شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

هجوم عشق!


گرچه گریه های گاه گاه من


آب می دهد درخت درد را


برق آه بی گناه من


ذوب می کند


سد صخره های سخت درد را


فکر می کنم


عاقبت هجوم ناگهان عشق


فتح میکند


پایتخت درد را!

قیصر امین پور.


نظرات 73 + ارسال نظر
رضا پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:30 http://manam.blogsky.com

خیلی زیبا بود!

چه حضور پر رنگ و شادی! وای وای!!
مرسی از این همه لطفی که داری
تو رو خدا شرمنده میفرمایید
اول شدی مبارک باشه.
ایشاالله توی همه مراحل زندگی ت اول باشی

وحیده پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:21

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!
چطوری نیناس خودم؟
چه آپ قشنگی!!!؟
وای که من چقدر سر ذوق اومدم!!
به نظر من که تا حالا این بهترین آپت ه!!
خیلی شعر بامفهوم و شیرینی ه!! مخصوصا که قیصر امین پور هم هست!!
وااای.وااای!
وااای.وااای!
نمیدونی چه حال قشنگی بهم دست داد موقع خوندن؟!!
سرشار از امید شدم!!
کتابا رو به کجا رسوندی؟؟؟ من فعلا چند صفحه ازش خوندم!!!
بابا پسر خاله!!!
نمیدونم شاید این سیاوش صحنه رو دیدم!ولی اسمش رو نمیدونستم!! اما بازم فکر نکنم بشناسمش!!!
ای بابا!!! پس من هرچی به مژ‌‌ی گفتم بهت گفته؟؟؟از دست شما ۲تا آخر من سر به بیابون میذارم!!!
شوخی کردما نانایی!!
اون آهنگی که مژی بهت گفته این شعره نبود!!! اون یکی شعره بود که برات گذاشته بودم!!!
البته با این شعر خیلی قشنگی که تو گذاشتی جاش نیست من شعر بذارم!! ولی به خاطر یادآوری و چون خیلی به آهنگه ارادت دارم باز میذارمش!!!
هرچند که منو میبره تو لک!!! ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
گفتی که من از طایفه سنگدلانم ... به خدا نه
یا عاشق این هستم و یا عاشق آنم ... به خدا نه
هرجا که تو رفتی و به هرکس که رسیدی
گفتی که من از قوم جدایی طلبانم ... به خدا نه
چون اهل سکوتم ، نه اهل هیاهو
تو تشنهء تعریفی و من، بسته دهانم
پنهان شده در زیر سکوتم هیجانم
تقصـــیر ز من نیست
دیوانهء تو اهل سخن نیست
هربار دلم خواست تا یک دله باشم
هربار دلم خواست حرفی زده باشم
دیدم که همان لحظهء گفتن نگرانم
تو تشنهء تعریفی و من بسته دهانم
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آهنگ مارتیک ه (به خدا نه)!!! خواستی برو تو فایلش پیداش میکنی!! منکه خیلی ازش لذت بردم!
نمیدونم مژگان چی برات تعریف کرده!! همچین جریانی هم نداره ها٬ ولی اگه شد برات تعریف میکنم!! یکم پر سوز و گدازه!!
راستی یه چیز بگم دلت قیری ویری بره!!!
دارم هندونه میخورم!!!قرمز و شیرین مثل قند!!!
بفرما!!!!!
واسه مرغ عشقی نظر گذاشتم!!!
کاری باری نانایی؟!!!
دووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم!
تا بعد...

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام نفـــــــــــــــــــــــــــــــس
خووووووووووووووووبم نفس. با این تعریفی که تو کردی دیگه بهتر از این نمیشم
خعععععععععععععععععععععععععععلی خوشحالم که خوشت اومده
خعععععععععععععععععععععلی خوشحالم که سر ذوق اومدی
خععععععععععععععععععععععععلیخوشحالم که احساس خوبی بهت دست داده
ووووووووووووووووووووووی دارم از ذوق میترکم
کتابا رو ! غرق در نور رو حدودا یه 20 صفحه ایش رو خوندم
خیییییییییییییییلی خوشجیله به آدم امید میده
جیگی مه چی رو مژی به من نگفته
فقط همینو گفت که یه آهنگ و پیدا کرده که میگه خیلی شبیه منه
اگه دردناکه نگو جیگی یادآور خاطرات بد واست میشه
آهااااااااااااااااااااااااااان پس اون یکی بوده
شعرایی که تو انتخاب می کنی همممممممممممممه شون قشنگن
نه بابا این چه حرفیه. هر چی دوست داری شعر بذار
من عاشق شعر م
برم اینو که گفتی رو پیدا کنم بگوشم حتما منم خوشم میاد
ووووووووووووووووی وحیدی دلم آب افتاد
جای تو هم خالی اندازه یه جعبه هلوووووووووووووو خورددم
میخوام زخیره سازی کنم واسه زمستون آخه باید واسه هلو خوردن یه سال دیگه صبر کنمنوووووووووووووووووووووش جونت جیگی
ووووووووووووی حتما یه عالمه ای ذوق کرده واسش نظر کذاشتی
مرغ عشقی خیییییییییییییییییییییییلی خاطرت و میخواد
کاری ندارم فقط زوووووووووووووووووووووودی دوباره بیاااااااااااااااااااااا
دوست دارم از ته دل/ دلی که پرپر میزنه/ دلی که ساز عشقت و / از همه بهتر میزنه/ از همه بهتر میزنه
تاااااااااااااااااااااااااااااازودی زووووووووووووووووود
بــــــــــــــــــــــــــــــــوس

رضا سپه وندی پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:18 http://rsepahvandi.com

سلام
سه بار خوندمش
خیلی برام شک آور بود
نمیدونم چجور حسم بگم
اما فوق العاده بود
دستت درد نکنه

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم که گویا قبل از هر فریادی لازم است...

خیلی قشنگ بود بازم میگم
دستت درست

سلااااااااااااااااااااااام
منم خودم چندین بار خوندمش خیلی قشنگه. تا آدم میاد بفهمه چی شد یهو شعر تموم میشه و آدم غافل گیر میشه
قیصر امین پوره دیگگگگگگگگگگگگگگه
خوووووووووسحام که خوشت اومده
خواهش میکنم
سکوت کردن قبل از فریا زدن نشون میده که فریاد از سر بی فکری نیست
خوشحالم که پسندیدیش
ممممممممممممممممممرسی

ناشناس جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 http://www.farniyaschool.mihanblog.com

شعر خوبی بود موفق باشی
وقت کردی به ما هم سری بزن

شعرای قیصر امین پور همیشه خوبه
مرررررررررررررسی به روی چشم میام سر میزنم
شاد باشید و برقرار

شادی جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:22

love all Ur ups

سلااااااااااااااااااااااااااام شادی جونم
مررررررررررررررررررررررررسی جیگر
خودتو عشق است
خوشحالم کردی. بازم بیا پیشم

محمود عراقی جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:28 http://mahmoodaraghi13@gmail.com

چه جالب نوشته قیصر امین پور ...نمیدونستم.
عاقبت هجوم ناگهان عشق فتح میکند پایتخت درد را
.......من هم یه شعرهایی دارم که تو وبلاگ هست ولی رمز داره نمیتونید بخونید یه قسمتش نوشتم
انچنان فرا گیرد عشق
دل بیدل من را
با کوچکیم در رود
با قطره متحیر از دریا
....

خونده بودید قبلا این شعر و؟
این بیت ش که نوشتید اوج داستانه
رمز شو نمیدید منم بخونم؟
خیییییییییییلی قشنگه
هر کس به هر اندازه ای که عشق رو باور داشته باشه، نصیبش میشه
ممنون که اومدید

مرغ عشق جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 http://www.yardeli.blogfa.com

یووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووو
این دو تا خوشدل موشولا بی من چه کردن!
چه عشقولانه از خود بدر کردن!
پروین جونم اپت عالی بود
اره عزیزم همت که باشه همه سنگای دنیا رو جه به جا میکنه حتی اگه تو دل یه کوه بزرگ باشه!
یه عالمه بهم انرژی مثبت داد
عاشقتم
وحیده جونم خیلی ناناسی!!!!!!!!!
بوووووووووووووووووووووووووس بوووووووووووووووووووس
دوشت دالم هوارتایی!
گفتم اینا رو بگم از شما دو تا جا نمونم حداقل!
عشقولانه به در کردم از خودم!
تو این شکلک نظر هات چرا عکس بوس نیست!
میخواستم واست شونصد تا بوس بفرستم!

هوووووووووووووررررررررررررررررررا
چی کنیم دیگه ووووووووووووووی به وحیده گفتم عاشقشم مرررررررررررررررررررررسی مامانی جونم
آره مامانی جونم حرفت رو کاملا قبول دارم
خوووووووووووووووووووشحالم که به نفس خودم انرژی مثبت دادم
منـــــــــــــــــــــــــــم هلاکتم
اینجا شو باید وحیده جونمی جواب بده دیگه
ووووووووووی جیگی جونم تو از ما جلو تری ما باید بدوییم تا به تو برسیم قررررررررررررررررررررربون عشقولانه ت برم من
شکلک بوس نداره چون خودت مجبور شی بوس بفرستی که اصل اصل باشه
بووووووووس بفرست من گیرنده هام قویه

مرغ عشق جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 http://www.yardeli.blogfa.com

با اجازه ات شعرتو کپی کردم قشنگم!

اجازه ما همدست شماست مرغ عشق جونم
خواستی منم کپی کن که داشته باشی

ارغنون جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 http://www.arghanoon89.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااامممممم....
چطووووری تو؟؟؟؟
خووووفی؟؟؟
وای من خیلی شعرای قیصر امین پور رو دوس دارم...
قربون تو دختر گل برم من.....
فدای تو
بووووووووووووووووووس

سلااااااااااااااااااااااااام ارغنون جونم
خووووووووووووووووووبم عزیزممرررررررررررررسی
تو چطورری جیگر
آخییییییییییییییییییی چه خوووووووووووووب
منم شعرای قیصر رو خیلی دوس میدارم
ووووووووی خدا نکنه ارغنون جونم
دوووووووووووووووووست دارم. بوووووووووووووس

فرانک جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 http://fjoon.blogfa.com

من اومدم من اومدممثه این که دیر اومدم
خیلی نااااااااااااااااااش بود بقوری جونم
بوس بوس بوس

یهووووووووووووووووووووووو آبجی جونمی جون اومده
نه جیگری جونم
مرررررررررررررررررررررسی عسیییییییییییس
خوشحالم که خوشت اومد
وووووووووی منم بـــــــــــــــــــــــــــــــــوس

فرانک جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:13 http://fjoon.blogfa.com

اررررررررررررررررررررررررره اکور پکور من خیلی دوسش داشتم
منم عاشق این امید مویدا بیدم

ییییییییییییهووووووووووووووووووو ابجولویی جونم خوشش اومده بوده
ووووووووووووووووی چه تفاهمی خیلی خوشحالم

ندا جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:24 http://neda94.blogfa.com

سلام پروین جان خوبی؟

چه شعر قشنگی

منم آپم و منتظر حضور گرمت

سلااااااااااااااااام ندا جونم
شعرای قیصر امین پور همه ش قشنگن
ممممممممممممممممرسی جیگری
الان بدو بدو میاااااااااااااااااااااااااام

ناشناس جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:16 http://www.farniyaschool.mihanblog.com

با سلام ممنون که بهم سر زدی
راستی یه سوال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا چرا روانشناس؟؟؟؟؟؟؟

سلام
خواهش دارم
بفــــــــــــــــــــــرمایید
من چون عاشق رشته روانشناسی م و دانشجوی این رشته ام، این اسم و انتخاب کردم

المیرا بی خیال جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:35

فقط 10 تومن اخه این انصافه اینهم تکنو رفتم اینهمه رقص چاقو کردم فقط 10 تومن نههههههههههههههههههه
میگم من قیص امین پور و دوشدارم اوجی ناناسیم

ییییییییهووووووووووووو خوبه بازم 10 تومن
نا شکری نکن دیگه!! ولی اگه این همه فعالیت کردی خب حق داری ووووووووووی رقص چاقو هم بلدی بلاااااااااااااا
وووووووووی چقذه خوووووووووووووب منم تو رو دوشدارم جیگری

رضا جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:57 http://manam.blogsky.com

دوباره منم.

هووووووورررررررررررررا
مررررررررررررررررررسی

ناشناس جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:48 http://www.farniyaschool.mihanblog.com

رشته دوست خوبیه!!! موفق باشی
راستی تو وب ات مضوع جدید بیا من فقط برای خوندن بهت سر میزنم باز ممنونم که جواب سئوالم را دادی

آره واقعا همینطوره ممنــــــــــــــــــــــــــــــــــون
ووووووووووی متوجه نشدم
خواااااااااااااهش میکنم
پیروز بـــــــــــــــاشید

رضا سپه وندی شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:02 http://rsepahvandi.com

سلام خوبی
مرسی اومدی
من آپ دیت کردم
اونم با اشعار فروغ
خوشحال میشم نظرت بدونم
دیر شده آپدیتم اومدم خبرت کردم
منتظرتم

سلاممممممم
خوبم مرسی
خواهش دارم
وووووووووی چه خووووووووووب
من شعر دووووووووس دارم
میام حتما

ستاره پرداز شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:57 http://www.farniyaschool.mihanblog.com

با سلام
از این به بعد با نام ستاره پرداز در خدمتم
کاش وقتی زندگی فرصت دهد
گاهی از پروانه ها یادی کنیم ...
کاش بخشی از زمان خویش را
وقف قسمت کردن شادی کنیم ...
کاش گاهی در مسیر زندگی
باری از دوش نگاهی کم کنیم ...
فاصله های میان خویش را
با خطوط دوستی مبهم کنیم...
کاش وقتی آرزویی میکنیم
از دل شفاف مان هم رد شود
مرغ آمین هم از آنجا بگذرد
حرف های قلبمان را بشنود ...

سلام
واااااااااااااااای چه اسم خووووووووووووبی رو انتخاب کردید
ممنووووووووووووووووووووووووووون
شعر خیییییییییلی قشنگیه عاشق شعر و ادبیات م
کاش وقتی زندیگ فرصت دهد
گاهی از پروانه ها یادی کنیم

ستاره پرداز شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:02 http://www.farniyaschool.mihanblog.com

ممنونم تصاویر کلاس خواهرمه آخه اون هم ستاره پردازه
منتظر نوشته ها و عکس های جدیدم باش

خواهش
ووووووووووووای چه جالب چه کلاس خوشکلی دارن
خدا شما رو برای دانش آموزا تون حفظ کنه
چقد رزود زود پست میذارید

ستاره پرداز شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:52 http://www.farniyaschool.mihanblog.com

ممنون که زود زود بهم سر میزنی
درمورد پست هم بگم هر روز تصمیم دارم یه پست بذارم

کنایه
به کدام کلام می زنی ،
زیروبمِ
آوازِ زندگی ،
چنین زیرورو می شود ؟
می شود کلام را کوتاه کرد ،
اما نمی شود
کوتاه آمد ،
از کلمه هایی که
همیشه از زندگی ، کوتاه ترند !
آواز را
زیرِ لب بخوان ،
که بلندی اش ،
بهانه ای نشود
برای ناباوران ... ...

خواهش میکنم وظیفه اس
ووووووووی چه خوب و جالب منم هر روز میام
ممممممممممممممممممنون بازم به خاطر شعر
آواز را زیر لب بخوان...
بازم ممنون

المیرا بی خیال شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:43 http://www.yshmm.persianblog.ir

سیلووووووووووووووووووم فدایتشم اوجییییییی
خوفی عسیسم
تازه تو خبر نداری رقص افتخاری هم کردم
ولی ما به 10 تومنمون راضی شدیم
راستی بیا اپم
دوشتدارم ناناسیم

به سیلووووووووووووووم خانوم خوشگله
خدا نکند جیگملی
خوووووووووووووووووووووفم
اوووووووووووووووووووه بابا رقص افتخاری!!
خوبه قناعت در زندگی خیلی هست
اووووووووووووووخ جونم
مرررررررررسی نفسی منم دووووووووووووووست دارم

رضا شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:34 http://www.srn2010-1370.blogfa.com

سلام ممنون سر زدی.مطالبت قشنگه.همشو خوندم
موفق باشی .

سلام.
خواهش دارم
مرررررررررررررررررررررررررسی
پیـــــــــــــــــروز باشی

وی گروهی رادیو افلاین شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:45 http://radiooffline.blogfa.com/


**********کامنت خونی، پشت در کیست؟**********

یعنی کی میتونه باشه!!!؟؟؟

!!!شنیده شوید!!![چشمک]

آپــــــــیم با کامنتای شما...

ارادتمند:رادیو افلاین[لبخند]

دیری دی دین!!!
به قول برج مراقبت: 120 دقیقه شنیده شوید
چه هیجان انگیزززززززززززززز
اوووووووووووووومدم

zss شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:48 http://radiooffline.blogfa.com/

سلااااااااااااااااااام خاله روانشناسسس
خوبی خاله؟؟؟ نینی خوبه؟؟؟
بزرگ شده>؟
من قیصر امین پورو یکم دیر شناختم!!!!!!
قشنگ بود

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام عمممممممممممممه معمار
خوووووووووووبم عمه جونم نینی هم الان پیش خودمه
خوووووووووبه. هر روز هی فرق میکنه
آره منم دیر با شعراش آشنا شدم
ولی خدا رو شکر میکنم که بازم آشنا شدم
میگن: دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدنه
مررررررررررررررررررررررررررسی زد اص اث جونم

محمود عراقی یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:43 http://mahmoodaraghi13@gmail.com

سلام
نه رمزش رونمیدم چون اگه میدادم دیگه رمز نمیگذاشتم.

ستاره پرداز یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:15 http://www.farniyaschool.mihanblog.com

با سلام
خبری ازتون نیست
پست جدید چی شد
به کدام کلام می زنی ،
زیروبمِ
آوازِ زندگی ،
چنین زیرورو می شود ؟
می شود کلام را کوتاه کرد ،
اما نمی شود
کوتاه آمد ،
از کلمه هایی که
همیشه از زندگی ، کوتاه ترند !
آواز را
زیرِ لب بخوان ،
که بلندی اش ،
بهانه ای نشود
برای ناباوران ... ...

سلام و دوصد سلام
وووووووووی دیر کردم میام الان
پست من؟ توی فکر آچ جدید هستم
مرسی این شعره واقعا خیلی قشنگه

فرانک یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:05 http://fjoon.blogfa.com

شلام ابجی چه طور مطوری؟؟؟
چه میکنی با ماه رمضون؟؟
وقت کردی بیا اپم

سلاااااااااااااااااااااااام بقوری جونم
خووووووووووبم جیگملی
حال میکنم با ماه رمضونشب تا سحر بیدارم کلی حال میکنم
ییهووووووووووووومیااااااااااااااااااااااام

سحر یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:52 http://acnc.mihanblog.com/

ســـــــــلام به پری جون گلم ...
خوبی ؟؟!!!
پایتخت درد را ...چه قشنگ ...
واینکه گریه ها ..آب میدن به این پایتخت درد ..برا رشدش ..
خیلی قشنگ تعبیر کرده ....
شعر های نابی همیشه انتخاب میکنی ...
همینطور عکس ها ....
چه قشنگه این عکسه ...

سلاااااااااااااااااااااام سحر نــــــــــــــــــــــــازم
خووووووووووووووووبم جیگری جونم
آره خیییییییییلی تعبیرش قشنگه
من شعرا رو انتخاب نمی کنم!! هر وقت قصد کن آپ کنم خودش میاد هر وقت آپ شعری داشته باشم سوژه اش خودش میاد پیشم ولی عکسا شو خو دم انتخاب میکنم
خووووووووووووووووووووشحاالم که پسندید سحری جونم

سحر یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:53 http://acnc.mihanblog.com/

منهرزو به وبلاگت سر میزدما ...
حالا عدل همون دوروزی کهم ن نزدم تو پست گذاشته بودی !

ووووووووووووووووووی مرسی سخری جونم
تو هر وقت بیای واسم ارزش داره قد تمام آسمون
دوست دارم

سحر یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:56 http://acnc.mihanblog.com/

غلط تایپی زیاد داشتم فهمیدم ! تند تند نوشتم از بس !
میگم یه چیزی پروین ...بر عکس متن های خیلی شاد وامید وار گونه ات قالب وبلاگت زیاد اینو نشون نمیده ...
این فقط نظر منه ...هر جـــــــــور خودت دوست داری ها ...
قربونت برم ..

انقده غلط املایی دوووووووووووس دارم جدی میگم
چرا تند تند!!! عجله کار شیطونه!
رااااااااااااااااسیییی؟؟ اتفاقا خودم قالب شو گرم و صمیمی احساس کردم!!
آخه قالب دیگه ای پیدا نکردم این بهترینش بود مگه دوباره برم بگردم
خدا نکنه نفس دوووووووووووووست دارم یه دنیا

مرغ عشق یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:05 http://www.yardeli.blogfa.com

یووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووووووو
پروین جونم!قربونت برم الهی خانوم گل!
پروین جونم منم یه غلطی کردم گفتم میرم تو ترک دلم گرفته اساسی!
بابا میخوام برگردم باز معتاد شم وجدانم نمیذاره!نمیخوام ادم شم!
اره منم ربنا رو خیلی دوست دارم!
خدا کنه نماز روزه های همه قبول باشه
شما جوونترین پاکین واسه منم دعا کنین!
تفنگت را زمین بگذار!
تفنگت را زمین بگذار!
تفنگت رازمین بگذار!
دوست دارم هوارتایی!
پروین جونم بازم این نونو غیبش زده
اخه من زیاد دوشش دالم
دلم براش میتنگوله
اگه از نونو و وحیده خبر داری روی گل دو تا شونو ببوس!

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام مامانی جوووووووووووووونم
خدا نکنه عزیز دلم
اووووووووووووخیدلت واسه نی نی هات تنگولیده؟
یا دلت واسه نت تنگولیده؟
شایدم هر دو ش!!
بیا خودم معتادت میکنم
اوووووووووووخی ربنــــــــــــــــــــــــــا
ووووووووووووووی تفنگت را زمین بگذار خییییییییییییییلی تأثیر گذاره دوس دارم شجریان و
نونو هم معلمه دیگه!! سرش شلوغه
آره منم خععععععععععععععععععععععلی دوس دارم
وحیده جونمی که گوشه دلمه بهش علم حضوری دارم
از نونو یه خوده بیخبرم
واسه وحیده جونمی بوس میفرستم
نونو رو هم میرم وبلاگش میبوسمش
تو رو هم از همینجا میبوووووووووووووووووووووسم
بــــــــــــــــــــــــــــــوس

المیرا بی خیال یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:42 http://www.yshmm.persianblog.ir

سیلوم جیگیلم
مطمئن باش هر وقت روانی شدم میام پیشت
فقط وب تو نگه دار و قتی مطب زدی بیام پیشت

سلاااااااااااااااااااااااااام خوشگله
وووووووووووی خدا نکنه روانی بشی جیگملی
ولی هر وقت دوس داشتی بدو بیا پیش خودم
آخیییییییییییییییییییییی! آدرس مطبم و هم میذارم توی وبلاگم
دوووووووووووووووووشت دالم

فرانک یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:14 http://fjoon.blogfa.com

سیییییییییییییییییییلوم ابجی جونم
خب اشکالی نره بقوری جونم تو هر وقت بیای مومولی خودمی

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام جوجولویی جونم
وووووووووووووووووی مرررررررررررسی عسیس
میام الانه پیشت

ستاره پرداز یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:07 http://www.farniyaschool.mihanblog.com

باسلام
من مقطع راهنمایی و دبیرستان درسی که شما زیاد خوشتون نمی آد اما من عشقمه
ممنون که بهم سر میزنی

سلاااااااااااااااااااااااااااام
آخیییییییییییییییییییییییی.پس خیلی خوش به حال شاگرداتون
من ریاضی و زبان رو دوس ندارم ولی ریاضی رو بیشتر دوس ندارم حالا شما کدومشون و تدریس میکنید
خواهش دارم منم از شما ممنون

ستاره پرداز دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:30 http://www.farniyaschool.mihanblog.com

ماه رمضان همیشه مهمان تویم
خوش باتووخوش به عهد و پیمان تویم
مهمانی توباد مبارک برما
کزدل به هوای سروسامان تویم

طاعات عبادات قبول حق

خععععععععععععععععععععععععععیلی قشنگه
مرررررررررررررررررررررررررررررررررسی
نماز روزه شما هم قبول حق باشه

وحیده دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:22

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!
چطوری نانایی؟ خوبی؟
چی خبرا؟؟؟
من زیاد اهل اخبار نیستم اما امشب اتفاقی ۲۰:۳۰ رو دیدم!!!! نمیدونم دیدی یا نه؟؟؟
۲تا خبر داشت که یکم یه جورایی بود!!!
یکی مربوط به قصاص دختری بود که خواستگارش تو سال۸۳چون جواب رد شنیده بود رو صورتش اسید پاشیده بود!!
دختر بینوا صورت براش نمونده بود! کور شده بود!!!!
پسره رو تا دم قصاص کشونده بود آخرشم رضایت داد!!!! پسره چه گریه ای میکرد!!!
یکی نیست بگه چرا انسان کند کاری که باز آرد پشیمانی!!!!؟
رو صورت دختر مردم به اون خوشگلی اسید ریختی٬ از قیافه انداختیش!!! چه رویی داری بچه!!!
یکی هم مربوط به زن و شوهری بود که پسری رو از بهزیستی توی۲۰ روزگی به فرزندی گرفته بودن ولی از ۴سالگی بچه بخاطر نرسیدن اکسیژن به مغزش بدجور معلول شده بود!!!!
بعد خبر اول خودمو کنترل کردم اما بعد خبر دوم دیگه نتونستم خودمو کنترل کنم!!!!!
دلم براشون نسوخت!!!
به عظمت روحشون افتخار کردم!!! مخصوصا پسر معلوله!!!
آخه افراد معلول واقعا این چیزی که ما میبینیم نیستن!!! روحشون به قدری باشکوه و بزرگه که نگو!!
منتها خیلی ها اینو نمیدونن و فقط میگن:معلوله دیگه!!!
درصورتی که اینا با این حالت به این دنیا میان که به ما درس بدن!!
من معلول زیاد میبینم و زیاد هم به فکر میرم اما این پسره حال منو حسابی دگرگون کرد!!!
از کار دختره هم نمیشه گذشت!!! هرکی بود میگفت فقط قصاص!!!
میگفت تا اینجا کشوندمش که کسایی که این کار هارو میکنن بدونن حتما قصاص میشن!!!من گذشتم شاید کس دیگه نگذره!!!
این تجربه به قدری برام باارزش بود که دلم خواست تو هم شریک باشی!
دوووووست دارم!
تا بعد...

سلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام وحیده جوووووووون جونمی
خوووووووووووووووووبم جیگری تو چطوری؟؟
جیگی جونم کتاب غرق در نور رو تا فصل دعا! خووووووووندمپ
خیییییییییییییییییییییییییییلی قشنگ بود از بس حس شوق به آدم منتقل میشه که آدم گریه ش میگیره
اون فصلی شکه درباره ی باغ و انتخاب جسم حرف میزنه خیییییییییییییلی قشنگه
اخبار گوشیدی نانایی من دوس ندارم ولی بابام و مامانم عاشق اخبارن یا رادیو اخبار می گه یا تلویزیون
الان چون ماه رمضون شده مامانم سرش به سریالا و بخت و پز گرم میشه دیگه اخبار فراموش میشه
ولی درجریان بودن خبر اولی رو میدونستم قراره قصاص بشه ولی فکر شو میکردم که دختره پشیمون میشه و دلش میسوزه و ولش میکنه
چی بگم!!!! تاپای جون خودش میاد وسط تازه میفهمه یعنی چی!! واقعا چرا عاقل کند کاری که...!
اخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخی
این خبر دوم خیییییییییییلی سخت بود
یاد کار عملی خودمون افادم توی اون مدرسه ه
ولی با حرفت کاملا موافقم
روحشون خیلی بزرگتر از چیزیه که ما میبینیم
اینو توی کتاب غرق در نور هم گفته بود.
امان از دست آدمایی که سطح فکرشون کوتاهه خیلی ها به جامعه معلولین بد نگاه میکنن
آره کامل حق با توه اینا هستن که به ما درس زندگی بدن ولی خیلی از ماها خیلی راحت از کنارش رد میشیم و ندیدش میگیریم
آخی قربون اون دل مهربونت برم که انقدر صاف و زلاله
آره واقعا روح بزرگ میخواد بخشیدن
خیلی ها حتی از خواهر و برادر خودشون نمیگذرن! ولی این دختره از حق ش گذشت
مررررررررررررررررررررسی نفس که تجربه ها تو با من قسمت میکنی
خوشحالم که منم از اتفاقایی که برات میوفته با خبر میکنی
راستی توی فکر یه آپ جدید م

مررررررررررررررررررررررررررررسی جیگری
منم خععععععععععععععععلی دوست دارم
مامانی مرق عشقی گفت ببوسمت
اینم بووووووووووووووووووووووووووووووووووس
تا زودی زود بیااااااااااااااااااااااا بازم

ستاره پرداز دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:14 http://www.farniyaschool.mihanblog.com

:S019:]آهاااااااااا ی ی ی
کجایید
کاش وقتی که تنها می شویم
با خدای یاسها خلوت کنیم
کاش گاهی در مسیر زندگی
باری از دوش نگاهی کم کنیم
فاصله های میان خویش را
با خطوط دوستی محکم کنیم
کاش با چشمهایمان عهدی کنیم
وقتی از اینجا به دریا می رویم
جای بازی با صدای موجها
دردهای آبیش را بشنویم
ما همه روزی از اینجا میرویم
کاش این رفتن را باور کنیم...

ییییییییییهوووووووووووو من اومدم
وووووووووی من همینجا بودم
نمیدونم چجوری بگم ممــــــــــــــــــــــــــــــــــنون
کاش وقتی تنها می شویم
با خدای یاسها خلوت کنیم
بازم ممنون

ستاره پرداز سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:18 http://www.farniyaschool.mihanblog.com

نماز روزه شما هم قبول
خیلی باهوش هستید
راستی تصمیم دارم یک ختم قران به اتفاق دوستان انجام دهیم اگه شما هم هستید خبر بدید در ضمن چند تا از دوستانت را هم می تونی دعوت کنی و شماره جزء را بگیری پس منتظرم

ممنونقبول حق باشه
از الکی من باهوشم؟؟!
خییییییییییییلی کار خوبی میکنید من داوطلب
واسه دوستام هم میخوام
آخ جونمی الان میام

مرغ عشق سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 http://www.yardeli.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام پروین جیگلی!
معتاد هستم ناناسی!
همون موقع صبح فقط من وتو تو نت بیدار بودیم ولی نشد جوابتو بدم!
فک نکنی لالا بودم.مثل شیر پاستوریزه پای نت بودم!
تو فرشته ای فدات شم
شیطان کدومه!
جیگلتو بخوررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم!
وااااااااای وحیده جونم منم اون دتا خبر رو دیدم!
خیلی قشنگ بودن
منم بچه های عقب افتاده ذهنی بهزیستی رو زیاد میبینم
ماهی یه بار با معین میرم میبینم
مخصوصا وقتی دلم از دنیا خون باشه میرم میبینم واروم میگیرم
وقتی میام بیرون دیگه غصه ای واسه خودم ندارم
وقتی اونا رو میبینم دیگه غم های خودم یادم میره
اینقدر با محبتن اینقدر از دنیای ماشینی وبی مهر ومحبت ما دورن که ادم دلش میخواد جای اونا باشه
نیشتو ببند ژروین
حالا که خدا قبول نکرده!
وااااااااااااااااااای وحیده جونم خیلی میبوسمت!
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
واسه وحیده وپروین!

سلااااااااااااااااااااااام خوشمل خودم
هوووووووورااااااااااااااا به جمع معتادین خوش اومدی
من مسافر هستم!!! سلام مسافر!
وووووووووووووی چه باحال من دیدم از هیچ کسی صدایی بلند نمیشه گفت حتما همه خوابن
ووووووووووی شیر پاستوریزه خیییییییییییلی دوس دارم مخصوصا توی قهوه
ممممممممممممممرسی مامانی جونم مگه تو ما رو تحویل بگیری
شیطان همونیه که توی این ماه خدا دست و پاش و بسته به زنجیر
وووووووووووووی دیگه خیلی شرمنده میکنی جیگری
رااااااااااااااستی ماهی یه بار این بچه ها رو میبینی؟؟
آره باهات موافقم انقدر این بچه ها مهربون و پاک و سرحال و خوشحالن که آدم بهشون غبطه میخوره
من خودم دوس داشتم جای بچه های اتیسم باشم ببینم چه حال و حسی دارن
ووووووووووووی منم همین حرف و به مامانم زدم گفتم میخوام جای بچه های اتیسم باشم. مامانم همینجوری عصبانی شد
گفتم آدم سلامتی ش رو ترجیح میده ولی اونم یه دنیایی داره
وحیده جونمی پاشو بیا جواب بده
هی بهش میگم یه وب بزن حال میده میگه نه!
مررررررررررررررررررررررررررسی جیگملی جونم که انقدر مهربونی
منم واسه ت یه عالمه دعا های خوب خوب میکنم و یه سبد بوس میفرستم در خونه تون
ببین چه مامان عادلی هم داریم. واسه هر دو مون بوس میذاره
دوووووووووووووووووووووووست دارم نفــــــــــــــــــــس

نونوچه سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:10 http://nonoche.blogsky.com

به به بوی عشق میاد... بوی صفا میاد ... بوی همدلی میاد ... بوی ابر عشقولویی میاد ... بوی نونوچه میاد

ای شیطون نکنه خبریه؟!
خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ماهی پروینم... شرمنده که دیر اومدم...
به قول خودم مهم نیست که دیر میام پیشت مهم اینه که میام و همیشه هم خواهم اومد

دوستت دارم برای همیشه

به قول شاعر گفتنی:
باد آمد و بوی عنبر آورد
میگم چرا وبلاگم و باز کردم بوی گل و عشق ومهلبونی همه جا رو گرفت نگو نونوچه جونمی اومده بوده
ووووووووووی نه!!!خبری نیست!!!
چه خبری میتونه باشه
ووووووووووووووووووووی مرسی نونوچه جونم
من ماه م تو هم خورشید منی
ناااااااااااااااااااااازی نونوچه جونم
دشمنت شرمنده باشه نونویی
همین که میگی رو قفول دارم حسابی
منم خععععععععععععععععععلی دوست دارم[ دنیا دنیا:S027:]

نونوچه سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:10 http://nonoche.blogsky.com

میسی که میای پیشم

خواااااااااااااااااهش دارم نونویی
منم مرسی که تو میای

فرانک سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:56 http://fjoon.blogfa.com

سیلووووووووووووووووووووووووم اکو پکور خودم
اره فقیقااخه شبا بیکارم
من با امروز میشه روزه سومم
اره خیلی خوبه
نونوی ما چه طوره بزرگ شده

سلااااااااااااااااااااااااااااااام بــــــــــــــــــــــــــــقوری
هوووررررررررررررررا پس بیا با هم بزنیم توی کار چت
تا صبح با هم حال میده
منم شبا بیکار و بیدارم ووووووووی چه تفاهم هایی داریم
منم با امروز شده سه روز
اره عشل خاله هر روز بزرگ میشه. هر روز فرق میکنه
دستش و واکسن زدن هی بهانه گیری میکنه

سحر سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:58 http://acnc.mihanblog.com/

سلام .
برا که باورت بشه .هر روز میا ماینجا یه سلامی میکنم بعد میرم خونه خودمون !

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــلام سحری جونم
حرف تو واسه من سنده جیگر
همین که میگی قفول دارم
یاد مردایی افتادم که قبل از اینکه برن خونه واسه دلخوشی مامانش اول یه سر میرن خونه مامان جونشون بعد میرن پیش همسرشون
البته بلا تشبیه تو جیگر تر از این حرفایی

ستاره پرداز سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:46 http://www.farniyaschool.mihanblog.com

از دست بعضی ها آخه چقدر تنبلللللللللللی و حواس پرتی آهااااااااااااای بیدار شید
جزء 19 برای شما و 20و21 هم برای دوستات اگه بازم خواستی زود زود بدو بیا انشالله قبول باشه

آهان!!! بعضی هاااااااااااا!!
وووووووووووووی من تنبل هستم تا حدودی هم حواس پرتم ولی نه دیگه انقدر
آقا اجازه ما تا طلوع آفتاب بیدار بودیم
یهوووووووووووووووو بیدار شدم بالاخره تا صبح نشته بودم براتون نظر بذارم نمیدونم بالاخره ثبت شد یا نه
ممــــــــــــــــــــــــنون
انشاالله

مرغ عشق سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:09 http://www.yardeli.blogfa.com

من صبح واست نظر دادم نظرم کوشش؟
یالا میخوامش
نیستش
کجاس؟
الان خودمو میکوبم به در ودیوار
یالا من نظرمو میخوام
زود باش
نظرم کجاس
کجا مچاله اش کردی
دوساعت عشقولانه از خودم در کردم
کوشش؟؟؟؟؟؟
من نظرمو میخوام
من نظرمو میخوام
زود باش!

ووووووووووووووی راست میگی
صبح اینترنت م قطع شد یهویی
نمیدونم چی شده نظرت مامانی جونم
منم نظرت و موخوااااااااااااااااااااااااااام
وووووووووووووی عشقولانه در کرده بودی
مووووووووووووخوام
بیا یه بار دیگه بگووووووووووووووو

فرانک سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:15 http://fjoon.blogfa.com

وای الهی من قربونش برم
هر شب که نهشبایی که دیگه اصن خوابم نمیبره
ولی اجیم مثه تو تا صب پا نتههر شب
برو تو وبلاگش با هم هپی شین بزنید تو کار چتو اینااونم مثه خودته پایس
http://pique.blogfa.com/

وااااااااااااااااای خدا نکنه عزیزم
اووووووووخی پس خوبه . خواب واسه تو الان خیلی خووووووووبه
بـــــــــــــــــــه آجی هم که داری فکر کردم یکی یه دونه ای رفتم وبلاگ آجی رو دیدم ولی نشد نظر بذارم
برم ببینم میتونم با هاش دووووووووووووووس بشم
مرررررررررررررررررررسی که آجی تو معرفی کردی
ولی خودتو بیشتر دوس میدارم

ستاره پرداز چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:09 http://www.farniyaschool.mihanblog.com

وای دعا دعااااااااااااااا یادت نره
فرداااااااااااا مسابقه فوتسال داریم
نمی دونم شاید شما خوشتون نیاد اما با این همه دعا یادددددددددت نره
ای پروانه چی از سرمن می خوای یک پروانه خوشگل وارد اتاقم شده حواسمو پرت کرده برم با ارامی ببرم بیرون
فعلا

چـــــــــــــــــــــــــــــــــــشم
به به فوتسال هم که میزنید شـــــــــــــــــــــــیره!!
من عاشق ورزشم ولی والیبال و بیشتر دوس دارم
ایشاالله که همونی بشه که میخواین
ووووووووووی چی باحال آخی پروانه که بیخود دور آدم نمیگرده که!!! چه خوش به حالتون پروانه میاد توی اتاق
ما پنجره رو باز کنیم یا سوسک میاد یا بوی سیگار!!
ولی یه بار جیرجیرک اومده بود پشت پنجره مون لونه کرده بود
انقده خووووووووووووووووووشگل میخوند آدم دوس داشت تا صبح بشینه به صداش گوش کنه چقدر خلقت های خدا زیبا ن

وحیده چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:37

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!
چطوری پروین جونی؟
کلی نوشته بودم! ولی ثبت نشد!!!

تا فصل دعا خوندی؟؟؟
اگه به من باشه فصل باغ و انتخاب جسم که سهله کل کتابو میخوردم!!
ببین من چند سال با این کتاب چه حالی کردم!!!
میخوندم و اشک میریختم!
این کتاب پایهء عقاید منه!!
عاشق حرف به حرف و واژه به واژه و صفحه به صفحهء این کتابم!!! کلی ازش نیرو و انرژی میگیرم!
من همیشه عاشق موضوعات و مطالب مربوط به مرگ و قبل از زندگی و مسائل ماوراءالطبیعه ام!!
چی کنم؟ دخمل متولد آبانم دیگه!!
حالا این غرق در نور رو بخون ٬ شماره ۳شم برات میارم بخونی کیفور شی خفن!!
چقدر با شمارهء سومش گریه کردم!! همین طور صفحه میرفت جلو ٬ اشکای منم بیشتر میشد!!! عالمی داره این کتابا!!
کار عملی رو که نگو! کلاس درس بود برام!
خدا نکنه عزیزم!
خواهش دارم نانایی!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مخور غم گذشته ٬ گذشته ها گذشته
هرگز به غصه خوردن ٬ گذشته برنگشته
به فکر آینده باش ٬ دلشاد و سرزنده باش
به انتظار طلعت خورشید تابنده باش
عمر کمه صفا کن ٬ رنج و غمو رها کن
اگه نباشه دریا ٬ به قطره اکتفا کن
قسمت تو همین بوده که بر سرت گذشته
نکن گلایه از فلک ٬ این کار سرنوشته
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
وای که من چقدر عاشق این آهنگم!!
داشتمش ولی گمش کرده بودم ولی دوباره پیداش کردم!! همون جوری که برات تعریف کردم!!!
اوه اوه! مژگان مسیج زده دوباره ناراحته!!
خدایا ما رو از دست این قوم یعجوج معجوج راحت کن!!!
الهی آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمین!
آپ جدید؟؟؟
ایول زودتر بذار که بی صبرانه منتظرم!
دووووووووووووووووووووووووووووووست دارم
واسه من و مژگان دعا کن نانایی

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام وحیده جونمی پر سرعت!
خوووووووووووووووووبم جیگری جونم تو میای عاااااااااااااااااااااالی میشم آخخخخخخخخخخخخی نمیدونم چرا اینجوری شده! مرغ عشقم یه نظر گذاشته بود ثبت نشده
آرررررررررررررره وحیده کلا کتاب خوردنییه تا حالا کتاب به خووووووووووووووشدلی در باره مرگ ندیده بودم اینجوری آدم دوس داره هزار بار بمیره واقعا هم انقدر ذوق آدم به جوش میاد که نمیشه جلو اشکت و بگیری منم توی بخش بخشش تو رو یادم میارم چچچچچچچچچچچچچی عقاید خوشدله ای داری نفسبهت افتخار میکنم ولی بیشتر به خودم که دوست به این خوشدله ای دارم
خیلی کتابش انرژی بخشه
وووووووووووووووووووی ببین جلد 3 ش چه کولاکیه!!
مسائل ماوراءطبیعه هم جذابن هم قشنگن هم دوست داشتنی
دخمل آبانی دووووووووووووووووووووووووووست دارم
آخییییییییییییییییییییییی این گریه هاااااااااا خعیلی لذت داره
خووووووووووووووش بگذره این عالم بهت جای منم خااااااااااااااالی
امروز داشتم نوشته هایی که توی اون مدرسه نوشتم و میخوندم انقده یاد خاطرات کردم
وووووووووووووووووووی وحیده زدی وسط نقطه
عاااااااااااااااااااااااااااشق این شعره م که گذاشتی
معــــــــــــــــــــــــــــــــــــــین و دوس دارم
آخی چیقده ما نقاط مشترک داریمممممممممممممم
امروز زنگ زدم به مژی از صداش معلوم یود خسته س
ووووووووووووی قوم یعجوج و معجوج
خدا همه رو نجات بده از دست این قوم
آمین دوم و بلند تر بگوووووووووووو
اره دارم درموردش فکر میکنم. منتظرم ببینم چی بهم رو میاره
خـــــــــــــــــــــــبر میدم بهت
منم دووووووووووووووست دارم یه عالمه ای
به جفت چشمام جیگیایشاالله که لایق باشم
تااااااااااااااااا زود

وحیده چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:43

وووووووووویی مرغ عشقی خیلی دوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم نانایی!





هی برات نظر گذاشتم برو بخون!!!!
خسته میشی میگی دیگه نیا!!!

اووووووووووووووووووخی
آدم انرژی مثبت میگیره این صحنه های رمانتیک و میبینه

هانی چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:43 http://hanimane.blogfa.com )

سلااااااااااااااااااااام عسیسم......من شعرت را خیللللللللللللللللللللللی دومست دامشتم.......پیش منم بیا خومشال میشم

سلاااااااااااااااااااام هانی خانومی
ووووووووووووووووووویمرسی خوشحالم خوشت اومده
به رو چشم میام حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد