شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

خاله!!!

سلام به همه دوستای خوبم

دیروز یه خاله به جمعیت خاله های موجود اضافه شد

اسمش خاله پروینه

خیلی خیلی خیلی خوشحالم

بفرمایید شیرینی



                                     


نظرات 46 + ارسال نظر
رضا سپه وندی جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 20:33 http://rsepahvandi.webloghaa.com

سلام،خوبی؟
چطوری؟
خبرم نکرده بودی بی معرفت،
ولی تبریک میگم من شیرینیش میخوام هرچه سریعتر
بی شیرینی نمیزارمت
از این عکس ها که نمیشه خورد من دلم شیرینی میخواد

سلام.عالی اممن که خبر کردم
ممنوناگه شیرینی واقعی میخوایُ بپر سر کوچه یه جعبه شیرینی بگیر به نیت منخیلی ممنون که اومدی

گل مریم جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 20:51 http://www.forever.blogsky.com

سلام! مبارکه خانومی
من از اون شیرینی سفیدا با گلای زرد و بنفش می خوام

سلام.ممنون عزیزم
خب بفرمایید دیگهاگه میتونستم برات شیرینی پست میکردمممنونم که بهم سر زدی

وحیده جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 20:52

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!
مطمئنم حسااااااااااااااااااااااااابی سر حالی خاله جان!!؟
من زودتر از همه بهت تبریک گفتما!! خودت اون نظرمو دیر تایید کردی!!؟
ولی بازم تبرییییییییییییییییییییییییک!
همیشه اومدن یه عضو جدید آدمو ذوق مرگ میکنه!! چون نشونه ای از خداست!
خیلی برات خوشحالم نانا!!!!
دستت درد نکنه من از همون شیرنی اولیه میخورم!!! از اونجایی که عاشق کاکائو هم هستم از آخریه هم میخورم!!!!
ایشالا(همون انشالاه آقامون!!!) نه ماه دیگه یه خواهرزاده ترگل ورگل و مامانی و ناناسی داشته باشی که از دید من اگه دخمل باشه حالش بیشتره ولی تو کار خدا دخالت نمیکنم!!!!!!!!!!!!!!؟
امیدوارم همیشه مثل الان بذوقی خفن!!
دوووووووووووووووووووووووووووست دارم خاله!!

سلاااااااااااااااااااااااااام ناز گل جون خودم آره حسابی خوشحالم جیگراولین نفر تو بودی بلابا اینکه دیر تایید شد ولی بازم اولین نفر تو بودیممنوووووووووووووووووووووووووووون
درسته در واقع هدیه ای از طرف خداستمرسسسسسسسسسسسی گلم
نوش جونت عسلمآره یه هوشولوی خوشمل بلا به جمع خانواده مون اضافه میشهمنم با دخمل وافق
خیلی گلی که بهم انرژی میدی عزیزم
خوشمل خودم منم دوووووووووووووووووووووووووووست دارم خعیلی زیادیادت رفت بگی تا بعدولی من میگم تا زود...

محمود عراقی جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 22:43 http://mahmoodaraghi.parsiblog.com

ســـــــــــــــــــــلام
خوب هستید شما
چه خبر خوبی ...امیدوارم خاله ی خوبی باشید
چه جالب بود
امیدوارم همیشه شاد باشید....

به به آقای عراقیخیلی خوش اومدین
من که عااااااااااااااااااااالی اممن خاله خوبی ام
ممنونپیروز باشید

مه لقا جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:43 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام....
وای خاله شدی؟؟؟؟؟؟؟؟
مبارکه مبارکه کبارک....
من اینجوری قبول ندارم باید حضوری شیرینی بدی به من.....
دخمله یا پسر؟؟؟
اسمشم بگو

سلااااااااااااااااااااااام عزیز دل خودم
فکر کن بیاد به من بگه خاله پروینمن هی هر دفه ذوق مرگ میشمشم حضوری هم شیرینی میدیم
هنوز معلوم نیست دخمل یا پسراگه دختر بود اسمش رو بذاریم مه لقا خوبه؟؟
خییییییییییییییییییییییییییلی دوست دارم بلااااااااااااااا

بی کس شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:08 http://yade-ashna.blogfa.com

سلام. خاله بروین بهت تبریک میگم.چون طولانی رود فرستادم به ایمیلت

سلااااااااااااااااااااااامخاله پروینممنوووووووووووووووووووونم
ایمیلم رو چک میکنمممنوووووووووووووووووون به خاطر حضورت

نونوچه شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:03 http://nonoche.blogsky.com

الهی پروین جونم خاااااااااااااااااااااااااااااااااله شده
قربون خاله کوچولوی خودم برم
حالا چرا ناناحنی؟؟!! خاله این شکلیه نه این شکلی
خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااله پروین جونم قد یه دنیا نه کمه قد شونصدتا دنیا دووووووووووووووووست دارم و این فرخنده میلاد رو بهت تبریک میگم
الهی قدمش مبارک باشه
اسمش چیه گلم؟؟!!

آره خاااااااااااااااااااااله شدمخدا نکنه بلاااااا
ناناحت نیستم گلم از بس خوشحالیده بودم داشتم اشک شوق میریختمبعضی وقتا خاله این شکلیهم میشه
از بس شیطونی میکنهوای میگی خاله پروین من ذوق مرگ میشممنم قده شونصد هزار دنیا دوووووووووووووووووست دارم خوشملمایشاا...که قدمش مبارکه
هنوز براش اسم انتخاب نکردیم
وقتی میای بهم سر میزنی ذوق مرگم میکنی

sara_H شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:59 http://www.heaven75.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااام..
نازززززززززی!
مباااااااااااااااااااارررررررررررررکه

سلاااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام
ممنوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون گل قشنگم
میدونستی که خعیییییییییییییییییییلی دوست دارم

ستاره ی تنها شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 15:53 http://be-sadegie-sokoot.blogfa.com

سلام خاله پروین !! مبارکه!

سلااااااااااااااااااااااااااام نازگلمچقده خوشحالم میکنی وقتی میایممنووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
بازم بهم سر یزنیاااااااااااااااااااااااااااا

بیتا شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 16:53 http://khaste-nabash.blogsky.com

وای تبریک می گم عزیزم
خوش به حالل پس
مرسی واسه شیرینی...من از اون کیک شکلاتیه میخوام

ممنوووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
آره خعیلی خوشحالم
نوش جونت عزیزممنم شکلاتی بیشتر دوست دارم
خییییییییییییییییییییییلی ممنووووووووووووووون که اومدی پیشم
بازم بیا

مهران شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:10 http://mehran1988.blogsky.com

مبارکهههههههههههههههههههههههه
مبارکههههههههههههههههههههههههه
شیرینیه من چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ممنووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
من که شما رو نمیبینم که حضورا شیرینی بگیرم
ولی سهم شما محفوظهشاد باشید

[ بدون نام ] یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:03

سلام مبارک باش امید وارم همیشه تنش سالم باش

وبرای شما آرزوی موفقیت می کنم امید وارم همیشه

موفق و سربلند باشی. به کلبه درویشی من سربزن

خوشحال میشم.



هنوز به دنیا نیومده عزیزمولی ایشاا...سلامت باشه
ممنووووووووووووووووونمبه روی چشم سر میزنم
پیروز باشی عزیزخیلی ممنون که اومدی
تو هم بیا منم خیلی خوشحال میشم

[ بدون نام ] یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:57 http://arezoooo.mihanblog.com

روز تولد انسانها در هیچ تقویمی یافت نمیشود ، چرا که فقط
در قلب کسانی است که به آنها عشق میورزیم . . .

بسیار زیبا بود

سحر یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:54 http://donyayejvooni.javanblog.com/

سلام
وای وای دلم آب افتاد با این شیرینی ها ..
خاله جدید هم مبارکه ایشالا ..
ایشالا که به پاش پیر بشی...

سلامخیلی خوش اومدی
آخی دلش آب افتادمرررررررررررسی
مگه ازدواج کردم که به پاش پیر بشم!!!!

سحر یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:56 http://donyayejvooni.javanblog.com/

میگم بهت گفته بودم که لینکت کردم یا نگفته بودم؟
احتمالا نگفته بودم ...

مررررررررررررررررررررررسی که لینکم کردی
منم تو رو لینک کردم

مه لقا یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام....
بابا من فکرکردم به دنیا امده....
نمیری تو مردمو سرکار میذاری؟؟؟؟؟؟؟
بگیرم حالتو؟؟؟؟؟؟؟
سربه سر پهلون وب نذاره داغ میکنم ها؟؟؟
افرین اگه دختر بود بذارین مه لقا...ولی بذارین مه لقا۲ چون ۱منم

سلااااااااااااام مه لقا ی گل
به دنیا اومده بود که دیگه به پست گذاشتن نمیرسیم کهمگه من وزارت کارم که مردمو بذارم سر کار بذارم
من جرات سر کار گذاشتن پهلوون وب رو ندارم
باشه میذاریم مه لقا۲
تو که یدونه ای و حرف نداریممنون که اومدی

نونوچه یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:32 http://nonoche.blogsky.com

یوووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووو به خاله پروین
این دفعه اومدم واسه فضولی می خواااااااااااام بدونم اسمش رو انتخاب کردید یا نه؟؟!!!
زوووووووووووووووووووووووووووووده زوووووووووووووووود بجواب خاله پروین
هر دو تاتون رووووووووووووووووووووووووووو دوست دارم

سلاااااااااااااااااااااااااااااام نونو جون جون خودم
چقده توخوبیفضولی چیه
هنوز براش اسم انتخاب نکردیم
ببخشید که دیر شدمن بیشتر دوست داشته باش
خیلی دوووووووووووووووووووووت دارم نونوچ بلا

دریا یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:39 http://darya2012.blogfa.com

امید وارم همیشه موفق باشی.

مررررررررررررررررررررررسی
شاد و سلامت باشی عزیز

هستی دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:38

خوش بحالت خاله شدی

مرررررررررررررررررررررررررررسی گلم
حالا چرا این جوری؟؟؟؟؟

maria cullen دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 15:23 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com/

سلااااااااااااااااااااااااام بههههه چه شیرینی های خوشمزه ای
چرا خبرم نکردی من از همه دیرتر باید خبر دار شم دلم واست تنگیده بود اومدم

سلااااااااااااااااااااااااااام گل خوشگل خودم
نوش جونت عزیزم
آخه از بس که هی نوشتم آپیدم فکر کردم برای گلم هم نوشتممرررررررررررررررررررررررررررسی که اومدی عزیزقربون دل مهربونت

zss دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:25 http://zss20.blogfa.com/

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
تبریکککککککککککککککککککککککککککککککک
خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
زیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد
قدمش مبارک باشه ایشالااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
چقد حال میکنی.. منم تا چن ماه دیگه عمه میشم
اسمش چیه نی نی؟؟؟/
راستی ببخش تاخیر داشتم چن روز

به به zss خان خودمون
مرررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی
خیلی خیلی زیاد
ایشاا...که همینطورهراست میگی
مباررررررررررررررررررررررررررررررررررررررکه
خوش خبر باشی عزیزهنوز براش اسم انتخاب نکردیمخواهش دارم گلممرررررررررررررررررررررررررررررسی که میای پیشم

labkhand دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 22:13 http://zendegibarayekhande.blogsky.com

chera in shiriniaro gozashtin?delemun mikhad

خب نمیذاشتم چی کار میکردم

مه لقا دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:09 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام........
خاله جان .............
خاله جان.....................
خاله جان ............................
بذار به دنیا بیاد بعد که شب تا صبح نذاشت بخوابین حالاتومیپرسم....
من خودم خواهر زادم که به دنیا امد شب تا صبح گریه نمیکرد نعره میکشیدبعدشم فرداش سر کلاس کتک میخوردم چون معلم مجبور میشد هر سوالو ده بار از من بپرسه خب منم گیج خواب بودم نمیتونستم جواب بدم برمیگشتم خونه دلم میخواست منم مثل اون گریه کنم
اخرش دیدم اینجوری نمیشه سربه سر شوهر خواهره گذاشتیم حساب کار امد دستش زن وبچشو برداشت رفت خونش....دوری ودوستی
صدق الله علی والعظیم

سلااااااااااااااااااام خوشدل خانوم گل
جون خالهنه دیگه نمیذاره آبجیم بخوابه
من که توی جنگ هم که باشم میخوابم
آخیخب گریه میکردی
در قالب شوخی بالاخره حرف خودت رو زدی دیگه
صلوات

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:02

سلام خوب هستی چه خبر چه کارا می کونی دیگه

به کلبه درویشی من سرنمیزنی بیا خوشحال می شم.

سلااااااااااااااااااااااااام.خوبمدانشگاه میرم.
گیر کار عملم بودم نمیتونستم بیام وب
میام سر میزنممرسی که اومدی عزیز

رضا سپه وندی سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:08 http://rsepahvandi.webloghaa.com

سلام خوبی خاله؟
خاله من آپم منتظرم نظرت بدونم
خاله شیرینی من بده بدو!!!!!

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام خوبم
اوووووووووووووووووووووووووووووووووووومدم
شیرینی!!!

دریا چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 00:38 http://darya2012.blogfa.com

سلام مرسی که به کلبه درویشی من سرزدی و عزت

ممنونم بابت کامنت قشنگت امید وارم همیشه موفق

باشی. بازم بیا پیشم خوشحال می شم.

سلااااااااااااااااااااام.خواهش دارم عزیز
چشمای نازت قشنگ میبینهمرررررررررررررررررررسیچشم میام بازم

وحیده چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:46

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!!
خاله جان چه طوری؟
چه میکنی با زحمتای ما خانم راهنما؟!!
حتما حسابی از دست قوم یعجوج معجوجی مثل ما کلافه شدی؟!! شرمنده دیگه!!! ما آدم بشو نیستیم که نیستیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟
آقا یه چیزی!!
.
.
.
من فلافل میخوااام!!!!!!!!!!!!!!؟
هنوز مزه ش زیر دندونمه!!!!
حال میکنیا!!!؟ هروقت خواستی میگیری!!!؟
هه...هه...هه...!
دوووووووووووست دارم !
تابعد...

سلاااااااااااام خوشگل خانوم خودمون
خووووووووووووووبم عزیزمزحمت جیه؟رحمتین گلمای جان عسل بابا دلش فلافل خواسته
میخرم براتمامان اینا نمیذارن
ولی اون 2 روز رو خیلی حال کردم
منم دووووووووووووووووووووووووووووسسسسسست دارم ناز گلممثل همیشه تا زود...

sara_H چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:18 http://www.heaven75.com



سلام.من امروز برگشتم.خیلی ممنونم از دعاهاتون.
خدارو شکر این دفعه هم ازمایش ها خوب بودن.
مرررررررررررررسی.

سلام سارا خانوم گل و گلابهواهش میکنم گلم.کاری نکردمخب خدا رو شکرایشاا... همیشه سلامت باشی
خیلی گلی

ستاره ی تنها پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:42 http://be-sadegie-sokoot.blogfa.com

سلااااااااااام پروین جونم! خوبی؟

دلم شیرینی میخواست، اومدم اینجا بخورم!!!

راستی! اسم کسی که این افتخار رو داره که تو خاله ش باشی چیه؟!

دوستت دارم!

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام جووووووووووووووووووووووووونمخیلی خوش اومدی عزیزنوش جانت عزیزم
اوه اوه چه کلاسی برام گذاشتیهنوز اسمش رو انتخاب نکردیمانتخاب کردیم خبرت میکنم
من خعیلی دوست دارم گلم

kooleposhti89 پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 17:07 http://kooleposhti89.blogfa.com

سلام .
تبریک می گم!!!
حالا اسمش چیه؟

سلاممرسییییییییی
هموز برایش اسم انتخاب نکردیم
انتخاب کردیم خبرت میکنم
خیلی خیلی ممنون که اومدی پیشمبازم بیای خوشحال میشماااااااااااااااااااااااااااا

maria cullen پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:35 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com/

سلااااااااااااااام خوبی عزیزم میسی که اومدی
همین الان آپیدم بدو اگه هستی

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
من خوووووووووووووووووووووووبمآپیدی
اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووومدم

هستی پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 20:27 http://www.weeping.blogfa.com

سلام عسیییییییییییسم مرسی به خدا انقده خوشحال شدم خیلی ماهی نه اون ماهیه خیلی ماهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام گل بابا
من خعیلی خووووووووووووووووشحالیدم که میای پیشم
من ماه امتو هم خورشیدی
میام بازم سر میزنم

zss جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:26 http://zss20.blogfa.com/

سلام خاله پروین...اپم منتظرتم

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام بلاااااااااااااااااااااااااااااااای خودمآخ جووووووووووووووووووووووووووون اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووومدم

سانازمنوچهری جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 21:52 http://baharbahargool.blogfa.com

سلام به روی ماه خاله پروین گل

خوبی خاله؟؟ به به خوش به سعادتت...

من که هیچ وقت خاله نمیشم و آرزوم بود که خاله میشدممممممم

اما بهت خیلی تبریک میگمممممممم مبارک باشه خاله شدنت

ایشااله همیشه شاد باشی
------------

راستی چه کلید قشنگی داره دنیا

انگار خیلی وقته اینجا نیومده بودم

خوش باشی عزیزم...
فعلا...

به به فیلمنامه نویس معروووووووووووووووفسلامخیلی خووووووبمتازه وقتی دیدمت خیلی بهتر شدم خوش به سعادت نی نی آبجیمالبته منم خوش سعادت بودمااااااااااااااااااااااااّخی خاله نمیشیخاله من میشی
ممنووووووووووووووووووووووووووووووووون عیزیز دل
ایشاا...
آره کیلیدش خیلی خوشدله اسخیلی وقته نیومدی بودیممنوووووووووون جیگر
شاد و سلامت و موفق و مثبت و پیروز باشی

وحیده شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:45

سلاااااااااااااااااااااااام!!
شه طوری خاله پروین بلا؟!!!!!
البته خاله پروین ما که همیشه خوبه خوبه!!!!
ماییم که حالمونو میگیرن!!!!؟
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خستم از لبخند اجباری٬
خستم از حرفای تکراری٬
خسته از خواب فراموشی٬
زندگی با وهم بیداری٬
این همه عشقای کوتاهو٬
البته برای تو این تحمل های طولانی٬
سرگذشتم بی سرانجامه٬
گم شدم تو فصل طوفانی!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دوست دارم طلا!!
بای...

سلللللللللللللااااااااااااااااااااااااام عسل عموچند روز بود نیومده بودیچای خالیت خیلی احساس میشدمثل همیشه خووووووووووووبم
گرفته حالش هر کی حالتو گرفتهآخی عسل عمو ناراحتهاینم مثل بقیه شعرایی که برام میذاری خیلی قشنگ بودخوش سلیقه ای هاااااااااااااااااااااا
منم دوسسسسسست دارم حتی بیشتر از اونی که دوسش داری
تا زوووووووووووووووووووووووووووووود

وحیده یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:05

سلاااااااااااااااااااااااااام!
حال احوال؟!
پروین بانو کی گفته من ناراحتم؟!!!!!!
من فقط یه نموره افت انرژی پیدا کردم!!!؟
ناراحت نیستم!! تازه میام پیشت شاد شاد شاد شادم!!؟
ببخشید که چند روز غیبت داشتم نانا!!؟
همه اش تقصیر این کار عملیه بود!!!!؟ تقصیر من نبود!!!!!!!!!!!!!؟
چشات قشنگ میبینه خانوووووووووووووم!!
این شعرا همه به افتخار خودته!! یه کم هم با حال و هوای خودم جوره!!!!!!!!!!
فدای تو٬ منم خیلییییییییییی دوست دارم!
تا بعد نانا...

سلااااااااام عزیز دلم
حال و احوال مثل همیشه
آهاااااااااااااااااااااااااااااااان افت انرژی بوده
خیلی خوشحالم که میای شاد شدی
تو هم هر وقت میای من شاد شاد شاد......میشم
آره میدونم کار عملیه یه خورده وقتمون رو گرفت
شکسته نفسی میکنی گلم
مررررررررررررسی به افتخار من شعر مینویسی
دووووووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسست دارم با حال و هوات
خدا نکنه جیگر تا زوووووووووووووووود

مژگان یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:20

سلام گلم. این شیرینی ها به چه مناسبتیه؟نکنه می خوای سرمون رو شیره بمالی؟من که شیرینی توپ میخوام.

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام رفیق جون خودمبه مناسبت خاله شدنه دیگه
آخه تو که نمیایتو بیا هرچی شیرینی دوست داشتی برات میخرم
خیلی دووووووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم

maria cullen یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:03 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com/

سلاااااااااااااام عزیزم چطوری گوگولی مرسی که میای و وبلاگ منو پر نورمیکنی

سلام ناز گلمخواهش دارم گلم
میام بازم نورانی کنم

نونوچه یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:11 http://nonoche.blogsky.com

یوووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووو من اومدم
خاله پروین بگوووووووووووووووووووووووووووووووو اسمش چیه؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
بگو دیگه
دووووووووووووووووووووووووووووووست دارم نانای نونوچه

هووووووووووووووووووووووووررررررررررررررررررررررررررا نونوچ اومدهآخه هنوز جنسییتش معلوم نیست که
میگم بهت.گریه نکن
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم

سهیل یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 22:35 http://setareyesoheyleman.blogfa.com

تولد هر نوزاد نشانه ای است که خدا هنوز به بندگانش امید دارد.
سلام . ببخشید مدتی نبودم نتونستم به وبلاگ دوستان سر بزنم . تبریک میگم . امید وارم همیشه شاد باشید.

چه جمله زیبایی
سلام.خواهش میکنم.دلم برای آپ های بینظیرتون تنگ شده بودخوشحال از حضور دوباره شما
پیروز باشید

مه لقا یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 22:51 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام پروین جون خاله ی اینده....
چطوری خوبی؟؟؟منم خوبم ملالی نیست جز دوری شما
اره ما حرف دلمونو بازبونم میزنیم چی فکرکردی؟؟؟؟حساب کاربیاد دست خاله
ببین من توروتحویل۱۱۰که هیچ تحویل۱۱۰۰نمیدم خیالت راحت برو به فکر نوزاده هنوز نیامده باش...
از من به تو نصیحت از الان دوتااتاق اونورتر از نی نی تشکتو پهن کن
فدای تو

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام مه لقا جوووووووووووووون
لان میام این دوری رو از بین میبرم
من تسلیمم
چقده تو خوووووووووووووووبی که با دزدا همکاری میکنیباشه حتما به توصیه ات میگوشم
خدا نکنه بلامررررررررررررررررررررررسی گلم که تنهام نمیذاری

همسایه شازده کوچولو یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 22:58

به نام حضرت عشق
سلام!
اگر می شود به بهانه شب تولد یک سری به این جا بزن!
WWW.BEHORMATEBANOO.BLOGFA.COM
واگر هم می شود بیا بگو جواب بابا آدم ونه نه حوا را چه بدهم؟
به این نشانی:
WWW.AKHTARAK70248.BLOGFA.COM
------------------------------------------------------------
هر دو وبلاگ آپ هست!
یاعلی

به به همساده جوووووووووون خووووووووودم
سلام
چرا نمیشه
اووووووووووووووووووووووووووووومدم به هر دو تا وبت سر بزنم
از همینجا تولدت مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک

رضا سپه وندی دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:13 http://rsepahvandi.webloghaa.com

سلام گفتی میرم و میام ظنر میدم نیومدی من دوباره آپ کردم ها!ایندفعه بیا نظرت بده

سلاموااااااااااااااااااااای ببخشید
خوش به حالت دوباره آپ کردی
اوووووووووووووووووووووووووومدم نظر بذارم

kooleposhti89 دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:34 http://kooleposhti89.blogfa.com

سلام !
خوبین؟
نی نی چه طوره؟
براش اسم انتخاب کردین؟
به ما هم سری بزن خوشحال می شیم؟؟!!

سلام.خوووووووووبمنی نی تازه ۴۰روزه شه
جنسیتش که مشخص شد اسمش رو انتخاب میکنیم
دو سه بار اومدم اما هر جی روی بخش نظرات کلیک کردم هیچ صفحه ای باز نشدمیام بازم امتحان کنم
چقده خووووووووووووووووبی که میای

گل مریم دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 19:16

سلاااااااااام
نمی خوای یه عکس از کوچولوتون بزاری

سلام گل خوشگلم
آخه تا زه 40 روز شه!!!!به دنیا اومد حتما میذارم
خیلی خوشحال که میای بهم سر میزنی

نرگس سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 http://www.doostdashtanee.mihanblog.com

سلام خاله پروین
خوبی خوشی؟
حال میکنی دیگه خاله نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوشبحالت من که تا آخر عمرم خاله نمیشم
این شیرینیارو که نمیشه خورد
با این عکسا فقط دهنمو آب انداختی
من واقعا شیرینی میخوام
یالا یالا یالا
دوست میدارم خاله جون

سلاااااام عزیز دلمخوووووووووووبم بلاتو چطوری؟من دارم کلی حال میکنم
آخی خاله نمیشیاشکال نداره بلا
خب من چیکار کنمآخه شیرینی رو پست هم نمیشه کرد که برات بفرستمبه نیت من یه جعبه شیرینی بخر اینجوری بهتره
منم خعیلی دوووووووووووووووووووووووست دارم عزیز خاله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد