شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

مولای عشق


سلام دوستان عزیز.

این شعر رو تقدیم میکنم به همه شما عزیزان.

                                        

ظهر خون مولا به تسبیح و نماز                   

در میان خیمه ها راز و نیاز


محشری شد چون وضو سازد به خون

قبله اش عشق است و تسبیحش جنون


کربلا سجاده ی مولای عشق

روی دوشش آتشین شولای عشق


قدسیان آسمانی سوختند

چشم بر مولای محشر دوختند


پس به تکبیر در رکوع آمد به ناز

گفت یارب من حسینم در نماز


گویدش یارب ذبیح الله منم

پاره پاره قطعه قطعه این تنم


هر نفس ذکرم فقط نام تو باد

مست مست از دُردی جام تو باد


تن که ارزان است گو جان میدهم

هرچه خواهی تو بگو آن میدهم


خوانمت امروز در میدان جنگ

آن زمان بارد به رویم تیر و سنگ


امتحانم کن که چون عاشق شدم

بی کفن بی سر ترا لایق شدم


مهر تو گردد به جان من فزون

چون ببینم کودکانم غرق خون


کو قیامت تا تماشایم کند

کو توانی تا که حاشایم کند


مهر تو گردد به جان من فزون

چون ببینم کودکانم غرق خون


کو قیامت تا تماشایم کند

کو توانی تا که حاشایم کند


ظهر خون مولا به تسبیح و نماز

در میان خیمه ها راز و نیاز


محشری شد چون وضو سازد به خون

قبله اش عشق است و تسبیحش جنون        


کربلا سجادهء مولای عشق

روی دوشش آتشین شولای عشق


قدسیان آسمانی سوختند

چشم بر مولای محشر دوختند



شب نوشت:برای دانلود از لینک مستقیم این جا کلیک کنید.


اگر احیاناً لینک بالا کار نکرد روی این کلیک کنید! بعد گزینه ی download now رو بزنید و 20 ثانیه صبر کنید و.....


اگه زبونم لال بعد از دانلود  باز نشد،خودتون  یه  mp3.  تهش بزارید .


نظرات 34 + ارسال نظر
zss چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 00:57 http://zss20.blogfa.com/

این شبا هر جا رفتی و هر جا نرفتی هر چقد دلت حال خوبی شد مار دعا کنیییییییییی...

وحیده چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:27

سلاااااااااااااااااااااام نانا!
چه شعر جالبی! چه قدر فضای خوبی داشت!
خیلی خوبه که با مناسبت ها جلو میری! خیلی ها این کارو نمیکنن!
چه حال و هوایی داره؟اشکم دراومد! منم که آماده گریه!!!!!؟
ولی واقعا ای کاش به جای یاداوری تشنگی و جراحات امام حسین(ع) یه کم بیشتر از افکارش برای ما نسل سومی ها میگفتن!
راستی حالم خیلی خوبه!دوباره ۱۰۰٪انرژی پٌر!؟
اثرات سخنان دکتر پروین بودا!
دوووووووووووووست دارم نانا!
تو این شبای عزیز برام دعا کن خانومی!

سلام عسل خودم
آره شعرش خیلی خوووووووبه.خیلی دوسش دارم
خوشحالم که پسندیدی عزیزم
ببخش نانایی نمیخواستم اشک کسی رو در بیارم
ولی خب خودمم گریه کردم
آخه عزیز دلم من این شعر رو گذاشتم چون به نظرم عشق امام حسین به خدا توش موج میزد.وبازم به نظر من عشق به خدا اصلی ترین و بزرگ ترین پیام امام حسین بود.
منم خودم نسل سومی ام چیز زیادی نمیدونم که بخوام برای عزیز دلم هم بگم.ولی به روی چشم سعی میکنم تا حدودی بتونم این کار رو بکنم نفس
چقده خوب که انرژی ات ۱۰۰ درصد شده بلا
بیشترش به خاطر استادی خودت بود عزیز
خوشحالم که تونستم کمی بهت کمک کنم
دوووووووووووووووووووووووست دارم نفس
به روی چشم گلم.محتاجیم به دعا
تا زود یادت نره....

ستاره ی تنها پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 http://be-sadegie-sokoot.blogfa.com

سلام.
شهادت امام حسین (علیه السلام) و یارانشان تسلیت باد.

شعر قشنگی بود.

من آپم.

سلام ستاره عزیزم.
من هم تسلیت میگم عزیزم.
خوشحالم که پسندیدی.خودم خیلی این شعر رو دوست دارم.
الان میام گلم.

maria cullen پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 13:01 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com/

سلام عزیزم خیلی شعر قشنگی بود
التماس دعا

سلام عزیز دل.خیلی زیباست.خیلی این شعر رو دوست دارم.
چشم.محتاجیم به دعا.ممنون عزیز که اومدی.

مه لقا پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 22:08

سلام عزیزم..
تسلیت میگم بهت این ایام رو...

سلام به عزیز دلم مه لقا.
من هم بهت تسلیت میگم عزیزم.

منم رضا پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 23:39

آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم.

الان میام رضا خان.

آرزو جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:15 http://www.zir-yek-saghf.blogfa.com

با سلام دوست گرامی
وبلاگ زیر یک سقف امشب چی گذشت؟ با موضوع (ارتباط قبل از ازدواج با عشق.برای شناخت بیشتر) بروز شد
منتظر حضور گرمتون هستم دوست عزیز
اگر سوالی.پیشنهادی.انتقادی.خدایی نکرده مشکلی دارید با من در میون بگذارید من با استفاده از منابع معتبر حتما پاسخ سوال شما رو خواهم داد
در ضمن خواهشمندم هنگام ثبت آدرس وبلاگ/وب سایت صحیح آن را وارد کنید
متشکرم!

سلام دوست عزیز.
چه اسم جالبی برای وب سایت تون انتخاب کردید.
حتما سر میزنم.ممنون از حضورتون دوست عزیز.

حاج زنبور در به در جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 http://www.sabok-ball.blogfa.com

سلام بر لبان تشنه ی حسین(ع)

عاشورای حسینی بر شما دوست عزیز تسلیت باد

http://www.filesara.com/files/cyu6befww66wdenf0d.jpg

سلام حاج زنبور خان عزیز.
من هم به سهم خودم این ایام رو به شما تسلیت میگم.
ممنون عکس بسیار زیبایی بود.
پیروز باشید و سربلند.

سایه جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 14:34 http://www.Kiana86.blogfa.com

سلام!!
خوبی؟؟؟
من سایه هستم .. متولد سال ۱۳۷۳ .. در سرزمین زیبای خدایم (مازندران)متولد شدم !!! فقط خودمو تا این حد معرفی کردم !!!امیدوارم به وبم سربزنید !!
منتظر حضور سبزتون هستم!!
وب قشنگی داشتید!!
فعلا بای
میبوسمتون از راه دور

سلام دوست عزیز.
ممنونم که خودتو معرفی کردی.
من طهران زندگی میکنم.همینجا هم متولد شدم.
حتما میام سر میزنم
وبم قشنگ بود یعنی الان دیگه نیست؟!!!!
ممنون از لطفت.خجالتم میدی
موفق باشی عزیز.

من رضام جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 16:25

اینی که واسه دانلود گذاشتی جیه؟!

اینی که گذاشتم آهنگ همین شعره اس که علیرضا عصار خونده اش.

اناهیتا جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 17:17 http://www.presentofgod.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیییییییییییییییییییییییزم

مرسیییییییییییی از شعر خیلی قشنگت....و خیلیییییی مرسی که تند تند بهم سر میزنی

بووووووووووووووووووووووووووووووووووس..بای

سلام آناهیتای عزیز.
خواهش دارم
چشمات قشنگ میبینه بلا.
بازم میام سر میزنم.
مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ.بای

رضوانخواه شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 00:44 http://www.rezvankhah.ir

سلام دوست خوب خود خودم.خوبی .چه خبرا .تحوبل نمیگیری .نکنه سیم تحویل پاره کردی


ناکامی یعنی تاخیر ،نه شکست !
مسیر انحرافی موقت است نه کوچه بن بست !
تجربه تنها معلمی است که اول امتحان می گیرد و بعد درس می دهد.
هیاهوی کودکانی که از مدرسه باز می گردند ،زیباترین موسیقی دنیاست

سلام دوسست عزیز.خدا رو شکر که حالتون خوبه منم خوشحالم.خبر که سرم شلوغه
عجب جملات زیبایی.موافقم دربست
ممنون از اینکه بهم سر زدی
میام منم

وحیده شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 13:14

سلااااااااااااااااام!
عزیز دل خواهر چه طوره؟!
من که چهارراه شدم!!!!؟ میلتو چک کنی متوجه میشی!!
منظورم به آقایون مسئول بود نه تو نانایی!!!؟
چرا به خودت گرفتی!!!؟
چه قدر خوبه که ما از خوشحالی همدیگه خوشحال میشیم!
امیدوارم تو هم همیشه شاد شاد شاد باشی طلا!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
من که تموم عمرمو پای دلت گذاشتم
چشماموازچشمای تو یه لحظه برنداشتم
چه طور دلت اومد بری٬عشقمو جا بزاری؟
اون همه التماسمٌ حتی به روت نیاری
یه شب که بارون گرفت٬تنها میشینم
تو کوچه شاید تو رو بازم ببینم
یه شب که بارون گرفت٬یادت میفته
که هیشکی مثل من از٬عشقت نگفته
فکر و خیال من از سرت
رفته بود انگار تازگی
هر چی نگاه تو میکردم
حرفی نداشتی که بگی!
حس میکردم دیگه تودلت
جایی نداره عشق من
سوختمو ساختم با غمت
سخته چه قدرتنها شدن
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خیلیییییییییییییی دوست دارم نانا!
تا بعد...

سلام خوشمل بلا
خووووووووووووبم عزیزچهار راه
میلومو چک میکنم
آخه خیلی مستقیم گفتی یه لحظه به خودم شک کردم
آره خیلی خووووووووووووووووبه
ممنون گلم تو هم همینطور
آخ جونمی جون بازم شعر
خیلی میدوسمت وحیده جون جونم
تا زود....

ارام شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 17:01 http://www.asaeednejad.blogfa.com

سلام عزیزم ممنون که سر زدی

دوست دارم همدیگرو لینک کنیم تا کسای بیشتری بتونن از مطالبم استفاده کنن و همچنین...

چرا بچزم منم خودم دانشجوم.

سلام آرام جون
با کمال میل این کار رو انجام میدم
آخ جونمی یه دانشجو به دوستان دانشجوی اضافه شده
بیا بازم آرام عزیز

اناهیتا شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 19:40 http://www.presentofgod.blogfa.com

سلام عزیزم....من اپم

سلام آناهیتا جونم
اووووووووووووووومدم

بیتا شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 19:59 http://khaste-nabash.blogsky.com

سلام دوست خوبم
شعر زیبایی بود ممنون واسه لینکی که گذاشتی...روزهای محرم آدم به آدم حال و هوای دیگه ای میده...همیشه موفق باشی

سلام بیتا جونم
خوشحالم که پسندیدیش
درسته محرم آدم روی زمین نیست همه جا آسمون میشه
پایدار باشی عزیز

سهیل شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 21:18 http://setareyesoheyleman.blogfa.com

سلام . تسلیت میگم ماه محرم رو بهتون . عزاداریاتون قبول. شعر بسیار زیبایی گذاشتین . افرین به حسن سلیقه تون . من این شعرو خیلی دوس دارم . موفق باشید

سلام آقا سهیل
منم تسلیت میگمممنونم شما لطف دارید.
خوشحالم که شما هم این شعر رو دوست دارید.
پایدار باشی

دریا یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:29 http://darya2012.blogfa.com

سلام شعرت خیلی زیبا بود مثل خودت مرسی که

به کلبه دوریشی من سرمیزنی امید وارم همیشه موفق

و پیروز باشی.

سلام دریا جوووووووووون خودم
ممنون دریای عزیزم.چشمای نازت قشنگ میبینه
ببخشید عزیزم که دیر به دیر میا
ممنونم عزیزم که اومدی

پایدار باشی و سلامت

ارام یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:50

سلام ممنون که سر زدی

به به آرام عزیز
وظیفه بود عزیز
منم ممنون که میای پیشم

هیچ مهم نیست یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 13:08 http://www.mohemnisthich.blogfa.com

چنانت دوست میدارم ؛ که گر روزی فراق افتد
تو صبر از من توانـی کرد و من صبر از تو نتـوانم

فراقم سخـت می آید و لیـــکن صبــر مـی باید
که گر بگریزم از سختی ؛ رفیق سست پیمانم

شبان آهسته می نالم مگر دردم نهـان مـــاند
به گوش هـــر که در عــالم رسیــد آواز پنهانم

من آن مرغ سخن دانم که در خاکم رود صورت
هنــوز آواز می آید ؛ به مــعنـــی از گلستانـــم


سلام دوست مهربانم . جای شما خالی . امروز با یک دوست عزیز و بهاری همراه بودم . چقدر زیبا بود ؛ مشایعت بهاری گرم ؛ در یک صبح سرد پاییزی . هوا تازه تر شد ؛ صبحانه خوشمزه تر شد ؛ آسمان سرد بود و نان ؛ چقدر داغ !!! و مغز بی ظرفیتان ؛ از لذت این داغی و سردی ؛ ترک خورد . ( مهم نیست ؛ خودش به زودی جوش میخورد )

دوستدار شما

شاد باشید و عاشق [گل]

سلام جناب استاد.
خیلی خیلی خوش اومدید.شما با حضورتون روحم رو شاد میکنید.
شعر بسیار زیبایی هست.واقعا ممنون.
چقدر شما زیبا صحبت میکنید.خوش به حال دوست شما.
مصاحبت با دوست واقعا لذت بخشه.چه روز خوبی رو داشتید.

و مغز بی ظرفیتان ؛ از لذت این داغی و سردی ؛ ترک خورد . ( مهم نیست ؛ خودش به زودی جوش میخورد )

شما خیلی مهربون هستید.ممنون از حضور گرم شما.
پایدار باشید و برقرار استاد عزیز.

سایه یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 16:36 http://www.Kiana86.blogfa.com

سلام عزیزم!!!
خوبی؟؟؟؟ مگه میشه کسی که با ما مازندرانیها میگذره و خوب نباشه؟؟؟!!!!هههههههههههههههشوخی کردم
ممنونم که به وبم سر زدید!!!!
اسمم سایست!!!به عشق کیانا براش وب درست کردم!!!عکسش تو وبم هست!!

وبتون خیلی قشنگه!!!مخصوصا متنش!!
چرا پروفایلتون باز نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی میبوسمتون
فعلا تا بعد

سلام مهربونم
خووووووبم.درسته حرف شما رو قبول دارم
خواهش دارم عزیز.
چه اسم زیبایی دارید.به عشق کیانا.متوجه عکسش توی وبلاگ تون نشدم.میام حتما بازم سر میزنم.
ممنون چشمای شما قشنگ میبینه.
من متنی برای پرو فایل نذاشتم!!!
خیلی ممنون
تا یعد...

محمود عراقی دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:30 http://mahmoodaraghi.parsiblog.com

سلام
اومدم اینجا شب بخیر بگم
شب شما هم بخیر

سلام آقای عراقی.
هرچند که دارم دیر جواب میدم اما شب تون قشنگ.
ممنون که اومدید.

امیر پورصادق دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:52 http://www.slpuswr.blogfa.com

با سلام می تونید برای دیدن این سوالاتی که از ما کردین به وبلاگ دکتر رفیعی مراجعه کنین.


www.drrafiee.blogfa.com

سلام خیلی ممنون که راهنماییم کردید.
وبلاگ آقای دکتر رفیعی واقعا عالی بود.بازم ممنون.

رضا سپه وندی دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 15:50 http://rsepahvandi.webloghaa.com

سلام خوبی؟
دیگه خبر نمیکنی آپی
بی معرفت!!!
من با متنی به نام عمو یارانه آپم
دوست دارم نظرت مثل همیشه بدونم
با اینکه غهرم!!!!
میبینمت ها!!!!

سلام.خوووووووبم.
ببخشید.این دفه خیلی سرم شلوغ بود.نتونستم کسی رو خبر کنم.
الانه میام سر میزنم.ممنون که خبر کردی.
نه دیگه غهر نباش!
اومدم.

بهاره جعفرزاده دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 16:24 http://bahareh1369radio.parsiblog.com

سلام پروین چطوری؟

راستی بهترم

بابا وبلاگ هنرمند

این آپ قدیمیت چشممو گرفت

آخه کیک و شکلات دیدم دیگه بقیه آپاتو ندیدم

سلام بهاره جونم
خدا رو شکر که بهتری
ای بابا شرمنده میکنی بهاره جونم
آخی خب یه پست جدید میزارم با یه عالمه شیرینی
منم بد جوری عاشق کیک و شکلات ام.
بازم بیاااااااااااااااااااااااااااااا

نونوچه دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 17:43 http://nonoche.blogsky.com

یووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووو به پروین جونم
خاله کم پیدا شدیاااااااااااااااااااااااااااااااا
بوووووووووووووووووووووووووووووووووس

هوووووووووووووووووووورررررررررررررررررا نونوجونم برگشتهنونو الانه میام زیاد پیدا میشم
ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ

ندا دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 20:55 http://neda94.blogfa.com

سلام روانشناس عزیز.
از شعرت خوشم آمد بسی زیبا بود.
آپ کردم.
منتظرت هستم.

سلام ندای عزیزم.
خوشحالم که خوشت اومده
اووووووووووومدم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 00:43

پروین جان تولد گرفتم بدو بیا


قربونت بشم

بهاره جونم اسم آدرست کوووووووووووو؟؟؟؟
حالا تولد گرفتی من به چه آدرسی بیام
میااااااااااااااااااام الان
خدا نکنه عزیز

zss سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:11 http://zss20.blogfa.com/

سلام...یه اپ کوچولو کردم..منتظرم

به به ZSS جان
اوممممممممممممممممدم الانه

ارغنون سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 14:14

سللللاااامممممممم......خوبییییییی؟؟؟؟
خیییلی قشنگ بود......

سلاااااااااااااااااااااااام ارغنون
خوووووووووووووووووووووبمتو چطوری؟؟
چشمای نازت قشنگ میبینهممنووووووووون

محمد جواد سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 14:25 http://www.margeyakhi.blogfa.com

سلام...

درود بر شما...

از اینکه یاد من کردید متشکرم..

همیشه سبز باشید

زنده باد ایران و ایرانی

سلام.
ممنون از حضورتون.
خواهش میکنم آقا جواد.
روز تولد تون بود باید میومدم.
ممنون.
شاد باشید و برقرار.
زنده باد ایران و ایرانی

نسرین سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 20:21

سلام یلدا مبارک خوش بگذره به همگی

سلام نسرین جون
امشب بهت خووووووووووووووووووش بگذره
مررررررررررررررررررررسی از حضورت

نیکا پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 22:15

این امیر چقدر بی مزس دوست دارام خفش کنم

نیکا جان این امیر که میگی کیه؟
کیــــــــــــــــــــــــــــــــــــه کیــــــــــــــــــــه؟؟؟؟؟؟؟؟
یهو خفش میکنی خونش میوفته گردنت هااااااااااااااااااااا

حمیدرضا یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 19:28 http://www.hamidrezarahimi.roablog.com

ممنون که سرزدی بازم بیا

خواهش دارم
حتما میام بازم سر میزنم
ممنون از حضورت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد