شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

شادکامی

هدف و آرزوی من شادی شما ست.

دوستی (فریدون مشیری)

 سلام دوستان عزیز
از چند روز پیش داشتم دنبال یه شعر برای پست جدیدم میگشتم اما بنا به هر دلیلی سوژه مورد نظرم رو پیدا نمیکردم تا اینکه دیروز یک نفر به اسم سهیل برام یه نظر گذاشته بود و چند بیتی از این شعر بسیار زیبا رو برام نوشته بودوقتی شعر رو خوندم خیلی به دلم نشست و بالاخره به سوژه مورد نظرم رسیدم به این میگن قانون جذب
کامل این شعر بسیار زیبا رو برای شما دوستان عزیزم در ادامه مطلب قرار دادم. امیدوارم با خوندنش لذت ببرید

              



 
دوستی

دل من دیر زمانی است که می پندارد
دوستی نیز گلی است مثل نیلوفر و ناز
ساقه ی ترد و ظریفی دارد
بی گمان سنگدل است آنکه روا می دارد
جان این ساقه ی نازک را دانسته بیازارد
در زمینی که ضمیر من و توست
از نخستین دیدار
هر سخن ، هر رفتار
دانه هایی است که می افشانیم
برگ و باری است که می رویانیم
آب و خورشید و نسیمش مهر است
گر بدان گونه که بایست به بار آید
زندگی را به دل انگیزترین چهره بیاراید
آنچنان با تو درآمیزد این روح لطیف
که تمنای وجودت همه او باشد و بس
بی نیازت سازد از همه چیز و همه کس
 زندگی گرمی دل های به هم پیوسته است
تا در آن دوست نباشد همه درها بسته است
در ضمیرت اگر این گل ندمیدست هنوز
عطر جان پرور عشق
گر به صحرای نهادت نوزیدست هنوز
دانه ها را باید از نو کاشت
آب و خورشید و نسیمش را از مایه ی جان
خرج می باید کرد
رنج می باید برد
دوست می باید داشت
با نگاهی که در آن شوق برآرد فریاد
با سلامی که در آن نور ببارد لبخند
دست یکدیگر را بفشاریم به مهر
جان دل هامان را مالامال از یاری ، غمخواری
بسپاریم به هم
بسراییم به آواز بلند
شادی روی تو ای دیده به دیدار تو شاد
باغ جانت همه وقت از اثرصحبت دوست
تازه ، عطر افشان ، گلباران باد.


دوستان عزیز از شعرهایی که دوست دارید برام بنویسید
نظرات 64 + ارسال نظر
بهاره شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 00:49 http://www.bahareh1369radio.parsiblog.com

مه لقا شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:38 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام....به به .....عزیز روانشناس...
خوبی خوشی سرحالی سر کیفی؟؟؟؟؟
خداروشکر....مشخصه که خیلی خوبی...
چطوری با درسا مشقا؟؟؟ماکه فعلا ترک دانشگاهیم....سرما خوردم....
مرسی که به یادم هستی وهمش خجالتم میدی...
منم دوست دارم گلم

سلاااااااااااااااام مه لقا جون خودمدرست حدس زدی من کاملا سر کیف امیه واحد عملی داریم خیلی سخته و باید بیشتر درس بخونم اما حالش نیستوای سرما خوردی؟برات دعا میکنم زود تر خوب بشیخواهش میکنم عزیز دل.ممنون که اومدی.خیلی خوشحالم کردیاااااااااااااااا ممننون جیگر.
موفق باشی....

ستاره ی تنها شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:49 http://be-sadegie-sokoot.blogfa.com

سلاااااام پروین عزیزم! خوبی؟
مررررررسی که اومدی!
من عاااااااااااشق شعرای فریدون ام!
واقعا؛ زیبا و از ته دلن! این یکی هم از این قاعده مستثنی نیست! فوق العاده ست!
بابت سلیقه ات تبریک میگم!
موفق باشی...

بهبه ستاره تنهااااااااااااااااخوش اومدی فریدون مشیری واقعا فوق العاده اسخوشحالم که خوشت اومد ممنون باید به طبع فریدون مشیری تبریک گفت
ژایدار باشی....

[ بدون نام ] شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:16 http://arezoooo.mihanblog.com

سلام
خیلی قشنگ بود تبریک که تونستی یه عکس بزاری اینجوری خیلی بهتر شد
اگر کمک خواستی در خدمتیم

سلاااااااااااام. بالاخره اومدیناااااااااااااااااااااااااااااااا خوش اومدیبا کلی دردسر تونستم عکس بذارم چشم مزاحم تون میشم

وحیده شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:25

سلاااااااااااااام نانا!!
چرا خبرم نکردی مطلب جدید گذاشتی؟
چه شعر قشنگیه! مخصوصا این جاش:
زندگی گرمی دل های بهم پیوسته است
تا درآن دوست نباشد همه درها بسته است
واییییییییییییییییییییی اینجاشم خیلی گشنگه!!
آنچنان با تو درآمیزد این روح لطیف
که تمنای وجودت همه او باشد و بس!
وای نانا تا باقرشهر رفته بودی؟!!!
فدای تو رفیق گلم بشم که به فکرمی طلا! خجالت زده شدم!!؟
درسته که ۶۰٪ رو هضم کردم ولی اون ۴۰٪ یه جوریم کرده!!! میدونی چیه دلم میخواست منم تو چشاش نگاه کنم ولی واقعا نمیتونستم!!
یه چیزی مانع میشد!! خیلی تلاش کردم ولی نشد!!؟ خب چه میشه کرد اینم مدل منه دیگه!! بد مدلم ولی همین مدلم دیگه!!
یکشنبه فرهنگ یادت نره بلا!!ساعتش یادم رفت بزار نیگا کنم!!!...آهان یه ۱۰-۱۲ داره یکی هم ۱۳-۱۵ که احتمالا همون ساعت ۱۳-۱۵ رو میریم دیگه!
کاش یکشنبه هم بیاااااااااااااد!!!
وایییییی عل... ای وای برگرد تو فکرم!!! ای فکر... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هیچی نشد تو نگران نباش!!؟
داشت از اعماق فکرم میزد بیرون دوباره انداختمش همون تو تا فعلا در نیاد!!!!
حالا خبرت میکنم کدوم ساعت میریم نانا!!
میخوام واست بوس بفرستم٬ چرا شکلک بوس نداری نانا؟
اشکال نداره... ماااااااااااااااااااااااااااااااااااچ
تا بعد عشق من

سلام جیگرمخبر کردم کهآره منم از اینجاش خیلی خوشم اومدخوشحالم که تو هم خوشت اومدهآره دیگهخواهش میکنم من به فکر تو نباشم به فکر کی باشم
وقتی ۶۰ درصد رو هذم کردی دیگجه ۴۰درصد که کاری نداری میدونم چی میگی بلاخب اشکال نداره یه بار دیگه سعی کن.امروز این شکلی شده بودمتا چهار شنبه دلم برات اندازه یه اتم میشهجیگر جونم انقدر خودتو ناراحت نکن.آخه بوس جلو جمع خوبیت نداره مرسی گلم
چهار شنبه زود تر بیا که دلم برای وحیده جونم خیلی تنگه
دوسسسسسسسسست دارم

رضا سپه وندی شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:02 http://rsepahvandi.webloghaa.com

سلام،تا دیدم پریدم اومدم
خوبی؟
زدی تو کاره شعر و شاعری تو آپدیتا!!!!
شعر سوژه میخواد؟این همه شاعر داریم باز کن از دیوانشون یه شعر بخون
من آن ترنجم که در این جهان نگنجم...
خواجوی کرمانی!

سلام.خوش اومدیخووووووووووبم چیکار کنم دیگه عشق به ادبیات نمیذاره دیگهههههههههههههخب آره سوژه میخواددنبال یه چیزی میگشتم که نظرم رو جلب کنه چون برای وبم میخواستم باید خاص میبودوگر نه شعر همه شاعر ها رو دوست دارمیکی دوبیت این شعر رو مینوشت دیگه خوشحال شدم اومدی

بیتا شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:12 http://khaste-nabash.blogsky.com

سلام.شعر زیبایی بود ممنونم

به به بیتا خاااااااااااااااااااااانومخیلی خوش اومدی
خوشحالم که خوشت اومدهمنم از شما ممنونم

نونوچه شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:25 http://nonoche.blogsky.com

یوووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووو دوباره من اومدم ناناسی
دوست جوووووووون رو عشقه
اندازه یه تریلی پر از دوستای 120 کیلویی دوستت دارم پروین جونم
دم سهیل گرم که انگیزه رو ایجاد کرد و شونصد برابر از اون دم خودت گرم که این شعر خوشدله رو نوشتی
شکلاتی... آبنباتی پروین جوووووووووووووووونم

بببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببه نونوچه جون گل و گلاب
قدم رنجه کردی. خوش اومدیممنونخیلی ازش تشکر کردمروح فریدون مشیری شاد که روح همه رو شاد کرد
شکلات و آبنباتمن عاشق و دیوونه هلووووووووووو ام اینجوری اندازه یه تریلی زنبور دوست دارم حالا اگه جرات داری بشمر

رضا شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 13:14 http://manam.blogsky.com/

شعر خوبی بود!

ولی یه چیزی برام عجیبه؟!

اینکه تو آپ کردی!

به آق رضا تشریف آوردنخوبی شما؟؟ آره شعر خوبی بودخب سعی میکنم دیگه متعجب ات نکنم

kooleposhti89 شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 13:30 http://kooleposhti89.blogfa.com

سلام
آفرین دوست عزیز

سلااااااااااااااامخیلی خوشحالم کردی که اومدی ممنوووووووووووووووووووووووووووووون

maria cullen شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 16:08 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com/

سلام عزیزم واقعا شعر زیبایی بود.
انقدر از زندگانی دلگیر و دلسردم که روزی اگر بمیرم مرگ خود را جشن می گیرم

سلام دوست عزیزخیلی خوش اومدی تا خدا هست غمی نیستسهراب میگه:زندگی خالی نیست/مهربانی هست/سیب هست/ایمان هست/آری تا شقایق هست/زندگی باید کرد

همسایه شازده کوچولو شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 18:18 http://akhtarak70248.blogfa.com

سلام
من برگشتم
خیلی ممنونت هستم
دوست دارم
یاعلی

سلام همساده خودمآدم وقتی همساده اش رو میبینه کلی شاد میشه هاااااااااااااااااااااااااااااااخوش اومدیمن بیشتر ممنون که اومدی بهم سر زدی
یا علی

سهیل شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 19:13 http://setareyesoheyleman.blogfa.com

سلام . ممنون به وبلاگم سر زدی . شعر فریدون مشیری واقعا قشنگه . خیلی دوست داشتنیه و احساسیه. از اینکه شعر رو تو وبلاگت گذاشتی ازت متشکرم . امشب با یه شعره دیگه از فریدون وبلاگم رو بروز می کنم. موفق باشید.

سلام.وبلاگ شما واقعا دوست داشتنیه روح فریدون مشیری شاد که روح همه رو شاد کردمن باید تشکر کنم که این شعر زیبا رو برام نوشتیدممنون که خبرم کردید.حتما میام

گل مریم شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 19:59 http://www.forever.blogsky.com

مرسی پروین جون! چقدر تو شادیا!!!

خواهش میکنم گل مریممن باید ممنون باشم که بهم سر میزنی عزیزشادی من از وجود خدا و این همه دوست باحاله

zss شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 20:52 http://zss20.blogfa.com/

سلااااااااااااام سلااااااااااااااااااااام
خوبییییییییی.... از فریدون نگو که گل گلاست...
خیلی شعر قشنگی بود... البته قبلا خونده بودم ها

سلام و دو صد سلامخیلی خوش اومدی خوووووووووبمفریدون مشیری عالیهبه به اطلاعات ادبیات بالاست هاااااااممنون که اومدی عزیز

نسیم شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 21:20 http://adatnakon.blogfa.com

سلام
خوبی عزیزکم؟
وای من از این شعرا خیلی خوشم میاد
مخصوصا اینجای شعر که نسیم داره
آب و خورشید و نسیم ش مهر است
آب و خورشید و نسیم ش را از مایه ی جان


من از سهراب سپهری هم بسیار خوشم میاد
دوست میدارمش
چشمها را باید شست جور دیگر باید دید

سلام.خوبم گلم خووووووشحالم که خوشت اومد سهراب هم عالیه روح من گاهی از ذوق،سرفه اش میگیرد
ممنون که اومدی نسیم جونم

مه لقا شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 22:51 http://www.mahlagha70.blogfa.com

[:04:]


محمود عراقی شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 23:11 http://mahmoodaraghi.parsiblog.com

سلام ....ممنونم که خبر کردید ...راستش شعرهای خوب اونقدر زیاد و متنوع هستند که واقعا نمیتونم یکی رو انتخاب کنم اما همین بوی بارانبوی سبزه بوی خاک رو من بیشتر خاطره ازش دارم.

سلام.خوشحالم کردید که اومدیدواقعا همینطورهانتخاب خیلی سختهبله بسیار شعر زیباییهبازم ممنون که اومدین

محمود عراقی یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:06 http://mahmoodaraghi.parsiblog.com

(خنده) ایندفعه دیگه واقعا من هم گیج شدم...نمیدونم چی بگم..اخه هاست برای چی میخواهد؟ نمیدونم نگران نباشید من خواستم خودتون این کاررو بکنید اما من براتون ثبتش کردم.ممنونم از جدیت شما(تشکر)

آبرووووووم رفتببخشید شما رو هم به زحمت انداختماااااااااااامیخواستم خودم ثبتش کنم اما ممنون از شما که کمکم کردید ممنون

سهیل یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 15:09 http://setareyesoheyleman.blogfa.com

آتـــشـــــی در سـیـــنــــــه دارم جـــــاودانـــی
عـمـــر مــن مـرگیـســت نـامــش زنــدگــانـــی

رحمتــی کــن کــز غـمــت جـــان مـی‌سپـــارم
بـیـــش از ایـن مـن طـاقــــت هــجـــران نــدارم

کـی نهـی بـر سـرم پـای ای پــری از وفــاداری
شد تمام اشک من بس در غمت کرده‌ام زاری

نــوگـلـــــی زیـبـــــا بـــود حـســـن و جــوانـــی
عطــر آن گــل رحـمـــت اســت و مهــربــانـــی

نــا پـسـنـــدیــــــده بــــود دل شـکــســتــــــن
رشـتــــــه‌ی الـفــــت و یـــاری گـســســتـــــن

کــی کـنـــی ای پــری تـــرک سـتـمــگــــــری؟
می‌فکنـــی نظـری آخــر به چشــم ژالــه بــارم

گـــر چـــه نـــــاز دلــبـــــــــران دل تـــــازه دارد
نـــــــاز هـــــم بـــــر دل مـــــن انـــــــدازه دارد

حـیــــفُ گــر تـرحمــی نمی‌کنـی بر حــال زارم
جـز دمـی کـه بگـذرد کـه بگـذرد از چــاره کارم

دانمـــت که بر سـرم گـذر کنـی به‌رحمــت امـا
آن زمان کـه بر کشــد گیاه غـم سـر از مــزارم

سلام . شعر :حسین پژمان بختیاری . همایون شجریان هم اونو اجرا کرده . موفق و شاد باشی

وای نمیدونم چه جوری از شما تشکر کنم
بله این شعر با صدای بی نظیر همایون شجریان عالیه
پیروز و پایدار باشید

sara_H یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 18:20 http://www.heaven75.blogfa.com

سلام.قشنگ بود .
ببخشید که دیر دیر میام اخه چند وقتی بود که حالم خوب نبود و خیلی درس داشتم.

سلام سارا جون خودمخیلی خوش اومدی این درس و مشق همیشه حال آدمو میگیره به قول معروف:دیر و زود داره اما سوخت و سوز ندارههمین که میای یه دنیا برام ارزش دارهممنونت ام گلم

مائده(تنهایی ک عادت) یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 18:31 http://maedekhodamoradi.parsiblog.com

سلام روانشناس جون
البته پروین جون
خیلی خیلی خوشحال شدم که وبتو پیدا کردم
خیلی وبت خوشگله
خیلی به دلم نشست
مطالبی که میذاری واقعا مفیده
باور کن من وبتو پیدا نکردم وگرنه زودتر از اینا میومدم
فک کنم اسم منو تو وب اشکان یا بچه های دیگه دیده باشی
شعرتم خیلی زیبا بود
راستی اجازه هست لینکت کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه اجازه میدی یه سر بیا وبم و بگو با چه اسمی لینکت کنم
منتظرما!!!دلمو نشکنی
البته باید قول بدی که همیشه بهم سر بزنی
تو هم اگه خواستی میتونی منو لینک کنی
خیلی ممنووووووووووووووووووووووووووووووووون


به به مائده خانوم گل و گلاب.خیلی خیلی خوش اومدی
خیلی خوشحالم که خوشت اومده مائده جونمچشمای قشنگت خوشگل میبینه با این کامنت تو انرزی مثبت من ۱۰۰ برابر شدچی بهتر از این به روی چشم حنما میام سر میزنمقول قول یه دنیا خوشحال شدم بهم سر زدی عزیز

zss یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 19:50 http://zss20.blogfa.com/

سلام ... اپم منتظرتم[گل][گل]

سلاااااااااااااااااااااااااااامبدو بدو اومد

وحیده یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 20:04

سلام! چه طوری سرما خورده بابا؟ امیدوارم بهتر باشی و گیج و ویج نزنی!!؟
راستی نظر من کو پس؟
کاش امروز اومده بودی یه عالمه اتفاق افتاد! یه سری خوب! یه سری ناراحت کننده! یه سری فوق ناراحت کننده!؟ ضیافت غم و شادی بود!! از یه طرف یهو ذوق میکردم! از طرف دیگه یهو از ته دل غمگین میشدم!!
خیلی روز گندی بود!! فرهنگ که کنسل بود! به شخصیت هم نرسیدیم!! حالمون هم گرفته شد!! تو راه برگشتن خونه فکر میکردم که چرا دل من باید این قدر فسرده باشه!! آخه چرا خوشحالیمون پایدار و موندگار نیست؟ اتوبوس هم که تا خرخره پر!! دیگه اشکم داشت در میومد!! گرچه الان هم داره در میاد!
ولی از بیرون که به اتفاقات نگاه میکنی میبینی همون یه ریزه شادیی هم که بود خوشحال کننده بود و جای شکرش باقیه!!
چهارشنبه میایی دیگه؟!! بیایی ها!! دیگه تحمل دوریت سخته خانومی!! بیا تا همه اتفاقات رو واست تعریف کنم! از ایمیلی که پریشب از طرف علی گرفتم و پیامک هایی که واسش فرستادم تا کنتاک و گردو خاک مژگان با شاهزاده و ابوذر و بهاره و لیلا و البته در آخر به خوشی تموم شدن دعوا با ابوذر! آخ ببخشید به قول خودش آقای ملوندی!!
وایییییییی پروین اشکام داره میریزه٬ریزه ریزه!! دلم بد جور گرفته!!
دیگه اشکا نمیزاره بنویسم گلم! تا بعد

سلام.بلاآأره این شکلی شده بودمالان خیلی بهترمجیگرم انقدر حالم بد بود نتونستم زود تر جواب نظرت رو بدموااااااااااااااااااای چه خبر بوده هااااااااااااااااااااا
ضیافت غم و شادی رو خوب اومدیاین یکیش به نفع من شد!!چرا به شخصیت نرسیدین؟؟اوه اوه زده بودی تو کار فلسفهبه نظر من تقصیر خودمونهوای چه روز سختی بودهمن که خودم گیج بودم اگه میومدم با وجود این همه اتفاق دیگه به خونه نمیرسیدمآره خب همون یه ذره هم قنیمتهآره چهار شنبه میاممنم همینطور جیگر چه اتفاقایی افتاده بودهعلی ایمیل زده بود؟؟او اوه چه گردو خاکی کرده بوده مژگانالهی بمیرم گلمدلم کباب شد قربون دلت کوچیکت برم منگریه کنی راحت میشی عسلم بازم بیا پیشم دووووووووسسسسسست دارم

کلاس جوونی یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 20:33

سلام بر شما هم شاگردی [گل]

اگر پیشنهادی ~ انتقادی ~ حرفی ~ سخنی ~ با بقیه همشاگردی ها و همینطور معلم های کلاس ها و نماینده کلاس دارید
بفرماید حاظری بزنید در

www.kelasejavooni.blogfa.com
البته با اجازه مدیر مدرسه و کلاس جوونی یعنی خانم پاپیران من صرفا یه همشاگردی هستم که این راه ارتباط رو به هشون اطلاع دادم تا حالا چه شود و چه طور پیش برود

مایل به بودن این نوع راه ارتباط با کلاس جوونی هم اگر هستید حمایت کنید [گل]

سلام همشاگردی از کلاس مدرسه تا دلت بخواد انتقاد دارماما از کلاس جوونی انتقاد که ندارم هیچ دوسش هم دارممن با تمام قوا از همین الان حمایت خودم رو اعلام میکنمحتما به این آدرس خواهم اومد
ممنون که خبر کردید موفق و پایدار و سربلند باشید

سهیل یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 21:33 http://setareyesoheyleman.blogfa.com

سلام . ممنون که اومدی

سلام با خواهش فراوان منم از شما نهایت تشکر رو دارم

[ بدون نام ] دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 00:19

شهر است چو مرداب...نفس بسته...صدا گم
خاموشی محض است .. نه اوا نه ترنم.........

به یاد استاد مشیری
ا
ا
ا
ا
ا
ا

؛بدرقه؛


رفتنت مثل یه حادثه برام موندنیه

حالا اواز سفر کردن تو خوندنیه



لحظه ها، ثانیه ها ،طاقت موندن ندارن

می سوزونن اما خب، فکر سوزوندن ندارن



یه روزی لحظه هامون رنگ بنفشه ها بودن

تو هوای خونه مون عطر الاله ها بودن



تن من جسم تو یکی نبودن اما یه جون

زیر افتاب جدا اما یکی سایه هامون



حالا اون اسب بزرگ اهنی منتظره

تا تمومی وجود منو همراش ببره



میبره هر چی رو که بود و نبود

من می شم شناور مسیر رود



بدرقه کلام تلخه رفتنه

واسه من تجربه گسستنه



خواننده: ابی

شعر: منصور تهرانی

اهنگساز:سیاوش قمیشی

سسلام.بینهایت ممنو که بهم سر زدیدمثل همیشه بینظیر بود

maria cullen دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 20:31 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com/

سلام گلم اومدم واست کامنت بزارم چون دلم واست تنگیده و خواستم بهت بگم همین الان آپ کردم

سلام بلا اوووووووووووووووومدم جیگر

فرزاد دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 21:59 http://nice-sms.mihanblog.com

خیلی پست نازی بووووووووووووود مثل خودت
باززززززززززززززم از پستها بذااااااااااااااااااااااار

ممنون از پست نایست
ممنون
بای

خوشحالم خوشت اومدهنه بابا به این نازی هم نیستم
من چون عاشق ادبیات ام از این پست ها زیاد میزارم
نایسخواهش میکنم موفق باشی

مه لقا دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 23:11 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام سلام سلام نام زیبای خداست...
چطوری بلا؟؟؟؟
مارو نمیبینی خوشی؟؟؟؟
نبینمت تو کوچه پس کوچه ها؟؟؟غیرتم خفتمو گرفته
یه راست بیا توبزرگراه قلب خودم
ما بیشتر دوست داریم
نبینمت دوباره رفتی کوچه پس کوچه

سلام غیرتی خودمکاش یه ذره از این غیرت تو تو وجود بعضیا بودبزرگراه چیه گلم کوچه باغ قلب نازنینت
مخلصیم مه لقا خانومچشم دیگه نمیرم تو کوچه پس کوچه دوسسسسسسستدارم به اندازه غیرتت

ستاره ی تنها سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:34 http://be-sadegie-sokoot.blogfa.com

سلام عزیزم. خوبی؟
آپم. زووود بیا!

سلام ستاره جونمخوبم گلمبدو بدو اوووووومدم

مائده(تنهایی یک عادت) سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 14:19

سلام به عزیز دل
چطوری؟
ممنون به خاطر لینکیدنم
منم لینکت کردم جیگر
راستی یه کار کوچیک داشتم،بی زحمت لپتو بیار جلوتر
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

سلام جیگرخووبم گلمممنون به خاطر لینکیدنت
وای گلم خجالتم میدیپیروز باشی جیگر

سهیل سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 14:45 http://setareyesoheyleman.blogfa.com

بسی گفتند دل از عشق برگیر
که نیرنگ است و افسون است و جادوست
ولی ما دل به او بستیم و دیدیم
که این زهــــــــــــــــر است اما
نوشداروســـــــــت
چه غم دارم که این زهر تب الود
تنم را در جدایی می گدازد
از ان شادم که در هنگامه ی درد
غمی شیرین دلم را می نوازد .
اگر مرگم به نامردی نگیرد
مرا مهر تو در دل جاودانی است
و گر عمرم به ناکامی سرآید
ترا دارم که :مرگـــــــــم زندگانی است.
تقدیم به دوستدارای فریدون مشیری .
موفق باشی و شاد .


خیلی خیلی خیلی خیلی ممنون

عالیه سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 15:02 http://www.shahabi-radio.persianblog.ir

سلام عزیزم
با مسیح ایران آپم و منتظر نگاه قشنگت
(من بچه محله امام رضام ها نیای بهش شکایتتو میکنم.)

سلام عالیه گلمچه موضوع باحالی با کله اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووومدم نه جیگر کایت چیهبرام دعا کن گلم

وحیده سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 20:38

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
چه طوری خانوم کوشا؟ حتما حسابی با این مسئولای دانشگاه سرو کله زدی تا بهت برگه بدن؟ خسته نبا...آخ ببخشید!! سلامت باشی٬ خدا قوت٬ دمت گرم و از این حرفا!!
ما هم کلی با اینو اون سر و کله زدیم تا...بگذریم خدا رو شکر که یه مرکز پیدا شد که مدیرش اینقدر خوش برخورد و پذیراس! دوسسسش دارم!!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
باور کن صدامو باور کن
صدایی که تلخ و خسته اس
باور کن قلبمو باور کن
قلبی که کوهه اما شکسته اس
باور کن دستامو باور کن
که ساقه ی نوازشه
باور کن چشم منو باور کن
که یک قصیده خواهشه
وسوسه ی عاشق شدن
التهابه لحظه هامه
حسرت فریاد کردن
اسم کسی با صدامه
اسم تو هر اسمی که هست
مثل غزل چه عاشقانه اس
پر وسوسه مثل سفر
مثل غربت صادقانه اس
باور کن همیشه باور کن
که من به عشق صادقم
باور کن حرفمو باور کن
که من همیشه عاشقم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تاپ تاپ صدای قلبمه
انگار پروینم داره میاد!!!!!
دلم واست . شده!! فردا میبینمت نانا!
بای

سلام به جیگر جون خودمزیاد خوب نیستم از نظر جسمانیولی از نظر روحانی خیلی خوبم چون رفیق گل و جیگری مثل تو دارمیه خورده برا رئیسه گریه کردم قبول کردبیشترین زحمت و شما کشیدینچه خوووووووووووووووووب
وای جیگرم با این شعرا من و شرمنده میکنی منم دلم یرات تنگ شدهحالا مجبورم تا 1شنبه صبر کنمخوشحال میشم میبینمت گلم
بازم بهم سربزن

نسیم سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 22:51 http://adatnakon.blogfa.com

سلام عزیزکم
وبلاگمو جمعه بروز میکنم بخاطر تو
راستی میشه یه سر بیای وبلاگ کلاس ما تازه درستش کردیم
http://uuamath88.blogfa.com/
مرسی

سلام نسیم باباآخ جوووووووووووووووووووون چرا نمیشه حتما یه سر میزنم ممنون که اومدی

رضا سپه وندی سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 23:02 http://rsepahvandi.weblgohaa.com

سلام
خوبی؟
ببین یه خبر بهت میده یه دفعه تعجب نکنی یا از فرط خوشحالی بهم نریزیمن آپم!

سلام.خوبم نزدیک بود سکته کنمااااااا بدو بدو میام

نونوچه چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 http://nonoche.blogsky.com

تقدیم با یه تریلی عشق و مهربونی به پروین نازنینم


ماه من ، غصه چرا ؟!
آسمان را بنگر ، که هنوز، بعد صدها شب و روز
مثل آن روز نخست
گرم وآبی و پر از مهر ، به ما می خندد !
یا زمینی را که، دلش ازسردی شب های خزان
نه شکست و نه گرفت !
بلکه از عاطفه لبریز شد و
نفسی از سر امید کشید
ودر آغاز بهار ، دشتی از یاس سپید
زیر پاهامان ریخت ،
تا بگوید که هنوز، پر امنیت احساس خداست !
ماه من غصه چرا !؟!
تو مرا داری و من
هر شب و روز ،
آرزویم ، همه خوشبختی توست !
ماه من ! دل به غم دادن و از یاس سخن ها گفتن
کارآن هایی نیست ، که خدا را دارند ...
ماه من ! غم و اندوه ، اگر هم روزی، مثل باران بارید
یا دل شیشه ای ات ، از لب پنجره عشق ، زمین خورد و شکست،
با نگاهت به خدا ، چتر شادی وا کن
وبگو با دل خود ،که خدا هست ، خدا هست !
او همانی است که در تار ترین لحظه شب، راه نورانی امید
نشانم می داد ...
او همانی است که هر لحظه دلش می خواهد ، همه زندگی ام ،
غرق شادی باشد ....
ماه من !
غصه اگر هست ! بگو تا باشد !
معنی خوشبختی ،
بودن اندوه است ...!
این همه غصه و غم ، این همه شادی و شور
چه بخواهی و چه نه ! میوه یک باغند
همه را با هم و با عشق بچین ...
ولی از یاد مبر،
پشت هرکوه بلند ، سبزه زاری است پر از یاد خدا
و در آن باز کسی می خواند ،
که خدا هست ، خدا هست
و چرا غصه ؟ چرا !؟!


خیلی دوست دارم!!!!!!!!!!!!!

سلااااااااااااااااااااام نونوچه جونمخعیلی باحالی گلمبا این شعره شارژ شدم ممنون نونوچه جونممنم خعیلی دوست دارم

MEHRAN1988-خانه دوست کجاست؟ پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 23:03 http://mehran1988.blogsky.com

نازی!ناز کن




نازی ناز کن که نازت یه سروه نازه

نازی ناز کن که دلم پر از نیازه

شب اتیش بازیه چشمای تو یادم نمیره

هر غم پنهون تو یه دنیا رازه

نازی جون باغت اباد شه، خورشیدت گرم

کبکای مست غرورت سینه شون نرم

نقش تو نقش یه پیچک توی چشم انداز ایوون

من نسیم پاییزم، دلم پر از شرم

منو با تنهایی هام تنها بزار، دلم گرفته

روزای افتابی به رو یادم نیار، دلم گرفته

نقش من نقش یه گلدون شکسته اس

بی گل و اب برا موندن توی ایوون بهار

دلم گرفته



سلام.ممنون بابت این شعر زیبا

مه لقا پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 23:04 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام...خوبی؟؟؟ممنون
شعر قشنگی از مولانا بود....
باز غیرتیم نکنی عسل...
راستی تو درس روانشناسی بازی رو پاس کردی؟؟؟

سلام بلاخوووووبم
خودم خیلی دوسش دارمعاشق غیرتت ام گلمنه هنوز ولی این ترم برداشتم

zss پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 23:56 http://zss20.blogfa.com/

سلااااااااااااااااااام

علیک سلام جییییییییییگر

سهیل جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:46 http://setareyesoheyleman.blogfa.com

سلام . ممنون از اینکه لینکم کردید . اگه اجازه بدید منم لینکتون کنم . با یه شعر از مهدی سهیلی وبلاگمو بروز کنم . خوشحال میشم نظرتونو بدونم . شاد باشید .

سلام.خواهش میکنموبلاگ سما واقعا برام ارزشمندهاجازه ما هم دست شماست
چشم حتما میام

مه لقا جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 16:54 http://www.mahlagha70.blogfa.com

سلام.....
بنده مه لقا غیرتیم ها
ای ول منم این ترم برشداشتم....
استاد ما که اصلا روی کتابو باز نمیکنه فقط فقط به ما یاد میده چه جوری بازی کنم در حینش مطالب کتابی رو هم توضیح میده.....خیلی باحاله...
منم دوست دارم .... مارو هم یاد کن

سلام غیرتی گلمخوش به حالت که کلاس دارینبرای ما کلاس نداره
غیرتی جونم دوسسسسسسسست دارم
بازم بهم سر بزن جیگرمن تند تند میام

وحیده جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 18:48

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!!
نمک بابا چه طوره؟ بابا همیشه به عروسی و خوشی؟ ایول چه فامیل فعالی داری؟!! خوش گذشت؟
آخی پروین گریه کرده!! منم اشکم در میادا !!؟ ای رییس ضایع و نکبت و... واسه چی گریه پروین جون منو درآوردی؟ مگه دستم بهت نرسه نفله میکنمت!!! به من میگن وحیده کماندو!!!!!!!؟
نه خواهش میکنم چه زحمتی؟ ولی مثل اینکه تو و مژگان خوشتون نیومده!!؟ اگه واقعا دوست ندارین میریم اونجایی که پریسا اینا میرن!!! درسته که من ازاینجا خوشم اومده ولی اشکال نداره!
آره منم از ۴شنبه تا حالا دلم تنگ شده واست!!
چه شود ۱شنبه!!؟ از یه ور یوزارسیف بابا میاد از اون ور...ای وای بدو برو تو فکرم!! بی ادب!! اصلا ناراحت نکن خودتو مشکل حل شد!!
۵شنبه ای یوزارسیف اومد!! دیگه از گلو درد مردم از بس داد زدم بهار!! نکبت مگه دوستاش گذاشتن درست و حسابی نیگا کنه!!؟ نذاشتن که!!
از دست اینا!!
اومدم یه سری بزنم و زودی برم!! بازم میام!
کاری باری؟
تا بعد...

سلام ناز گل خوشگلم نمک بابا داره تبدیل به معدن نمک میشهفعال نیستن هولن!!!!
این عروسی رو نتونستم برمکوماندوووووو بابامن که از همه چی خوشم میادمشکلی با کسی ندارمفقط به نظر من با هم باشیم بهترهاما اگه کوماندو بابا دوست نداره میریم همون جا که دلش گیرهدلم برات تنگ شده جونم/میخوام ببینمت نمیتونم/آخی یک شنبه عجب روزی بشه هااااااابچه به این مودبیآخه دلت میاد بگی بی ادب؟؟؟آخی جوجوی مژگانم ساده اس دیگهولی رفیقاش نا باب اندممنو که میای پیشمبازم بیا خعیلی خوشحال میشم
خیلی باحالی گلم تا زود....

maria cullen جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 20:12 http://scorpion-jogobonito.blogfa.com/

سلام عزیزم
منم خیلی دلم برات تنگ شده
دوست دارم عزیزم

به به خوشگل خودمخیلی خوش اومدی
دوسسسسسسسسسست دارم گلم

گل مریم جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 22:14 http://www.forever.blogsky.com

سلام
منم لینکت کردم

سلام.مرسی گلم

وحیده شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:39

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!!
زود زود اومدم!؟
ببخشییییییییییییییید!!!!!؟؟؟؟؟ نفهمیدم! چی شد؟!!!!!
بچه مودب بوده؟!!! بچه مودب که نیازی به گریه زاری نداره!!؟
نفهمیدم!! نکنه جوووون بوده؟ راستش رو بگو!! بد دارم غیرتی میشم داداش!!!!
باشه نانا!! رفیق جدید پیدا کردی؟!!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
روی آن شیشه تبدار تو را ” ها ” کردم،
اسم زیبای تو را با نفسم جا کردم،
شیشه بدجور دلش ابری و بارانی شد،
شیشه را یک شبه تبدیل به دریا کردم،
با سرانگشت کشیدم به دلش عکس تو را،
عکس زیبای تو را سیر تماشا کردم...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
واسه دیدنت لحظه شماری میکنم!
بازم میام پیشت ناناسی!!
دوسسسسسسسسست دارم!
تا بعد...

سلاااااااااااااااااام جیگرخووووووووووووووووش اومدی گلم
وقتی میای این شکلی میشمدوست دارم بلا
جوجوی خودت رو گفتم با ادبهاون رییسه که یه سیبیل داشت مثل جارواصلا با حال نبودقربون غیرتت برم من
رفیق جدید کجا بود؟؟؟؟چه شعر قشنگی بود گلم
تا فردا چند ساعت بیشتر نموندهدلم برای تو و مزگان خیلی تنگ شدهمنم دوسسسسست دارم خوشدل خودم
بازم زود زود بیا

مژگان شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:51

سلام. گل قشنگم
بازم میگم مطالبت حرف نداره درست مثل خودت اینطوری احساس میگم خیلی به هم نزدیکیم.دوستتت دارم خیلی خیلی خیلی
ایشالله شاهد موفقیت های بزرگ تو باشم.

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام مزگان جون جون خودمخوبی گلمدلم برات یه ذره نه از یه ذره خیلی خیلی کوچیک تر شده ممنون گلم تو باحال تریدوست دارم بی اندازهخیلی خوشحالم کردی اومدی آره اینجوری به هم نزدیکترم ممنون گلمبازم بیا دوست جون خودممنتظرتمااااااااااااا

همسایه شازده کوچولو شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 21:07 http://akhtarak70248.blogfa.com

به نام خدای رنگهای قشنگ مثل صولتی
سلام همسایه!
شازده میگه بدو بیا با زنبیل.......
چه خبره؟
ها!دیگه باید بیای بفهمی!
---------------------------------------------------------------
آپم
یاعلی

به نام خدای خوشگلیاااا
علیک سلام همساده جونم
با یه زنبیل گندله بدو بدو دارم میام
یا علی...

DANNART یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:27

سلام عزیزم
اگه تو دوستم داری من عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
انقدر که اون سرش نا پیداس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد