شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

مثبت یا منفی؟

تا حالا چقدر به طرز فکرت دقت کردی؟!

چقدر مثبت فکر میکنی؟! چقدر منفی؟!

 

توی دنیا قانونی به اسم چرخه وجو داره!


با فکر منفی مثال میزنم چون همه ی ما بیشتر دچار افکار منفی میشیم.

همه ی ما این چرخه رو احساس کردیم! ولی شاید بهش توجه نکردیم!


قانون چرخه:


افکار منفی باعث ایجاد احساسات منفی میشه و بدنبال این افکار و احساسات منفی، اعمال منفی از فرد سر میزنه و باز همین اعمال منفی، باعث ایجاد شرایط منفی در زندگی فرد میشه و دوباره همین شرایط منفی باعث ایجاد افکار منفی تری در ذهن فرد میشه و این چرخه دوباره و دوباره تکرار میشه!


حالا فکر میکنی، بهتر نیست مثبت فکر کنی؟!



خوش بین باشید، اما خوش بین دیر باور!


(ساموئل اسمایلز)



سلام دوستان گلم

 

خوبید؟


این قانون چرخه رو در یکی از نوشته های دکتر جعفر دارابی خوندم


دیدم خیلی جالبه، گفتم به زبون خودم برا تون بنویسم


برای همه تون دعا میکنم پر انرژی و مثبت باشید

نظرات 46 + ارسال نظر
zss شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 21:44 http://zss20.blogfa.com/

سلاااااااااااااااااااام...سرعتو داشتیییییی؟؟؟؟
اخ من که چقد به این قانون اعتقاد دارم...من واقع بینم ...
دیگه مثبت منفیش پای خودشون
ولی دوستم به شدت منفی نگره.... کلا میگرده تو افکارش منفی ا رو انتخاب میکنه بهشون فک میکنه....
ممرسی از پست خوبت

سلااااااااااااااااااااام zss خودم
بابا ایول سرعت
خوشحالم که اعتقاد داری
واقع بین بودن خیلی خوبه ولی همیشه باید در کنار واقع بینی حقیقت بین هم بود
چون ممکنه واقعیت تلخ باشه اما حقیقتش شیرین
ای امان از افکار منفی
خواااااااااااااااهش میکنم

سهیل شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 22:01 http://setareyesoheyleman.blogfa.com

سلام . وای چه عالی . من همیشه دوستامو به دو تا چی تشویق می کردم و هنوز رو نظرم هستم . یکی این که همیشه مثبت فکر کنند . و دوم اینکه درباره ی مردم زودقضاوت نکنند که اونم یه جور برمی گرده به همون مثبت فکر کردن. خودمم سعی کردم همیشه اجراش کنم . هر چند خیلی سخته. امیدوارم همیشه تو زندگیتون مثبت فکر کنید و همیشه شاد شاد شاد باشید .

سلااااااام
آفرین بر شما که درست ترین کار رو انجام میدید
درسته زود قضاوت نکردن هم یه جور مثبت فکر کردنه
خیلی خوبه اجراش میکنید
سخته ولی ممکنه
ممنوووووووووووووووووووون
پیروز باشید و شاد و پر انرژی

رضا سپه وندی شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 22:03 http://RSEPAHVANDI.WEBLOGGHAA.COM

سلام خوبی؟
من تو راه بود
الانم تو هتل نشستم این نظر برات مینویسم چون نظرت دیدم
گفتم برم خونه بیام نظر بدم
آفرین زیبا بود
و حق باتو
منم که انرژی مثبت!!!میگی نه؟
بیا ژست جدیدم ببین

سلااااااااااااااااااااام بابا ایول سرعت
خوش به حالت تو هتل نشستی
مرررررررررررررررررررررسی
خوشحالم که پسندیدی
همیشه حق با منهشوخی کردم
ایول پست جدید
الان بدو بدو میاااااااااااااااااااااااااااااام

وحیده شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 23:23

سلااااااااااااااااااام!
چه خبر از ابرای دور و بر؟!!
خودت که منو میشناسی بلا، میدونی که تمام سعیم رو میکنم که + فکر کنم!! و صد البته به + نگری اعتقاد دارم!!
ولی قبول کن که + فکر کردن همیشه هم ساده و آسون نیست!!
آدم باید خیلی خوب و مسلط تمرین کرده باشه تا تو شرایط سخت و دلخراش زندگی بتونه دوام بیاره!!؟
از طرف دیگه همین تمرین کردنش هم به این آسونیا نیست!؟ میدونی چرا؟
توضیح میدم:
صبح که بیدار میشیم تصمیم میگیریم که "دیگه از امروز + نگر باشیم و + فکر کنیم! "
چند ساعتی اوضاع خوبه ولی یواش یواش زندگی ساز مخالفشُ میزنه و با استفاده از آدم های اطرافمون حالمونُ میگیره!!
ما هم شروع میکنیم مثل سابق با قضایا برخورد کردن!!
تمام روز به همین منوال میگذره و شب میشه!!
زمانی که سرمونُ رو بالش میزاریم و با خودمون تنها میشیم شروع میکنیم به بررسی کارهای روزانه و تازه یادمون میفته که از صبح چه قراری با خودمون گذاشته بودیم!!!! در صورتی که تمام رفتارها رو با نگرش قبلی و - جواب دادیم!!!!؟ ( اینم یه چرخه است که به قشنگیه چرخهء نگرش + نیست ولی غیر قابل انکاره و وجود داره!! )
البته همیشه باید به + نگر بودن امید داشت!!

به امید روزی که + فکر کردن و زندگی کردن راحت تر و راحت تر از هر وقت دیگه ای باشه!!!!!؟
آخ جوووووووووووووووون میل!! البته هنوز نخوندما ولی الان میخوام برم بخونمش!!
دووووووووووووست دارم نانا!
فعلا...

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیز دل
ابرا برفی و بارونی ن
خب منم عاشق همین مثبت نگیری و مثبت بودنت شدم دیگه
قبول میکنم که سخته ولی با همین تمرین کردنی که گفتی آسون میشه
درسته مرین کردنش هم سخته
اما اگه توی همون لحظه که مشکلات میخواد تأثیر بزاره، حواس مون جمع باشه این مثبت بودن تا آخر شب ادامه پیدا میکنه و فردا با نیروی بیشتری به مثبت بودن ادامه میدیم
اما اگه توی همون لحظه حواس مون نباشه هی شکست میخوریم و در آخر هم از مثبت بودن منصرف میشم
این چرخه ای که گفتی کاملا درسته
غیر قابل انکار هم هست
ولی باید سعی کنیم گرفتار این چرخه نشیم
به امید اون روز
اون متنه رو هم برات میفرستم بلا
دوووووووووووووووووووووووووست دارم
بــــــــــــــــــــــــوس
تا زودددددددددددددددددددددد

مه لقا شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 23:35 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام....
مثالش اینه:
دوتا ادم رو در نظر بگیر در یک موقعیت یکسان.
شرح موقعیت:نه مادر داره نه پدر.زیر دست یک عموی بداخلاق بد خسیس که همش اذیت میکنه...
حالایکی از این ادما منفی فکر میکنه اینجوری:بذار من بزرگ بشم بیچاره ت میکنم عمو...از همه ادمای رو کره زمین انتقام میگیرم.اینجورم میشه
یکی دیگه مثبت فکر میکنه:من همه ی این کارهارو تحمل میکنم فرداکه بزرگ شدم برای خودم میشم اقای دکتر اقای مهندس از شرش خلاص میشم.
درسته پروین؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام مه لقا جونم
کاملا درسته
فقط با تغییر دادن یه طرز فکر میتونیم دنیا مون رو عوض کنیم ولی کمتر کسی پیدا میشه که اینو قبول کنه
مرررررررررررررررررررررررسی

محمد یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 00:04 http://www.avayerood.ir/

___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-*
_0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-*
0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-*
0♥00000000000000♥0,*-:¦:-*
_0♥000000000000♥0,*-:¦:-*
___0♥00000000♥0,*-:¦:-*
_____0♥000♥0,*-:¦:-*
_______0♥0,*-:¦:-*
_____0,*-:¦:-*
____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0
__*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0
_*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0
_*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0
__*-:¦:-*____0♥000000000000♥0
____*-:¦:-*____0♥00000000♥0
______*-:¦:-*_____0♥000♥
آپم و منتظر حضور گرم شما

اوووووووووووووووووووووووووومدم

تنهاترین یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 http://tanhatarin109.javanblog.com/

سلام دکتر.

منتظر نظر روانشناختانه ات هستم.

ضمنا از این به بعد سعی میکنم طبق قانون چرخه بچرخم.
جالب بود موفق باشید


سلام یهو گفتی دکتر نزدیک بود پس بیوفتم
الان میام یه نظر کارشناسانه میدم حال کنی
توجه کردن به وجود این چرخه میتونه خیلی کمک کنه به تصمیم گیری درست
جالبی از خود تونه
ممنون پیروز باشی و پر انرژی

سحر یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 16:28 http://donyayejvooni.javanblog.com/

سلام حانومی ..
چکار خوبی کردی به زبون خودت گفتی چون خیلی روونه ..
این قانون چرخه رو خوب فهمیدم ..یعنی من اینجوری برداشت کردم که چیزایی که به سرمون میاد انعکاس تفکر خودمون هست ...
خوش بین بودن خوبه اما نه اونقدر که رویایی بشیم .
واقعا همینه ...زندگی نه اونقدر دووم داره که نه مغرور بشیم برای داشته ها و نه غصه بخوریم برای نداشته ها و....
چقدر خوب گفتی ...مررررسی

سلام سحر جونم
واقعا من کلا دوست دارم همه چی رو به زبون خودم تعریف کنم
ایول سحر جونم بابا تو خودت یه پا دکتر روانشناسی که
کاملا حرف ت رو قبول دارم و کاملا هم درسته
تو که بهتر گفتی
منم مرررررررررررررررررررررررررسی

وحیده یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 19:32

سلاااااااااااااااااااااااااام گل دختر!
اون بالا بالاهاخوش میگذره؟
نظر قبلی طولانی شد، دیگه شعر نذاشتم!! ولی این بار میذارم!!!!
________________________________

همین که مینویسم و به واژه میکشم تو رو
دوباره بارِ غم میشینه روی شونه های من
همین که میشکُفی مثلِ یهگُل میونِ دفترم
دوباره گرمیِ لبات ،دوباره گونه های من
همین که میری از دلم، قرارِ آخرم میشی
دوباره زخم میخورم، دوباره باورم میشی
همیشه کم میارمت،همیشه کم میارمت
نمیشه که نبارمت
________________________________

راستی میلتم چک کن!!
من خیلی هُلم واسه همین زودی جواب دادم!!
شرمنده دیگه این رفیقت بیخ ریشت گیره!!!!!!
دووووووووووووووووست دارم!!
تا بعد...

سلاااااااااااااااااااااااااااااااام عسل خودم
آره خوش مگذره ولی بدون تو صفایی نداره
حال میکنم با این کانتای طولانی ت بلا
آخ جونمی شعر
میلم و چک کردم یه شبانه روزه دارم جواب میدم هی یه مقداری شو مینویسم هی دوباره این داداشم میاد نمیزاره ادامه شو بنویسم
دیگه تا آخر امشب حتما میفرستم
من خیلی هولم که زود جواب بدم اما مثل اینکه قسمت نیست
دشمنت شرمنده گلم این حرفا چیه
خیییییییییییییییییییییلی گلی بلا
تا زود زود بیا

[ بدون نام ] دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 00:21

سلام پروین جان باز دوباره مثل همیشه می گم خیلی

خیلی زیبا بود امید وارم همیشه هممون پرانرژی باشیم.

امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشی.

سلام دریا جونم
ممنون دریا جونم چشمات زیبا میبینه
این پرانرژی بودن واقعا نعمت بزرگیه
ممنون عزیزم پیروز باشی و پر انرژی و شاد و سلامت

بهاره جعفرزاده دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 15:59

سلام آپم با زندگی


" زندگی خالی نیست ، مهربانی هست ، سیب هست ، ایمان هست ، آری تا شقایق هست ، زندگی باید کرد "

منتظر حضور شما دوست عزیز هستم.

سلام بهاره جونم
وای چقدر من این شعر سهراب رو دوست دارم
الان با کله میاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

سحر دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 17:28

قربونت برم ..من هرچی هم بنویسم عمرا به پای تو نمیرسه ..بازم ممنون

خدا نکنه سحر جونم
جدی گفتم خیلی باحال توصیف کردی
منم ممنووووووووووووووووووووووووون

وحیده دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 19:35

پروین!

وحیده![:S027
چی شده بلا؟؟؟؟؟؟؟؟

maria cullen دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 23:15 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com/

سلام پروین جون چطوری؟؟؟
آره خب همه ی ما گاهی افکار منفی داریم اما اگه یه کم سعی کنیم میشه منحرفش کرد و یاد چیزهای خوب افتاد
راز بود میگفت همیشه وقتی میرید تو شرایط منفی یاد یه کودک بیفتید که میخنده چون واقعا مظهر زیباییه و همه بچه ها رو دوست داریم و یاد خدا میفتیم چون خدا تازه تو روحشون دمیده و پاک پاکن واسه همون احساس خوبی پیدا میکنیم.
مرسی بابت مطلب خوبت عزیزم
دوست دارم

سلام مریم جونم خوبم عزیزم
با حرفات کاملا موافقم
وافعا کودک مظهر زیباییه روح پاکش آدم رو یاد خدا میندازه
اشتباه کار اینجاست که با وجود راه های زیاد برای خلاصی از افکار منفیُ خود مون رو توی این افکار غرق میکنیم
مررررررررسی از حرف های قشنگت
خیلی گلی مریم جونم

Aliii سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 19:46 http://ali-07.blogfa.com

سلاااااام!‌ بابت تاخیرم عذر میخوام!

مطلبت خیلی برام جالب بود! واقعا همینطوره!

اگه یه فکر منفی بکنیم، افکار منفی دیگه، مثل واگن های قطار دنبالش میان!

ساموئل اسمایلز هم عجب جمله خوبی گفته!

نباید اینبار از اون طرف بام بیفتیم! خوش بین بودن با زود باوری خیلی متفاوته!

مرسی که زحمت کشیدی و ما رو در دانستن این قانون سهیم کردی! ***

سلام
لطف کردی اومدی
خوشحالم که خوشت اومده آره واقعا همینطوره
این واگن قطار رو خیلی خوب اومدی
درسته همیشه باید حد تعادل رو حفظ کرد
خواهش
ممنون بابات حضورت

مه لقا سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 23:23 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام عزیزم....
فدات...
من رمانهای مودب پور رو خوندم غیر یکی دو تاشو....
رکسانا ویلدا وگندم وپریچهرو.....
رماناش اخرش خیلی غمگینه ولی من خیلی دوستش دارم....ممنوع النویسندگیش کردن
رمانهای خارجی هم میخونم اما زیاد دل بهشون نمیدم
مثل اناکارنینا ویا جینیر وپر و.......
جالبه بهت بگم من وقتی رمان میگیرم اول ۲و۳صفحه اخرشو میخونم...
رمان دالان بهشت خیلی خیلی قشنگه.....من خیلی ازش خوشم امد....
من دوست دارم عزیزم

سلام مه لقا ی گل
خدا نکنه عزیز
ایول میرم بگردم ببینم پیدا میکنم یا نه
آخرش غمگینه آدم حالش گرفته میشه
واقعا ممنون النویسندگی شده
عجب نا مردایی ن هااااااااااااااااااااااااااا
رمان خارجی چند ا خوندم ولی زیاد خوشم نیومده
آره منم اول آخرش رو میخونم ببینم چه جوری تموم میشه بعد میخرمش
تعریف دالان بهشت رو زیاد شنیدم ولی پیداش نکردم
خییییییییییییییییییلی گلی
دوست دارم یه عالمه

امید سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 23:24 http://www.stopbl.blofa.com

....

ممنون از حضورت
این قانون جذب هم بد جوری کار میکنه هاااااااااا

سهیل چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 15:08 http://setareyesoheyleman.blogfa.com

سلام .
بزرگ ترین کشف عصر ما این است که انسان ها می توانند با اصلاح نگرش های ذهنی خود زندگانی خویش را اصلاح کنند . (ویلیام جیمز )
این جمله رو جایی خوندم . فکر کردم بی ارتباط با موضوع نوشته تون نباشه.
شاد و موفق باشید

سلام
دستت طلا عجب جمله باحال و مرتبطی
به شدت به این دست جمله ها اعتقاد دارم
ممنون از جمله خیلی قشنگی که بام نوشتی
پیروز باشید و پر انرژی

مه لقا چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 22:47 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام عزیزم...
ممنون
من خیلی اینجور منجات کردن رو دوست دارم ولی نزدیک شدن به خدارو بلد نیستم...
بیشتر از هر چیزی این منو داغون کرده....

سلام مه لقا جونم
عزیز دل وقتی این طور عاشقانه مناجات کردن رو دوست داری و لذت میبری یعنی به خدا نزدیک شدی
همین داعون شدن یعنی عاشق خدا بودن
و عاشق خدا بودن یعنی نزدیک بودن دلت به خدا
مرررررررررسی عزیزم

نرگس پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:56 http://www.doostdashtanee.com

سلام عزیز دلم چطوری؟
دلم واست تنگ شده بود گلم
فدای سرت که امتحانتو خراب کردی من اینقدر ازین کارا کردم
چه خبرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مطلبت قشنگ بود منم بهش اعتقاد دارم ولی نمیتونم + فکر کنم میگی چیکار کنم شاید اعتماد بنفسم کمه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوست دارمعاشقتمدلم داره پرپر میشه

سلام نرگس خاتون خودم
خوبم عزیزم
ما که دلمون پکید از بس نیومدی
آره راست میگی فدای یه تار مو م
خبر سلامتی
خیلی خوشحالم که تو هم اعتقاد داری
همین گفتن نمیتونم کار رو خراب میکنه بلا
با تکرار این که من نمیتونم اعتماد بنفس آدم میاد پایین
خیییییییییییییییییییلی دوست دارم نرگس جونم
آخ قربون دل مهربونت عزیزم
بازم بیااااااااااااااااااااااااااااااا

سحر پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 15:08 http://donyayejvooni.javanblog.com/

سلام ..گلم ..چون تو وقتی آپوندی خبرم کردی منم اومدم خبرت کنم !

سلام سحر
آخ جون آپ جدید
الان بدوبدو میاااااااااااااااااااااام

ستاره ی تنها پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 15:51 http://be-sadegie-sokoot.blogfa.com

سلام پــروین جون!

چه قـــدر جالـــبه! من کاملا" به ایـــن قانون اعتقــــاد دارم!

به خاطر همین هم سعی میکنم همیشه مثبت فکر کنم!

مرررررررســی از پــسـت فــوق العــاده ت عزیــزم!



***شاد باشی***

سلام ستاره جونم
واااااااااااااااااای منم خیلی خوشحالم که اعتقاد داری
خیلی خوبه که سعی میکنی. امیدوارم همیشه موفق باشی گلم
چشمات فوق العاده میبینه عزیزم
ممنون که بهم انرژی میدی
پایدار باشی عزیزم

مه لقا پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 22:11 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام
ممنونم عزیزم.
تا حالا بهش فکر نکرده بودم!!!!
حتما این کارو میکنم

سلام عزیز دل
خواهش دارم گلم.کاری نکردم. خدا یادم داد
منم اون وسطا دعا کن عزیزم
ایشاالله موفق میشی

وحیده جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 00:15

سلاااااااااااااااااااااااااااااام!
هر روز بالا و بالا و بالاتر!! انشاالله!
ببخش که نگرانت کردما!
این yahoo ی ... میلمُ باز نمیکرد!!!؟
ولی خبر خوب!!؟ بالاخره میلم باز شد!!
دفتر خاطراتمُ برات فرستادم!!!
برو بخون حال کن!!!! فقط خوندی خبرم کن!!
_________________________________
انگارخورشیدکم داری کم نور میشی
ثانیه به ثانیه لحظه های بــــی تپــش
بــــزار اشکــــــــــام بریزن
دسـت رو گونه هام نــــــکش
این جدایــــی به خدا حق من نیست
گریه های بی صــدا حق من نیست
مرگ این خاطره ها حق من نیست
این غـــم بی انتهــــا حق من نیست
ثانیه به ثانیه،شب و هر شب بـــی قرار
من شکستم تو دیگه تلخیشُ به روم نیار
بزار اشکام بریزن بزار بـی نفس بشم
نمیدونــــی من دارم چه عذابی میکشم!!؟
__________________________________


تعجب نکن!!! اینا ماجرا داره!!
کاری باری؟!!
فعلا...

به به وحیده جون جون خودم
ای بهار سبز و تر شاد آمدی!
انشاالله
خواهش عزیز دل
برم خفت این یاهو رو بچسبم که نگرانم کرد
ای جان خبر خووووووووووووووووووووب
آخ جون میل اونم دفتر خاطرات
چه حالی بکنم من خبرت نمیکنم نگران بشی
شعر خوشگلیه بلا
من عاشق ماجرا ام
ایشالله که این حال خوبت پایدار باشه گلم
کارام رو انجام دادم بار هام رو هم بردم
تا زود زود زود بوس یادت رفت!

همسایه شازده کوچولو شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 13:38 http://akhtarak70248.blogfa.com

سلام همسایه شازده کوچولو!
خوبی؟
چه خبرا؟
بدو بیا که شازده کوچولو بعد یه مدت دوری با دست پر برگشته!
--------------------------
آپم
یاعلی

سلام همساده جون خودم
چــــــــــــــــــــه عجبخیلی خیلی خوش اومدی
خوبم همساده جون خبر سلامتی
آخ جون بعد از مدت ها یه آپ باحال
اووووووووووووومدم
یا علی.

محمود عراقی یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 00:49 http://mahmoodaraghi.parsiblog.com

سلام
اونقدر گفتید تشریف بیارید تشریف بیارید دیدم اگه نیام...بد میشه.....این شد که یکم به خو.دم زحمت دادم تا رسیدم اینجا....خیلی خوش بین بودم و فکر میکردم کلی اپ کردید ولی اومدم دیدم نه زیاد خبری نیست....پست های قبلی رو دیده بودم و ماقبل آخری هم زیاد مرتبط با ما نبود
در مورد موضوعی که مطرح کردید میتونم بگم خوش بینی و بد بینی هر دو در حد لازم خوبه اما اگه بیشتر از اون رو استفاده کنیم ضرر کرده ایم
لازمه ادم در عین این که خوش بین هست کی هم بد بینی داشته باشه
.........
راستی دیروز اینجا اونقدر برف اومد که مسافرها مجبور شدند شب رو بمونند تو شهر ما تا راهها باز بشه...دیروز تو شهر ما سه هزار مسافر رو اسکان دادند...کاش همه جا برف بیاد.

سلام.
جه عجب قدم رنجه فرمودید.وبلاگ ما رو منور کردید بالاخره.
حالا که اینجوریه این دفه هر دقیقه میام میگم تشریف بیارید!!!!
خوش بین باشید. من آپ نکردم که شما به خوندن و پیام گذاشتن به همه اش برسید!!!
مهم کیفیته نه کمیت!!! حتما باید مرتبط باشه تا نظر بگذارید!!!
جو این برج مراقبت شما رو هم گرفته هااااااااااا!!!
بله شما درست میگید و منم منظورم دقیقا همین بود.
همیشه باید جانب تعادل نگه داشته بشه.
واااااااااااااااااااااااااای خوش به حال تون!!!!
چقدر مهمون داشتید هااااااااااا!!! مهمون حبیب خدا ست.
ایشالله اینجا هم یه برف درست حسابی بیاد ما هم این عقده دل مون رو باز کنیم!!!
ممنون که اومدید. بازم از این کار ها بکنید.!

حامی یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:26 http://www.derakhtesib.persianblog.ir

سلام.مطالب جالبی دارید. راستی یه راه واسه بیداریم بدید. دارم واسه فوق بالینی میخونم

سلام.
ممنون از لطف شما
به نظر من همین موضع درس شوق بیداری رو ایجاد میکنه نه؟؟؟
واااااااااااااااااااااای فوق بالینی خوش به حال شما

ندا یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 15:42 http://neda94.blogfa.com

سلام عزیزم.
آپم منتظر حضور گرمت[گل]

سلاااااااااااااااااام ندا
آخ جونمی الان میاااااااااااااااااااااااااااااااااام

سحر یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 16:25 http://donyayejvooni.javanblog.com/

سلام دختر خوب ..خوبی که ؟
این پست هایر وانشناسانه تو مارو هم ازاین دلگرفتگی نجات داد..یه کم ازاون حالو هوادراومدم

سلام سحر خوب تر
خوبم عزیزم
وااااااااااااااااااااای راستی؟؟
ایشالله هر روز بهتر و بهتر بشی عزیز
وای خییییییییییییییلی ذوق کردمااااااااااااااااا

محمد یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 22:05 http://www.avayerood.ir/

___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-*
_0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-*
0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-*
0♥00000000000000♥0,*-:¦:-*
_0♥000000000000♥0,*-:¦:-*
___0♥00000000♥0,*-:¦:-*
_____0♥000♥0,*-:¦:-*
_______0♥0,*-:¦:-*
_____0,*-:¦:-*
____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0
__*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0
_*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0
_*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0
__*-:¦:-*____0♥000000000000♥0
____*-:¦:-*____0♥00000000♥0
______*-:¦:-*_____0♥000♥
ولنتاین مبارک آپم و منتظر حضور گرم شما

سلام محمد آقا.
ولنتاین برای شما هم مبارک
بدو بدو میام

بهار یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 23:07 http://www.baharalipoor.blogfa.com

سلام پروین جونم خوبی ؟
راستش کامنتاتو تو وب استاد دیدم فک کنم تو هم از دوستای استاد هستی مگه نه ؟( همون استادی که با اسم هیچ مهم نیست کامنت میدادن)
میشه اگه خبری از استاد داری یا اطلاعاتی دربارشون داری بهم بگی ؟؟میشه ؟؟
تو رو خدا کمکم کن آخه خیلی به کمک احتیاج دارم

سلام بهار جونمخوبم
بهار جون ای کاش من از دوستان استاد بودم
خیلی خیلی دیر با ایشون آشنا شدم
متأسم بهار جون من هیچ اطلاعاتی ندارم
هر کمکی از دستم بر بیاد انجام میدم

maria cullen دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 13:35 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com/

سلام چطوری پروین جون خودم؟
happy valentine عزیزم واست آرزوی بهترینها رو دارم
دوست دارم

سلاااااااااااااااااااااااااااام خوبم مریم جونم
ولنتاین مبــــــــــــــــــــــارک
حال میکنی چقدر زبان بلدم
واااااااااااااااااااااای مرسی از آرزو های قشنگت عزیزم
ای بلا حتما وبت یه خبرایی هست هااااااااااااا

مه لقا دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 23:23 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام...
خوبی عزیزم؟؟؟؟
اقای حامی داره برای فوق بالینی میخونه؟؟!!!!!!!
ای ول بابا...
پروین منم بالینی رو خیلی دوست داشتم اما اینجا نداشتش
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انشاالله ما هم بتونیم فوق بالینی بخونیم
نمیدونم میشه یا نه؟؟؟؟؟
انشاالله که بشه
فدای تو

سلام مه لقا جونم
خوبم بلا
اینجوری که خودشون گفتن آره
منم وقتی کامنت شون رو دیدم گفتم ایول!!
مه لقا منم بالینی رو دوست داشتم ولی پیام نور نداشت!!
حتما دانشگاه امکانش رو نداشته دیگه!!خوش بین باش
انشاالله که بتونیم برای ارشد بالینی بخونم البته نمیدونم میشه یا نه!!!
انشاالله که بشه!
حالا یکی نیست بگه بچه برو اول کارشناسی ت رو پاس کن بعد به فکر ارشد باش!!!
خب علاقه اس دیگه یهو میجوشه!
قربونت برم عزیزم

سحر‏@‏‏>‏--- دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 23:44

سلام عسلم باز دیر اومدم امان از افکار منفی

سلام سحر جون جون خودم
بالاخره اوووووووووووووووووووومدی هااااااااااا
بلا دیر میای دلم میگیره هااااااااا
چرا انقدر دیر دیر میای؟؟؟؟!!!
نکنه خبراییه؟؟!!
واقعا امان از این افکار منفی که هی میان سراغ آدم
سحر جونم خیلی خوشحال شدم کامنتت رو دیدم
دیگه دیر نیای هاااااااااا
بوس

مه لقا سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 21:58 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام....
خداهیچکس رو بی پول نکنه الهی امین....
فدای تو
من نمیدونم اقای حامی بالینی میخونه اینجا تو وب شما خوندم که نوشته دارم برای فوق بالینی میخونم
حالا نمیدونم دارن برای فوق بالینی میخونن یا برای فوق لیسانس بالینی!!!!چی گفتم
انشاالله هممون شاد باشیم گرچه میدونم دعای بی مزه ایی....

سلام مه لقا ی گل
یه بار دیگه اللهی آمین!!!
خدا نکنه بلا
مه لقا من یه نفر ام
حالا میرم از خودشون سوال میکنم!!
بالاخره نمیشه آدم سوال داشته باشه اون وقت نپرسه که
شاد بودن خیلی دعای خوبیی
شاد به نظر تکراری بیاد اما خیلی دعای خوبیه

محمود عراقی چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:26 http://mahmoodaraghi.parsiblog.com

سلام
چرا قهر میکنید باور کنید من تقصیر ندارم
در مورد گل یخ نمیدون شما گلهای یخی دیگر منظورتون هست یا نه اما منظور من اتو وب و تو اون عکس اون گل بود نه چیز دیگه...بهتره فکرتون رو زیاد درگیر نکنید....اگه اون گل ما گل یخ نیست پس شما اسمش رو هر چی میخواهید میتونید بگذارید
در مورد زمان عکس هم بله اگه کمی دیر میشد اصلا گلی وجود نداشت
دونفر از دوستان رادیویی هم گفتند که تو عمرشون اصلا برف ندیده اند و یکی گفت فقط یک بار دیده من فکر کردم شوخی میکنند ولی انگار راست میگفتند...اخه اونها اسمک زمستون رو با چه حسابی زمستون میگذارند وقتی برف وبارونی نیست...من هم گیج میشم با این کارها...خب اسم زمستون رو برای این گذاشته اند زمستون چون برف داره آدم برفی داره سرما داره خب
در مورد مردمان پولدار هم نمیدونم چی بگم...اینجا واقعا عدالت برقرار هست هم پولدار و هم بی پول هم خودشان و هم بچه هاشون با هم تو یک جا میتونند برف بازی کنند....
شما هم موفق باشید

سلام.
نه من قهر نکردم!!!شوخی کردم
من تا حالا گل یخ ندیدم تا حالا تو عمرم اولین عکسش رو توی وب شما دیدم یعنی چی من فکرم رو درگیر نکنم!!!منم چون نمیدونم همون گل یخ میگم پس خیلی به موقع رسید هااااااا
بنده خدا ها وضع شون از ما بد تره
الان هوا مثل بهاره!!! اصلا انگار نه نگار که زمستونه!!!
در مورد آدمای پولدار همون آدم هیچی نگه بهتره
خوش به حال شما
ممنون. شاد باشید و سلامت

ندا چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:13 http://neda94.blogfa.com

سلام عزیزم.
آپم
.
.
و
.
.
منتظرت...

سلام ندا جونم
الان بدو بدو میام

وحیده چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 13:45

سلااااااااااااااااام!
چه طوری؟! انشاالله که عالی باشی!
بابا چه خبره!!! مملکت ریخته به هم!!!
بد جور دارن آرامشمون رو مختل میکنن!!!؟
اینا اصلا به ملت فکر نمیکنن فقط به فکر منافع خودشونن!!!!!!
راستی میل عزت نفست رو گرفتم ولی حالم قمر در عقرب بود دلم نیومد اون موقع بخونمش!!
همین الان هم جواب دفتر خاطراتم رو خوندم!!
شاید یه کم جواب دادنم طول بکشه ولی سعی میکنم زودی جواب بدم!!
آخه اگه جواب ندم حرفام تو دلم میمونه بعدشم بوووووووووووم!!!!!!؟
انگار این برنامه کلاسی اومده ولی هر چی تلاش میکنم برم تو قسمت برنامه ریزی سایت نمیشه!!!!
از بس که شلوغه!!!آخه این چه سایتیه؟!!!
تونستی یه چکی بکن شاید فرجی شد!!!
دووووووووووووووووست دارم!
بوس.بوس.بوس!

سلام بلا
خوبم بلا. دیگه رو ابرا پشتک و وارو نمیزنم
بدون تو صفایی نداره
اینا خوشن!!حال میکنن هی مملکت رو میریزن بهم
کسی به فکر مردم نیست که
آخی! بخونش حالت بهتر میشه
وای جواب دادن طول میکشه؟ من میل میخوام آره جواب بده نزار چیزی توی دل بمونه واقعا برنامه کلاسی اومده؟؟
آخه تا ۳۰ ام هنوز انتخاب واحده
حالا میرم میبینم چه خبره
سرعت اینترنت رو آوردن پایین تا یه وقت خدایی نکرده مردم به راه های بد بد کشیده نشن
خییییییییییییییییییییلی دوست دارم بلا
ماچ ماچ ماچ

مه لقا چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 22:32 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام....
عزیزم مگه پیام نور غیر از دانشگاه ملی هستش؟؟؟؟زیرشاخه دانشگاه ملی بابا...
چقدر خودتو دست کم گرفتی
تو میدونی پای مدرکش مهر دانشگاه ملی میخوره؟؟؟؟؟
منم مثل شمام عزیزم...
اتفاقا بچه های پیام نور سخت کوش ترین دانشجوها هستن چون خودشون دنبال درسشون میرن
لقمه اماده نمیدن دهنشون....
بحمدالهی بهترم خداروشکر....
ممنون که به فکر حالم هستی....
پروین من احساس میکنم با اینکه ترم ۴هستم اما هنوز هیچی از روانشناسی نمیفهمم....عذاب وجدان دارم
دوست ندارم مثل خیلیا بیسواد از دانشگاه برم بیرون...
توام مثل منی؟؟؟؟؟؟

سلام مه لقا جونم
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااقعا؟؟؟؟
دانشگاه ملی؟؟؟
ایول اینو قبول دارم که بچه های ژیام نور سخت کوش تر ن
لقمه آماده رو خوب اومدی
خدا رو شکر که حالت بهتره
مه لقا این عادیه! هنوز بخش اصلی قضیه مونده
اینا که ما خوندیم تازه اول راهه
اصل قضیه از ترم ۵و ۶ شروع میشه
منم مثل تو همین احساس رو داشتم اما از یه نفر شنیدم که اصل قضیه تازه از ترم ۵ و ۶ شروع میشه.
یکی از استادا مون میگفت از این کتابا به جایی نمیرسید حتما برید از کتابای دیگه استفاده کنید.
ایشاالله که به جاهای جذابش هم میرسیم
مررررررررررررررررسی مه لقا جونم

maria cullen پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 18:38 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com/

سلام عزیزم به حرفت عمل کردم از سپندار مذگان گذاشتم یه سر بزن

سلام مریم جونم
آخ جونمی جون الان میام
مرسی عزیزمممممممممم

نسیم پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 19:19 http://adatnakon.blogfa.com

سلام سلاااااااااااااااام
چطوری خانم روانشناس/؟
چی خبرا؟
خیلی خوبه مثبت اندیشی اما آخه اگه بذارن مثبت بفکری که نمیذارن

بروزمااااااا

سلااااااااااااام نسیم جونم
جه عجب از این ورا
من خوبم عزیزم
خبرا پیش شماست
درسته بعضی چیزا باعث میشن که نتونیم مثبت فکر کنیم اما اراده ما قوی تر از این مانع ها ست
آخ جونمی الان میااااااااااااااااااااااااااااام

zss جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:34 http://zss20.blogfa.com/

سلام بازم پروین جون...بدو بیا با عکاسی اپمممممممم

سلام zss جونم
آخ جون عکاسی
اوووووووووووووووووووومدم

محمود عراقی جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 13:15 http://mahmoodaraghi.parsiblog.com

سلام بر شما..
در مورد گل یخ زیاد اطلاعات ندارم
اما اونطوری که میدونم گل یخ ممکنه به دانه های بلوری برف گفته بشه که اشکال هندسی دارند و با ذره بین دیده میشه ...که البته من خیلی دیدم
یا مثلا به گلی بگن که با یخ تراشیدن و درست کردن
و یا ممکنه به گلهایی بگن که قبل از عید نوروز تو کوهها اولین بار از زیر برفها در میاد واولین گل بهاری هست...حتی قبل از گل نوروزی در میاد و رنگ سفید یا زد داره
و یا ممکنه به گلهایی بگن که توسط یخ خشک ..خشک میکنند
و یا به این گل من میشه گل یخ گفت...دیگه نمیدونم ببخشید.

سلام آقای عراقی.
چه بد ای کاش به اندازه اطلاعاتی مه در مورد هندوانه داشتید در این مورد هم همینطور بود.
عکسی که شما گذاشته بودید واقعا خیلی قشنگ بود.
ممنون از اطلاعاتی که دادید.
ممنون که دوباره سر زدید.
شاد باشید و سلامت.

violin جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 16:36 http://ariaviolin.blogfa.com

سلاااااااام.عجب وبلاگی
خیییییلی خوشگله
خوشحال میشم به منم سر بزنی
راستی لینکیدمت

سلاممممممممممم
وااااااااای مرسی
چشمای شما قشنگ میبینه
به روی چشم
مرررررررررررسی از اینکه لینکم کردی

گل بسر شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 20:50 http://mahdihosein83.rozblog.com/

خاله جون سلام خوشحالم کردی بهم سر زدی

سلام گل پسر
خواهش منم ممنون که اومدی

وحیده یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 00:43

سلام!
چیه؟!! تعجب نداره!!
آدم تو این مملکت زندگی کنه همین میشه دیگه!!سرش از همه چی گیج میره!!
آخرشم هنگ میکنه! تعطیل میشه!
بابا من چند روزه دارم تلاش میکنم یه میل ساده به تو بزنم نمیشه!!
وایییییییییییی!! میل تو اومده!! یعنی مال منم سند میشه؟؟؟!!!
تلاش میکنم امیدوارم بتونم بفرستم برات!
طومار شد از بس حرفام رو هم جمع شده بود!!
داره سند میشه!!!!! یعنی میفرسته؟؟؟!!!
نشد!!!!! مسخره های...!!!
نمیییییییییخوام!! اعصاب نمیذارن واسه من!!!

سلاااااااااااااااااام
نه خب نعجب نداره! من شاخ در آوردم
آره اگه آدم توی این مملکت زندگی کنه دیوونه میشه
با این وضعیت باید توی دنیای خودت زندگی زندگی کنی تا بهت آسیب نرسه
وحیده جی میل منم باز نمیشهههههههههههههه
از دیشب تا حالا دارم سعی میکنم جی میلم رو باز کنم اما نمیشه
کلا دارن همه راه ارتباطی رو میبندن
خوبه میشه تلفن زد
آخی بیا یه دیدار حضوری بزاری همه طومار ها تو برام بخون منم داره حرفام جمع میشه هااااااا
ولش کن حرص نخور بلا
تازه چند روز دیگه هم دانشگاه شروع میشه بیشتر همدیگر رو میبینیم
دووووووووووووووست دارم بلا انقدر اعصابت و خراب کردن که یادت رفت بگی فعلا!!!
ولی من میگم: تاااااااااااااااااااا ززززززززود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد