شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

قدرت تغییر!

می خوام به این سوال ها فکر کنید و جواب بدید!

آیا نتایجی که در زندگی تون گرفتید اون چیزایی بودن که واقعا میخواستید؟

آیا اون ها شایسته شما هستن؟

اگر اونا شایسته شما نیستن،پس الان فرصت مناسبی برای تغییر اون ها نیست؟

تغییرش بدید چون شما قدرتش رو دارید.

قدرت کاملا از درون ماست و به این خاطر است که تحت کنترل ماست.

خیلی از مردم احساس میکنن که قربانی هستن ومعمولا به گذشته اشاره میکنن

مثل بزرگ شدن با پدر و مادر نامناسب و یا خانواده های از هم پاشیده.

ولی باید بگم روانشناسان عقیده دارن که حدود 85 درصد خانواده ها ناکار آمدند!

و این یعنی:شما آنقدر ها هم غیر عادی نیستید.


مثل همیشه منتظر نظرات خوب و ارزشمند همه شما دوستان عزیزم هستم

نظرات 36 + ارسال نظر
دریا سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 00:25 http://darya2012.blogfa.com

سلام آپ خیلی خوبی بود و سوال خوبی پورسیدی

امید وارم همیشه موفق باشی.

سوال باحالی بود پروین جان.





سلااااااااااااااااام دریا جون خودم
چقده خوووووووووووووبه که خوشت اومده
من همیشه این سوالا رو از خودم میپرسم
خوووووووووووووووووووودت باحال تری گلم
شادباشی عزیزم

ستاره ی تنها سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 00:32 http://www.be-sadegie-sokoot.blogfa.com/

سلام عزیزم. خوبی؟
به حرفایی که زدی اعتقاد کامل دارم و همیشه تلاش میکنم تا بهشون عمل کنم.
با یادآوری اونها بهم انگیزه دادی! مثل همیشه با خوندن پستت انرژی مثبت گرفتم!! باید سعی کنم تا به هدفم برسم.


آ آ آ پ پ پ م م م !

منتظر حضورت هستم!

سلااااااااام بلاااااااخوووووووووووووبم
چقده خوشحالم که موافقیبا تلاش حتما به چیزایی که میخوای میرسیچقده خووووووووووووووووب که انرژی مثبت و انگیزه گرفتینمیدونی با این حرفت چه انرژی مثبتی بهم دادی بلاااااااااااااا
اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووومدم

عالیه سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:25 http://www.shahabi-radio.persianblog.ir

سلام گلم نمیای جشن تولد؟؟؟؟
منتظرتما

آخ جون جشن تولد
یادم رفت سلام
اووووووووووووووووووووووووووومدم با یه سبد پر از گل

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:09

سلام
خوب من امدم
من از خودم راضی نیستم
چون به اون چیزی که از خودم می خواستم نرسیدم
البته خیلی دارم تلاش میکنم و می دونم یه روزی بهش می رسم
اینم مطمئنم پدر و مادرم هیچ وقت سر راه موفقعیت من نیستن
به یاد اون جمله قبلیت خواستن توانستن نیست شروعی برای بدست اوردن است من خیلی تلاش می کنم تا به اونن چیزی که می خوام برسم البته خیلی سخته اما من می تونم...........
با اینکه از پدر مادرم دورم اما به عشق اونا روزو شبمو تموم میکنم .....

سلااااااااااااااااااااااام.خیلی خووووووووووووووش اومدی
اینکه آدم از خودش راضی نباشه هم خیلی خوبه چون نشونه تمایل به پیشرفتهوقتی برای رسیدن به چیزی تلاش میکنی مطمئن باش به زودی بهش میرسی
درسته ربط بسیار خوبی دادی
من عاشق این جمله ام :تو میتونی
خدا رو شکر که خانواده شما جزو اون 85 درصد نیستعشق به پدر و مادر
بازم بیاید خوشحال میشمااااااااااااااااااااا

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:11 http://arezoooo.mihanblog.com

یادم رفت اسم وبمو بزارم

دست شما مرسی که آدرست رو گذاشتی

فرزاد عصبی سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:34 http://nice-sms.mihanblog.com

مثل همیشه تووووووووووووووووووووووووپ
بوووووووووووووووووووووووووووووووووود

دوست داریممممممممممممممم
روان شناسسسسسسسسسسس

مررررررررررررررررررررررررررررررسی
اس ام اس های تو که توپ تره
مرسسسسسسسسسسسسسسسسسی
خیلی باحالییییییییییییییییییییی

maria cullen سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:18

سلام عزیزم
راستش من نتایجی که گرفتم دوست داشتم و خوب بوده
نمی خوام بگم همش اما اکثرا خوب بوده.
اما همه ی اینا به خاطر تلاش بوده و در کنارش افکار مثبت برای رسیدن به نتیجه ی دلخواه

سلاااااااااااااااااااام عزیز دل خودم
خب این خیلی خوبهدرسته با تلاش و افکار مثبت میشه به نتایج دلخواه رسید

maria cullen سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:19 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com/

راستی قالب نو مبارک خیلی خوشکله

مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
اینو بیشتر از قبلیه دوست دارم

َsara_H سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:30 http://www.heaven75.blogfa.com

سلااااااااااااااام.
مطلب خیلی خوبی بود.
بر سر سفره ی احساس اگر جایی هست سخن ساده ی مرا جای دهید.
عید قربان بر شما مبارک.

سلاااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااام
ممنون عزیز.خوشحالم خوشت اومده
ممنوووووووووووووووووووووووووووووووووون بابت تبریک عید
با کمی تاخیر منم عید قربان رو به عزیز دلم تبریک میگم
مرررررررررررررررررررررررررسی که اومدی

گل مریم سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 21:10

سلام! واقعا که مطالبتون قشنگه
عجب!
این سوالات چند وقتیه دست از سر من بر نمی داره، هر جا هم میرم هر کس به نوعی یه پست در این رابطه گذاشته!
نمی دونم! شاید حکمتی داره!

سلاااااااااااااااااام.چشمات قشنگ میبینه عزیز ممنون
درست فکر کردی اینا همه اش نشونه اس.
میدونی اینا موضوع هایی که توی زندگی خیلی اهمیت داره و خیلی هم تاثیر گذاره
ممنوووووووووووووووووووووووون که اومدی

دریا سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 21:48 http://darya2012.blogfa.com

سلام مرسی که پیشم اومدی امید وارم همیشه موفق

باشی عیدرا پیشاپیش بهت تبریک می گم.



سلاااااااااااااااااام.بازم خواهش دارم نازنینمممنون عزیزم
من هم با شرمندگی زیاد و با تاخیر عید قربان رو بهت تبریک میگم
پیروز و برقرار باشی

سرگردان سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:08 http://www.sargardan-66.blogfa.com/

سلام بزرگوار
پیشاپیش اعیاد قربان وغدیر راتبریک میگم.والتماس دعا دارم..

به روزم وچشم به راه قدوم سبزتان.:

اگر از مشکلات زندگی خسته میشوید ومی خواهید بدانیید چرا آدم های خوب بیشتر دچار اضطرار وامتحان میشوند
اگرمیخواهید بدانید معنای خلیفـه الله چیست وچرا امام زمان خلیفه است و.....

حتما تشریف بیاورید
التماس دعا
یاعلی
[گل][گل][بدرود][بدرود][گل][گل]

سلاااااااااااااااااااااااامممنون.منم با تاخیر عید رو به شما تبریک میگمبله حتما سر میزنم
ممنون که خبر دادیدبازم به من سر بزنید
محتاجیم به دعایا علی....

مه لقا سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:14 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام پروین جونم...
عیدت مبارک عزیزم

سلااااااااااااام گل قشنگمممنون جیگر
ببخشید با تاخیر عیدت مبارک

رضا سپه وندی چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 00:26 http://RSEPAHVANDI.WEBLOGGHAA.COM

سلام
خوبی؟
مرسی که اومدی
و عیدتم مبارک
تو کف مطلبتم،اما اینکه خانواده ها ناکارامدن از چه لحاظ یعنی همون کمونیسم شوروی که خانواده کلن برچید/؟یا از لحاظ تاثیر روانی؟
راستی میگن همیشه از زبونی که گناه نکردی دعا کن
میبینمت باز
فعلا

سلام.خوووووووووووووووووبمخواهش دارمعید شما هم مبارکالبته با تاخیرمگه مطلب من صابونی بود؟؟؟
حالا کف ردی بپا لیز نخوریکمونیسم دیگه چیه؟؟؟
آخه دلت میاد مطلب به این قشنگی و لطیفی رو به کمونیسم ربط بدی؟؟اصلا مگه ربطی هم داره؟؟
منظور از ناکارآمدی خانواده ها از همه لحاظ بود چه تربیتی و چه عاطفی چه اجتماعی
درسته به خاطر همین هم هست که دعای دیگران در حق آدم زودتر اجابت میشهمیام بازم.تا زود

وحیده چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:07

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!
شه طوری عشق من؟!
من دوباره جفت پا پریدم وسط وبلاگ تو!!!!!!؟
چه در و دیفار جالب انگیزی!!!!!؟ کاغذ دیواریه یا دادی رنگش کردن ناقلا؟!!!!!
این چیزایی که تو زندگیم دارم خوبه ولی واقعا انتظار بیشتری از خودم و پیشامدهای زندگیم داشتم و دارم!!!!
موافقم که قدرت تغییر همه چیز تو خودمونه و کاملا هم به این عقیده پابندم و تا اونجا که بتونم سعیم رو میکنم که اون چیزی رو که انتظار دارم خلق کنم ولی همیشه نمیشه!!!!!!!!! واقعا نمیدونم چرا؟!!!!! نمیدونم اسمش رو چی میتونم بذارم؟!!! تقدیر٬قضا و قدر الهی یا خواست خدا یا ناکارامدی خودمون؟!!!!
شاید ما با اون ایمان و اعتقادی که باید پیش نمیریم!!!؟
ولی من تاثییرات قدرت جذب و تفکر+و...رو به چشم دیدم واسه همین هیچ شکی ندارم که کار میکنه!!
منظورت از ناکارامدی خانواده ها چیه؟!
به نظر من که یه نیمچه روانشناسم تاثیر خانواده بالای ۵۰ درصده!!!! اونم در همه زمینه ها!!! ولی تاثیر خواست و اراده بالاتره ها!!!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ببین چه جوری چشم تو آتیش به پا کرد
ببین چه جوری قلبم رو از من جدا کرد
دیگه نمیخوام از چشمام دورشی عزیزم
نکنه با یکی جز من جورشی عزیزم
کار چشات اینه دل بشکنه
کی میتونه از تو دل بکنه
با تو بودن همه عشق منه
دلم منو برده دل تو
ببین چه جوری چشم تو آتیش به پا کرد
ببین چه جوری قلبم رو از من جدا کرد
بهم بگو دوسم داری میمونی پیشم
بگو دوسم داری دارم دیوونه میشم
کار چشات اینه دل بشکنه
کی میتونه از تو دل بکنه
با تو بودن همه عشق منه
دل منو برده دل تو
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ببخش خیلی طولانی شد!!!!!
میلتم چک کن!
دووووووووووووووووست دارم هوارتا!!

سلاااااااااااااااااااام بلاااااااااااااااااااخوووووووووبم عزیزم
خیییییییلی خووووووووووووش اومدی.وبلاگ من بدون تو که یه چیزی کم داره عسل عمواز در و دیوار خوشت اومدآخه از اون قبلیه ززیاد خوشم نمیومداینو بیشتر دوست دارمکاغذ دیواریهخب خیلی خوبه که راضی هستیانتظار بیشتر داشتن یعنی تمایل به پیشرفت و بهتر شدنهر نشدنی یه دلیلی دارهباید کشفش کنیهمه این گزینه ها میتونه باشه اما بسته به موقعیت میشه یکی از این گزینه ها رو انتخاب کرد.
چه حرفای قشنگی میزنی عزیزم خیلی خووووووبه
منم به تاثیر فکر مثبت و قانون جذب اعتقاد دارم.
ناکارآمدی خانواده در همه زمینه ها:تربیتی،عاطفی،اجتماعی و.....
شکسته نفسی نفرمایید استادبا حرفت کاملا موافقم
تاثیر خواست و اراده بالاتره
این شعر همون آهنگه اس که خیلی دوسش داری
مررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی گلم
من عاشقکامنتای تو ام جیگر بلامیلم رو چک کنم
دووووووووووووووووووووووووووووست دارم زیاد تا
تازووووووووووووووووووووووووود

maria cullen چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:11 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com/

سلام عزیزممممممممممممم
** عید قربان مبارک باشه عزیزم*

سلاااااااااااااااااااااااام خوشمل بلاممنوووووووووووووووون
با تاخیر زیادعیدت مباااااااااااااااااااااااااااارک

ستاره ی تنها چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:39 http://be-sadegie-sokoot.blogfa.com

سلام پروین گله! خوبی عزیییییزم؟!
.::. عید قربان مبارک .::.
ایشالله سال دیگه بری مکه!

دوست داشته و دارم!
تا بعد!

سلاااااااااااام عزیز دلخووووووووووبم
ممنووووووووووووووووووووووونبا تاخیر زیااااااااااادعیدت مبارک
منم دووووووووووووووووووست دارم نازنینمتا زوووووووووود

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 16:12

سلام پروین جان.

عیدت مبارک امید وارم همیشه موفق باشی.


سلاااااااااااام عزیز دلممرررررررررررسی گلم
عید تو هم مبااااااااااااااااااااااااااااااارکممنوووووووووون گلم
پایدار و پیروز باشی

سحر پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 20:48 http://donyayejvooni.javanblog.com/

سلام
سوالای تامل برانگیزی پرسیدی ..
نتایجی که تو زندگیم گرفتم راضیم اما دیگران منو بحال خود نمیذارن ! همش سرزنشم میکنن ! منم فکر کنم غیر عادیم !!!

سلام سحر بلا
درسته سوالای جالبیهمن همیشه این سوال ها رو از خودم میپرسمخیلی خوبه که راضی هستی
اصلا به سر زنش دیگران کاری نداشته باشتو برای زندگی خودت تصمیم بگیر وعمل کنبه نظر من غیر عادی بودن یه ویژگی خیلی خوبیهچون تو رو از یکسان بودن با بقیه بیرون میاره و بیشتر دیده میشی

وحیده جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:55

سلاااااااااااااااااااااااااام طلا!!
چه طوری گل قشنگم!!؟
آره این دیفار الانیه بهتره نانا!!!!! به مطالب وبت بیشتر میاد!!
واقعا هر نشدنی دلیلی داره!! چون دلیل یکی از نشدنا که خیلی بهش اصرار داشتم رو به چشم دیدم!! (اون موردی که تو فکر میکنی نیستا!!!!؟)
واییییی!!! استاد! نگو تورو خدا خجالت میکشم!!!؟ شما استادتری!!
آفرین به حافظه!! آره این شعر همونه!! منم عاشقشم!
دووووووووووووست دارم!
بای...

سلااااااااااااااااااام عسل باباخوووووووووووبم جیگر بلاچقده خوبه که تو هم خوشت اومده
خیلی خوبه که دلیل نشدن رو پیدا کردی
پس چی از الان باید خودمون رو تحویل بگیریم دیگه
با کامنتایی که برام میذاری به جرات میتونم بگم استاد خوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووبی هستی و میشیچون تو عاشقش بودی یادم مونده بودعاشق اون آهنگه باش اما منو بیشتر دوست داشته باشدوووووووووووووسسسسسسسسسسست دارم جیگرتا زووووووود

نونوچه جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 http://nonoche.blogsky.com

آخر می بینم یه کم آپ کردی گلم
یووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووو به پروین جونم
نانی فقط سوال ها رو خووندم... بعدا بهشون میفکرم و جواب میدم
خیلی ماهی نازنین نونوچه

سلاااااااااااااااااااااااااااام نونو جون خودم
مجبورم دیر آپ کنم دیگهمنم میخوام که این سوالا رو بخونیم و بعدش پیش خودمون بهش فکر کنیم.
اما اگه دوست داشتی نتیجه رو هم اعلام کن
اگه من ماه باشمتو هم خوووووووووووورشیدی نانا

بیتا جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:49 http://khaste-nabash.blogsky.com

سلام...دوست گلم...خیلی خوشحالم که یخ مطلب جدید می بینم
واسه من ۸۰٪ همون هان و خوشحالم که اینجوریه

اما واقعاْ ۸۵٪ ناکارآمدن!!!! من که گیج شدم اینکه خیلی بده

سلام بیتا جووووووووونمچی کار کنم دیگه مجبودم دیر آپ کنماین خیلی عالیه
درسته 85 درصدهاما به قول نونوچه مثبت اندیشش میشه:این یعنی شما زیاد عیر عادی نیستید
مهم ترین عامل تاثیر گذار خانواده اس.ولی باز به قول وحیده:قدرت تغییر و اراده آدم خیلی بیشتر از این چیزاس
ممنووووووووووووووووووووووووون که اووووووووووووووووومدی

محمود عراقی جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 22:08 http://mahmoodaraghi.parsiblog.com

و اما در مورد سوالها
در مورد نتایج دوست داشتم بهتر از اینها نتیجه بگیرم..خیلی بهتر
در مورد شایستگی هم بله الان تو جایی که هستم به خاطر تلاش یا عدم تلاش من بوده پس به اجبار یا به دلخواه شایسته ام هست
در مورد تغییر هم یه متنی هست فقط مفهومش یادم هست که نوشته لازم نیست مثلا از فردا شروع کنید....لازم نیست از سر هفته ماه یا سال شروع کنید...نقطه ی شروع میتونه بی ربط ترین لحطه باشه...که در اینده با ربط ترین و بهترین لحظه برای شما خواهد بود چون تونستین از اون لحظه یک اتفاق خوب و یک حدثه ی خوب و یک روز تاریخی بسازید.....پس به همین راحتی میشه از همین دقیقه هم شروع کرد
.خوب یا بر دودن خانواده و این که تو این دنیای بزرگ تو این نقطه ای که هستیم افتادیم همه با خطر ارزش خود ماست
یک نکته ی خیلی مهم
یادتان باشد خداوند هیچ چیز رو بدون حکمت خلق نمیکند و هیچ چیز رو بدون ارزش خلق نمیکند
یادمان باشد اگر تو این دنیا ارزشی نداشتیم خداوند یک لحظه هم زنده مان نمیگذاشت....خداوند هر لحظه با ماست چون ارزش بودن را داریم..... اگر ارزش نداشتیم خدا ما را حتما از چرخه حذف میرد
اخرین نگته
باور کنیم که یک ویژگی داریم...بیاییم آن ویژگی خوب را پیدا کنیم

به به آقای عراقی.
خیلی خیلی ممنون که به سوال هام جواب دادین
خیلی صحبت هایی خوبی کردیدبا شما موافقم.
بازم ممنون که اومدید

وحیده شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:21

سلااااااااااااااااااااام استاد!! (از همین الان دارم تحویل میگیرم !!!؟)
شه طوری نانایی؟!!
فدای تو رفیق گل بشه این استاد!!!!!!!!!!!!!!(الان جوگیر شدم!!!!!)
معلووووووومه که تو رو بیشتر دوست دارم نانایی!!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تازه عادت کره بودم که تو تنهایی بمونم
ولی وقتی تو رو دیدم دیگه گفتم نمیتونم
تازه عادت کرده بودم که باشم تنهای تنها
تاکه دیدمت دلم گفت تویی اون عشق تو رویا
تازه عادت کرده بودم تازه عادت کرده بودم
...................تازه عادت کرده بودم.....................
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عاااااااششششششقتم طلا!!
بای...

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خووووووووووووووووووووبم پرفسور وحیده
خدا نکنه گلممنو بیشتر دوست داری
مرررررررررررررررررررررررررررررررررررسی نفسسسسسسسسس
تو همیشه با شعرای خوشدلت منو شرمنده میکنی بلاعاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم دو آتیشهتا زوووووووووووووود

ثمین جون(به سوی فردایی بهتر...) شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 16:08 http://fardai-behtar.blogsky.com

سلام به پروین جونه روانشناس
منم روانشناسی میخونم
خوشحال میشم پیش منم بیایی
اگرم خواستی لینکم کن و بعد خبرم کن تا لینکت کنم
منتظرتم عزیزم

سلاااااااااااااااااااااااااااام به ثمین جوووووووووووون
به به یه خانوم روانشناس دیگهچشم حتما میامممنون که اجازه لینک دادی

سهیل شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 19:39 http://setareyesoheyleman.blogfa.com

سلام . بازم یه اپ بی نظیر از شما. واقعا مطلبتون زیباست و سوالتون ارزش فکرکردن داره .
خیلی وقت ها تغییر کردن کار راحتی نیست . ممکن ست تغییرکردن به طور مقطعی دردناک باشد اما قطعا از یک عمر دردکشیدن بهتر است.
شاد و موفق باشی.

سلاااااااااااااااااااااام.خیلی خیلی ممنون
درسته کار راحتی نیست اما ممکنهبا شما موافقمپیروز باشید

مهران شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 20:19 http://mehran1988.blogsky.com

با سلام...
لیست تمام اهنگهای ابی به همراه:
ترانه سرا،اهنگساز،تنظیم کننده....
منتظریم...

سلااااااااااااااااااااااااااااااام
چه کار خووووووووبیاوووووووووووووووووووووومدم

مژگان یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:46

سلام.
دختر خوب میشه راه حلشم بگی.چطوری می تونیم زندگیمونو تغییر بدیم

سلاااااااااااااااااااااااااام عزیز دلم مژگان جووووووووووووووووووونم حتما میگماولین قدم ایجاد تغییر خواستنه چقده خوشحالم میکنی میای
دووووووووووووووووووووووست دارم نازنینم

سلام پروین جوووووووووووووووووووووونی
منم لینکتم کردم عشششششششخم
بو
بو
بو
بــــــــــــــــــــــــــوس

سلاااااااااااااااااام ثمین جون روانشناس
خییییییییییییییییییییییییییییییییییلی ممنون
منم لینکت کردم عزیز دل
ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ

سحر دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 20:45 http://donyayejvooni.javanblog.com/

سلام ..دمت گرم ..هروقت میبینمت ذوق زده ام میکنی ..انلاین بودم اومدم ...مممنون از راهنمایی های بسیار امید بخشت

به به سحر جون گلم
از بس خوش ذوقی عزیز دلمنم هر وقت پست های تو رو میخونم ذوق زده میشمممنونم بلا
مرررررررررررررررررررررررررررررررررسی گلم که اوووووووووووووومدیمنم بازم میام جیگر

رضا دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 21:32 http://manam.blogsky.com/

ها من اومدم.
اینترنتم وصل نشده ولی اومدم
دوست دارررررررررم

بلاخره اووووووووووووووووووووومدیاااااااااااااااااااااااااا
خدا کنه زود تر وصل بشه
ممنوووووووووووووووووووووووووووووووووون

مه لقا دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 22:54 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام...
خوبی پروین جون؟؟؟؟
چه خبر از نوزاده؟؟؟؟من عجله دارم بگو زودتر به دنیا بیاد...
یه خاطره بگم از بچگیام بخندی
بچه که بودم نوزادی به دنیا میامد میرفتیم خونه اشون واسه تبریک خوب وقتی به دنیامیان هی خوابن منم دلم میخواست باهاش بازی کنم تو دماغش فوت میکردم بیدارشه
بعدالانکه در خدمت شمام کلی خجلم فقط بچه ها از بس تعدادشون زیادبود یادم نموندن برم ازشون حلالیت بطلبم
خب دیگه چه خبرا؟؟؟
منکه دیروز فیزیولوژی امتحان داشتم یک امتحان ساده ایی بود که نگو دعا میکنم امتحان ترمم به همین اسونی باشه....

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااامخووووووووووبم مه لقا جونمنوزاد روز به روز داره بزرگتر میشه
منم خیلی دلم میخواد زود تر به دنیا بیاداما هنوز تازه اول راههعجب بچه شیطونی بودیااااااااااااااااااااااااز همون اولم بچه اجتماعیی بودیتازه اونا بایدخوشخال باشن که چنین شخصیت بزرگ ونازنینی افتخار میداده و باهاشون بازی میکرده
من هنوز درگیر کار عملیم ام
فیزیولوژی رو برداشتیخب خدا رو شکر که امتحانش راحت بودهخدا کنه امتحان پایانی هم آسون باشهمن برات دعا میکنم
این کار عملیه یکی از بزرگ ترین آرزو هام بود
باز دید از مدارس آموزش کودکان استثنایی
خیلی باحال بود

فرزین سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 15:16 http://www.zangebehdasht.tk

www.zangebehdasht.tk

مه لقا سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 21:50 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام....
پروین چرا من کامنت میذارم نیست؟؟؟؟
کامنتای منو میخوری؟؟؟؟

سلااااااام خوشششششششگل جون بلای خودم
چون من هنوز وقت کرده بودم که تاییدشون کنم نازنینمیه گاز از کامنت هات میگیرم اما نمیخورمشون
دوووووووووووووووووست دارم

zss چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:07 http://zss20.blogfa.com/

سلام خاله جون
ناقلا کی اپیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
من خیلی نتیجه ها از زندگیم گرفتم....
نمیگم!!!!!!!!!!!!!!!۱۱
پست جالبی بود...
منم اپمممممممممم...بدو بیاااااااااااااااااا خاله

سلاااااااااااااااااااااااااااااام عزیز بلااااااااا
بلااااااااااااااااااااااااااا آپیدم خبرت کردم
خب امیدوارم که نتایج خلی خوبی گرفته باشی و بگیریممنون گلم
آپیدیاووووووووووووووووووووووووومدم

maria cullen چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 20:25 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com/

سلام عزیزم چطوری؟؟؟!!!
واااااااااااای چقد دلم تنگ شده بودااااااااا عمریه نیومدم زیاد
خب حالا که اومدم پس بدو بیا که آپم

سلااااااااااااااااااااااااااااامخوووووووووووووبم
منم دلم تنگیده بود
آپیدی
اووووووووووووووووووووووووووووووومدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد