شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

اگر!!!

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــلام به دوستان گلم




اگر شخصی بداند که چرا احساس خاصی دارد و


چرا اینگونه عمل میکند،


آن وقت

میتواند آن را تغییر دهد.



نظرات 60 + ارسال نظر
رضا سپه وندی جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 18:22 http://rsepahvandi.bloghaa.com

سلام
خوبی
اومدم بگم چرا خبرم نکردی دیدم خبرم کردی
چطوری تو خوبی؟
بحث ادامه نمیدم
چون بحث به قول تو شاید الکی به جاهایی بکشه
پستتم عالی بود و عکس انتخابیتم که جذاب بود و دستت درست
خوش باشی میام

سلام
خوووووووووووووبم
این دفه قبل از اینکه گزینه ی انتشار رو بزنم اومدم خبر کردم فکر کنم کمین میکنی ببینی من کی آپ میکنم بیای مچ گیری!!!
میدونی چقدر خوش به حالت شده که اولین نظر رو تو گذاشتی
خوشحالم خوشت اومده.مرسی. لطف داری
بازم ممنون. سلامت باشی و شاد
تشریف بیارید منزل خود تونه

وحیده جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 23:19

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!
شه طوری؟
یه روزه ندیدمتا ولی دلم تنگت شده! وقتی ترم تموم شد چه جوری تحمل کنم؟؟؟
عجب آپ بامزه ای!!!
چه عکس جیگری!!!success!!؟هووووووووووووم!
ولی من یه کم با جمله ات مشکل دارم!!!؟
خیلی وقتا آدم دلیل احساسش رو نمیدونه واسه همین هم نمیتونه تغییرش بده!!
ولی قضیه از اونجا شروع میشه که آدم میدونه دلیل احساسش چیه٬ ولی متاسفانه نمیتونه تغییرش بده!!!
اما اینو قبول دارم که با دونستن دلیل راحت تر میشه با مشکل و علت احساس کنار اومد و عکس العمل آدم هم نسبت به موضوع بهتر میشه!! ولی نه100%!!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
من اگه چیزی میدونم،همه رو یادم تو دادی
نمیتونم یاد بگـــــیرم جز اینا چیـــــز زیادی
تو برام تجربه بودی،تلخ تر از زهر هلاهل
اما اینُ یاد گرفـــتم که نباشــــم از تو غافـــل
اینُ از تو یاد گرفــــتم که تو عشق دیوانه باشم
روز بعد باهرچی عشقه غریب و بیگانه باشم
تو یادم دادی که هرکس عاشقم بشه یه روزی
زیر آفتاب جدایـــــــی، بگم که :"باید بسوزی"
اینُ از تو یاد گرفتم که تک و تنها بمونم
هیچکـــسُ لایقِ عشقـم دیگه تا ابد ندونـم
اگر عشق اومد سراغم،پیش پاش زمین نیفتم
نکنم حرفاشُ باور، بخونم هرچـــی که گفتم!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
یه چیزی بگم؟
پنجشنبه ای انقدر دلم برای زهرا تالاپ تولوپ کرد که نگو!!!
باعث شد حسابی بارونی بشم!!
ولی بعدش به خاطر احساسی که تو این مدت بهش پیدا کردم انقدر خدارو شکر کردم که نگو!
خیلی خوشحالم که خدا این توانایی رو بهم داده!
و منم تونستم پرورشش بدم!
دووووووووووووووووووووووووووووست دارم!
بای.بای!

سلام بلا خانومی
مرسی که این موقع شب اومدی برام نظار گذاشتی
دیدی بلاخره تونستم آپ کنم
خوبم عزیز دل. با کامنتای تو بهترم میشم
اوخی اوخیمنم دلم تنگت شده. این همون عشقیه که میثاق ازش حرف میزد هااااااااااا وقتی ترم تموم شد اگه خدا بخواد و بشه میبرمت تأتر ببینیم من بالاخره باید برم تأتر ببینم
اینم به نوعی success محسوب میشه دیگه
وووووووووووووی چه خوشحالم که از آپم خوشت اومده عکسش خیلی باحاله
حرفت رو قبول دارم اما توی این جور مواقع دوتا حدث میشه زد! یکی اینکه هنوز واقعا دلیل احساس خاص رو نمیدونیم یکی هم اینکه کنار اومدن با اون احساس واقعا سخته. استاد نظریه پردازی بفرمیو!!!!
کاملا درست میگی دونستن دلیل خیلی به حل مسئله کمک میکنه اگه هم صد درصد نشه، میتونه قسمت بزرگی از مسئله رو حل کنه
وای چه باحال از این شعر باحالا که توش مقاومت موج میزنه!!
دوست دارم مقاومت کردن و چون یه وقتایی واقعا میشه اسمش رو بزاری چند روز دفاع مقدس
شما هرچند تا چیز که دوست داری بگو
آخی! واقعا!دله دیگه یهو به تاپ تولوپ میوفته
دل تلمبه میزنه اشکش از چشم آدم میاد بیرون
به قول خودت دارین با هم دوست میشین منم برات خوشحالم که توانایی های خیلی خوبی داری و از همه بهتر اینکه میتونی پرورشش بدی
خیلی ها یه توانایی خیلی خوب و بزرگی دارن اما هیچ وقت سعی نمیکنن که به کارش بندازن و پرورشش بدن
برات دعا میکنم همیشه روحت سرشار از آرامش و شادی باشه و حتی بزرگ ترین درد ها و رنج ها آرامش ت رو بهم نریزه. یا اگرم بهم ریخت خیلی سطحی باشه
منم میدوسمت خییییییییییییییلی زیاد حتی بیشتر از غولوم
شوخی میکنم به قول خودت قیاس مع الفارق میزنم
تا یه زود دیگه زودی بااااااااااااااااااااااااااااااا

فرانک جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 23:28 http://fjoon.blogfa.com

به داوشی گلچه خبر از مولانا جان؟

وووووووووووووی چه بچه نوزیخوجگل بووووود

بازم بیایا

سیییییییییییییییییییییلوم آبجی فرانک خودم خبر که زیاده
خبر خبر عشقه
اوووووووووووخی!بچه باید اینجوری مصمم باشه نه لوس و نونور
فقط این بچه ناز بود؟ نوشته ی من خوشدله نبود؟ چشمات خوشجیل میبینه عزیزم
بازم میاااااااااااااااااااااااااام هاااااااا

zss جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 23:46

سلام......... ای جان برق موفقیت و چشاش موج میزنه........
راستی خوبی؟؟؟ ههههههههه تو کی خاله میشی پس بابا....بدو دیگه عمهههههههههههه

سلام عمه جووووووووووووووون
میبینی چقدر قشنگ حس مصمم بودن رو به آدم القا میکنه
خوووووووووووبم عزیزم
ووووووووووی این خوشدل خاله تا منو ذوق مرگ نکنه به دنیا نمیاد
باید هنوز صبر کنم
ای جان حتما هی توی خونه صداش میکنی:
عمههههههههههههههههه!!!

نونوچه شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 18:21 http://nonoche.blogsky.com

یووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووو جوجه هسته ای من
چلا من لو دیر خفریدی؟؟!!
می خواشتم افل شم

ای جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان چه عسکیه پروین... می خوااااااااااااااااااااااااامش
قووووووووووووووفووووووووووووووونش بلم چه با احساس میگه اینه

میسی جوووووووووجه هسته ای من

هوووووووووررررررررررررررررا نونوچه جون خودم آره خیلی ناناسیه
اگه تونستی برش داری مال تووووووووووو
آره خیییییییییییییییییییییییلی باحاله
مثل خودم می مونه
خواااااااااااااااااااااهش نونوچه جون جونم

فرانک یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 18:35 http://fjoon.blogfa.com

وای عزیزم نگو اونام نازن .ایشاالله خدا یکی همین جوری بت بدهچرا داوشی من که گفتم خوجگل بووووووووووودنکن من قلبم ضعیفه..

اررررررررررررررره بازم میام

خوشگل هستن ولی خب لوس ن دیگه
آره خدا کنه یکی مثل همین گیرم بیاد
اوووووووخی تو هم مثل من قلبت ضعیفه وای یه نقطه مشترک
ببخشید قلبت و ناناحن کردم
بازم بیا زودی زودی بیاااااااا
مرررررررررررررررررررسی

سرگدان یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 21:11 http://sargardan-66.blogfa.com/

سلام خیلی وقته نتونستم به وبلاگ زیباتون سر بزنم خوشحال میشم مثل قبل بازهم به کلبه درویشی سرگردان سری بزنید.
خیلی وقته به روزم ومنتظر تا :
سهم من ،از باتو بودن جزشب باران چه بود؟

کم جفا کردی به من دیگرغم هجران چه بود


هرکسی را داده ای از روی لطفت بهره ای

قسمت من از قضا جز روح سرگردان چه بود؟



سلام آقای سرگردان ژارسال دوست امسال غریبه!! خوشحالم که یاد من بودید چشم حتما میام سر میزنم
مرسی از این شعر زیبا

محمود عراقی دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 00:35 http://mahmoodaraghi.parsiblog.com

سلام
وقت کردید بیایید از رادیو جایزه بیگرید.

سلام آقای عراقی
هورا جایزه!بیام ببینم چه خبره

سحر دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 15:37 http://acnc.mihanblog.com/

سلام
ایول عجب عکس معرکه ای گذاشتی ..!
قدرت یعنی این ...!
جدی خیلی خیلی خوشم اومد از این عکس..

سلام سحری خانومی
دلم برات تنگیده بودااااااااا
خیلی خوشحالم که خووووووووووووووووشت اومده قدرت یعنی این..!
منم خیلی خوشحالم که خوشت اومده گلم
مرسی که اومدی

- - - Ali - - - دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 20:10 http://ali-07.blogfa.com

سلااااااااام! چه خبر خوبی دادید!

به به! چه جمله فلسفی و عمیقی!

همون طور که میدونید کلا تو روانشناسی قدم اول پیدا کردن علته!

تغییر دادن یه کم سخته! اما برای موفقیت لازمه!

به امید پیروزیییییییی!

به به علی آقا
چی عجب
اینه دیگه هی همه رو خوشحالم میکنم
درسته. پیدا کردن علت میتونه خیلی کمک باشه
بازم درسته.تغییر دادن سخته و باید هم سخت باشهچون لازمه موفقیته
مررررررررررررررررررررسی که اومدید
شاد باشید و سلامت

وحیده دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 22:20

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!
به به! پروین خانوم، چقدر حالت عالیه!
هوووووووووووووووووووم!
خواهش دارم نانا!رفقای واقعی اینجورین دیگه : همیشه در خدمت!!
هوووووووووووووووووووم!
منم عاشق شعرای پر مقاومتم! ولی خداوکیلی شعرای پر سوز و گداز یه چیز دیگه اس!!!
بیشتر از این خوشحال شدم که تو این مسئله تونستم راه درست رو انتخاب کنم! راه عشق...!
واقعا از ته دلم میخوام باهاش دوست بشم! ولی نمیدونم چیکار کنم!! اما تا حد ممکن تلاش میکنم!
بیا با هم یه سری به عاشقانه ها بزنیم که این یکی حسابی منو عاشق خودش کرده!!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
باور نخواهی کرد در این ظهرِ تابستان
در جمعه ای از جمعه های خلوت تهران
یادت مرا در شهر،راه انداخته باشد
مثل نسیمی،جوی آبی،خیس و سرگردان
شاید به جای شعر،باید نامه بنویسم
شاید از این معقول تر باشد!!ولی چندان...
شاید!ولی باید نوشت و گفت و خالی کرد
این بغض را که گریه خواهد شد به هر عنوان
یک روز پیدا کردمت- روزی که گم بودم-
رفتی...ولی نه،مانده بودی در رگم پنهان
شاید به چشمت گرگ باران دیده ای باشم
باران فراوان دیده ام اما نه این باران
چشمی مرا عاشق نکرد و عاشقی کردم
عاشق شدن سخت است و عاشقی آسان
هرجا که زخمی بود،زخمی از دلم جوشید
در پاسخ لبخند، خندیدند این و آن
این عشق شاید نیست،شاید نیست اما چیست؟!
باشد...تو اسمش را به هر چه هست برگردان
بگذار شکل ماه باشد، عشق اگر خورشید
بگذار شکل مِه بگیرد، ابر اگر باران
بیجاست از تو انتظارِ عاشقی حتی
تو عشقِ بی آغاززی و من عشقِ بی پایان
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خیلییییییییییییییییییییی میخوامتا!!
تا بعد...

سلاااااااااااااااااااااااااام بلا ی خودم
از لحاظ روحی حالم خوب بود ولی از لحاظ جسمی تا حدودی مجروح!!!
بله بلای خودم سمبل یه دوست واقعیه
هووووووووووم
آره شعرای پر سوز و گذار یه چیز دیگه اس
مثل شعرای رهی
هوووووووووورررررررررررررررا منم خوشحالم که راه به این خوبی رو انتخاب کردی
همیشه خوبه آدم طبق قاعده ی همه برای یکی، یکی برای خودش پیش بره
البته این قاعده تا حدودی تحریف شده! اما اصل ش پیش منه!!!!!
یکی برای همه، همه برای یکی
وای چ سفر شعری خوووووووووبی

شاید!ولی باید نوشت و گفت و خالی کرد
این بغض را که گریه خواهد شد به هر عنوان
خب گلچین میکنی هااااااااااااااااااا بلا
کاش بتونم یه کتاب دیگه توی همین سبک پیدا کنم
ما میتوانیم!
منم خیییییییییییییییییییییییلی دوست دارم عزیز دلم
تاااااااااااااااااااااااااااا زودی دوباره بدیو بدیو بیا بوووووووووووووووووووووس

نونوچه چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 15:19 http://nonoche.blogsky.com

یووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووو جوجه هسته ای من

عخشه این پسمل عسکت من لو کشته

سلااااااااااااااااااااااااام نونوچه جووووووووووونم
عشخه دیگه آدمو میگیره دیگه ول نمیکنه
منم عاشقش م
البته اول عاشق تو بعد اون

ارغنون چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 21:58 http://www.arghanoon89.blogfa.com

سلام عزیزم...
خوبی؟؟؟؟
خیلی باحال بووود مخصوصا این عکسه
آپم...بدو بیا...بوووس

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام ارغنون جون خودم
خوووووووووووووبم. مرسی گلم
ایول همه از این عکسه خوشش شون اومد
خوشحالم که خوشت اومده. باحالی از خودتونه
هووورااااااا الان میاااااااااام
منم بوس

فرانک پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 http://fjoon.blogfa.com

سلام با مرام
چه طور مطوری؟مولانا جون خوبن؟بچه ی محکمتون خوبن؟خودت خوبی؟بابا مامان ابجی داداش؟

به به! آبجی خانووووووووووووم
خوووووووووووووووووووووبم گلم. تو چطوری؟ سرحالی؟
مولانا جونم حالش همیشه خوبه من که هنوز بچه دار نشدم که!!! ولی این بچه ی وبلاگمون هم از قیافه اش معلومه که توپ توپه
بابا و مامان و آبجی و داداش همه خوبن. سلام دارن خدمت تون
قدم سر چشم گذاشتید بازم تشریف بیارید از این طرفااااااااااا

وحیده جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 16:56

سلااااااااام!
چه طوری خانومی؟
خستگی نمایشگاه رو در کردی؟
مجروح؟؟؟
اوخی اوخی! حالا خوبه گوله تانک نخوردی!!!!!
شوخی میکنم! منم تحمل درد ندارم!
وااااااااااااای!
پروین بنیانگزار جمهوری + اندیشی و اتحاد!!!!
آره من گلچین کردنم یکه!!!
حالا بریم یه سفر شعریه دیگه!!!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دور از تو هرشب تا سحر٬گریان چو شمع محفلم
تا خود چه باشد حاصلی٬از گریهء بی حاصلم
چون سایه دور از روی تو٬افتاده ام در کوی تو
چشم امیدم سوی تو٬وای از امید باطلم
از بس که با جان و دلم٬ای جان و دل آمیختی
چون نکهت از آغوش گل٬بوی تو خیزد از گٍلم
لبریز اشکم٬جام کو؟ان آب آتش فام کو؟
وان مایهء آرام کو؟ تا چاره سازد مشکلم
در کار عشقم یار دل٬آگاهم از اسرار دل
غافل نی ام از کار دل٬و از کار دنیا غافلم
در عشق و مستی داده ام٬بود و نبود خویشتن
ای ساقی مستان بگو٬دیوانه ام یا عاقلم؟
چون اشک میلرزد دلم از موج گیسویی٬رهی
با آن که در طوفان غم٬دریا دلم دریا دلم

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دیدی که تونستی!
منم کتاب میخوااااااااااام!!
شاید این بار با هم رفتیم!!
دووووووووووووووووست دارم!
تا بعد...

به به ببین کی اوووووووووووووووومده!
وحیده جونم اومده
سللللللللللللللللللللام بلا
خووووووووووووووبم گلم.
آره بالاخره خستگیش از تنم در رفت تمام دست و بازو هام درد میکرد واقعا تحمل درد خیلی سخته
ولی خب می ارزید! بالاخره تونستم اون یه نصف دیگه دنیا رو هم بخرم منظورم کلیات غزل مولانا ست
هوووووووووورا دیگه حسابی معروف شدم رفت! بنیانگذار هم شدم دیگه خب دیگه برم ترتیب یه سری سمینار و همایش رو بدم که این همه استعداد یه جا نمونه کپک بزنه
برای تو هم همون ردیف جلو رو رزرو می کنم
هوووووووووووووورا توی واقعیت که سفر نمیریم لا اقل بریم سفر توی یه دنیای دیگه که کلی هم حااااااااااااااال میده
وای وحیدی اینو یه نفر خونده بود صداش کپه معین بود. رادیو پخش میکرد هر دفه که پخش میکرد من کلی می ذوقیدم ولی الان دیگه پخشش نمیکنن اگه تونستم میرم ببینم میتونم از اینترنت سرچ ش کنم یا نه
واقعا گلچین کردنت یکه هااااااااااااااااااااااااااااا
ایکاش گفته بودی کتاب عاشقانه ها رو میخوای برات از همون نمایشگاه میخریدم
خدا کنه سریه بعد که نمایشگاه کتاب گذاشتن با هم بتونیم بریم. این دفه باید برنامه ریزی کنیم همون روزای اولش بریم
عااااااااااااااااااااااااااشقتم بلا.
تا زودی دوباره بیااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
بووووووووووووووووووووووووس

montazer شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:45 http://www.zamzam-penhan.persianblog.ir

سلام
اگه فوتبال دوستید
اگه دین دوستید
اگه سیاست دوستید
اگه حاشیه دوستید
اگه ماسون دوستید
اگه کمک دوستید
یا هر کدوم از اینا رو دوست دارید
پست آخر منو کامل بخونید لطفا

سلااااااااااااااااااااااااااام
خوبه از همه ش خوشم میاد
بیام ببینم چه خبره

فرانک یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 http://fjoon.blogfa.com

سییییییییییییییییییییلوم بقوری

به به چه شعر های زیبایی از خودت ول کردی و مولانا جونتون

من که میام بازم قلب مننکن برادر من

ااااااااااااااااااااااااااااااااا اسم جدید بقوری
من که شعر نمیگم ولی شعرای مولانا خیلی زیباست
میای ولی دیر میای هاااااااااااااااااااااا
منم قلبم ضعیفه یهو دیدی دیر اومدی، قطار رفت!!!!

سحر یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 14:58 http://acnc.mihanblog.com/

سلام ..انرژی ..!
چطور مطوری پروین جون ..؟
مرسی برای اون کامنتای باحالت ..
خدایی عکس خیلی جالبیه ..من خیلی ازش خوشم میاد هر وقت میبنمش ..

سلام سحر جونم
خوبم عزیزم
خواهش دارم گلم. نوشته های باحال کامنتای باحال هم میخواد دیگه
آخی! خودمم خیلی خوشم میاد ازش
خدا نصیب کنه!!!!!

وحیده یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 19:16

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!
حال احوالت یک باشه انشاالله!!
نصف دیگهء دنیا؟
آهااااااااان!! چه خوب که با خریدت ذوقیدی نانا!!
آره حواسم نبود که بگم برام بگیری!!
اشکال نداره پیداش میکنم بالاخره!!!!!
آره سال دیگه با برنامه ریزی!!!
سمینار و همایش؟؟؟
استااااااااااااااااااااااااد!
پس قربون دستت حالا که داری جا رزرو میکنی واسه من ۲تا بذار!!!!
آخه میخوام با استثنائم بیام!!!
شوخی کردما!!!!
ایول پس اگه آهنگه رو پیدا کردی منو خبر کن!!!
یکه یک!!!! هووووووووووووووووووووووم!!
خیلییییییییی دووووووووووووووووووووست دارم!
فعلا...

سلاااااااااااااااااااام عزیز دل خودم
مگه میشه تو رو داشته باشم و حال و احوالم یک نباشه؟
آره نصف دیگه ی دنیا کاش تو هم بودی باهم ذوق میکردیم اشکال نداره میذاریم برای سال دیگه باهم میریم میخریم اول هر کاری باید برنامه ریزی داشته باشه تا خوب پیش بره منم که آخر برنامه ریزی ام
آره دیگه کم کم باید سمینار و همایش برگزار کنیم دیگه.
تازه یکی از واحد های درسی مون هم سمیناره
تو برو سخنرانی کن من وسطش میام میگم:
اســــــــــــــــــــــــــتاد بفرمیو، بگویووووووووووو
من کل ردیف جلو رو برا خودمون رزرو کردم که همه مون با استثناهامون بیایم به کسی نگیاااااااااااااااا
باااااااااااااااااااااشه حتما میخبرم. ایکاش اسم خواننده ش رو میدونستمآخه یه مشکل بد وبزرگی که رادیو داره اینه که آهنگ هایی رو که پخش میکنه، معرفی نمیکنه مرسی گلم
دوســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــّت دارم بلا
تا زوووووووووووووووووودی به زودی زود...!!!

فرانک یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 22:41 http://fjoon.blogfa.com

نگو بگوری چی

میام زود زود میامیهو قلبت ناناحن نشه ما رو تنها بذارهاونوقت منو مولانا جون و بچه ی محکمتون چه کار وکنیم

موچ موچ

همون بقوری خوووووووووووب بود
آهان این شد زود زود بیا
نه الان که اومدی ناناحنی قلبم رفع شد
میگم دیگه نگران تو بودم. مولانا که خودش نیست. بچه ی محکم مون هم که چون محکمه از پس خودش برمیاد
مرسی عزیزم بـــــــــــــــــــوس

مه لقا یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 23:07 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام....
خوب من نظرم اینکه اگه خودش بدونه واگه خودش بخواد حتما میتونه تغییرش بده ولی اگه خودش نخوادعالم وادم نمیتونن تغییرش بدن
چرا فکر بد کردی؟؟؟

سلام مه لقا جونم
میدونم گلم. منم با حرفت کاملا موافقم
از اونجایی که من ساز مخالف زدن رو دوست دارم ، گفتم فکر بد و منفی کردم وگرنه من و فکر منفی؟ من و مخالفت با تو؟
خوش به حالت کامنتت خونده شد. خیلی خوشم اومد از شعری که انتخاب کردی خییییییییییییییلی باحاله و با چند تا کلمه یه دنیا حرف واسه آدم میزنه شاد باشی عزیزم

soheyl دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:09

salam parvin khanom.. Posteton kheyli jaleb bod. Omidvaram shad va porenerji bashid.

سلام آقا سهیل.
خیلی خوش اومدید.
ممنون شما لطف دارید.
بازم ممنون.
پایدار و برقرار باشید

فرانک دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 13:42 http://fjoon.blogfa.com

هلو موچول

من اومدم من اومدم یالا تو بیا

وووووووووووووووووی من عاشق هلو ام
الان منم میاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام داوشی

سحر دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 19:08 http://acnc.mihanblog.com/

سلام ...وای دختر تو معرکه ای..
اینقد قشنگ کامنت میذاری..
اینقد قشنگ کامنتار وجواب میدی....
اینقد بانشاطی ....
حال میکنم وقتی میام ومیای..

به به سلام سحری جونم
وای خجالت میدی همینه دیگه استعداد های منو شکوفا میکنی با نوشته هات منم میگم که تو معرکه تری با اون نوشته های خوشگلت ولی تو باور نمیکنی
هوووووووووررررررررررررررررا من از نشاط هم گذشتم
منم خییییییییییییییییییییییییییییلی حال میکنم باحال جونم

مه لقا دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 23:48 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام...
خوفی دخمل؟؟؟
ممنونم گلم تو به من خیلی لطف داری
راستی وب اشکان راه افتاده ها...
این بچه خیلی با حاله!!!

سلام عزیز دل خودم
خوف خوووووووووووووووفم
تو چطوری یا خوبی؟
یه مدت بود به وبش سر نزده بودم. مگه خراب شده بود؟
میرم یه سر میزنم. آره بچه باحالیه ولی یه کم اخمو!!!!

فرانک سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 19:49 http://fgoon.blogfa.com

چییییییییییی!من من فحش میدم

دیگه این دفه سکته رو زدممن مردم

چی؟چی؟!!
آخه فحش از این بد تر که «بیخیالمی»؟؟؟
اوخی! الان میام مثل سفید برفی نجاتت میدم داوشی خودم

رضا سپه وندی چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 00:58 http://rsepahvandi.bloghaa.com

سلام چطوری؟
نه من به صورت دوره ای سر میزنم میبینم آپی مچ میگیرم
بگذریم
جوابتم تو وبلاگم دادم
باور کن وقت این ندارم برم آرایشگاه موهام کوتاه کنم چه برسه بخارونمش

نمایشگاه که یکی از بهترین روزهای عمرم بود

از آواتارم که شانس نیاوردی

میبینمت

فرانک پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 22:57 http://fjoon.blogfa.com

وای زنده شدمشاهزاده ی من کوجا بودیسه ساعت معطلد بودم

تو هم علی الحساب داشته باش:
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

یووووووووووووهووووووووووو داوشیم زنده شد شزده رفته بود دانشگاه نبود
ببخشید دیگه شازده دانشجو اینجوریه دیگه عوض کلی با سواد و با فرهنگه
تازه با اسب سفیدم اومدم دیدی
مرررررررررررررررررررررررررسی ناناش جونم

ارغنون جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 00:04 http://www.arghanoon89.blogfa.com

سلام عزیزم...
خوووبی گلم؟؟؟
آپم..منتظرمااااا...
بوووووس

سلام ارغنون جونم اینا
خوووووووووبممرررررررررسی
همین الان بدو بدو اومد تا دیدم تنور داغه، کامنتم رو چسبوندم
بووووووووووووووووووووووووووس

مه لقا جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 00:56 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام...
این هم شانس منه هم شانس تو
چون من تمام امیدم به اینکه بری ببینی بیای برا من تعریف کنی
حالا زیاد به خودت سخت نگیر قسمت باشه میری
به امید خدا
ببین تنها چیزی که من ندارم تو درس خودن برنامه ریزیه
هر وقت حسش بود وجالب اینکه فقط شب امتحان اونم خودم کاری میکنم به زور حسش بیاد
قربون تو

سلام مه لقا جونم
اولش هیچ کی نمیومد من هی پیله کردم گفتم من میخوام برم اینو امروز(جمعه) ببینم بعد از یه ساعت فک زدن بالاخره بابام راضی شد باهام بیاد وقتی پشت در سالن وایستاده بودیم اصلا باورم نمیشد حالا میام پیشت برات کلی تعریف میکنم
ای خدا از دست این برنامه ریزی به قول وحیده دوست دانشگاهیم:
مثلا ما خودمون روانشناسی میخونیم اما نمیتونیم یه برنامه ریزی بکنیم دقت کردی دقیقا وقت امتحانا که میشه تمام حس و حال درس خوندن از بین میره؟
خدا نکنه میدوسمت

فرانک جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:00 http://fjoon.blogfa.com

اره همون که عین خر بود

باریکلا درس بخون باکلاس شیمولانا جانم از این کارا میکنند
میسی ملوسی تو هم همیشه زنده باشی
یه سوال بپرسم داوشی؟

چی میخونی؟

دست شما مرسی داوشی حالا دیگه عین خر بود؟
الان که ترم 4 م کلاسم تا حدودی رفته بالا ولی حالا مونده تا کلی دیگه باکلاس بشم
مولانا جونم که از دانشگاه خدا و عشق فارق التحصیل شدن
نگو ملوسی کلا از چیزای لوس خوشم نمیاد
همون بقوری بهتر بود شما هر چند تا سؤال خواستی بپرس روانشناسی میخونم جیگلی حال میکنی چه رشته با کلاسیه

maria cullen جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:52 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com

سلام عزیزم دیگه سر نمیزنی بی معرفت شدی
البته تقصیر منم هست دیر آپ میکنم و کم میام به خاطر امتحانا هر جا هستی خوش باش بای

به به سلللللللللللللللللللللللام مریم جونم
اندازه یه ذره شده بود دلم هی میگفتم انگار هی هر دفه که سر میزنم باید یه جای دیگه هم برم هی میگفتم انگار جای یکی خالیه
شرمنده کردی عزیزم که اومدی ببخشید که یادم رفت بیام سر بزنم آخه یه چند دفه اومدم دیدم نیستی
آره دوباره امتحانا شروع شد، حوصله ما تموم شد
مرررررررررررررررررررررررررررسی مریم جونم تو هم شاد باشی و سلامت هر جا که هستی

الهام-الف جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 13:39 http://tandis89.blogfa.com

عزیزم چه عکس نازی

مرررررررررررررررررررسی
چشمات قشنگ میبینه

Mary Curie جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 22:20 http://www.nuclearmedicine88.blogfa.com

سلام دوست عزیز وب قشنگی داری مطالبتم جالبن به ما هم سر بزن خوشحال میشیم

سلاااااااااااااااااااااااااام
مرسی عزیزم شما خیلی لطف داری
به روی چشم میام سر میزنم

تنهاترین شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 14:49 http://tanhatarin109.javanblog.com/

سلام خانوم هسته ایی حال شما انگار ژست هر دوتامون در مورد تغیر هست...منم بالاخره آپیدم تشریف بیارید

به به سلام آقای کم پیدا من که خوبم مثل همیشه
شما چطورید ؟نمیاید بهتون خوش میگذره؟
اوه چه باحال الان میام یه سری میزنم ببینم چه خبره

محمود عراقی یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 http://mahmoodaraghi.parsiblog.com

سلام
گفتید بیام اینور ها نمیدونم میدونید یا نه....اما چند بار اومدم چون اپ نکرده بودید حرفی نبود که بزنم... لالن هم اومدم بهانه ای که دارم اینه که دوستتون عالیه رو میشناسید که؟..همون شب تلخ...مدتی هست که اسم و نشانی وبلاگش رو تغییر داده...اسمش رو گذاشته زمزم پنهان.
...
موفق اشید.
ممنونم از حظورتون.

سلام آقای عراقی
دست شما مرسی دیگه حتما باید یه بهونه باشه؟ حتما باید کاری پیش بیاد؟ بله در جریان هستم فقط هنوز نتونستم اسم و آدرس لینک عالیه رو عوض کنم ولی بهش سر زدم
شما هم موفق باشید.منم ممنون

maria cullen دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com

سلااااااااااااااااام عزیز دل
به این که چیزی نیست برنامه منم همش به هم میریزه عجیبم من چون وقت امتحانا بیشتر نتم
میبوسمت عزیزم ای جونم پروین جون

سلااااااااااااااااااااااااااااام
چقدر بده وقتی برنامه ریزی آدم بهم میریزه
پس من توی امتحانا باید زود زود بیام نت چون هستی میتونم ببینمت
ووووووووووووووووووووی مرسی

فرانک دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:29 http://fjoon.blogfa.com

به بقوریکوجا بودی دلم پکیدبه به اقی روانشناساین رشته ای که رفتی خیلی باکلاسه
باوشه دیگه نمیگم بقوری
موفففق باشی

سیللللللللللللللللللللللوم داوشی جونم
رفته بودم دانشگاه باکلاس بشم
خدا کنه بتونم به آرزو هام برسم
آره خییییییییییییلی با کلاسه تازه خیلی هم جالبه
بقوری رو دوست دارم! ملوسی رو دوست ندارم
ممممممممممممررررررسی داوشی جونم
تو هم مففق باشی

montazer دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:38 http://www.zamzam-penhan.persianblog.ir

سلام به شعری که خدا برایم سرود !

... مادر

ای که بی بهانه بهشت زیر پاهایات فرش شده

ای که به وسعت دریا صبر و بردباری در تو موج میزند

ای که زیبا یاد دادی استقامت را!

ای که آموزگار دشوار ترین درسهای زندگی ام بودی

ای که لبریز از عظمتی

ای که لطافت نسیم از تو سرچشمه گرفته

ای که سپیدی سپیده ای

ای که سوختی تا مرا ساختی

عزیز من مادر...

روزت گرامی
..................................
تقدیم به تمام مادر های دنیا

دعوتتون میکنم به خوندن دلنوشته ای در زمزم پنهان

سلااااااااااام عالیه خانومی
چه شعر خووووووووووشگلی
بدو بدو اومدم

نونوچه دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:56 http://nonoche.blogsky.com

خیلی ماهی پروین
دوست دارم
مرسی که میای پیشم نانا!!!

هوووووووووورررررررررررررررا نونوچه جونم
من از ماهی گذشتم دیگه دارم نهنگ میشم
منم دوووووووووووووووووووووووشت دارم
منم مرسی که تو میاااااااااااااااااااااااای

فرانک سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:54 http://fjoon.blogfa.com

بقوری
گیمبیلی
هلو
باکلاس
روانشناس
دانشگاه....
د ملوم هس کوجای؟دوباره میمیرمادیدی مردم

وووووووووووووووووووووی چه اسمایی
بقوری جونم 3 روز پشت سر هم دانشگاه بودم
نه نمیر من چشمام رو بستم! ندیدم که!

رضا سپه وندی سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:14 http://rsepahvandi.bloghaa.com

سلام خوبی؟
به کسی نگی ها
من به روزم
و به کسی نگی منتظرم بیای نظر بدی

سلاااااااااااااام
خووووووووووووبم
ببین من به کسی نمیگم! ولی اگه کسی فهمید من نگفتمااااااا
باشه اینم نمیگم ولی خوب کلاغه خبر میبره دیگه

رضا(سپه نوندی!) سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:41

سلوم!!

به قول روان مون!

حامی چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:25 http://www.derakhtesib.persianblog.ir

عاشق عکسم.. خیلی جالبه

ووووووی چه جالب من عکس رر خیلی دوست دارم
مرسی که اومدید

نونوچه چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:42 http://nonoche.blogsky.com

اه پس کامنت من کجاست؟؟

اووووووووووووه! کامنت نونوچونم و همین الانه تأیید کردم

فرانک چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:16 http://fjoon.blogfa.com

وای چه بد
وای نمیدونی دیروز که فهمیدم چه حالی شدم فقط یه روز گریه کردم همش صورتش جلوم بود ولی الان اروم ترم..

وووووووووووی چه بد تر که داوشی جونم هنوز ناراحته
چه میشه کرد بقوری جونم. همینه دیگه. یهو دیدی نیستی!
آخی. الهی. ضربه سختی خوردی. اما اشکال نداره با دعا کردن حالت خیلی بهتر میشه. خدا رو شکر که الان آروم تری
ایشاالله بهترم میشی. برای آرامشت دعا میکنم.

فرانک چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:36 http://fjoon.blogfa.com

مرسی داوشی پس یه زحمتم بکش برا دوستمم دعا کن

موندم چه جوری امتحانمو رد کنم با این وضعاصلا نمیتونم...!

خواهش دارم بقوری جونم اگه لایق باشم چشم حتما دعا می کنم آخی. الهی.
بشتر سعی کن. شاید شد. آخه اینجوری نمیشه که امتحانات رو خراب کنی

سارا(سطورپرازسکوت) پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:13 http://saraengineer.blogfa.com/

سلامممممممم

جالب بود مطلبت
ممنون

سلام
شما لطف داری ممنون

حامی پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:45 http://www.derakhtesib.persianblog.ir

سلام. فکر کنم باید یه صحبتی داشته باشیم. به خاطر نظرت در مورد مامانت

سلام

سحر پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:54 http://acnc.mihanblog.com/

سلام ..خوبی ؟ چرا آپ نمیکنی اخه ؟

سلاااااااااااااام سحری جونم خوبم عزیزم
چیزی پیدا نمیکنم برای آپ کردن انگیزه خاصی ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد