چی بگم که قابل توصیف باشه
ممنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون

وحیده پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:16

سسسسسسسسسسسسسسسسسسسلام عشق من!
چیطوری یا نه؟؟؟
نانایی ساعت 2چیه؟!!! اینجا تایم زده 3:29دیگه!!! همون صبح میشه!! سحرم بهش میگن!!!هیــــــــــــی!
خدا نکنه نانایی که تو ذوق مرگ بشی!!
درهیچ صورت نباید با مرگ برخورد کنی!! مگه من میذارم!!!هنوز کلی کار باهات دارم نانایی!!
ایشالا کلی ذوق کنی ولی نه همراه با مرگ! مرگ خوبه به وقتش! اما وقتش الان نیست!!
اصلا دیگه دارم داغ میکنم!

منظورم از کاری نکردم تشکرت از آپ بود نانایی!هیــــــــــــــی!!
در حال حاضر که خوبم! یه کم گره گوره ها حل شده! فعلا زدم تو خط نگاه کردن از دیدگاه تجربه!! تا ببینیم چی میشه!!!
همین حرفایی که تو به من میزنی رو امروز به مژی گفتم!!! چه کنیم دیگه!!مسئولیت خطیر دلداری به من محول شده!!
شاید منظورم رو بد رسوندم! من خودم متولد پاییزم ، چطور میشه از برگای زرد بدم بیاد!! من عاشقشونم! منتها اصولا این برگا نماد بیتفاوتی هستن!چون اکثر اوقات مردم از روی برگا رد میشن بدون توجه بهشون!!
منم این بی توجهی رو به برگای خوشگل ماه تولدم دوست ندارم! ولی چه کنیم که هست دیگه!
نتونستم با مسنجرم آن بشم!! پیام هاتم ندیدم عزیزم!!
با هم چت کنیم؟ ایول دوست دارم!
ای بابا کاری نداره که نانایی!
اصلا سایتشو بلدی؟؟؟
جهت هرگونه اطلاع به وحیده جیگیل مراجعه کنید!!
راستی اون آهنگ مارتیک رو گوشیدی؟؟؟ به نظرت قشنگ بود نانایی؟؟؟
اون بوسه واسه مرغ عشقی بود که خداحافظی کرده!! میدونی چه اتفاقی براش افتاده؟
بوس میخوایی نانا؟
بووووووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس!
ایشششششالا همه به نتیجه برسیم!
دوووووووووووووووووووووووووووووست دارم

سلااااااااااااااااااااااااااااااام جیگییییییییییییییییییییییییی جونمی
خووووووووووووووبم نفسی
ساعت 2 به این خاطر که گفتی از ساعت 2 میتونی وصل بشی
انقد آدمو ذوق زده میکنی که حواسم به تایم ثبت نظرت نبوووووووووود همون سحر بیشتر بهش میخوره منم دوس دارم
وووووووووووووووووی مگه من دلم میاد تو رو ول کنم برم
این همه عشق و ذره ذره ورد قبلم کردم که یهو وق مرگ نشم
وووووووووووووی جیگی الان قاطی میکنی میایی خودت منو میکشی هاااا
باوشه به وقتش میرم ولی با این کتابه که تو داری آدم نمیتونه صبر کنه
یهووووووووووووووووووووو هنوز وحیده جونمی باهام کار داره
اوووووووووووووووخی فقط در حد تعارف قبول میکنماااااااااااااااا!!
وگرنه یه درخت گل کاشتی تو وبم
خداااااااااااااااااااااااااااا رو شکر که خووووووووووووووووبی جیگی ووووووووووووی خیلی خوبه گره کور ها باز شده
هووووووووووووووووووووووم تجربه ای نگاه کن چون واقعا هم همینه مگه نــــــــــــــــه؟؟
ایشاالله که موفــــــــــــــــــــــــــــــق میشی
اووووووووووووووخی راستی معلومه دیگه مسئولیت خطیر رو به کسی میسپرن که متخصص باشه
ایشاالله مژگان هم به زودی زود به نتیجه های خووووووووووبی برسه
اوووووووووووووووهوووووووووووووووووم
میگم!!!باورم نشد که برگ های پاییز و دوس نداشته باشی
منم عاشق تو م
پس منظور نماد این برگا بود آره خیلی ها خیلی راحت از روی برگای پاییز عبور میکنن ولی یه ذره بهشون دقت نمیکنن
آره چه میشه کرد بالاخره این بیتاوتی ها هست
اوخییییییییییییییییییییی نتونستی با مسنجر
اشکال نداره میام همون میهن چت
یهوووووووووووو چت کنیم
آره از گوگل سرچ کردم پیدا کردم
بله بله!! میام اطلاعات میگیرم کــــــــــــــــــره
نه نگووووووووووووووشیدم بلا
پیداش نکردم توی کدوم آلبوم شه و اسم آهنگش چیه؟؟
آخیییییییییییییییییییی اون موقع ها نمیدونستم اسمش ماتریکه! وقتی گوشیدم تازه فهمیدم کیه
ووووووووی جیگی آره مرغ عشقی بابای کرده رفته
منم نمیدونم چراااااااااااااااااااااا
ولی خدا کنه اتفاق بدی نیوفته باشه براش و زودی برگرده
آره نفسسسسسسسسسسسسسسسس
مرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی
ایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشاالله
منم دوووووووووووووووووووووووووست دارم هوارتایی

وحیده پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:21

نظر بالایی زیاد شد شعرم رو سوا ٬اینجا میذارم!!
دیگه درد دل که زیاد میشه نظر هم طومار میشه!!!!!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
گاهی این دنیا مثل ما با خودش مسئله داره
میون زمین و آفتاب ابر تیرگی میاره
رنگ دریا برمیگرده از هوای تلخ و تیره
همهء چلچله هارو وحشت خزون میگیره
گم میشه روی لب گل رنگ آفتابی خنده
پر میشه زمینِ غربت از تحاجم پرنده
اما تو میدونی پشت این بارون یک ریز
روز خوشرنگی دنیاست،نوبت بدرود پاییز
ما هنوزم پر از آفتاب ، شب فروز و سایه سوزیم
روشنایی با دل ماست ، چه بسوزیم چه نسوزیم
گل من گلایه کم کن ، ابر غصه ابدی نیست
بذار آسمون بباره ، گریه هم چیز بدی نیست
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
منتظر آپ جدید هستما!!!
تا بعد...

وووووووووووووی عاشق این نظر طوماری ها تم
واسه من درد دل نکنی میخوای کوجا بری
هه هه ههه! از بیت اولش خوشم اومد
یهووووووووووووووووووووووو
بیت آخرشم خعلی دوووووووووووووووووس دارم
آپ جدیــــــــــــــــــــــــــــــد
بـــــــــــــــــــــــــــــــاوشه
منتظرم اونی که میخوام بهم رو بیاره
تا زووووووووووووووووووووووووووودی بیا دوووووووووووباره جیگی
دوووووووووووووووووووووووووووست دارم
بووووووووووووووووووووووووووووووووس

فرانک جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:34 http://fjoon.blogfa.com

اره عجیجم خدا این قد مهربون
این ادمای بی مغز وحشتناکش کردن
بد به دلت را نده خدا بزرگه

ووووووووووووووووووووووووی مرسی آبجو جونم
آره قبول دارم حرفت و
آدمای بی مغز و خووووووووووب اومدی
بااااااااااااااااااااااااااوچه بد به دلم راه نمیدم
دووووووووووووووووووووووست دارم که انقد خووووووووووووووووبی
خدا همه مونو دووووووووووس داره
ای بحث تخصصی وحیده جونمیه

مه لقا جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:22 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام....
پروین یه چی بگم؟؟؟؟
بخدا عصبانی نشی هااااااااااا
ولی من اینجا عکسی نمیبینم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
قسمت نیست!!!!!

سلاااااااااااااام مه لقا جونم
وووووووووووووووی
من بالاخره این عکسا رو نشون تو میدم هرجور که شده
آدرس ایمیلت و بذار برات میفرستم

نونوچه جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:10 http://nonoche.blogsky.com

منم حاظرم جیگیلی
آی بله...

عاشقتمممممممممممممممممممممممممممم عشقی

هووووووووووووووووووررررررررررررررررررررررا
بزن بریممممممممممممم
بزن بریم به سرعت برق و باد! بزن بریم از اینجا..
الان با پیکان گوجه ایم میاااااااااااااااااااام
دووووووووووووووووووووووووست دارم نونووووووووووووووووووووووو

بهزاد جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:33 http://tobehzad.blogfa.com

من که گلوله نمک بودددددم!
اه اه بدم میاد از پاستوریزه!

هووووووووووووووووووووم
بلــــــــــــــــه بـــــــــــــــــــله
ووووی خیار شور پاستوریزه خوشمزه اس انقده!!

بهزاد جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:35 http://tobehzad.blogfa.com

مگه تو چن سالته!؟
اره 71 هستم.پروفایل رو درس حسابی میخوندی میفهمیدی چطور کارشناسی ارشدم!

هیی!!! من که سن و سالی ندارم
متولد 69 م
یه دور خوندم کامل پروفایت و ولی توجه نشدم چیجوری!
میام حالا یه بار دیکه میخونم

بهزاد جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:16 http://tobehzad.blogfa.com

علیک و دوصد بدرود!!
من تو پروفایلم نوشتم که سلسله رشته کوه های نمکم!

درود بر سلسه جبال نمک
بـــــــــــــــــــــله دیدمی
من در حد خودم یه تپه نمک هستم

بهزاد جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:17

این نظرای من کوشون پ!؟
چرا حذفیدی

الان دارم جواب مینویسمیه
بعدش تأیید میشه
کامنتا حذف نمیشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد