شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

برای هم!

سلام دوستان گلم!


این شعر رو تقدیم میکنم به دوست جون گلم وحیده جونم.


انشاالله که همیشه شاد و سلامت و موفق باشی گلم


بیا تا مونس هم، یار هم، غمخوار هم باشیم

انیس جان غم، فرسوده ی بیمار هم باشیم

شب آید، شمع هم گردیم و، بهر یکدگر سوزیم

شود چون روز، دست و پای هم، در کار هم باشیم

دوای هم، شفای هم، برای هم، فدای هم

دل هم، جان هم، جانان هم، دلدار هم باشیم

بهم یکتن شویم و  یکدل و یکرنگ و یک پیشه

سری در کار هم آریم و، دوش بار هم باشیم

حیات یکدگر باشم و، بهر یکدگر میریم

گهی خندان ز هم، گه خسته ی افکار هم باشیم

به وقت هوشیاری، عقل کل گردیم بهر هم

چو وقت مستی آید، ساغر سرشار هم باشیم

جمال یکدگر گردیم و عیب یکدگر پوشیم

قبا و جبّه و پیراهن و دستار هم باشیم

غم هم، شادی هم، دین هم، دنیای هم گردیم

شده قربان هم از جان و، منّت دار هم باشیم

یکی گردیم در گفتار و در کردار و در رفتار

زبان و دست و پا، یک کرده خدمتکار هم باشیم

نمی بینم، به جز تو همدمی ای (فیض) در عالم

بیا دمساز هم، گنجینه ی اسرار هم باشیم

فیض کاشانی 


شب نوشت:شرمنده همه دوستان به خاطر تأخیر در بروز کردن
نظرات 6 + ارسال نظر
سحر شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:30 http://donyayejvooni.javanblog.com/

اول ....

سلام ... خوش بحال وحیده جون که تو اینقده دوستش داری ....شعر قشنگی هم براش و برامون گذاشتی مررسی .. منم برا وحیده جون آرزئوی موفقیت دارم ... دوست تو دوست منم هست... حالا یه وقت فضولی نباشه ؟ ! چی شده که براش تقدیم کردی ؟؟

[:S004

سلام سحر جونم تو همیشه اولی بلاخوش به حال من که رفیق به این خوبی دارم
خییییییییییییییییییلی خوشحالم که شعر ور پسندیدیمرررررررررررررررررسی سحر جونم
اینجا همه دوست هم ن فضولی چیه
چون که خییییییییییییییلی دوسش دارم
سنگ صبورمهیه دوست واقعی
بالاخره تونستم آپ کنم
مرررررررررررررررررررررررسی که اومدی
دووووووووووووووست دارم

وحیده شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 20:55

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!
فدای پروین جووووووووووووون گلم بشم من!
به خدا شرمنده ام کردی خانوووومی!
انتظار همچین آپی نداشتم بلا!
به جرأت میتونم بگم بعد از اون ماجرایی که خودت میدونی،حتی یه قطره اشک هم نریختم چون لایق ندونستمش! ولی الان بعد این چند وقت فشار و ناراحتی با دیدن این آپ اشک ریختم و اشک ریختم! اونم اشک شوق! شوق اینکه رفیقی دارم که احساساتم رو درک میکنه و به حرفام گوش میده و سعی میکنه راه حل پیش پام بزاره!
فدای تو رفیق گلم، دل به دل لوله کشیه دیگه!آخه تو هم سنگ صبور منی عزیز دلم!
بدون که همیشه برام عزیزی و تو دلم همیشه جاته!
امیدوارم بتونم جبران کنم! تمام سنگ صبور بودن ها و آرامش دادن ها و کمک کردن هاتو!
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم رفیق!

منم برات نهایت آرزوهایی رو دارم که تجربه کردنشون به صلاحته خانوووووووووومی!

بالاخره گل سر سبد مجلس تشریف آورد
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام به روی ماهت بلا
خدا نکنه عزیزم دشمنت با اونی که خودت میدونی شرمنده خب غافل گیری بود دیگه
اشک هات رو برای کسی نگه دار که ارزش داشته باشه!حیفه آسمون چشم و دلت ابری و بارونی باشه ای جان دلم به قول دکتر میثاق جون مون:
نتراود اشک از چشم تو هرگز /مگر از شوق زیاد
قربونت برم عزیزم من اول با حرفای تو جون گرفتم حرفای خودت رو به خودت گفتم
خودت استاد انرژی مثبتی گلم
آره لوله کشیه اونم از جنس عالی ش
که هیچ گونه ترکیدگی یا نشتی پیدا نکنه
مطمئن باش که جبران میکنی
وحیده انرژیم صد برابر شد و قتی این همه خوشحالیت رو دیدم
ایشاالله همیشه ذوق زده باشی و شاد و سلامت
دیوووووووووووووووونه تم
مررررررررررررررررررررسی عزیز دل برای آرزو های قشنگت
دوسسسسسست دارم بلابازم بیا
حال کردی قافیه رو
تا زود زود زود...

وحیده یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:10

سلاااااااااااااااااااام!سلاااااااااااااااااااااام!
چه طور مطوری؟!!
من که خیلیییییییییی حالم بهتره! گوش شیطون کر، اگه خدا بخواد ،الان به اون حال معروفم نزدیکم!!
اشک هام رو برای اونی نگه داشته بودم که ارزشش رو داشت! ارزشش رو داشتی عزیز دل خواهر!
من عاشق این گفتهء میثاقم! میثاااااااااااااق!
اگه جبران نکنم که وحیده نیستم! یه آبان ماهی اصیل هر خوبی که بهش بشه رو دو برابر جبران میکنه و هر بدی رو هم دو برابر تلافی!!!!
پس در رابطه با یک آبان ماهی باید احتیاط کرد تا اون بدی نبینه!! آخه بنده خدا هم دست خودش نیستا!!طبیعتش این جوریه!!؟
البته من خیلی سعی دارم که نسبت ها رو عوض کنم!! مثلا خوبی رو بکنم سه و بدی رو بکنم یک!! یا خوبی چهار و بدی صفر!! ولی خب طبیعته دیگه کاریش نمیشه کرد!!!؟
من و تو دو نفری هستیم که طرح الهی زندگیمون به هم گره خورده و پیش از اینکه به زندگی بیاییم با هم پیمان بستیم که سنگ صبور هم و انرژی بخش و آرامش دهنده هم باشیم!
پس تعجبی نداره اگه از انرژی گرفتن من انرژی بگیری خانوووووووووومی! چون منم از انرژی گرفتن تو انرژی میگیرم بلا!
یکی منو از بالا منبر بیاره پایین!!!!!
تا منبر بعدی، فعلا...

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام وحیده جونم
خووووووووووووووووووووووبم
خدا رو شکر که حالت خیلی بهتره
ایشاالله که بهتر و بهتر هم میشی
ایشالله به همون حال معروفت هم میرسی
قربون تو عزیز دل انقدر که اشکای تو ارزش دارن من ندارم حالا فکر کردی به همین راحتی ها دست از سرت بر میدارم؟
ای جان میثاق حالا باید ت این 5شنبه صبر کنیم
این چند وقت که نبودی جای کامنت هات خییییییییییلی خالی بود
آبان ماهی اصیل این کار رو میکنه اما وحیده نسبتش رو عوض میکنه چون عاشقه
در رابطه با یک آبان ماهی گل مگه آدم میتونه یا دلش میاد که بدی هم بکنه؟؟ اگه هم بدی بکنه حقه شه که دوبرابر تلافی ببینه
شناختن همین طبیعت هاس که کمک میکنه تا بیشتر خودمون رو بشناسیم و بهتر تصمیم بگیریم
ایول طرح اللهیواقعا حرفت رو قبول دارم
ما از انرژی گرفتن هم و کائنات هم از انرژی گرفتن ما و بعد دوباره تشدید همین انرژی
الان همه از گفته هات بیهوش شدن از بس ذوق کردن دوباره بیا بالا منبر
منبر کلاسش پایینه بگو سمینار
تا زود برای سمینار بعدی
دوووووووووووووووووووووووست دارم زیاد زیاد

سهیل یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 15:36 http://setareyesoheyleman.blogfa.com

سلام . بهتون یه خسته نباشید و خداقوت میگم به خاطر اینکه ایام سخت امتحانات رو پشت سر گذاشتین و تبریک میگم به خاطر این که یه دوست واقعی دارین . منم این شعر فریدون مشیری رو بهتون تقدیم می کنم و امیدوارم دوستی هاتون پایدار باشه و شاد شاد شاد باشید ...

زندگــــــــــــــــــی گرمی دل های به هم پیوسته است
تا در ان دوست نباشد همه درهــــــــــــــــا بسته است
شاد باشید

سلام آقا سهیل صفا آوردید
خیلی ممنون بابت خدا قوت وافعا کم آورده بودم توی امتحانا خیلی خسته شده بودم
ممنون بایت تبریکواقعا خدا رو شکر میکنم که دوستای به این خوبی دارم
عاشق شعرای مشیری ام واقعا که سلیقه تون حرف نداره
پایدار باشید و پیروز و شااااااااااااااااااااااااااااااااد
ممنون از حضورت تون

ستاره ی تنها سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 19:35 http://be-sadegie-sokoot.blogfa.com

سلااااااااااااااام پروین جونم! خوبی؟!

چه شعر زیبایــــــــــــــــی! خوش به حال وحیده جون که دوست به این خوبی داره!



***شاد باشی***

سلاااااااااااااااااااااااااااااااام عزیز دل خودم
خووووووووووووووووووووووووبم
تو چطوری؟
چشمای نازت زیبا میبینه
خووووووووووووووش به حال من که دوست به این خوبی دارممرررررررررررررررررررررسی
شاد باشی و پیروووووووووووووووووووز

رها پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 16:14

سلام
حال شما
ا.خوبی انرژی ی ی ی ی ی
اومدم مهمون بازی شماهم لطف کنید تشریف بیارین

سلام رها خانوم
حال ما بسی خوب و خوش است
وای انقده حال میکنم که بهم میگن انرژی
دید و باز دید عیده ؟ شما پیشواز رفتی
باشه الان بدو بدو میااااااااااااااااااام مهمونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد